ایده‌هایی جذاب برای خرید شومیز زنانه؛ چطور با شومیز استایلی شیک بسازیم؟

ایده‌هایی جذاب برای خرید شومیز زنانه؛ چطور با شومیز استایلی شیک بسازیم؟
راهنمای مطالعه

    گاهی از لباس‌های همیشگی خسته می‌شوید، اما بودجه چندانی هم برای خرید ندارید. یک راهش این است که با یک خرید کوچک، استایل تازه‌ای بسازید و متحول شوید. پیشنهاد ما خرید شومیز زنانه‌ است، چراکه یک شومیز را با لباس‌های مختلفی می‌توانید هماهنگ کنید.

    افراد مشهور زیادی هستند که در دورهمی‌ها یا طول روز شومیز به تن می‌کنند. شومیز این قابلیت را دارد که رسمی یا کاملا روزمره به‌نظر برسد. می‌توانید آن را با شلوار جین یا کتان ست کنید، با دامن کوتاه یا بلند هماهنگ کنید، یا با ترفندهایی آن را جذاب‌تر و متفاوت نشان دهید. «درجه» پیشنهاد‌هایی برای خرید شومیز دارد و می‌گوید شومیزتان را با چه لباس‌هایی ست کنید. شومیز حتی به عنوان کادو تولد برای دختر و هدیه برای زن و مادر هم یک گزینه مناسب است. همچنین بهترین مدل مانتو و سایت خرید مانتو را معرفی کرده‌ایم که در انتخاب یک پوشش شیک و به‌صرفه کمک زیادی می‌‌کند.

    شومیز خوب چه مشخصاتی دارد؟خرید بلوز زنانه

    شومیز کلاسیک در پایین برش منحنی دارد، هم از جلو و هم از روی باسن برش آن به‌شکل منحنی‌ است. آستین‌های شومیز به مچ دست می‌رسد. بلندی آن به سلیقه و استایل شما بستگی دارد. جنس شومیز اهمیت زیادی دارد. شومیزها اغلب از جنس نخ، پنبه، کتان، لینن، ویسکوز و ساتن دوخته می‌شوند. بهتر است سراغ شومیزی بروید که ۱۰۰ درصد از یک جنس مشخص تهیه شده باشد؛ بعد دیگر به سلیقه شما برمی‌گردد که چه جنسی را برای استایل خودتان انتخاب می‌کنید، مثلا پنبه یا کتان.

    پرفروش‌ترین شومیزهای زنانه را ببینید

    چه رنگ شومیزی را باید در کمد داشته باشیم؟شومیز زنانه

    خوبی انتخاب رنگ‌های خنثا این است که برای پوشیدن آنها محدود به یکی، دو تکه از وسایل کمدتان نمی‌شوید و با بیشتر شلوار و دامن‌ها هماهنگ خواهند بود. یک بلوز سفید کلاسیک همان چیزی‌ است که جزو بایدهای کمد شماست، لباسی که شما را باهوش و سرحال نشان می‌دهد.

    همچنین پیشنهاد می‌کنیم شومیز آبی آسمانی‌ بخرید که به آبی فرانسوی هم مشهور است. این رنگ با خودش شادی می‌آورد و چهره‌ سرحالی برای شما می‌سازد.

    چطور به شومیز ظاهر رسمی بدهیم؟خرید انلاین شومیز

    بعد از خرید شومیز، آن را با کت بلیزر بپوشید. کت اسپورت و راحتی که شما را خسته نکند. شومیز را از جنس لخت انتخاب کنید که پف به‌نظر نرسد. با بالا زدن آستین‌ها در ظاهرتان تغییر ایجاد کنید. شومیز و کت را می‌توانید با دامن راسته یا شلوار پارچه‌ای هماهنگ کنید.

    مزیت شلوار پارچه‌ای نسبت به جین، تنوع رنگ، طرح پارچه و مدل برش آن است. کفش جلو باز با پاشنه کوتاه جذابیت‌تان را بیشتر هم می‌کند. اگر بعد از چند ساعت کت را از تن درآورید، با شومیز تنها، ظاهر جدیدی در جمع پیدا می‌کنید.

    [related]26225[/related]

    با شومیز سفید چه استایلی بسازیم؟خرید اینترنتی شومیز

    زمان خرید شومیز در انتخاب رنگ سفید تردید نکنید. چنین لباسی خیلی روزها کارتان را راه می‌اندازد، از استایل رسمی تا روزمره برای‌تان می‌سازد و خلاصه حسابی خوش‌تیپ‌تان می‌کند.

    شلوار مشکی گشاد، جین جذب، شلوارک، دامن تنگ کوتاه،‌ دامن لخت بلند و دامن پیله‌دار میدی، انواع لباس‌هایی‌ست که با خرید شومیز سفید می‌توانید ست کنید. رنگ پایین‌تنه را از سفید و هم‌رنگ با شومیز، تا رنگی و تیره می‌توانید انتخاب کنید.

    در بهار و تابستان شومیز سفید را با رنگ‌های پاستلی بپوشید. در پاییز آن را با رنگ‌های خنثا مثل طوسی ست کنید و پاییز که از راه برسد، آن را زیر بلوز یقه هفت رنگی بپوشید. زمستان‌ها سراغ ژاکت‌های کشمیر خوشگل و خوش‌رنگ بروید.

    با شومیز مشکی چه استایلی بسازیم؟خرید شومیز مشکی

    رنگ مشکی همیشه کارساز است. می‌توانید زیر شومیز مشکی تاپ به رنگ شاد بپوشید و همه یا چند دکمه پایین بلوز را باز بگذارید. اگر پیراهن تابستانی بدون آستین در کمدتان پیدا می‌شود، روی پیراهن شومیز بپوشید، دکمه‌هایش را باز بگذارید و با یک کمربند خوشگل تزیینش کنید.

    شومیز مشکی با دامن میدی زمینه مشکی گل‌دار و کفش نوک‌تیز ست کنید و شیک به‌نظر برسید. در فصل سرما روی آن کاپشن مشکی کوتاه بپوشید و با جین روشن کاملش کنید.

    با شومیز رنگی چه استایلی شیک و قشنگ است؟خرید شومیز زنانه

    یکی از گزینه‌های مناسب برای هماهنگی با کت و شلوار، شومیز است. شومیز خاکستری روشن را زیر کت مشکی بپوشید و حسابی رسمی به‌نظر برسید. حالا که تابستان است، شومیز آبی فرانسوی را با شلوار سفید و کیف و کفش قهوه‌ای روشن ست کنید.

    شومیزهای چهارخانه و راه‌راه طرفدارهای پروپاقرصی دارند. این شومیزها کاربرد زیادی دارند و گاهی در نقش مانتو هم ظاهر می‌شوند. این دسته از شومیزها با شلوارک و شلوار جین یا کتان خیلی راحت ست می‌شوند.

    ترفندهای جذاب‌تر کردن استایل شومیز را می‌دانید؟خرید شومیز

    ۱- آستین را تا بالای آرنج تا بزنید، اما مراقب باشید سرآستین را نپوشانید. این ترفند استایل روزمره و راحتی را نشان می‌دهد. ۲- دو تا سه دکمه‌ پایین شومیز را نبندید. حالا دو طرف آن را بگیرید و گره بزنید؛ یک گره که نه، دو گره. حسابی اسپورت و قشنگ می‌شوید. ۳- به سبک فرانسوی‌ها جلوی شومیز را تو شلوار یا دامن بگذارید، مراقب باشید کناره‌ها و پشت شومیز بیرون بماند. متفاوت و خوش‌تیپ می‌شوید.خرید شومیز شما هم از دوستداران شومیز به‌حساب می‌آیید؟ معمولا شومیز را چطور ست می‌کنید؟ خوانندگان ما می‌توانند از سلیقه‌ شما بهره ببرند. اینجا یک شومیز جذاب با تخفیف ویژه بخرید [see_also]25141[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید