۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی واچ ۳

۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی واچ ۳
راهنمای مطالعه

    ترکیب ساعتی بهره‌مند از ظاهر کلاسیک با فناوری‌های مدرن و ابزارهای پایش سلامتی مشتریان بسیاری را به سوی خرید سامسونگ گلکسی واچ ۳ سوق داده است.

    گلکسی واچ ۳ حاصل سال‌ها تجربه‌اندوزی سامسونگ در تولید ساعت‌های هوشمند با مدل‌ها و سیستم‌های مختلف است. این ساعت به قدری از نظر ظاهر و باطن با دقت و کیفیت طراحی شده که بدون تردید می‌توان آنرا برترین اسمارت‌واچ اندرویدی دانست. سیستم عامل تایزن بسیار روان است و انبوهی از سنسورها از جمله قابلیت ثبت نوار قلب (ECG) برای پایش بدن حین بیداری، خواب و ورزش در نظر گرفته شده‌اند.

    مشاهده قیمت گلکسی واچ 3 در دیجی‌کالا

    بزل چرخان یکی از جذابترین ویژگی‌های ساعت‌های سامسونگ بود که حذف آن در واچ اکتیو ۲ انتقاد کاربران را در پی داشت و حالا سامسونگ دوباره آنرا برگردانده است. نمایشگر باکیفیت، رهگیری حرکات ورزشی، بزل چرخان و رابط کاربری روان در کالبدی خوش ساخت، همان چیزی است که گلکسی واچ ۳ را یک سر و گردن از دیگر ساعت‌های اندرویدی بالاتر قرار داده و به رقیبی تمام عیار برای اپل واچ بدل کرده است. اگر در انتخاب ساعت هوشمند مردد هستید با ما همراه باشید تا بگوییم چرا خرید سامسونگ گلکسی واچ ۳ شما را پشیمان نخواهد کرد.

    ۱. نمایشگر با کیفیت

    گلکسی واچ ۳ در دو مدل با ابعاد ۴۵ و ۴۱ میلیمتری عرضه شده که اولی نمایشگری ۱.۴ اینچی و دومی ۱.۲ اینچی دارد. هر دو مدل به پنل OLED بسیار با کیفیتی مجهز شده‌اند که رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل داشته و آنقدر درخشان و دقیق است که به راحتی می‌توان تمام جزییات را حتی زیر نور مستقیم خورشید هم مشاهده کرد. ابعاد بزرگ نمایشگر هم امکان نمایش داده‌ها به صورت واضح را فراهم می‌کند.

    تصاویر گلکسی واچ 3 را ببینید

    گلکسی واچ ۳ بر خلاف مدل‌هایی مثل اپل واچ که گزینه‌های محدودی برای واچ فیس یا همان ظاهر ساعت دارند، هزاران واچ فیس مختلف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و در نتیجه هرگز ظاهر ساعت برای شما تکراری نخواهد شد.

    [related]8732[/related]

    ۲. طراحی زیبا و بدنه خوش ساخت

    سامسونگ برخلاف اپل که به طراحی چهارگوش اعتقاد دارد ساعت‌های هوشمندش را با قاب مدور و شبیه مدل‌های معمولی طراحی می‌کند. در ساخت گلکسی واچ ۳ نسبت به مدل‌های قبلی از مواد با کیفیت‌تری استفاده شده که شامل بند چرمی بسیار مرغوب، فولاد ضد زنگ به جای آلومینیوم و پوشر یا کلیدهای فلزی به جای پلاستیکی می‌شود. مدل ۴۵ میلیمتری با نسخه تیتانیومی هم عرضه شده که کیفیت بسیار بهتری دارد. پنل پشتی ساعت نیز برخلاف دیگر مدل‌های گرانقیمت پلاستیکی نیست.

    از نظر مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع، افتادن در آب و خط و خش نیز نیازی به نگرانی نیست چرا که واچ ۳ دارای تاییدیه نظامی 810G است و تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است. واچ ۳ همچنین به لایه محافظ گوریلاگلس DX روی نمایشگر مجهز شده است.

    پرطرفدارترین گلکسی واچ‌ها را ببینید

    ۳. بزل چرخان

    بهترین مزیت گلکسی واچ ۳ در برابر ساعت‌های دیگر احتمالا بزل چرخان است که امکان جابجایی بین بخش‌های مختلف رابط کاربری به آسانترین شکل ممکن را می‌دهد. این قابلیت آنقدر بین کاربران با استقبال مواجه شده که حذف آن از نسخه قبلی با انتقاد همراه شد و حالا در واچ ۳ برگشته است. کافی است این بزل را به سمت راست یا چپ بچرخانید تا بین منوها جابجا شوید.

    دیگر مزیت بزل این است که به خاطر اندکی برجستگی نسبت به نمایشگر در صورت سقوط یا برخورد ناخواسته با اشیا دیگر ضربه را جذب کرد و مانع از آسیب به نمایشگر می‌شود.

    ۴. سیستم عامل و رابط کاربری روان

    ساعت‌های هوشمند معمولا سخت افزار قدرتمندی ندارند اما برخلاف آنها گلکسی واچ ۳ به پردازنده اختصاصی اگزینوس ۹۱۱۰، رم ۱ گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که برای ساعتی با این ابعاد مطلوب به نظر می‌رسد. هرچند استفاده از این سخت‌افزار قوی کمی روی شارژدهی اثر گذاشته اما در عوض سیستم عامل تایزن ۵.۵ بسیار روان اجرا می‌شود و در آن خبری از لگ و هنگی نیست. گلکسی واچ ۳ نسبت به ساعت‌های با سیستم عامل Wear OS به مراتب سریع‌تر است و حتی تنه به تنه اپل واچ‌های جدید می‌زند.

    جدیدترین اپل واچ‌ها + لیست قیمت

    باتری در صورت فعال بودن همه قابلیت‌ها با یکبار شارژ تا دو روز قادر به شارژدهی است اما با غیرفعال کردن نمایشگر همیشه روشن و دیگر ابزارها شارژدهی بیشتر هم می‌شود.

    وجود سرویس‌ها و اپ‌های متعدد نظیر دستیار صوتی هوشمند، پیام‌رسان، تقویم، آب‌وهوا، اسپاتیفای، ضبط صدا، آلارم و غیره یکی دیگر از مزایای واچ ۳ است؛ برای مثال با اسپاتیفای می‌توانید موزیک‌های دلخواه را دانلود کرده و با اتصال به هدفون بی سیم از شنیدن آنها لذت ببرید. پشتیبانی از ژست‌های حرکتی هم به شما اجازه می‌دهد با چرخاندن مچ دست تماس‌های ورودی را بی‌صدا کنید یا با باز و بسته کردن دست به آن پاسخ دهید.

    سایر هدفون‌های بی‌سیم را ببینید

    ۵. ابزارهای ردیابی سلامت و ورزش

    گلکسی واچ ۳ پکیج کاملی از ابزارهای سنجش سلامت است. این ساعت علاوه بر رهگیری فعالیت‌های معمول، قابلیت‌هایی مثل شناسایی خودکار تمرین، پایش ضربان قلب، رهگیری خواب، پایش سطح اشباع اکسیژن خون (SpO2) و گزارش VO2 max یا حداکثر اکسیژن مصرفی دارد. معیار VO2 max عملکرد قلب، ریه و سیستم قلبی و عروقی را مشخص کرده و به شما کمک می‌کند با اطلاع از سطح تناسب اندام‌تان برنامه تمرینی را متناسب با آن تهیه کنید. گلکسی واچ ۳ همچنین مثل اپل واچ امکان تشخیص سقوط ناگهانی کاربر را دارد. برای شروع یک جلسه تمرینی دلچسپ کافی است پس از بستن ساعت به دست و اتصال آن به هدفون موزیکی مهیج را پخش کنید. پس از آن گلکسی واچ ۳ به صورت خودکار شروع تمرین را تشخیص داده و بر اساس ضربان قلب و تایم تمرین کالری مصرفی را محاسبه می‌کند. اگر تمرین به صورت دو، کوهنوردی یا دوچرخه سواری باشد، میانگین سرعت، حداکثر سرعت و کل مسافت طی شده هم محاسبه شده و در قالبی گرافیکی نمایش داده می‌شود. اینجا با تخفیف گلکسی واچ بخرید [see_also]12318[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    یونس مرادی
    یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید