همه نکات برای خرید مداد ابرو

همه نکات برای خرید مداد ابرو
راهنمای مطالعه

    خرید مداد ابرو کار پیچیده‌ای نیست. اما لازم است بدانید باتوجه به رنگ مو، پوست و چشم، چه مداد ابرویی باید بخرید. برای دانستن این نکته‌ها با ما باشید.

    خریدن مداد ابرو به اندازه خرید ریمل یا سایه چشم مهم به‌نظر می‌رسد. چراکه فرم ابروها اثر زیادی روی ظاهر صورت شما دارد. باوجود داغی بازار تاتو، فیبروز و غیره ابرو، هنوز خیلی‌ها ابروی طبیعی خودشان را ترجیح می‌دهند؛ البته که جلوه ابرو برای‌شان مهم است و آن را مرتب و خوشگل می‌خواهند. این‌جاست که پای مداد ابرو به کیف لوازم آرایشی باز می‌شود.

    این روزها که ویروس کرونا در خیلی از آرایشگاه‌ها را بسته، خانم‌های زیادی هستند که نیاز به مرتب کردن ابروها در خانه دارند. پس از خرید مداد ابرو غافل نشوید که حسابی به‌کمک‌تان می‌آید.

    چرا باید مداد ابرو بخریم؟خرید مداد ابرو

    اگر ابروهای پرپشتی با خط‌های مرتب و منظم دارید، می‌توانید با خیال راحت بروید و مطالب بعدی «درجه» را بخوانید. اما بدانید بیشتر خانم‌ها دوست دارند فضاهای کم‌رنگ ابروی‌شان پررنگ‌تر باشد. شاید بخواهند قد ابرو را بلندتر کنند یا خط تاج ابرو را پرجلوه کنند.

    اگر هنوز دارید به خواندن ادامه می‌دهید، احتمالا شما هم می‌خواهید با مداد ابرو، جلوه و شکوه بیشتری به صورت‌تان بدهید و ابروها را از نو تعریف کنید.

    مشاهده لیست قیمت انواع مداد ابرو

    مداد ابرو چه رنگی بخریم؟خرید مداد ابرو

    وقتی حرف از خرید مداد ابرو می‌شود، قرار نیست فقط رنگ مو را درنظر بگیرید. رنگ پوست و چشم همان‌قدر اهمیت دارد. درست است که ابروها در شکل‌دهی به صورت نقش زیادی دارند، اما قرار نیست فقط خودشان دیده شوند. ابروی خوش‌رنگ و متناسب باعث می‌شود زیبایی چشم‌ها و دیگر اعضای صورت برجسته‌تر شود.

    [related]27758[/related]

    رنگ موی قهوه‌ایخرید مداد ابرو

    قانون کلی برای مو قهوه‌ای‌ها این است که یکی دو سایه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ موی خودشان مداد ابرو بخرند. اگر موی قهوه‌ای و چشمان روشن دارید، ابروها را یک درجه تیره‌تر از موها مداد بکشید. اما اگر موی قهوه‌ای با چشمان تیره دارید، یک سایه روشن‌تر انتخاب کنید. موی قهوه‌ای شما لایت دارد؟ مداد ابرو را با رنگ لایت مو هماهنگ کنید، نه با رنگ زمینه.

    مشاهده پرفروش‌ترین مدادهای ابرو برای مو قهوه‌ای‌ها

    رنگ موی مشکی

    مو مشکی‌ها نیازی ندارند مداد ابروی کاملا مشکی بخرند. بلکه می‌توانند قهوه‌ای متوسط تا تیره را انتخاب کنند.

    محبوب‌ترین مداد‌های ابرو مخصوص مو مشکی‌ها را ببینید

    رنگ موی بلوندخرید مداد ابرو

    با رنگ موی بلوند یا موی هایلایت شده، باید دقت زیادی در خرید مداد ابرو داشته باشید. اگر ابروها را زیادی روشن کنید، صورت شما خسته و بی‌حال به‌نظر می‌رسد. کاری به روشن‌ترین بخش موها یا لایت روشن آنها نداشته باشید. درعوض مداد ابرو را با تیره‌ترین بخش مو هماهنگ کنید.

    ابروی تیره‌تر مثل قاب باشکوهی به صورت شما جلوه می‌دهد و کاری می‌کند رنگ چشم‌ها بیشتر به‌چشم بیاید.

    مشاهده مناسب‌ترین رنگ‌های مداد ابرو برای موبلوندها

    رنگ موی پرکلاغی

    اگر موهای شما به‌طور طبیعی پرکلاغی‌ست یا چنین رنگ مویی را می‌پسندید، نیازی به ابروی روشن ندارید. ابروی مشکی با موی پرکلاغی عالی به‌نظر می‌رسد.

    پرفروش‌ترین مداد ابرو مخصوص مو پرکلاغی‌ها را ببینید

    موی شرابی  و بادمجانیخرید مداد ابرو

    رنگ موی شرابی توجه‌تان را جلب کرد و راهی آرایشگاه شدید؟ به‌هرحال قرار نیست مداد ابروی هم‌رنگ مو بخرید. اگر رنگ موی شما تناژ سرد مثل آبی دارد، مداد ابروی قهوه‌ای روشن مناسب شماست. درصورتی‌که تناژ رنگ موی گرم مثل قرمز دارید، سراغ مداد ابروی قهوه‌ای تیره بروید.

    مشاهده پرفروش‌ترین مدادهای ابرو مخصوص مو شرابی‌ها

    رنگ موی هویجی

    در کشور ما افراد زیادی نیستند که به‌طور طبیعی رنگ موی هویجی و نارنجی داشته باشند. موی هویجی به‌طور طبیعی با ابروی تیره‌تر همراه می‌شود. پس این دسته از خانم‌ها و کسانی که دوست دارند مو را با تناژ نارنجی رنگ کنند، نیازی به مداد ابروی کاملا نارنجی ندارند. بهتر است سراغ رنگی بروند که کمی دودی یا مسی باشد.

    نکته‌های تکمیلی را از دست ندهیدخرید مداد ابرو

    • مداد ابرویی بخرید که کم‌چرب و نرم باشد. بعد از این‌که با مداد روی موهای ابرو کشیدید، آن را رو به بالا برس بزنید. به این ترتیب طبیعی‌تر به‌نظر می‌رسد.
    • اگر می‌خواهید ابروهاتان خیلی به‌چشم بیایند، یا موی رنگ‌شده دارید، بد نیست ابروها یک پرده روشن‌تر از رنگ مو دیده شوند. اما بعضی‌ها ترجیح می‌دهند رنگ ابرو طبیعی به‌نظر برسد. در این صورت رنگ موی طبیعی ابرو را درنظر بگیرید و خیلی از آن دور نشوید.
    • همان‌طور که لایت به موها جلوه می‌دهد، بهتر است ابروها را یک‌دست نکنید. برای این‌که ابرو طبیعی و جذاب به‌نظر برسد، قسمت‌های کم‌پشت ابرو را با کیت پودر ابرو یا مداد ابرو بپوشانید. بعد با ژل ابرو روی آن بکشید. به این ترتیب سایه‌های متفاوتی روی ابرو دیده می‌شود و جلوه‌ زیباتری پیدا می‌کند.
    • در انتخاب و خرید مداد ابرو، تناژ رنگ مو را درنظر داشته باشید. در رنگ موی شما رنگ‌‌های گرم مثل طلایی یا قرمز دیده می‌شود؟ یا تناژ دودی در آن وجود دارد؟ مداد ابرو را با آن هماهنگ کنید.
    • بهتر است مداد ابرو را فقط روی مو بکشید و از کشیدن آن روی پوست و جایی که موی ابرو نروییده، دور نگهش دارید. مداد ابرو قرار است موها را برجسته‌تر کند، نه این که مو روی پوست شما بکشد؛ البته اگر دنبال ابروی طبیعی هستید.
    • پیشنهاد می‌کنیم برای رنگ ابرو سراغ رنگ مو که در خانه دارید، نروید. این رنگ برای مو طراحی شده و می‌تواند به پوست ابرو آسیب برساند.

    مداد ابروی دلخواه‌تان را اینجا با تخفیف بخرید شما عموما از مداد ابرو استفاده می‌کنید؟ برند و رنگ پیشنهادی شما به خوانندگان «درجه» کدام است؟ [see_also]21860[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید