۱۰ پیشنهاد فوق‌العاده برای خرید ادکلن زنانه پاییزه

۱۰ پیشنهاد فوق‌العاده برای خرید ادکلن زنانه پاییزه
راهنمای مطالعه

    انتخاب ادکلن زنانه مناسب پاییز کمی پیچیده به‌نظر می‌رسد. بعضی از خانم‌ها عطر گرم را نمی‌پسندند و درعوض بوی شیرین و خنک دوست دارند. اگر در فکر خرید ادکلن زنانه مناسب پاییز برای خودتان یا عزیزتان هستید، این مطلب را ادامه دهید.

    ادکلن زنانه مناسب پاییزهوا زود تاریک می‌شود. سرد است. گاهی دانه‌های ریز باران یا برف صورت‌مان را خیس می‌کنند. در چنین هوایی بوهای شیرین، گرم و شرقی دل‌مان را گرم می‌کند. «درجه» این‌جاست تا در خرید ادکلن زنانه مناسب پاییز به شما کمک کند.

    قیمت ادکلن برندهای لوکس کم نیست و از دسترس خیلی از ما خارج شده. اما هنوز می‌توانیم با هزینه متوسط ادکلن زنانه خوش‌بو و جذاب پیدا کنیم. این پیشنهادها از ارزان به گران چیده شده.

    ۱- مای (My)؛ مدل Nominee؛ به‌صرفه و شیرین

    ادکلن زنانه مناسب پاییز

    اگر دنبال ادکلن با قیمت مناسب و کیفیت قابل‌قبول هستید، به برند مای فکر کنید. این برند قیمت گرانی ندارد. از طرف دیگر، توانسته خریدارانش را راضی نگه دارد. ادوتویلت زنانه مای با عنوان نامینی سال ۲۰۰۹ وارد بازار شده.

    پرفروش‌ترین عطر‌های مای را ببینید

    بوی آن خنک و شیرین است. بنابراین، کسانی را راضی می‌کند که بوی گرم دوست ندارند. اما عطر شیرین و مناسب پاییز می‌خواهند. نت آغازی عطر مای زنانه اسطوخودوس و زنبق است. در نت‌های میانی به گل موگه و نیلوفر آبی می‌رسد و درنهایت بوی چوب سدر و مشک را پخش می‌کند.

    مشاهده قیمت عطر Nominee در دیجی‌کالا

    ۲- امپر (Emper)؛ مدل Prima Jour؛ ترکیب جذاب وانیل و مشکادکلن زنانه مناسب پاییز

    یک ادکلن زنانه مناسب پاییز که قیمت مناسبی دارد، پریما جور است. این ادوپرفیوم از برند اماراتی امپر است. سال معرفی آن ۲۰۱۵ بوده. بوی این ادوپرفیوم شیرین و البته خنک است. مناسب کسانی که بوی گرم نمی‌پسندند.

    محبوب‌ترین عطرهای امپر را ببینید

    آغاز بوی عطر با تمشک و اسطوخودوس است. نت‌‌های میانی آن یاسمین، چوب صندل و گل رز خواهد بود. و در پایان عطر وانیل و مشک سفید را احساس خواهید کرد. ماندگاری عطر قابل‌قبول است و پخش بوی خوبی دارد.

    مشاهده قیمت Prima Jour در دیجی‌کالا

    ۳- اجمل (Ajmal)؛ مدل (Rain drops)؛ شیرین و میوه‌ایادکلن زنانه مناسب پاییز

    ادوپرفیوم رین دراپس یکی از عطرهای محبوب برند اماراتی اجمل است. بوی گرم و شیرین آن برای فصل پاییز عالی‌ست.

    پرطرفدارترین عطرهای اجمل را ببینید

    بوی ادوپرفیوم رین دراپس شباهت زیادی به عطر کوکو شنل دارد. باتوجه به اختلاف قیمت زیاد این دو، انتخاب اجمل به‌صرفه‌ است. این عطر با بوی میوه‌ای دل‌انگیزش در سال ۲۰۰۶ روانه بازار شده. نت‌های آن شامل گل، چوب، میوه و عنبر سائل است. این بوی شیرین سرمای پاییز را به‌طرز دلپذیری خنثا می‌کند.

    مشاهده قیمت عطر Raindrops در دیجی‌کالا

    [related]26368[/related]

    ۴- ژک ساف؛ مدل Sweet Love؛ معجون گل و ادویهادکلن زنانه مناسب پاییز

    برند ایرانی ژک ساف ادوپرفیومی با بوی شیرین، گرم و تند برای روز و شب‌های پاییزی ارائه کرده.

    لیست پرفروش‌ترین عطرهای ژک ساف

    نت آغازی ادوپرفیوم سوییت لاو، پرتقال، نارنج و هلوست. نت میانی آن از لاله، رز و یاسمین تشکیل شده و در پایان چوب صندل، مشک و ادویه آن را کامل می‌کند.

    مشاهده قیمت عطر Sweet Love در دیجی‌کالا

    ۵- زارا (Zara)؛ مدل A Perfume؛ پاییزی و ماندگارادکلن زنانه مناسب پاییز

    یکی از جدیدترین عطرهای زنانه برند زارا، اِ پرفیوم است. این ادوپرفیوم در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. نت آغازی این عطر زنانه زارا, مرکبات است و حس خوب پاییزی دارد. نوت میانی آن کارامل و نت پایانی آن چوب صندل است.

    ادوپرفیوم این برند اسپانیایی ماندگاری قابل‌قبولی دارد. عطر گرم آن مناسب پاییز است. شیشه‌ آن به رنگ روشن و با در مشکی طراحی شده.

    مشاهده قیمت عطر A Perfume در دیجی‌کالا

    ۶- ایوروشه (Yves rocher)؛ مدل So elixir؛ دوست‌داشتنی و وانیلیادکلن زنانه مناسب پاییز

    سو اِلیکسیر یک ادکلن زنانه مناسب پاییز جذاب به‌حساب می‌آید. برند فرانسوی ایوروشه که شهرتش به‌دلیل گیاهی بودن محصولاتش است، در شهریور ۲۰۱۹ این عطر را به بازار آورد.

    پرفروش‌ترین‌های ایو روشه را ببینید

    ایوروشه می‌گوید این عطر به زنان احساس اعتماد به‌نفس می‌دهد. نت آغازی این ادوپرفیوم شیرین و گرم، عطر نارنج است. گل مریم عطری‌ست که بعد از مدتی به آن اضافه می‌شود. در نهایت هم ترکیب وانیل، چوب، دانه تونکا، پاتچولی و عود این ادکلن جذاب را کامل می‌کند. بوی پایه آن چوب است که با فصل پاییز هم‌خوانی زیادی دارد.

    مشاهده قیمت So elixir در دیجی‌کالا

    ۷- لالیک (Lalique)؛ مدل Satine؛ ترکیبی از وانیل و یاسمینادکلن زنانه مناسب پاییز

    ادوپرفیوم ساتین لالیک یکی از ادکلن‌های زنانه مناسب پاییز به‌حساب می‌آید. بوی شرقی و شیرین آن را برای روزهای پاییزی پیشنهاد می‌کنیم. برند فرانسوی لالیک در ۲۰۱۳ ساتین را به بازار آورد. طراحی شیشه عطر لالیک بسیار جذاب است و در نور می‌درخشد. طراح عطر ناتالی لورسن است.

    محبوب‌ترین عطرهای لالیک را ببینید

    عطر ساتین را اسپری کنید تا بوی یاسمین و گل آفتاب‌گردان آن بلند شود. نت میانی آن وانیل، تونکا و فلفل صورتی‌ست. در پایان هم عطر چوب صندل، پاچولی و گیاه وتیور آن را کامل می‌کند. این بوی شرقی مناسب روزهای سرد پاییز است.

    مشاهده قیمت عطر Satine در دیجی‌کالا

    ۸- بولگاری (Bvlgari)؛ مدل Jasmin Noir؛ لوکس و شیرینادکلن زنانه مناسب پاییز

    یکی از موفق‌ترین عطرهای برند ایتالیایی بولگاری، جاسمین نوآر است. این عطر در شهرویور ۲۰۰۸ سر از بازار درآورد. مخاطب اصلی آن خانم‌های ۲۵ تا ۴۰ ساله هستند.

    محبوب‌ترین عطرهای بولگاری را ببینید

    طراحی بطری مشکی آن بسیار جذاب است. اگر از ترکیب بوی گل و چوب لذت می‌برید، در خریدش شک نکنید. طراحان آن کارلوس بنیم و سوفی لاب هستند.

    شروع بوی آن با یاسمین است و در میانه به یاس رازقی  و بادام می‌رسید. بویی که درنهایت از این عطر احساس می‌کنید، چوب، مشک، پاتچولی، شیرین بیان و دانه تونکاست. خرید این عطر زنانه بولگاری با بوی شیرین، تند و گرمش در شب‌های پاییزی دل‌تان را گرم می‌کند.

    مشاهده قیمت Jasmin Noir در دیجی‌کالا

    ۹- دولچه اند گابانا (Dolce And Gabbana)؛ مدل The One؛ ترکیبی از مشک و وانیلادکلن زنانه مناسب پاییز

    برند ایتالیایی دولچه اند گابانا در ۲۰۰۶ یک ادکلن‌ زنانه مناسب پاییزش را معرف کرد. دِ وان با بوی گرم و شیرین انتخاب خوبی برای روزهای سرد و بارانی‌ست.

    پرطرفدارترین عطرهای دولچه اند گابانا را ببینید

    این برند تبلیغات ادوتویلیت د وان را به بازیگر معروف، اسکارلت یوهانسن سپرد و تبلیغ موفقی داشت. بوی آن با پرتقال ماندارین، ترنج، لیچی و هلو شروع می‌شود. در نت میانی به زنبق دره، زنبق سفید و آلو می‌رسد. نت پایانی آن عنبر، وانیل، ریشه ویتور و مشک است.

    مشاهده قیمت The One در دیجی‌کالا

    ۱۰- ادوتویلت ولنتینو (Vanlentino)؛ مدل Donna Acqua؛ عطری برای شب‌های پاییزادکلن زنانه مناسب پاییز

    بوی شیرین و گرم این محصول، آن را به ادکلن مناسب پاییز تبدیل کرده. برند ایتالیایی ولنتینو مدل دونا آکوآ را در سال ۲۰۱۷ به بازار معرف کرد. این عطر جدید یکی از محصولات سونیا کانستنت، عطرساز معروف است. بطری آن با برجستگی‌های خاص خودش، لوکس و جذاب طراحی شده. محبوب‌ترین عطرهای ولنتینو را ببینید نت آغازی عطر زنانه ولنتینو ترکیبی از بادام و گلابی‌ است. مدتی بعد از اسپری کردن، بوی یاسمین و پلومریا را حس می‌کنید. چوب صندل و شکوفه زالزالک بوی پایانی این عطر است. مشاهده قیمت Donna Acqua در دیجی‌کالا [see_also]18574[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید