بهترین برندهای ایرانی لباس ورزشی؛ قیمت مناسب، محصول باکیفیت

بهترین برندهای ایرانی لباس ورزشی؛ قیمت مناسب، محصول باکیفیت
راهنمای مطالعه

    در این مطلب «درجه»، با معرفی بهترین برندهای ایرانی لباس ورزشی در خدمت‌تان هستیم. پس اگر اهل ورزش هستید و به حمایت از برندهای خوب ایرانی هم علاقه‌مندید‌، این مطلب‌مان را از دست ندهید!

    اگر بنا باشد از برندهای اورجینال خارجی، لباس ورزشی بخریم، با این قیمت دلار بدجوری به خرج می‌افتیم! اما آیا تابه‌حال سراغی از برندهای ایرانی لباس ورزشی گرفته‌اید؟ جالب است بدانید که برندهای ایرانی در عرصه تولید پوشاک ورزشی هم در تلاش‌اند تا به جایگاهی قابل‌رقابت با برندهای خارجی دست پیدا کنند، اما متأسفانه هنوز برندهای ایرانی لباس ورزشی آن‌طور که بایدوشاید در بین عموم مردم شناخته‌شده نیستند، درحالی‌که خوب‌هایشان از کیفیت و قیمت مقبولی برخوردارند و می‌توانند جزو گزینه‌های انتخابی‌مان باشند.

    این شما و این بهترین برندهای لباس ورزشی ایرانی:

    ۱. هالیدی؛ متنوع و متناسب با نیاز فصل

    ption id="attachment_28447" align="aligncenter" width="850"]بهترین برندهای لباس ورزشی ایرانی - هالیدی تصویر برگرفته از صفحه اینستاگرام هالیدی (holiday.co@)

    هالیدی (پوشاک تعطیلات) از معروف‌ترین برندهای ایرانی فعال درزمینه تولید پوشاک اسپرت است. گروه تولیدی هالیدی توانسته با شناخت نیاز و سلیقه روز به جایگاه شناخته‌شده‌ای در بازار دست پیدا کند. ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های این برند می‌توان به تنوع نسبتا بالا و تولید پوشاک مناسب هر فصل اشاره کرد. برند هالیدی در هم دسته‌بندی پوشاک ورزشی زنانه و هم مردانه دارای تنوع و رنگ‌بندی خوبی است. در طراحی مدل‌ها هم سعی شده که مطابق سلیقه روز و دارای رنگ‌بندی‌های شاد باشند. ناگفته نماند که برخی محصولات هالیدی به‌عنوان لباس کژوال و روزمره هم قابل‌استفاده‌اند.

    محبوب‌ترین محصولات هالیدی اینجاست

    خصوصا به شما خانم‌هایی که اهل ورزش در فضای بازید، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید لباس ورزشی از کالکشن‌های برند هالیدی هم دیدن کنید. لباس‌های ورزشی پوشیده هالیدی را که به شکل ست مانتو و شلوارند، می‌توانید برای ورزش در پارک یا لباس رفت‌وآمدی باشگاه مدنظر داشته باشید. البته، تا یادمان نرفته اضافه کنیم که هالیدی پوشاک اسپرت بچه‌گانه و کتانی هم دارد.

    مشاهده پرفروش‌ترین کفش‌های ورزشی هالیدی

    ۲. مومنتوم؛ طراحی‌های خلاقانه و تخصصی

    ption id="attachment_28448" align="aligncenter" width="850"]بهترین برندهای لباس ورزشی ایرانی - مومنتوم تصویر برگرفته از صفحه اینستاگرام مومنتوم (momentumgears@)

    از دیگر برندهای ایرانی شناخته‌شده می‌توان به برند کاردرست مومنتوم اشاره کرد که یک برند تخصصی تولید پوشاک ورزشی است. به‌گفته وب‌سایت رسمی این برند، طراحی محصولات مومنتوم در آمریکا انجام شده و تولید محصولات پس از تست با پارچه‌های مختلف ایرانی و خارجی، درنهایت در خود ایران تولید می‌شود. این‌طور که مومنتوم ادعا می‌کند، پوشاک این برند به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که راندمان بهتری حین ورزش داشته باشید. مثلا در برخی محصولات مومنتوم از فناوری هگزا تِک استفاده شده که با محکم‌تر دربرگرفتن عضلات بدن می‌تواند موجب افزایش کارایی شود. خلاصه که با برندی حرفه‌ای روبه‌رو هستیم که دارای رویکردی تخصصی است.

    محصولات مومنتوم، ازلحاظ طراحی و کیفیت، قابل‌رقابت با برندهای خوب خارجی به نظر می‌رسند و از قیمت به‌صرفه‌تری هم نسبت به موارد مشابه خارجی برخوردارند. جالب‌تر اینکه در بین محصولات مومنتوم، برای حجاب ورزشی هم اکسسوری‌های مخصوصی خواهید یافت، مانند سرپوش و ساق دست ورزشی که مخصوص ورزش بانوان در فضای باز و شرکت در مسابقات طراحی شده‌اند.

    [related]27064[/related]

    ۳. مجید؛ مناسب ورزشکاران مسابقاتی

    ption id="attachment_28449" align="aligncenter" width="850"]بهترین برندهای لباس ورزشی ایرانی - مجید تصویر برگرفته از وب‌سایت محصولات ورزشی مجید (majidshop.ir)

    ورزشکار حرفه‌ای و مسابقاتی که باشید، احتمالا با برند ایرانی پوشاک ورزشی مجید ناآشنا نیستید. این برند گویا به‌اسم مِروژ هم شناخته می‌شود. برای تهیه پوشاک ورزشی رشته‌های مختلفی، از کشتی و فوتبال گرفته تا والیبال و شنا، می‌توانید در بین محصولات مجید جست‌وجو کنید، برندی که اسپانسر اختصاصی علیرضا بیرانوند بوده و بر تن ورزشکاران خارجی هم نشسته. برند مجید را برای خرید کفش ورزشی و لوازمی چون مت یوگا هم به خاطر بسپارید.

    پرفروش‌ترین محصولات ورزشی مجید را ببینید

    ۴. RNS؛ رنگ‌بندی‌های شاد و قیمت مناسب

    ption id="attachment_28450" align="aligncenter" width="850"]بهترین برندهای لباس ورزشی ایرانی - RNS تصویر برگرفته از صفحه اینستاگرام آراِن‌اِس (rnsclothesofficial@)

    آر اِن اِس برند ثبت‌شده شرکت رنگین نخ صبا و از برندهای داخلی معتبری است که در عرصه طراحی و تولید پوشاک مردانه و زنانه فعالیت دارد. البته، RNS برند تخصصی پوشاک ورزشی نیست، اما در بین محصولات این برند به گزینه‌های خوب ورزشی هم برخواهید خورد. پوشاک ورزشی RNS در رنگ‌بندی‌های متنوع و جوان‌پسندی تولید می‌شوند و از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردارند. به شما خانم‌های اهل ورزشی که دنبال محصولات رنگ شاد می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه لگینگ و نیم‌تنه ورزشی RNS هم دیدن کنید.

    پرفروش‌ترین محصولات RNS اینجاست

    ۵. شرافیت؛ جوان‌پسند و مطابق سلیقه روز

    ption id="attachment_28451" align="aligncenter" width="850"]بهترین برندهای لباس ورزشی ایرانی - شرافیت تصویر برگرفته از صفحه اینستاگرام شرافیت (_sherafit@)

    شرافیت از دیگر برندهای ایرانی فعال درزمینه تولید پوشاک ورزشی است، برندی تقریبا تازه‌تأسیس که در کنار سایر برندهای ایرانی رقیب در حال رشد است. قیمت مناسب از ویژگی‌های مشتری‌پسندی است که می‌توان در توصیف محصولات شرافیت برشمرد. محصولات شرافیت شامل لباس ورزشی مردانه، لباس ورزشی زنانه و همچنین لوازم بدنسازی است. البته، منظور از لوازم بدنسازی، صرفا کمربند و مچ‌بند و نظایر اینهاست.

    قیمت محصولات ورزشی شرافیت را ببینید

    در آخر

    ما برندهایی را که برای خرید لباس ورزشی تولید داخل می‌شناختیم، با شما در میان گذاشتیم، اما شاید برندهایی هم باشند که جا انداخته باشیم. پس اگر موردی هست که به نظرتان می‌تواند جزو بهترین برندهای لباس ورزشی ایرانی باشد و ما نام نبردیم، لطفا در قسمت دیدگاه‌ها برایمان بنویسید. اگر از پوشاک ورزشی برندهای نام‌برده‌مان هم استفاده کرده‌اید، می‌توانید نظرتان را درمورد کیفیت جنس و دوخت محصولات‌شان با ما مطرح کنید. [see_also]28110[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید