بررسی ۳۶۰ درجه چراغ LED یو اس بی شیائومی مدل Light Plus

بررسی ۳۶۰ درجه چراغ LED یو اس بی شیائومی مدل Light Plus
راهنمای مطالعه

    در این مطلب «درجه» از گجت شیائومی‌نشانی برایتان می‌گوییم که در هر خانه‌ای به کار می‌آید. محصولی که در ادامه بررسی می‌کنیم، چیزی نیست جز چراغ LED یو اس بی شیائومی مدل Light Plus که دارای بدنه خوش‌ساخت و روشنایی پرنوری است. با ما همراه باشید تا از این گجت جذاب شیائومی، بیشتر برایتان بگوییم.

    این محصول درواقع چراغ LED قابل‌حملی با کانکتور USB است. یعنی برای روشن‌کردنش باید دم‌دست‌تان دنبال درگاه USB بگردید. LEDهای این مدلی از درگاه USB برق می‌گیرند و تا زمانی که منبع تغذیه دارای شارژ کافی باشد، قابل‌استفاده خواهند بود. منبع تغذیه‌شان هم می‌تواند درگاه USB لپ‌تاپ یا پاوربانک‌تان باشد. از درگاه USB تبلت یا گوشی هوشمندتان هم می‌توانید استفاده کنید، اما باید مبدل مناسبش را هم داشته باشید.

    پرفروش‌ترین مبدل‌ها اینجاست

    چراغ LED مدل USB به چه دردی می‌خورد؟

    کاربردهای چراغ LED یو اس بی شیائومی

    LEDهای این مدلی هرجا در تاریکی به نور نیاز داشتید و درگاه USB هم دم‌دست‌تان بود، به کمک‌تان می‌آیند. بگذارید از موارد استفاده LEDهای مدل USB، چند مثال برایتان بزنیم:

    روشن‌کردن صفحه‌کلید لپ‌تاپ

    گاهی با لپ‌تاپ‌مان جاهایی می‌نشینیم که شاید هنگام شب به نور محیطی کافی دسترسی نداشته باشیم. گاهی شاید حتی به‌خاطر مراعات سایر اهل خانه از روشن‌کردن چراغ‌های سقفی خودداری کنیم، درحالی‌که خودمان نورلازمیم. گاهی هم نه به‌خاطر مراعات کسی، بلکه خودمان مایل به نشستن و کارکردن در روشنایی گسترده نیستیم. در چنین مواقعی، چراغ LED مدل USB راه‌حل خیلی خوبی است. هم صفحه‌کلید لپ‌تاپ‌تان را روشن می‌کند و هم دارای نور موضعی است و خلوت تاریک‌تان را به هم نمی‌زند. به‌این‌ترتیب، دیگر مجبور نیستید که برای تایپ‌کردن به همان سوی کم نمایشگر لپ‌تاپ‌تان اکتفا کنید و در تاریکی دنبال کلیدها بگردید!

    اگر هم معمولا همه درگاه‌های لپ‌تاپ یا پاوربانک‌تان اشغال‌اند و درگاه خالی برای اتصال چراغ ندارید، می‌توانید این مشکل را با خرید هاب USB حل کنید:

    پرفروش‌ترین انواع هاب USB اینجاست

    مطالعه در تاریکی

    مطالعه در تاریکی شب عجیب می‌چسبد! اما برای مشاهده صفحه کتاب باید نور کافی مهیا کنید، کاری که با LEDهای این مدلی به‌راحتی و بدون هیچ دردسری قابل‌انجام است، فقط اینکه منبع تغذیه مورداستفاده‌تان باید شارژ کافی داشته باشد.

    سایر کاربردها

    این محصول برای هنگام قطع برق به‌جای شمع و چراغ‌قوه هم قابل‌استفاده است. به‌درد مسافرت و کمپینگ هم می‌خورد. پیشنهاد می‌کنیم یکی از اینها در کوله‌پشتی کوهنوردی‌تان هم داشته باشید.

    [related]11403[/related]

    چراغ LED یو اس بی شیائومی مدل Light Plus چه ویژگی‌هایی دارد؟

    ویژگی‌های چراغ LED یو اس بی شیائومی

    این محصول در دو رنگ سفید و آبی از طریق لینک زیر قابل‌سفارش است:

    مشاهده دقیق‌تر این محصول+قیمت

    اما ببینیم که این محصول فوق‌العاده کاربردی دارای چه ویژگی‌هایی است:

    • مجهز به دکمه پاور: این محصول با دکمه پاور روشن و خاموش می‌شود. بنابراین، حتی وقتی متصل به درگاه USB است، می‌توانید خاموش نگهش دارید.
    • قابلیت تنظیم شدت نور: قابلیت تنظیم شدت نور مهم‌ترین مزیتی است که باعث محبوبیت این محصول شده. شدت نور این چراغ را می‌توان بر اساس میزان روشنایی دلخواه در حالت‌های مختلفی از کم تا زیاد تنظیم کرد. شدیدترین حالت نور این چراغ از روشنایی بالایی برخوردار بوده که احتمالا متعجب‌تان می‌کند.
    • پایه انعطاف‌پذیر: این محصول دارای پایه انعطاف‌پذیر طراحی شده است. به این معنی که می‌توانید گردن چراغ را خم کرده (فقط به جلو یا عقب) و نور را با زاویه دلخواه بتابانید.
    • طراحی مینیمال و کم‌وزن: این محصول دارای بدنه سیلیکونی و خوش‌ساختی است که وزن بسیار سبکی هم دارد و می‌توانید همیشه در کیف لپ‌تاپ‌تان همراه داشته باشید.

    محبوب‌ترین محصولات شیائومی را ببینید

    مروری بر بازخوردهای مصرف‌کنندگان

    چراغ LED یو اس بی شیائومی - دیدگاه کاربران

    چراغ LED یو اس بی شیائومی در دیجی‌کالا کالای محبوب و پرفروشی است. بیش از ۷۰۰ نفر از خریداران این محصول، خریدش را به دیگران هم پیشنهاد داده‌اند. خلاصه که این محصول شیائومی در جلب رضایت اکثریت قریب‌به‌اتفاق خریدارانش موفق بوده است.

    اغلب خریداران در توصیف این محصول به ویژگی‌های مثبتی چون کیفیت ساخت مطلوب و قابلیت نوردهی بالا اشاره کرده‌اند. امکان تنظیم شدت نور هم بسیار موردتوجه خریداران بوده است. اغلب نوشته‌اند که از این محصول برای مطالعه در شب یا به هنگام قطع برق استفاده می‌کنند. در بازخوردهای متعددی هم به بهینگی مصرف انرژی و همچنین دوام بالای این محصول اشاره شده است. برخی کاربران حتی نوشته‌اند که این محصول پس از چند سال هنوز برایشان کار می‌کند.

    اما در کنار بازخوردهای مثبت فراوان، تک‌وتوک به نظرات منفی هم برخوردیم. قیمت بالا دلیل عمده گلایه‌های خریداران است. اما این را هم بگوییم که کیفیت بالا و کاربردی‌بودن این محصول هنوز به نظر عده‌ای دلیل قانع‌کننده‌ای برای پرداخت چنین مبلغی است (قیمت این محصول در زمان نگارش این مطلب، ۱۴۴ هزار تومان بود). از قضیه قیمت که بگذریم، برخی خریداران به نظرشان اگر پایه این چراغ علاوه بر جلو و عقب به طرفین هم خم می‌شد، بهتر بود. در تعدادی از بازخوردها هم گفته شده که پایه محصول کمی سفت است. در بازخوردهای منفی به درآمدن دکمه پاور هم اشاره شده که البته باید دید کاربر با چه میزان فشار و طرز رفتاری روی دکمه، فشار وارد می‌کرده است.

    آیا این محصول به خریدنش می‌ارزد؟

    از روی برایند بازخوردها می‌توان حدس زد که احتمالا از خرید چراغ LED یو اس بی شیائومی پشیمان نخواهید شد. این محصول در ماه‌های اخیر، چند ده هزار تومان افزایش قیمت داشته است، اما اگر با قیمت بالای آن مشکلی ندارید، به‌احتمال قوی رضایت‌تان از بابت کیفیت محصول جلب خواهد شد. مدل‌های مشابه ارزان‌تری هم در بازار موجودند، اما از دوام بالایی برخوردار نیستند و براثر استفاده مکرر و خم‌کردن، قطعی پیدا می‌کنند.

    اگر به‌واسطه مطالعه این مطلب به خرید چراغ LED یو اس بی شیائومی ترغیب شدید، خوشحال می‌شویم که تجربه‌تان را پس از خرید با ما و سایر مخاطبان در میان بگذارید. اگر هم از دارندگان قدیمی این محصول هستید، باز هم تجربه خریدتان برایمان شنیدنی است.

    مشاهده چراغ LED یو اس بی شیاومی

    [see_also]12114[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید