لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو چیست؟
راهنمای مطالعه

    حتما «لیفت ابرو » این روز‌ها به گوشتان خورده است. اما دقیقا لیفت ابرو به چه معناست؟ لیفت ابرو به معنای بالا بردن ابروهاست که باعث می‌شود ابروهای شما ظاهری بهتر و جذاب‌تر داشته باشند و در کل صورت شما شاداب‌تر و جوان‌تر شود. اگر احساس می‌کنید که ابروهای شما حالتی افتاده دارند می‌توانید از روش های لیفت ابرو استفاده کنید.

    در حقیقت شما با بالا بردن ابروهای خود و در نتیجهً آن، شادابی بیشتر صورتتان، اعتماد به نفس فوق العاده ای را در خود احساس خواهید کرد. لیفت ابرو به دو روش انجام عمل های زیبایی روی پوست ابرو و استفاده از لوازم آرایشی بر روی خود ابرو انجام می‌شود. روش های لیفت ابرو بدون عمل جراحی با استفاده از مواد شیمیایی و آرایشی در زیر نامبرده شده است.

    • استفاده از صابون ابرو
    • استفاده از ژل ابرو
    • استفاده از محلول حالت دهنده ابرو
    • استفاده از لوسیون فیکس ابرو

    روش اول و دوم بسیار سریع بوده و شما می‌توانید به راحتی در کمتر از 5 دقیقه ابروهای خود را به صورت موقت لیفت کنید. روش سوم و چهارم زمان‌بر بوده و کاملا بی‌ضرر نیستند و نیازمند هزینه‌ی بیشتر می‌باشند.

    صابون ابرو

    صابون ابرو یکی از مواد آرایشی مورد استفاده برای حالت دهی و لیفت ابروهاست که دارای کمترین ضرر می‌باشد. در ادامه به معرفی یک صابون ابرو باکیفیت می‌پردازیم. صابون ابرو بکا  دارای موادی باکیفیت و سالم است و ماندگاری بالایی دارد. صابون ابرو بکا حاوی روغن نارگیل، روغن پالم کرنل، روغن زیتون، روغن کرچک، عسل، سوربیتول، گلیسیرین، آب دیونیزه و روغن رزماری است. با توجه به مصرف کم صابون ابروی بکا در هر بار استفاده، می‌توانید مدت زمان زیادی از صابون لیفت ابروی Bka استفاده کنید که از این جهت محصولی فوق‌العاده مقرون به صرفه است. صابون لیفت ابرو بکا بعد از خشک شدن روی ابرو سفیدک نمی‌زند و مدت زمان طولانی فرم ابروها را مرتب نگه می‌دارد.

    صابون لیفت ابرو اسنس

    از دیگر صابون ابروهای موجود در بازار که طرفداران بسیاری دارد، صابون ابرو اسنس می‌باشد. صابون ابرو اسنس essence، تقویت کننده و پرپشت کننده‌ی ابروها بوده و با کیفیت بالا و ماندگاری 24 ساعته و بدون ایجاد سفیدک روی ابرو، حالتی زیبا به ابروها می‌بخشد. با توجه به حجم صابون درون قوطی و قیمت آن، این محصول بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

    ژل ابرو

    استفاده از ژل ابرو یکی دیگر از راه های لیفت ابرو می‌باشد که همانند صابون ابرو دارای کمترین ضرر بوده و حالت خاصی به ابروهای شما می‌بخشد. ژل ابرو و مژه اسنس اصل از محصولات ویژه منحصر به فردی است که باعث زیبا و طبیعی جلوه کردن چهره شما می‌شود چرا که اگر ابرو و مژه‌ای خوش حالت و طبیعی داشته باشید تأثیر زیادی در زیبایی صورت شما خواهد داشت. ژل ابرو اسنس در دو کیفیت اصلی و غیر اصلی تولید می‌شود. با دانستن راه تشخیص ژل ابرو اسنس اصل و فیک می‌توان خریدی با خیال آسوده داشت.

    روش تشخیص ژل ابرو اسنس اصل و فیک

    ژل ابرو اسنس اصل حاوی مواد تقویت کننده برای مژه و ابرو می‌باشد و حالت مورد نظر را به ابرو می‌دهد، در صورتیکه ژل ابرو اسنس فیک کیفیت نسبتا متوسط و حالت دهندگی بالایی دارد. در تصویر زیر تفاوت ژل ابرو و مژه اسنس اصل و فیک را مشاهده می‌کنید.

    خرید اینترنتی لوازم آرایشی

    یکی از راه‌ های خرید لوازم آرایشی، سفارش آنلاین از سایت های فروش لوازم آرایش می‌باشد. خرید اینترنتی لوازم آرایشی مستلزم آشنایی با یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی خوب و قابل اعتماد است. فروشگاه اینترنتی پیراکده با پتانسیل بالا در تأمین لوازم آرایشی و بهداشتی با‌کیفیت و باقیمت مناسب، در خدمت مشتریان عزیز است.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید