۱۰ پیشنهاد جذاب و خوشبو برای خرید ادکلن مردانه پاییزه

۱۰ پیشنهاد جذاب و خوشبو برای خرید ادکلن مردانه پاییزه
راهنمای مطالعه

    خرید ادکلن مردانه مناسب پاییز کمک می‌کند تغییر فصل را واقعا احساس کنیم. با بوهای خنک تابستانی خداحافظی می‌کنیم و سراغ بوهای شیرین و گرم می‌رویم. در این مطلب برایتان پیشنهادهایی برای خرید ادکلن مردانه پاییزه داریم.

    ادکلن مردانه مناسب پاییزگاهی به‌نظر می‌رسد تغییر فصل یک شبه اتفاق می‌افتد. ناگهان از داغی آفتاب کم می‌شود و بوی پاییز در هوا می‌پیچد. اگر شما هم دوست دارید با پاییز همراه شوید، خوب است عطر و ادکلن مردانه مناسب پاییز برای خودتان انتخاب کنید.

    پاییز پل بین تابستان و سردترین فصل سال است. ادکلن مردانه مناسب پاییز معمولا بوی گرم ادویه و شیرین دارد و بسیار شبیه عطر زمستانی ا‌ست. عطرهای مردانه مناسب پاییز اغلب با بوی چوب، مرکبات و چرم همراهند. هر چه گرمی بوی ادکلن تندتر باشد، برای روزهای سردتر مناسب است.

    در این مطلب از «درجه» نگاهی داریم به ادکلن‌های مردانه مناسب پاییز. عطرها از ارزان‌ترین به گران‌ترین چیده شده‌اند. اگرچه قیمت ادکلن برندهای معروف خیلی بالا رفته و پیدا کردن عطر ارزان و بادوام کار آسانی نیست با این حال این شما و این پیشنهادهای «درجه»:

    ۱- مای (MY)؛ مدل Concordiaادکلن مردانه مناسب پاییز

    برند مای با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، جای خود را بین مصرف‌کنندگان باز کرده. ادوتویلت کونکوردیا مناسب کسانی ا‌ست که عطر تند و شیرین را دوست دارند. این عطر مردانه بوی چوب، میوه، گل و اقیانوس را در کنار هم قرار داده.

    لینک خرید عطر مای مدل Concordia از دیجی‌کالا

    ۲- اورلین (Orlane)؛ مدل Derrickادکلن مردانه مناسب پاییز

    عطر دریک از برند فرانسوی اورلِین، یک ادکلن مردانه مناسب پاییز است. قیمت مناسبی دارد و بوی آن گرم و تلخ است. عطر مردانه دریک در ۱۹۷۸ طراحی شده. اگر تا امروز مشتری خودش را حفظ کرده، به‌خاطر کیفیت و بوی خوشش است.

    این عطر طلایی با بوی دارچین، چوب سدر ، گیاه وتیور و فلفل سیاه خودش را به شما ناشن می‌دهد. نت میانی آن از جوز هندی، زنجبیل، گیاه پاتچولی و تخم‌ گشنیز تشکیل شده. درنهایت هم با چوب صندل و اوک‌موس عطر گرم و دلپذیری به شما می‌دهد.

    لینک خرید عطر Derrick از دیجی‌کالا

    ۳- لالیک (Lalique)؛ مدل Encre Noireادکلن مردانه مناسب پاییز

    لالیک یکی از برندهای مشهور فرانسوی‌ست. عطر آنکره نوآر در سال ۲۰۰۶ معرفی شد. از همان زمان طرفداران خودش را پیدا کرد. وقتی حرف از ادکلن مردانه مناسب پاییز باشد، از لالیک نمی‌شود گذشت. این عطر را به آقایان جوان پیشنهاد می‌کنیم. برای فصل پاییز و البته زمستان بسیار مناسب و برازنده است.

    طراح این عطر ناتالی نارسن بوده. در شیشه شبیه چوب طراحی شده که نشان از بوی چوب دارد. لالیک مردانه در دسته گرم و تلخ قرار می‌گیرد.

    زمانی که این عطر لالیک را می‌زنید، اولین نت‌هایی که احساس می‌کنید، بوی چوب سرو است. بوی دلپذیری دارد که اگر بوهای پاییزی را دوست داشته باشید، خوشایند خواهد بود. نت‌ میانی آن بوی علف وتیور و در پایان بوی چوب کشمیر و مشک می‌دهد.

    قیمت Encre Noire در دیجی‌کالا

    [related]24476[/related]

    ۴- کارولینا هررا (Carolina Herrera)؛ مدل CH Men Priveادکلن مردانه مناسب پاییز

    سی اچ من پرایو از برند امریکایی کارولینا هررا،‌ بوی تند، گرم و شیرینی دارد. این ادوتویلت در سال ۲۰۰۵ به بازار معرفی شد. در همان زمان نامش به گوش همه رسید و تبلیغات موفقی داشت. CH طلایی نشان برندش است که روی بطری دیده می‌شود.

    با یک بار اسپری، بوی گریپ‌فروت و پوملو بلند می‌شود. کمی بعد بوهای شیرین مثل هل،‌ آویشن قرمز، مریم گلی و اسطوخودوس را احساس می‌کنید. نت پایانی ادوتویلیت کارولینا هررا چرم، چوب، دانه‌ تونکا و سمغ بنزووین است. بوی شرقی و گرم آن باعث شده اکلنی مناسب روزهای ابری، بارانی و کمی سرد پاییز باشد.

    لینک خرید CH Men Prive از دیجی‌کالا

    ۵- دان‌هیل (Dunhill)؛ مدل Desire Extreme

    می‌رسیم به یکی دیگر از ادکلن‌های مردانه مناسب پاییز. ادوتویلت دان‌هیل با عنوان دیزایر اکستریم در سال ۲۰۱۷خرید ادکلن مردانه به بازار معرفی شد. این بوی پاییزی از برند معروف انگلیسی دان‌هیل، بوی گرمی دارد.

    نت آغازی آن با پرتقال توسرخ،‌ ترنج و زعفران شروع می‌شود. با بوی چرم ادامه پیدا می‌کند و حال‌وهوای مردانه و پاییزی‌اش تشدید می‌شود. در پایان عطر نعناع هندی، عنبر و دانه توکا به مشام‌تان می‌رسد. این ترکیب جذاب می‌تواند برای استفاده روزانه یا هدیه دادن مناسب باشد.

    قیمت desire extreme در دیجی‌کالا

    ۶- باس (Boss)؛ مدل Boss Bottledادکلن مردانه مناسب پاییز

    خرید عطر باس باتلد یکی از تصمیم‌های درست در ماه پاییز است. ویژگی گرم ادوتویلت باس، جان می‌دهد برای روزهای مرطوب و نیمه‌ابری پاییز. باس باتلد با طراحی ساده‌اش یکی از عطرهای موفق برند آلمانی هوگو باس به‌حساب می‌آید.

    طراح عطر آنیک مناردو است. باس باتلد عطر جدیدی نیست. این عطر در ۱۹۹۸ به بازار معرفی شد. اما همچنان در همه دنیا طرفدار دارد.

    نت آغازی آن با بوی شیرین سیب سبز،‌ نارنج، لیمو، آلو سیاه و اوک‌موس حال‌تان را خوب می‌کند. نت میانی آن ترکیب از شمعدانی، دارچین و چوب ماهون است. در پایان هم بوی چوب صندل، گیاه وتیور، وانیل، چوب سدر و زیتون احساس می‌کنید.

    قیمت Boss Bottled در دیجی‌کالا

    ۷- مون بلان (Mont Blanc)؛ مدل IndividualMont Blanc

    خرید عطر در پاییز معمولا به بوی شیرین و گرم محدود می‌شود. یکی دیگر از گزینه‌ها، ادوتویلت ایندیویجوال است. برند فرانسوی مون بلان در سال ۲۰۰۳ این عطر را روانه بازار کرد.

    طراح آن پیِر بوردن بود. بخش بالایی و در عطر نقره‌ای‌ست و شیشه‌ آن شفاف است. بعد از استفاده از عطر ایندیویجوال، بوی آناناس، گشنیز، دارچین، استخودوس، نعناع، هل، گریپ‌فروت و رزماری در اطراف‌تان پخش می‌شود. اگر عطری با بوی میوه‌ای می‌پسندید، حسابی خوش‌تان خودهد آمد. نت میانی آن شمعدانی، یاسمین، شکوفه پرتقال و بنفشه است. با نت پایانی آن غافلگیر می‌شوید. بوی چوب صندل، تمشک، وانیل، شکلات تلخ، گیاه ویتور، عنبر، پاتچولی و اوک‌موس عالی‌ست. بیشترین بویی از این مدل مون بلان احساس می‌کنید، میوه و شکلات است.

    قیمت Individual در دیجی‌کالا

    ۸- گرلن (Guerlain)؛ مدل L’ Homme IdealMont Blanc

    یکی از عطرهای موفق برند فرانسوی گرلن، ادوتولیت مدل لوم آیدیل است. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار رسید. طراح آن تیِری واسر است. شیشه‌ چهارگوش آن ساده، اما جذاب طراحی شده. این عطر گرم و تند را در یک روز پاییزی روی مچ دست یا پشت گوش‌تان بزنید و از ماندگاری آن لذت ببرید.

    نت آغازی آن با بوی مرکبات همراه است. ترکیب پرتقال تلخ، شکوفه پرتقال و رزماری عطر دل‌انگیزی دارد. این عطر شیرین با بادام و دانه تونکا ادامه پیدا می‌کند. نت پایانی عطر گرلن چرم، چوب سدر و گیاه وتیور است.

    قیمت L’ Homme Ideal در دیجی‌کالا

    ۹- ویکتور اند رالف (Viktor and Rolf)؛ مدل SpicebombMont Blanc

    بمب ادویه برند ویکتور اند رالف روزهای پاییزی شما را پر از هیجان می‌کند. این برند هلندی در سال ۲۰۱۲ با تبلیغات موفق خودش را به بازار نشان داد. طراحی بطری آن متفاوت و جذاب است و طرح بمب را تداعی می‌کند. البته بمبی از عطر خوش پاییزی.

    شروع بوی آن با صمغ، فلفل صورتی، نارنج و گریپ‌ فروت است. مدتی که بگذرد، عطر دارچین، پاپریکا و زعفران را احساس می‌کنید. و درنهایت گیاه وتیور، چرم و تنباکو این ترکیب را کامل می‌کنند.

    این عطر را برای مهمانی‌های پاییزی پیشنهاد می‌کنیم. قیمت آن یک میلیون و ۷۹۴ هزار تومان است. حجمش ۹۰ میلی‌لیتر خواهد بود.

    لینک خرید Spicebomb از دیجی‌کالا

    ۱۰- ایو سن لورن (Yves Saint Laurent)؛ مدل  La Nuit de L’ Homme

    برند لوکس فرانسوی ایو سن لورن یکی از گران‌ترین عطرهای فصل سرما را پیشنهاد می‌کند. ادوپرفیوم لَ نووی دو لوم لان تونس بوی شیرین و گرمی دارد. این ادوپرفیوم برای مناسبت‌های رسمی، انتخابی عالی‌ست. نت آغازی آن بوی بنفشه و سوسن است. با گذشت زمان بوی وانیل را احساس خواهید کرد که با مریم گلی ترکیب می‌شود. در پایان بوی پاتچولی و دانه تونکا این ترکیب را کامل می‌کند. ماندگاری عالی این عطر خیال‌تان را برای مهمانی‌های طولانی راحت می‌کند. لینک خرید La Nuit de L’ Homme از دیجی‌کالا [see_also]24020[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید