۷ نکته درباره سرخ کن بدون روغن که باید بدانید؛ بهترین برند کدام است؟

۷ نکته درباره سرخ کن بدون روغن که باید بدانید؛ بهترین برند کدام است؟
راهنمای مطالعه

    امروزه سلامتی اولویت اصلی تمام افراد جامعه می باشد و یکی از راه های رسیدن به این نعمت بزرگ خوردن غذاهای بدون روغن و کم چرب می باشد که به وسیله سرخ کن بدون روغن ممکن شده است.

    سرخ کن های قدیمی و معمولی موجود در بازار به دلیل مصرف بسیار بالای روغن و در نتیجه چربی بیش از حد غذا دیگر از رده خارج شده اند و استفاده از آن ها هم اصلا منطقی به نظر نمیاید زیرا علاوه بر استفاده بیش از حد روغن سلامتی ما رو هم در خطر می اندازند.

    نسل جدید سرخ کن ها که امروزه همه با نام سرخ کن بدون روغن آنها را میشناسیم یک محصول بسیار جذاب و دوست داشتنی موجود در آشپزخانه است که می توان گفت وجودش در هر آشپزخانه ای لازم و ضروری است.

    در این مقاله می خواهیم از ویژگی های مهم سرخ بدون روغن با شما صحبت کنیم امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد و بتوانید بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

    ۱. سلامتی مهمترین دلیل برای خرید سرخ کن بدون روغن!

    اصلی ترین دلیل تولید و ساخت سرخ کن های بدون روغن غذاهای سالمی می باشد که این سرخ کن درست میکند . در اصل با خرید سرخ کن بدون روغن می توانید تجربه خوردن یک غذای سالم و خوشمزه را حس کنید .

    ۲.  افزایش چند برابری سرعت پخت غذا!

    سرخ کن های نسل جدید به دلیل استفاده از فناوری جدید و به روز سرعت پخت غذا را تا چندین برابر افزایش می دهند و باعث می شوند غذا ترد تر خوشمزه تر و لذیذ تر باشند همچنین در وقت ما هم صرفه جویی شود.

    ۳ - سیستم چرخش هوای داغ یا ActiFry

    سرخ کن بدون روغن تفال

    سرخ کن های نسل جدید از فناوری جدید ActiFry یا چرخش هوای داغ بهره می برند به این شکل که هوای بسیار داغ با فشار زیاد درون محفظه سرخ کن جریان پیدا میکند غذاها را به صورت کامل می پزد و مغز پخت میکند.

    ۴- چند کاره بودن جذابیت سرخ کن بدون روغن را دوچندان می‌کند

    در سرخ کن های بدون روغن علاوه بر سرخ کردن میتوانید غذاها را گرم کنید - کیک و شیرینی بپزید و آجیل ها را بو داده کنید .

    ۵ - شست و شوی بسیار راحت !

    در سرخ کن ها قدیمی چند لیتر روغن برای سرخ کردن غذاها باید مصرف میکردیم و بعد از اتمام کار هم برای شست و شوی آن ها به خاطر روغن موجود به دردسر زیادی می افتادیم . اما با به وجود آمدن سرخ کن های بدون روغن این مشکل هم حل شده است و نیازی نیست زمان زیادی را برای شست و شو بزارید زیرا با یک دستمال مرطوب هم می توان ظرف داخل سرخ کن را تمیز کرد.

    ۶ - صرفه جویی در مصرف برق نکته‌ای بسیار مهم

    نسل جدید سرخ کن ها به دلیل عملکرد بهینه و تکنولوژی جدید مصرف برق بسیار پایین تری نسبت به سرخ کن های معمولی دارند که باعث می شود در هزینه های جانبی بسیار صرفه جویی شود.

    ۷ -  کدام برند سرخ کن بدون روغن را بخریم ؟!

    سرخ کن بدون روغن تفال قبل از نوشتن این مقاله 3 تا بهترین برندهای تولید کننده سرخ کن را بررسی کردیم . تفال ( Tefal ) - فیلیپس ( philips ) - دلونگی ( Delonghi ) در طی استفاده و آزمون و خطا این سرخ کن ها چند مورد را مورد بررسی قرار دادیم . 1 - کیفیت ساخت  2 - عملکرد محصول  3 - گارانتی و خدمات پس از فروش اگر بخواهیم فقط یک برند را به شما برای خرید سرخ کن پیشنهاد دهیم بدون شک آن برند تفال می باشد زیرا در پخت غذا عملکرد بسیار بهتری از خود نشان داد و غذا را کاملا مغز پخت کرد - سرعت پخت بیشتری نسبت به سایر برندها داشت - و به لطف سایت تفال آنلاین گارانتی و خدمات پس از فروش بهتری در ایران دارد. اگر قصد خرید از برند تفال را دارید می توانید به صفحه خرید سرخ کن بدون روغن سایت تفال آنلاین مراجعه نمایید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید