بررسی ۳۶۰ درجه کرم مرطوب کننده کامان مدل OIL PLUS

بررسی ۳۶۰ درجه کرم مرطوب کننده کامان مدل OIL PLUS
راهنمای مطالعه

    قبلا از کرم پرطرفدار رفع ترک پای کامان برایتان نوشتیم و این بار می‌خواهیم کندوکاوی در کرم مرطوب کننده کامان مدل OIL PLUS داشته باشیم، محصول بسیار محبوبی که کنجکاویم بدانیم چرا این‌قدر مورداستقبال واقع شده و کرم پرفروشی است. اگر هم هنوز نمی‌دانید، باید بگوییم محصولات کامان در ایران و تحت لیسانس سوئیس تولید می‌شوند.

    کرم مرطوب‌کننده کامان مدل OIL PLUS مناسب چه کسانی است؟

    خرید کرم مرطوب کننده کامان مدل OIL PLUS

    کرم مرطوب‌کننده کامان مدل OIL PLUS برای پوست‌های خشک و اگزمایی فرمولاسیون شده است. بیایید اول نگاه دقیق‌تری به اطلاعات مندرج روی برچسب خود محصول بیندازیم و ببینیم که این کرم دارای چه ویژگی‌هایی معرفی شده است:

    • حاوی ویتامین‌های گروه ب است؛
    • حاوی عصاره آلوئه‌ورا، روغن آرگان، روغن آووکادو، روغن زیتون و روغن بادام شیرین است؛
    • دارای فرمولاسیونی مغذی و با خاصیت ترمیم‌کنندگی و رطوبت‌رسانی است؛
    • برای هم بدن و هم دست و صورت قابل‌استفاده است.

    پس اگر به استفاده از محصولات کامان علاقه‌مندید و پوست خشکی دارید، می‌توانید کرم مرطوب‌کننده OIL PLUS این برند را امتحان کنید. فرمولاسیون این کرم به‌گونه‌ای است که التیام‌بخش پوست‌های خشک و کویری خواهد بود. اما برای پوست‌های چرب و مختلط باید از مرطوب‌کننده OIL FREE کامان استفاده کنید که دارای برچسب صورتی است.

    محبوب‌ترین محصولات کامان را ببینید

    با چه حجم و قیمتی عرضه می‌شود؟

    این مدل کرم مرطوب کننده کامان با حجم ۴۰۰ میلی‌لیتر و ظرف پمپی عرضه می‌شود. ۴۰۰ میلی‌لیتر حجم خیلی خوبی است و سریع تمام نمی‌شود. پمپی‌بودن ظرف این کرم هم ویژگی مثبتی است و موجب آسان‌مصرفی آن شده. کرم‌های کاسه‌ای را معمولا بهتر است به‌خاطر رعایت اصول بهداشتی به‌صورت مشترک استفاده نکنیم، اما پمپی‌ها را می‌توان بدون آلوده‌شدن کرم به‌صورت مشترک هم استفاده کرد.

    و اما قیمت؛ در زمان نگارش این مطلب، کرم مرطوب‌کننده کامان مدل OIL PLUS با قیمت ۵۳ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می‌شد. برای مشاهده قیمت روز و ثبت سفارش می‌توانید از لینک زیر کمک بگیرید:

    مشاهده دقیق‌تر این کرم

    این محصول گاهی در لینک بالا شامل تخفیف هم می‌شود. درضمن باید اضافه کنیم که درکل، قیمت کرم‌های کامان را می‌توان نسبت به حجم محصولات این برند، تقریبا به‌صرفه و مشتری‌پسند توصیف کرد.

    [related]416[/related]

    این کرم از دید مصرف‌کنندگان چگونه محصولی است؟

    ption id="attachment_27999" align="aligncenter" width="850"]بررسی کرم مرطوب کننده کامان مدل OIL PLUS از دید مصرف‌کنندگان تصویر محصول برگرفته از تصاویری است که کاربران دیجی‌کالا به‌اشتراک گذاشته‌اند

    برای بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگان این محصول، مروری بر دیدگاه‌های کاربران دیجی‌کالا داشتیم. بیش از دو هزار دیدگاه برای این محصول در دیجی‌کالا ثبت شده و خرید آن از سوی بیش از ۹۹۹ کاربر پیشنهاد شده است. ما نگاهی به حدود ۳۰ صفحه از بازخوردهای کاربران داشتیم و برایندشان را در ادامه، با شما در میان می‌گذاریم.

    بازخوردهای مصرف‌کنندگان راضی

    • اکثریت قریب‌به‌اتفاق مصرف‌کنندگان از عملکرد کلی این محصول ابراز رضایت کرده‌اند و به نظرشان کرم اثربخشی برای رفع خشکی پوست است. اغلب نوشته‌اند که این کرم، پوست را نرم و لطیف می‌کند. برخی‌ها حتی استفاده از کرم مرطوب کننده کامان را برای خصوصا این روزهای کرونایی توصیه کرده‌اند که به‌دلیل شست‌وشوی مداوم دست‌ها ممکن است پوست‌مان خشک و حساس شود.
    • در بسیاری از بازخوردها به جذب عالی و سریع این کرم اشاره شده که چقدر کرم سبک و زودجذبی است. اغلب کاربران در این مورد که احساس چربی و سنگینی به پوست نمی‌دهد، هم‌عقیده به نظر می‌رسند.
    • برخی مصرف‌کنندگان به نظرشان کرم خوشبو و دارای رایحه شامه‌نوازی است.
    • از دیگر نقاط قوت این کرم از دید مصرف‌کنندگان می‌توان به حجم بالای آن اشاره کرد که به نظر خیلی‌ها نسبت به قیمت محصول، حجم خوب و به‌صرفه‌ای است و زود تمام نمی‌شود.
    • پمپی‌بودن این محصول را هم بسیاری از مصرف‌کنندگان دوست داشته‌اند.

     

    پرفروش‌ترین محصولات کامان را ببینید

    بازخوردهای مصرف‌کنندگان نه‌چندان راضی

    • به معدود بازخوردهایی هم برخوردیم که معتقدند کرم مرطوب‌کننده OIL PLUS کامان در حدی که سروصدا کرده، اثربخش نیست و روی پوست‌های خیلی خشک چندان کارساز واقع نمی‌شود.
    • این محصول برای برخی مصرف‌کنندگان دارای رایحه چندان خوشایندی نبوده است. حتی برخی‌ها به نظرشان بوی زیادی تندی می‌دهد و گفته‌اند که اگر به بوهای تند حساس‌اید، شاید از بوی این کرم اذیت شوید.

    جمع‌بندی

    کرم مرطوب‌کننده کامان مدل OIL PLUS برای بسیاری از مصرف‌کنندگان، محصول اثربخش و دارای عملکرد مقبولی بوده است. عده‌ای حتی چندمین بارشان بوده که از این کرم خریداری کرده‌اند. اما همان طور که گفتیم، در بازخوردهای نسبتا کمی هم به مصرف‌کنندگانی برخوردیم که این کرم به نظرشان محصولی معمولی است و در حد تصورشان عالی از آب درنیامده. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که تعداد بازخوردهای مثبت می‌چربد!

    اگر شما هم تجربه‌ای درباره استفاده از محصولات کامان دارید، لطفا بازخوردتان را برایمان بنویسید.

    این کرم‌ها سریع‌تر به دستتان می‌رسند

    [see_also]24976[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید