۱۵ مدل از پرفروش‌ترین ترازوهای دیجیتال خانگی

۱۵ مدل از پرفروش‌ترین ترازوهای دیجیتال خانگی
راهنمای مطالعه

    ترازوی دیجیتال با نمایش اطلاعات مهمی مثل وزن، شاخص توده بدنی، حجم بافت چربی و عضلانی و میزان آب بدن در اطلاع از وضعیت جسمانی به شما کمک زیادی می‌کند. در این مطلب ۱۵ ترازوی دیجیتال پرفروش را معرفی کرده‌ایم.

    اگر شما از آن دسته افراد هستید که می‌خواهند اندام متناسبی داشته باشند و در ضمن به سلامتی‌شان هم اهمیت می‌دهند، خرید ترازوی دیجیتال و پیگیری اندازه وزن و دیگر ترکیبات بدن واقعا مهم ست.

    در این مقاله از «درجه» ۱۵ مدل از پرفروش‌ترین ترازوهای دیجیتال را بررسی کردیم و نظرات کاربران درباره آنها را برایتان نوشته‌ایم. با خواندن این مطلب با اطلاعات شفاف و دقیق برای خرید یکی از این ۱۵ مدل، تصمیم خواهید گرفت.

    در انتخاب ترازوهای زیر، علاوه بر محبوبیت و فروش بالای این محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی، به کارایی و امکانات آنها هم توجه کردیم.

    با استفاده از بهترین ترازوی دیجیتال می‌توانید به‌راحتی وضعیت جسمانی خود را کنترل کنید چون در کنار وزن، باقی علائم زیستی مانند بافت‌های چربی و بدون چربی، حجم ماهیچه‌ها و مقدار آب بدن و موارد دیگر را اندازه‌گیری می‌کنند،

    ۱. ترازو دیجیتال یوفی

    بهترین ترازوی دیجیتال

    اگر می‌خواهید ترازوی دیجیتال ارزان بخرید، ترازوی دیجیتال یوفی (Eufy) مناسب‌تان است چرا که حدود ۸۹۹ هزار تومان (آذر۱۴۰۰) قیمت دارد. می‌توانید این ترازو را از طریق بلوتوث به تلفن همراه‌تان متصل کنید و با پیگیری تمام معیارهای ضروری ترکیبات بدن به اهداف تناسب اندام خود دست یابید.

    این مدل از بهترین ترازوی دیجیتال می‌تواند مقدار چربی بدن، شاخص توده بدنی، مقدار آب، مقدار سوخت‌وساز پایه بدن، چربی احشایی، توده بدون چربی، حجم استخوان، حجم ماهیچه‌ها و البته وزن‌تان را تعیین کند.

    این ترازو با اپلیکیشن‌های مختلفی مانند Apple Health و Google Fit سازگار است و امکان ساخت پروفایل در نرم‌افزار برای ۱۶ کاربر دارد. بنابراین ترازوی یوفی، بهترین گزینه برای اعضای یک خانواده است. همچنین ویژگی‌هایی چون ضدلغزش بودن و گوشه‌های گرد باعث می‌شود کاربر بدون دردسر از آن استفاده کند.

    نظر خریداران درباره ترازوی دیجیتال یوفی

    خریداران آمازون و همینطور دیجی‌کالا به این ترازو از ۵ ستاره، ۴,۶ امتیاز داده‌اند و از خرید خود راضی هستند.

    برخی از خریداران هم انتقاد‌هایی به این ترازوی دیجیتال یوفی دارند. آنها می‌گویند فقط در ارائه اندازه وزن دقیق است و در موارد دیگر دقت کافی ندارد. برخی هم استفاده از بلوتوث آن را پردردسر می‌دانند و می‌گویند اطلاعات به‌راحتی به تلفن همراه‌شان ارسال نمی‌‌شود. 

    محبوب‌ترین ترازوهای دیجیتال را ببینید

    ۲. ترازوی دیجیتال شیائومی Mi Smart Scale2

    بهترین ترازوی دیجیتال ترازوی دیجیتال شیائومی

    ترازوی هوشمند شیائومی با ابعاد ۲۸×۲۸×۲,۲ سانتی‌متر می‌تواند تا ۱۵۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند. این ترازوی دیجیتال علاوه‌بر وزن بدن، با استفاده از نرم‌افزاری مخصوص می‌تواند شاخص توده بدنی (BMI) را هم اندازه‌گیری کند.

    این مدل از بهترین ترازوی دیجیتال مجهز به بلوتوث نسخه ۵,۰ و سازگار با سیستم عامل‌های اندروید ۴,۴ و IOS 9.0 است. همچنین قابلیت اتصال به گوشی هوشمند با استفاده از نرم‌افزار Mi Fit دارد و می‌توان اطلاعات بدنی را به نرم‌افزار گوشی منتقل و روی آن ذخیره کرد.

    ترازوی دیجیتال شیائومی به صفحه نمایش LED با نور سفید مجهز است و با ۳ باتری نیم قلم کار می‌کند. در ضمن به سیستم خودکار خاموش مجهز است و بدین‌ترتیب طول عمر باتری افزایش می‌یابد.

    این ترازو پایه‌های لاستیکی برای جلوگیری از لرزش دارد و خطای این دستگاه فقط ۵۰گرم است.

    نظر خریداران درباره ترازوی دیجیتال شیائومی Mi Smart Scale2

    ترازوی هوشمند شیائومی از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۴ ستاره دریافت کرده است و در بازار با قیمت حدود ۳۴۷هزار تومان (آذر ۱۴۰۰) فروخته می‌شود.

    خریداران این محصول از کیفیت بدنه، سهولت در استفاده، طراحی زیبا، دقت بالا و اینکه با وجود نرم‌افزار Mi Fit می‌توانند وزن چند نفر را پالایش کنند راضی هستند.

    فقط تنها ایرادی که به این ترازو گرفتند این است که باید ترازو حتما روی یک سطح صاف و محکم باشد تا وزن را دقیق نشان دهد. بیش از هزار نفر خریداران تهیه این محصول را پیشنهاد کرده‌اند.

    ۳. ترازوی دیجیتال شیائومی Mi Composition Scale2

    بهترین ترازوی دیجیتال ترازوی دیجیتال شیائومی

     

    این مدل از سری جدید ترازوهای دیجیتال شیائومی است و علاوه‌بر نشان دادن وزن، شاخص توده بدنی‌تان را هم نمایش می‌دهد. این ترازو با استفاده از بلوتوث از طریق نرم‌افزار Mi Fit به گوشی هوشمند یا تبلت متصل می‌شود و با سیستم‌های اندروید 4.4 و iOS 8  به بالا سازگار است.

    در این مدل از بهترین ترازوی دیجیتال شیائومی می‌توان اطلاعات مربوط به وزن ۱۶ نفر را همزمان ذخیره کرد و نمودار تغییرات وزن تمامی این افراد به صورت هفتگی و ماهانه در نمایشگر LED قابل مشاهده است.

    تفاوت این ترازو از شیائومی با سری‌های گذشته آن، داشتن فناوری آنالیز BIA است که اندازه‌های توده‌های بدن را برآورد کرده و با اندازه‌گیری مقدار عضلات، آب، وزن استخوان، چربی و شاخص توده بدنی می‌تواند ترازویی عالی برای افرادی باشد گه پیگیر تناسب اندام خود هستند.

    این مدل از بهترین ترازوی دیجیتال می‌تواند مقدار پروتئین و سن فیزیکی بدن را اندازه‌گیری کند که آنرا به گزینه‌ای ایده‌آل بدل می‌کند.

    ترازوی دیجیتال شیائومی تا ۱۵۰ کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند و دقت سنجش آن ۵۰گرم است. تعداد باتری مورد نیاز برای این ترازو ۴ باتری قلمی است که به دلیل وجود سیستم خاموش خودکار طول عمر بالایی دارند.

    نظر خریداران درباره ترازوی دیجیتال شیائومی Mi Composition Scale2

    این ترازو از خریداران خود از ۵ستاره، ۴,۳ ستاره دریافت کرده است و در بازار با قیمت حدود ۵۶۰هزار تومان (آذر ۱۴۰۰) فروخته می‌شود.

    خریداران این ترازو از دقت در اندازه‌گیری و قابلیت‌های متعدد این ترازو و همچنین ظاهر شیک آن راضی هستند و بیش از ۸۷۰ نفر خرید این محصول را پیشنهاد داده‌اند.

    محبوب‌ترین ترازوهای شیائومی را ببینید

    ۴. ترازو دیجیتال شیائومی مدل XMTZC02HM

    بهترین ترازوی دیجیتال

    این ترازوی دیجیتال شیائومی از طریق اپلیکیشن Mi Fit به تلفن هوشمند متصل می‌شود و کارایی بسیاری دارد.

    کاربر با نصب اپلیکیشن می‌تواند به‌راحتی نمودار تغییرات وزن خود را مشاهده کرده و با استفاده از این اطلاعات رژیم غذایی و برنامه ورزشی‌ خود را تنظیم کند. حافظه این ترازو می‌تواند تا ۸۰۰ نتیجه وزن‌گیری ۱۶ کاربر مختلف را در خود ذخیره کند.

    جنس شیشه بدنه‌ این مدل از بهترین ترازوی دیجیتال که ابعادی معادل ۳۰×۳۰×۱,۴سانتی‌متر دارد، از نوع حرارت‌دیده و بسیار مقاوم است. حداکثر وزن قابل تحمل این ترازو ۱۵۰کیلوگرم و دقت سنجش وزن آن ۵۰ گرم است. در واقع دقت اندازه‌گیری این ترازو به دلیل استفاده از سه الگوریتم مختلف برای تفسیر داده‌ها بسیار بالاست.

    از ویژگی‌های دیگر این ترازو می‌توان به قابلیت اندازه‌گیری توده استخوانی، ماهیچه‌ها، آب، چربی و سوخت‌وساز بدن اشاره کرد. صفحه نمایش LCD این ترازو زمانی که پای خود را روی آن بگذارید روشن می‌شود.

    ترازوی شیائومی به حسگرهای دقیق از جنس استیل منگنز مجهز است و داده‌ها را با استفاده از این حسگرها به دستگاه منتقل می‌کند. با واحدهای کیلوگرم، پوند و واحد اندازه‌گیری وزن چینی که کاتی نام دارد مقدار وزن را نشان می‌دهد.

    نظر خریداران درباره ترازوی دیجیتال شیائومی XMTZC02HM

    بهترین ترازوی دیجیتال شیائومی از مشتریان خود از ۵ ستاره، ۴,۲ ستاره دریافت کرده است و در بازار با قیمت ۵۷۸هزار و ۴۶۰ تومان (آذر۱۴۰۰) فروخته می‌شود.

    خریداران از سهولت استفاده، کیفیت و امکانات بالای این محصول راضی هستند و تنها ایرادی که به این ترازو گرفته‌اند جنس پلاستیکی بخش‌های زیادی از بدنه است و البته برخی از افراد اپلیکیشن مخصوص این ترازو را نتوانسته‌اند به‌راحتی نصب کنند.

    ۵. ترازو دیجیتال متئو مدل PS 801

    بهترین ترازوی دیجیتال

    اگر نگران سطوح شیشه‌ای لغزنده ترازوهای شخصی هستید، ترازوی دیجیتال متئو (Matheo) مدل PS 801 مناسب‌تان است. صفحه این ترازو از چرم مصنوعی است و می‌تواند تا ۱۸۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند و با دو واحد اندازه‌گیری کیلوگرم و پوند، وزن‌تان را نشان دهد.

    دقت این مدل از بهترین ترازو دیجیتال بالاست و فقط اختلافی معادل ۱۰۰ گرم دارد. صفحه نمایش LCD بزرگ آن برای افرادی که حوصله خواندن اعداد روی صفحه نمایش کوچک را ندارند، ایده‌آل است. ابعاد این صفحه ۳۵,۶ در ۷۴ میلی‌متر است.

    از دیگر ویژگی‌های این ترازو می‌توان به نشانگر ضعیف شدن باتری، تامین انرژی با دو باتری نیم‌قلم و روشن و خاموشی خودکار اشاره کرد.

    نظر خریداران درباره ترازوی دیجیتال متئو

    این ترازو از خریداران خود در دیجی‌کالا، از ۵ ستاره، ۴,۱ ستاره کسب کرده است. بیشتر این خریداران از ظاهر زیبا و شیک و همچنین سبکی و دقت آن رضایت دارند.

    برخی هم می‌گویند این ترازو نسبت به تراز حساس است و روی سطح صاف، وزن را دقیق‌تر نشان می‌دهد.

    این مدل از ترازوهای متئو در بازار ایران با قیمت ۶۵۰ هزار تومان (آذر۱۴۰۰) موجود است.

    ۶. ترازو دیجیتال ام‌اند‌اس مدل سالید

    پرفروش‌ترین ترازوهای دیجیتال

    این مدل از بهترین ترازوی دیجیتال نه‌تنها وزن را با دقت ۱۰۰گرم اندازه‌گیری می‌کند، بلکه طراحی شیشه‌ای زیبایی دارد. ابعاد این ترازو ۲۸×۲۸×۲ است و با ۲ عدد باتری نیم‌قلم کار می‌کند.

    حداکثر وزن قابل تحمل این ترازوی دیجیتال ۱۸۰ کیلوگرم است. از ویژگی‌های دیگر این ترازوی دیجیتال خانگی باید به نشانگر مقدار باتری، نشانگر دمای محیط و نمایش وزن با واحدهای کیلوگرم و پوند اشاره کرد.

    این ترازو به صفحه نمایش ال‌سی‌دی بزرگی در ابعاد ۳ اینچ و همچنین به سیستم خاموش خودکار مجهز است. برای استفاده دقیق از این ترازو بهتر است آن را روی سطحی صاف مانند سرامیک قرار دهید.

    نظر خریداران درباره ترازوی دیجیتال ام‌اند‌اس

    این محصول از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۳ ستاره دریافت کرده و در بازار با قیمت ۳۱۰هزار تومان (آذر ۱۴۰۰) فروخته می‌شود.

    بیشتر خریداران از ظاهر شیک و دقت بالای این ترازو راضی هستند. ولی برخی از خریداران شیشه این محصول را ظریف و شکننده می‌داننند و از ضخامت پایین آن شکایت دارند.

    ۷. ترازو دیجیتال کمری فیت مدل برفی

    پرفروش‌ترین ترازوی دیجیتال برفی ترازوی دیجیتال کمری مدل برفی

    این مدل از ترازوهای دیجیتال کمری فیت، تا ۱۸۰ کیلوگرم وزن را با دقت ۱۰۰گرم وزن می‌کند. طراحی شیشه این ترازو با دانه‌های برف، ظاهری زیبا به آن داده است.

    ضخامت شیشه ۸ میلی‌متر و مقاوم در برابر وزن بالاست. مقدار خطای این ترازو فقط ۱درصد است؛ بنابراین می‌توانید با خیال آسوده وزن‌تان را اندازه‌گیری کنید.

    صفحه نمایش ال‌سی‌دی بهترین ترازوی دیجیتال کمری‌فیت آنقدر بزرگ است که اعداد شش رقمی را هم به‌خوبی نشان می‌دهد. این صفحه مجهز به نور بک‌لایت و نمایشگر دمای هواست.

    منبع تغذیه این ترازو دو باتری نیم‌قلم است و پس از ۸ ثانیه بیکار ماندن به‌طور خودکار خاموش می‌شود تا در مصرف انرژی باتری صرفه‌جویی شود.

    یکی دیگر از ویژگی‌های این ترازو، وجود ترمز برای جلوگیری از حرکت ناخواسته روی سطوح صاف است.

    نظر خریداران درباره ترازوی دیجیتال کمری فیت مدل برفی

    این ترازو از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۲ ستاره دریافت کرده است و در بازار با قیمت ۲۹۶هزار تومان فروخته می‌شود. بیشتر خریداران از دقت این ترازو و کیفیت آن در مقایسه با قیمتش راضی هستند و بیش از ۶۰ نفر خرید آن را پیشنهاد داده‌اند.

    ظاهر زیبا و سهولت در استفاده دو ویژگی دیگری است که نظر خریداران را به خود جلب کرده است. البته برخی از خریداران این محصول از اینکه مجبور هستند از این ترازو روی سطحی کاملا صاف و سفت استفاده کنند، ناراضی‌اند.

    ۸. ترازو دیجیتال کمری فیت مدل B Wave

    پرفروش‌ترین ترازوهای دیجیتال، کمری بی ویو

    بدنه این ترازو شیشه‌ای است و طراحی زیبایی دارد. ضخامت بدنه بدون پایه ۸ میلی‌متر است و با کم‌ترین میزان خطا (۱درصد) می‌تواند تا ۱۸۰ کیلوگرم را وزن‌کشی کند.

    این مدل از بهترین ترازوی دیجیتال زیبا یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی بزرگ دارد. این ترازو با ۲ عدد باتری قلمی کار می‌کند و با وجود سیستم خاموشی خودکار، انرژی باتری‌ها به‌شکلی بهینه مصرف می‌شود.

    نظر خریداران درباره ترازوی دیجیتال کمری فیت مدل B Wave

    ترازوی دیجیتال کمری در حال حاضر در بازار با قیمت ۲۴۰هزار تومان (آذر۱۴۰۰) فروخته می‌شود و توانسته از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۲ ستاره دریافت کند.

    خریداران از قیمت مناسب، طراحی زیبا، کیفیت و دقت بالای این ترازو راضی هستند. فقط برخی از اینکه باید ترازو را حتما روی سطح صاف گذاشت تا در نشان دادن وزن دقت داشته باشد، از این ترازو ناراضی بودند. بیش از هزار نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند.

    بهترین ترازوهای دیجیتال کمری

    ۹. ترازو دیجیتال مدل Intelligent Scale

    پرفروش‌ترین ترازوی دیجیتال، هوشمند

    ترازوی دیجیتال مدل Intelligent Scale با ابعاد ۲۶×۲۶×۲ سانتی‌متر علاوه‌بر وزن، تمام شاخص‌های سلامتی‌تان را هم کنترل می‌کند.

    بدنه این ترازو از شیشه است که می‌تواند تا ۱۸۰کیلوگرم وزن را تحمل کند و البته با دقت ۵۰ گرم وزن‌تان را می‌سنجد و بدین‌ترتیب کمترین گرم‌های اضافی یا کم‌شده هم از شما پنهان نمی‌ماند.

    این ترازو با ۲ عدد باتری نیم‌قلم کار می‌کند و به سیستم خاموشی خودکار مجهز است. پایه‌های این ترازو قابلیت چسبندگی به سطوح تخت و صاف دارند و موقع وزن کردن خودتان، ترازو محکم سر جای خود می‌ماند.

    نظر خریداران درباره ترازوی دیجیتال Intelligent Scale

    این ترازو از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴ ستاره دریافت کرده است و در بازار با قیمت حدود ۲۱۲هزار تومان (آذر۱۴۰۰) به فروش می‌رود. بیشتر خریداران از کیفیت بدنه، قیمت مناسب و طراحی‌اش راضی هستند. البته برخی از افراد هم آن دقت آنرا کمتر از ادعای سازنده می‌دانند.

    [related]11793[/related]

    ۱۰. ترازوی دیجیتال متئو مدل PS 501

    ترازو، متئو

     

     

    این ترازو توجه خریداران بسیاری را در بازار ایران به خود جلب کرده است. ظاهر آن شیک و جذاب است و صفحه نمایش ۳ اینچی آن خواندن اعداد را برای کاربران آسان و بی‌دردسر می‌کند.

    این مدل از بهترین ترازوی دیجیتال می‌تواند وزن، شاخص توده بدنی و ترکیبات بدن ۸ کاربر را اندازه‌گیری کند و اطلاعات آنها را در حافظه خود ذخیره کند. بنابراین می‌تواند ترازوی خانواده باشد.

    صفحه این ترازوی دیجیتال شیشه‌ای و البته بسیار مقاوم است. این ترازو می‌تواند تا ۱۵۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند.

    دقت اندازه‌گیری این ترازو، مانند بیشتر ترازوهای این فهرست، ۱۰۰ گرم است. از دیگر ویژگی‌های این ترازوی دیجیتال می‌توان به قابلیت نمایش وزن به دو واحد کیلوگرم و پوند، منبع انرژی باتری نیم‌قلم و قابلیت خاموشی خودکار اشاره کرد.

    نظر خریداران درباره ترازوی دیجیتال متئو مدل PS 501

    این ترازو در بازار ایران حدود ۸۶۵ هزار تومان (آذر۱۴۰۰) به فروش می‌رسد و از خریداران خود در دیجی کالا، از ۵ ستاره، ۳,۹ ستاره کسب کرده است.

    با وجود رضایت بیشتر خریداران از این ترازو، برخی می‌گویند، این ترازو در ذخیره اطلاعات گاهی خطا می‌کند و اینکه آن کاملا دقیق نیست. برخی هم از قیمت بالای آن در مقایسه با کارآیی‌اش شکایت دارند.

    پرفروش‌ترین ترازوهای دیجیتال متئو

    ۱۰. ترازو دیجیتال سان‌سان مدل 2003D

    پرفروش‌ترین ترازوهای دیجیتال، سان سان

    این مدل از بهترین ترازوی دیجیتال دارای بدنه شیشه‌ای سکوریت مقاوم ۸ میلی‌متری است. شیشه‌های سکوریت ۷ برابر از شیشه‌های معمولی مقاوم‌تر هستند و در مواقع شکستگی به تکه‌های بسیار کوچک (تقریبا پودری) بی‌خطر و ایمن تبدیل می‌شوند.

    این ترازو مجهز به صفحه نمایش دیجیتال LCD بزرگ و خوانا، نشانگر دقیق دمای محیط، سیستم روشن شدن سریع، و نمایش مقدار باقیمانده باتری است. تعداد باتری مورد نیاز این ترازو ۱ عدد و از نوع سکه‌ای است.

    دقت سنجش این مدل از ترازوهای سان سان، ۱۰۰گرم است و با واحدهای کیلوگرم و پوند وزن‌تان را نشان می‌دهد. بدنه مقاوم و ضدضربه این ترازو می‌تواند وزن تا ۱۸۰کیلوگرم را تحمل کند.

    نظر خریداران درباره ترازوی دیجیتال سان‌سان

    این ترازو از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۸ ستاره دریافت کرده است و در بازار با قیمت ۲۱۲هزار و ۹۰۰ تومان (آذر۱۴۰۰) فروخته می‌شود. بیش از ۶۰۰ نفر از خریداران، این محصول را پیشنهاد داده‌اند.

    بیشتر خریداران از دقت سنجش وزن، کیفیت و نوع باتری این محصول راضی‌اند. فقط برخی از خریداران گفته‌اند سیستم خاموش خودکار این ترازو، خیلی سریع عمل می‌کند و گاهی کاربر برای اندازه‌گیری مجدد وزن خود حتی پس از ۵ ثانیه مجبور می‌شود ترازو را دوباره روشن کند.

    ۱۲. ترازوی دیجیتال پرسونال اسکیل

    پرفروش‌ترین ترازوهای دیجیتال، پرسونال اسکیل

    ترازوی دیجیتال پرسونال اسکیل (Personal Scale) با ابعاد ۳۳×۳۳×۴۰ و شیشه آبدیده با ضخامت ۶ میلی‌متر، مدل مقاومی است که می‌تواند تا ۱۸۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند. دقت سنجش این ترازو ۱۰۰گرم  است و می‌تواند با دقت بالا وزن‌تان را بگوید.

    این مدل از بهترین ترازوی دیجیتال ارزان قیمت دارای سیستم خودکار خاموش و صفحه نمایش بزرگ ۲۲میلی‌متری است.

    نظر خریداران درباره ترازو ترازوی پرسونال اسکیل

    این ترازو از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۷ ستاره دریافت کرده است و در بازار با قیمت ۱۹۹هزار تومان (آذر۱۴۰۰) فروخته می‌شود. بیش از ۵۳۰ نفر از خریداران، خرید این ترازو را پیشنهاد داده‌اند.

    بیشتر خریداران از طراحی زیبا و بدنه باکیفیت این ترازو راضی‌اند. البته برخی هم می‌گویند که دقت این ترازو پس از مدتی استفاده کم می‌شود.

    ۱۳. ترازو دیجیتال افق مدل D 2003

    ترازوی دیجیتال، افق ۲۰۰۳

     بهترین ترازوی دیجیتال افق با ابعاد ۳۰×۳۰×۱ سانتی‌متر می‌تواند تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم را تحمل کند و دقت سنجش آن ۵۰گرم است. بدنه شیشه‌ای آن ضخیم و مقاوم و ۸ میلی‌متری است و می‌توان با خیال راحت و بدون اینکه نگران شکستن آن باشید وزن‌تان را اندازه بگیرید.

    این ترازو وزن را به دو واحد کیلوگرم و پوند نشان می‌دهد، با یک باتری قلمی کار می‌کند و به سیستم خاموش خودکار. هشدار صعیف شدن باتری، نمایش دمای محیط و نمایشگر دیجیتالی از دیگر ویژگی‌های این ترازوی دیجیتال ارزان هستند.

    نظر خریداران درباره ترازوی دیجیتال افق

    این ترازو از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۷ ستاره دریافت کرده است و در بازار با قیمت ۲۳۶هزار تومان (آذر۱۴۰۰) فروخته می‌شود. بیش از ۹۹۹ نفر خرید این محصول را پیشنهاد کرده‌اند.

    بیشتر خریداران از کیفیت بالای بدنه و ظاهر زیبای این ترازو راضی هستند و دقت اندازه‌گیری را خوب می‌دانند. البته برخی از خریداران می‌گویند که ترازوی دیجیتال را باید حتما روی سطح کاملا صاف بگذارید تا عدد دقیق نمایش داده شود.

    فهرست قیمت ترازوهای دیجیتال افق

    جمع‌بندی بهترین ترازوی دیجیتال

    در این مطلب ۱۵ مدل از بهترین ترازوی دیجیتال را معرفی کردیم که با کارایی بالا و قیمت مناسب مشتریان بسیاری را به سوی خود کشانده‌اند. امیدوارم با مطالعه این مطلب بتوانید بهترین ترازوی دیجیتال را بر اساس نیاز و اولویت‌های خود خریده و برای حفظ تناسب اندام و سلامتی‌تان بهترین بهره را از آن ببرید. اگر در این زمینه تجربه‌ای دارید که دوست دارید با ما هم به اشتراک بگذارید، از آن استقبال می‌کنیم. [see_also]7833[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید