بهترین باغ تالارهای تهران برای عروسی شیک

بهترین باغ تالارهای تهران برای عروسی شیک
راهنمای مطالعه

    زمانی که صحبت از عروسی و دیگر مراسم‌ها می‌شود، ناخودآگاه یکی از اصلی‌ترین مواردی که به ذهنمان می‌رسد تالار و باغ تالار است. شاید برای بیشتر عروس و دامادها انتخاب سالن شیک و لاکچری از اولین اولیت‌ها برای عروسی است و به همین خاطر هنگام برنامه ریزی برای عروسی، لیستی از بهترین‌ها برای خود درست می‌کنند و با توجه به بودجه‌ای که دارند آنها را بررسی و در نهایت انتخاب می‌کنند.

    از مهم‌ترین عواملی که عروس و دامادها از آنها به عنوان فاکتور اصلی برای انتخاب استفاده می‌کنند، می‌توان به موقعیت جغرافیایی باغ تالار، کیفیت غذا، نوع چیدمان، طراحی، کیفیت ارائه خدمات و ... اشاره کرد.

    در این مقاله قصد داریم تا کمی کار را برای عروس و دامادها راحت‌تر کنیم و لیستی از بهترین باغ تالارهای تهران تهیه کردیم، که می‌توانند از آن به عنوان مرجع در انتخاب خود استفاده کنند.

    باغ تالار مجنون

    باغ تالار مجنون، باغ تالاری با تیمی از حرفه‌ای‌ترین افراد بهترین مراسم عروسی و یا عقد را برای شما رقم می‌زند و آن را به خاطره‌ای خوش تبدیل می‌کند. محیط زیبا و تیم حرفه‌ای و مجرب همگی نشان از درجه یک بودن این باغ تالار است و بی دلیل نیست که در این لیست ما قرار گرفته است.

    از ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فرد باغ تالار مجنون می‌توان به دریاچه مه آلود، جزیره‌ای بسیار زیبا در باغ، نورپردازی خاص، میز شام عروس و داماد در کشتی، آتش بازی و نورافشانی‌های خیره کننده و جذاب به محض ورود عروس و داماد، پذیرایی عالی و ... اشاره کرد.

    دیگر خدمات و امکانات مجنون وجود پارکینگ بزرگ با ظرفیت ۲۰۰ خودرو است که مهمان‌ها دیگر دغدغه‌ای برای پیدا کردن جای پارک ندارند. همچنین وجود مکانی برای بازی کودکان، کافی شاپ و ... مجنون را به مکانی ایده‌آل برای عروسی عروسی تبدیل کرده است.

    وسعت: ۱۱۰۰۰ متر مربع

    ظرفیت: ۹۰۰ نفر

    ظرفیت پارکینگ: ۲۰۰ خودرو

    باغ تالار والا

    باغ تالار والا مجموعه‌ای کامل برای برگزاری مراسم‌های عروسی باشکوه و مجلل است. این باغ تالار علاوه بر تالارها بزرگ و وسیع، دارای محوطه فضای سبز بسیار بزرگی است که خاطره‌ای زیبا و ماندگار از عروسی برای عروس و دامادها و  مهمانانشان به یادگار می‌گذارد.

    از زیبایی‌های والا می‌توانیم به آب‌نمای لاکچری، نورپردازی حرفه‌ای، اتاق کودک، پارکینگ اختصاصی و ده‌ها مورد دیگر اشاره کنیم که همگی آنها این باغ تالار را خاص می‌کنند.

    نوع چیدمان سالن و باغ تالار والا به گونه‌ای که مهمانان به صورت پراکنده نیستند و همگی به یک اندازه می‌توانند از مراسم لذت ببرند. باغ تالار والا این اختیار را به عروس و دامادها می‌دهد که خودشان با سلیقه خودشان محوطه را دیزاین کنند و مراسم خود را با توجه به دلخواه خودشان برگزار کنند.

    یکی از ویژگی‌های خاص و واقعا منحصربه‌فرد والا این است که، عروس و دامادها می‌توانند چند روز قبل از مراسم، در ویلای مجللی که در باغ قرار دارد مستقر شوند و خود را برای مراسم آماده کنند. این ویلا به تمام تجهیزات یک ویلای لاکچری مجهز است و در آن تیمی برای انجام کارهای خدماتی و آشپزی و همچنین ماساژ وجود دارد که عروس و داماد و خانواده آن را از استرس دور می‌کنند.

    باز هم باغ تالار والا برای ما سورپرایزی دارد و آن هم این است که این باغ تالار برای مهمانان عروسی مربی مهدکودک دارد که از کودکان مراقبت کنند. با توجه به این ویژگی مهمان‌ها دیگر می‌توانند با خیال راحت مراسم را بدون استرس نگهداری از کودک خود سپری کنند.

    وسعت: ۲۲۰۰۰ متر مربع

    ظرفیت: ۱۰۰۰ نفر

    ظرفیت پارکینگ: ۴۰۰ خودرو

    باغ تالار عمارت دانیال

    باغ تالار دانیال یکی از تالارهای شیک در منطقه غرب تهران است. این تالار با طراحی لوکس، استفاده از گل‌آرایی، شمع آرایی‌هایی و لوستر آرایی، فضایی مدرن و خارق العاده برای برگزاری مراسم‌های عروسی فراهم می‌کند. نوع دکوراسیون داخلی این تالار به گونه‌ای است که هنر اصیل ایرانی را می‌توان در آن لمس کرد و دید.

    نوع دکوراسیون به گونه‌ای است که در گوشه گوشه این تالار هنر ایرانی را می‌توان مشاهده کرد. گچ‌بری‌های خاص و زیبا و لوستر آرایی‌های مجلل و زیبای این سالن یکی از همان مواردی است که هنر ایرانی را منعکس می‌کنند.

    در باغ تالار دانیال می‌توانید طبق خواسته و سلیقه خود اتاق عقد را دیزاین و چیدمان کنید. مجموعه تالار مجلل دانیال برای تمامی مراسم‌ها از جمله تمام مراسم‌های شاد مانند عروسی، تولد، عقد و غیره، همایش‌ها و سمینارها، مهمانی‌ها و مراسم ترحیم مناسب است.

    وسعت: ۳۰۰۰ متر مربع

    ظرفیت: از ۱۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر

    پارکینگ: ۶۰۰ خودرو

    باغ تالار تک ‌درخت

    باغ تالار تک درخت جزء قدیمی‌ترین باغ‌های منطقه احمدآباد مستوفی است که چیزی در حدود ده سال قدمت دارد. باغ تالار تک درخت با دیزاین و دکوراسیون زیبا و مجلل و همچنین امکانات و تجهیزاتی در زمینه پذیرایی و ارائه خدمات بهترین را برای عروس و دامادها رقم می‌زند.

    وسعت باغ تالار تک درخت بسیار زیاد است و به راحتی می‌توانید زیبایی و سرسبزی فراوانی در آن ببینید و تصاویری زیبا و از مراسم عروسی خود در آن ثبت کنید. اگر بخواهیم دو مورد از بهترین ویژگی‌ها و امکانات باغ تالار تک درخت را نام ببریم، به لوكيشن مخصوص برای برش كيك توسط عروس و داماد و همچنين محل سرو شام عروس داماد در بركه‌ای بسيار زيبا در کنار آب نمایی زیبا می‌توانیم اشاره کنیم.

    وسعت: ۶۰۰۰ متر مربع

    ظرفیت: از ۲۰۰ نفر تا ۱۰۰۰ نفر

    پارکینگ: ۲۵۰ خودرو

    باغ تالار دشت شقایق

     

    باغ تالار دشت شقایق با سابقه طولانی در برگزاری مراسم‌های عروسی، آماده ارائه خدمات عالی به عروس و دامادها و برگزاری مراسم آنها به صورت باشکوه است. دشت شقایق علاوه بر تیم حرفه‌ای و کاربلد خود، فضای شیک و وسیع در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. وسعت این باغ تالار، سالن‌های مجلل با طراحی مدرن و همچنین فضای سبز بسیار شیک و مجلل در خود جای داده است.

    به قدری فضای سبز این باغ تالار زیبا است که می‌توان از آن به عنوان محلی برای تصویربرداری و فیلمبرداری استفاده کرد و تصاویر ماندگار و زیبا در آن ثبت کرد. علاوه بر فضای بی‌نظیر، باغ تالار دشت شقایق سالن بازی کودکان فضایی برای ذخیره آب برای مصرف‌های آشپزخانه و شستشو و دیگر امکانات بی‌نظیر را در اختیار شما قرار می‌دهد تا مراسمی خاص برگزار کنید.

    خبر خوشحال کننده دشت شقایق وجود محلی برای بازی کودکان، همچنین منوی غذایی کودک و مربی و گریمور کودک است که برای ساعاتی که مهمانان در عروسی مشغول شادی هستند، کودکان آنها در محلی دیگر مشغول بازی و تفریح هستند.

    وسعت: ۱۵۰۰۰ متر مربع

    ظرفیت: از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر

    پارکینگ: ۳۰۰ خودرو

    باغ تالار سعادت

     

    باغ تالار سعادت یکی دیگر از بهترین تالارهای غرب تهران است که در منطقه سعادت آباد واقع شده است و  با دارا بودن محیطی دنج و زیبا و سالن‌های زیبا محل مناسبی برای برگزاری مراسم‌های عروسی است.

    باغ تالار سعادت با داشتن طراحی مدرن و شیک و همچنین ورودی شیک و زیبا با نورپردازی خاص انتخاب را برای عروس و دامادها راحت می‌کند و خیلی سریع آنها را جذب زیبایی خود می‌کند. از دیگر امکانات باغ تالار سعادت داشتن 2 سالن مجزا در کنار باغ است که برای برگزاری مراسم‌ها در پاییز و زمستان مناسب هستند.

    ظرفیت: ۴۵۰ نفر

    پارکینگ: ۲۵۰ خودرو

    باغ تالار تاج

    باغ تالار تاج با سابقه بالا در زمینه برگزاری مراسم‌های عروسی، تولد، عقد و نامزدی و همچنین همایش از دیگر گزینه‌های ما در این لیست است که می‌تواند شما را از بابت مراسم خود مطمئن کند و بهترین‌ها را برای شما رقم بزند.

    نوع چیدمان و طراحی داخلی باغ و تالار به گونه‌ای است که مراسم‌های شما را بسیار باشکوه می‌کند و خاطراه‌ای زیبا در ذهن‌ها از این باغ تالار به یادگار می‌گذارد. باغ تالار تاج با باغ‌های اختصاصی, آتلیه اختصاصی و مجرب، آشپزهای حرفه‌ای و کاربلد، منوی غذایی متنوع و با کیفیت بالا و غیره شما را از داشتن مهمانی عالی مطمئن می‌کند.

    ظرفیت: ۴۰۰ نفر

    پارکینگ: ۱۰۰ خودرو

    باغ تالار عمارت روما

    باغ تالار روما با محوطه بسیار زیبا و داشتن دو سالن پذیرایی و یک سالن مجزا برای برگزاری مراسم عقد، محوطه فضای سبز بسیار شیک و زیبا، سفره خانه سنتی، آبنما آماده پذیرایی و برگزاری مراسم‌های عروسی، نامزدی و عقد به بهترین نحو است. باغ تالار روما علاوه بر برگزاری مراسم‌های شاد، محل مناسبی برای برگزاری همایش‌ها نیز است. محوطه بیرونی بسیار زیبای روما با چمن مصنوعی و درختان کهن سال زیبایی دو چندانی به مراسم‌ها می‌دهد و با نورپردازی که در شب دارد تصویری زیبا از مراسم شما به یادگار می‌گذارد. وسعت: ۱۰۷۰۰ متر مربع ظرفیت: ۷۰۰ نفر پارکینگ: ۳۱۰ خودرو منبع: وب سایت اوریسا

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید