بهترین شیکرهای ورزشی موجود در بازار ایران را بشناسید

بهترین شیکرهای ورزشی موجود در بازار ایران را بشناسید
راهنمای مطالعه

    اگر اهل باشگاه و ورزش مخصوصا بدن‌سازی هستید، برای درست‌کردن شیک‌های پروتئینی مغذی به یک شیکر ورزشی خوب نیاز دارید. به همین دلیل بهترین شیکر ورزشی موجود در بازار ایران را در این مطلب برایتان گلچین کرده‌ایم.

    این شیکرها را براساسِ دیدگاه‌های کاربران دیجی‌کالا و رتبه‌بندی آنها معرفی می‌کنیم. در بین این شیکرها، برخی بسیار ارزان، برخی با قیمت متوسط و یکی دو تا هم گران‌تر هستند. با کمک این راهنما می‌توانید بهترین شیکر ورزشی را انتخاب کنید.

    ۱. شیکر اسپایدر مدل سه تکه

    ption id="attachment_29811" align="alignnone" width="850"]بهترین شیکر ورزشی - شیکر اسپایدر عکس از دیجی کالا

    شیکر اسپایدر یکی از پرفروش‌ترین شیکرهای دیجی کالاست. جنس آن از پلاستیک باکیفیت و فاقد بیسفنول آ (BPA) است که ویژگی بسیار مهمی به شمار می‌رود. به این ترتیب می‌توانید مطمئن باشید نوشیدنی پروتئینی که درست می‌کنید سالم و بی‌خطر است.

    ظرفیت این شیکر ۰٫۵ لیتر است و به اندازه کافی بزرگ هست. لیوان ندارد، اما نوع دهانه آن لوله‌ای است که می‌توانید به‌راحتی نوشیدنی را بنوشید. مدل شیکر آن فنری است و به‌خوبی مواد را با هم مخلوط می‌کند و مایعی یک‌دست تحویل‌تان می‌دهد. در آن کاملا محکم است و نشتی ندارد (تعداد محدودی از کاربران گفته‌اند نشتی دارد که احتمالا یا در آن را محکم نبسته‌اند یا اینکه شیکرشان از اول ایراد داشته است). نوع خروجی آب آن ضامنی است.

    تصاویر شیکر اسپایدر سه تکه را ببینید

    مدل مخزن سه تکه این شیکر یکی دیگر از نقاط قوت آن است. در هر قسمت آن می‌توانید به‌دلخواه پودر و مواد خوراکی مختلف را قرار دهید. این شیکر دمای نوشیدنی را حفظ نمی‌کند، بنابراین بهتر است همان موقع که می‌خواهید نوشیدنی را بخورید آن را تهیه کنید.

    قیمت این شیکر بسیار مناسب است و با توجه به طراحی، کیفیت، کاربرد آسان و قابل‌حمل‌بودن آن که کاربران رتبه «خوب» را به همه آنها داده‌اند، ارزش خرید را دارد.

    مشاهده قیمت شیکر اسپایدر سه تکه در دیجی‌کالا

    ۲. شیکر تاپ مدل  T10

    ption id="attachment_29809" align="alignnone" width="850"]بهترین شیکر ورزشی - شیکر تاپ مدل T10 عکس از دیجی کالا

    این شیکر ورزشی از پلاستیک بسیار باکیفیت و مخصوص ساخته شده است. بدنه آن کاملا شفاف است و می‌توانید محتویات درون آن را به‌خوبی ببینید. محفظه پودر و قرص جداگانه دارد که انتظارات شما را از یک شیکر کاربردی برآورده می‌کند.

    تصاویر شیکر تاپ مدل T10 را ببینید

    گنجایش آن ۰٫۵ لیتر است که برای یک نفر مناسب به نظر می‌رسد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب آن، محکم‌بودن در پیچی آن است که زیر آن واشر قرار داده‌اند تا از نشت مایع کاملا جلوگیری کند. توپک پره‌دار دارد که برای مخلوط‌کردن مواد پروتئینی و تهیه شیک صاف و یک‌دست عالی است.

    کاربران به طراحی، کیفیت، سهولت استفاده و سایر ویژگی‌های آن رتبه «عالی» را داده‌اند. با وجود اینکه قیمت آن اندکی بالاست، دیدگاه‌های کاربران درباره آن به‌شدت مثبت است و بنابراین می‌توان گفت ارزش خرید را دارد.

    قیمت شیکر تاپ مدل T10 در دیجی‌کالا

    ۳. شیکر شفاف اسپورتز مدل ON

    ption id="attachment_29808" align="alignnone" width="850"]بهترین شیکر ورزشی - شیکر اسپورت مدل ON عکس از دیجی کالا

    این شیکر هم از جنس پلاستیک مرغوب و قابل‌بازیافت است و مواد سمّی ندارد. بدنه آن تا حدودی شفاف است و می‌توانید مقدار محتویات را ببینید. ظرفیت آن ۰٫۷ لیتر است و ابعادش طوری است که بیشتر پهن است تا بلند. دمای نوشیدنی را حفظ می‌کند؛ بنابراین می‌توانید شیک را از منزل آماده کنید و در باشگاه بنوشید. نوع دهانه آن هم لوله‌ای است که نوشیدن شیک را آسان می‌کند. نوع خروجی آب این شیکر هم ضامنی است.

    تصاویر شیکر شفاف اسپورتز مدل ON را ببینید

    در این شیکر محکم است و توپ فنری پلاستیکی دارد که سبک است و به‌خوبی پودر و مکمل‌های پروتئینی را با مایع مخلوط می‌کند. البته محفظه جداگانه برای نگه‌داری مکمل‌ها ندارد.

    رتبه‌ای که کاربران به طراحی و سایر ویژگی‌های این شیکر داده‌اند، «خوب» است. قیمت این شیکر بسیار مناسب است و به نسبت قیمت کمی که دارد، واقعا ارزش خرید را دارد.

    قیمت شیکر شفاف اسپورتز مدل ON در دیجی‌کالا

    ۴. شیکر مدل اسپورت کد ۱۰۶

    ption id="attachment_29807" align="alignnone" width="850"]بهترین شیکر ورزشی - شیکر اسپورت عکس از دیجی کالا

    این شیکر از پلاستیک باکیفیت و بدنه طلق ساخته شده است. ظرفیت آن ۰٫۶ لیتر است. در آن پیچی است که بازکردن آن از نوع ضامنی راحت‌تر است. مدل شیکر آن توپک پره‌دار پلاستیکی است. در آن محکم است و نشتی ندارد.

    تصاویر شیکر اسپورت 106 را ببینید

    این شیکر نمی‌تواند دمای نوشیدنی را حفظ کند، بنابراین بهتر است همان‌موقع که می‌خواهید نوشیدنی را بخورید آن را تهیه کنید. همچنین محفظه جداگانه برای پودر و مکمل در طراحی آن گنجانده نشده است.

    کاربران به طراحی، کیفیت، استفاده آسان و سایر ویژگی آن رتبه «خوب» را داده‌اند، البته برخی کاربران قیمت آن را تا حدی بالا می‌دانند.

    قیمت شیکر اسپورت 106 در دیجی‌کالا

    ۵. شیکر مدل K1

    ption id="attachment_29806" align="alignnone" width="850"]بهترین شیکر ورزشی - شیکر K1 عکس از دیجی کالا

    این شیکر با گنجایش ۰٫۶ لیتر، از جنس پلاستیک است و به‌گفته کاربران کیفیت بسیار خوبی دارد. در آن به‌صورت ضامنی است و بسیار محکم است. نمی‌تواند دما را حفظ کند، بنابراین بهتر است موقع خرید این موضوع را مدّنظر داشته باشید. توپک شیکر آن پلاستیکی است و به‌خوبی مواد پروتئینی را با آب یا شیر مخلوط می‌کند. می‌توان این توپک را جدا کرد و شست.

    تصاویر شیکر مدل K1 را ببینید

    با اینکه این شیکر غیراصل است، رضایت کاربران را جلب کرده است. قیمت این شیکر مناسب است. کاربران به طراحی، کیفیت ساخت و قیمت مقرون‌به‌صرفه این شیکر رتبه «خوب» را داده‌اند. بنابراین ارزش خریدن دارد، می‌توانید روی آن حساب کنید!

    قیمت شیکر مدل K1 در دیجی‌کالا

    ۶. شیکر ناترکس مدل b88

    ption id="attachment_29805" align="alignnone" width="850"]بهترین شیکر ورزشی - شیکر ناترکس عکس از دیجی کالا

    این شیکر از پلاستیک فشرده بدون مواد سمّی ساخته شده است. گنجایش آن ۰٫۷ لیتر است و می‌توان آن را بزرگ به شمار آورد. از ویژگی‌های خیلی خوب آن، قابلیت حفظ دماست. بنابراین می‌توانید شیک دلخواه‌تان را از منزل تهیه کنید و به باشگاه ببرید. توپک مخلوط‌کن پلاستیکی دارد که سبک است و می‌توان آن را جدا کرد و شست.

    تصاویر شیکر ناترکس b88 را ببینید

    در آن حالت ضامنی دارد و دهانه آن لوله‌ای است که به شما کمک می‌کند راحت نوشیدنی را بنوشید. به‌گفته کاربران در آن محکم است و مایع از آن نشت نمی‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این شیکر لیوان جداگانه آن است.

    قیمت ناترکس بسیار مناسب است و کاربران به ویژگی‌های مختلف آن رتبه «خوب» را داده‌اند. می‌توان گفت با توجه به قیمت مناسبش، ارزش خرید را دارد.

    قیمت شیکر ناترکس b88 در دیجی‌کالا

    [related]25834[/related]

    ۷. شیکر کانتیگو مدل GO FIT

    بهترین شیکر ورزشی - شیکر کانتیگو

    این شیکر محصول شرکت کانتیگوی آمریکاست. از جنس پلاستیک بسیار باکیفیت و بدون هیچ‌گونه مواد سمّی از جمله بیسفنول آ ساخته شده است. گنجایش آن ۰٫۸ لیتر است و به‌خاطر بدنه مدرجی که دارد، می‌توانید حجم مواد موردنیاز را اندازه بگیرید. توپ شیکر درون آن از نوع کروی است و به شما کمک می‌کند نوشیدنی صاف و یکنواختی را آماده کنید. البته این توپک کمی سنگین است و به‌گفته کاربران صدای زیادی تولید می‌کند. درِ این شیکر بسیار محکم است و طوری ساخته شده است که حتی یک قطره مایع از آن نشت نمی‌کند.

    تصاویر شیکر کانتیگو GO FIT را ببینید

    قیمت این شیکر از نظر بیشتر کاربران کمی گران است. بااین‌حال با توجه به کیفیت آن باید هم انتظار چنین قیمتی را داشت. البته ازآنجاکه بسیار بادوام است، می‌توان گفت سرمایه‌گذاری خوبی به نظر می‌رسد و می‌توانید تا مدت‌ها از آن استفاده کنید. برای بیشتر ویژگی‌هایش از کاربران رتبه «خوب» را دریافت کرده است.

    قیمت شیکر کانتیگو مدل GO FIT در دیجی‌کالا

    ۸. شیکر مدل  Topglass

    ption id="attachment_29803" align="alignnone" width="850"]بهترین شیکر ورزشی - شیکر مدل تاپ گلس عکس از دیجی کالا

    جنس شیکر تاپ گلس از پلی کربنات است که بسیار باکیفیت است و مواد خطرناک از جمله بیسفنول آ در آن وجود ندارد. گنجایش آن ۰٫۶ لیتر است و محفظه‌ای جداگانه و سه بخشی برای پودر و مکمل دارد. قابلیت حفظ سرما و گرما را ندارد و اگر این موضوع برایتان مهم است، از خانه نوشیدنی را آماده نکنید. یکی از ویژگی‌های خوب این شیکر این است که بو نمی‌گیرد.

    تصاویر شیکر Topglass را ببینید

    در شیکر تاپ گلس پیچی است و طوری طراحی شده است که اصلا نشتی ندارد. توپ شیکر آن حالت ستاره‌ای دارد و به‌خوبی می‌تواند مواد پروتئینی را مخلوط کند.

    این شیکر برای طراحی، کیفیت و سایر ویژگی‌هایش رتبه «عالی» را دریافت کرده است. قیمتش مناسب است و با توجه به رتبه‌بندی کاربران، ارزش خریدن را دارد.

    قیمت شیکر Topglass در دیجی‌کالا

    ۹. شیکر مدل اسپورتز کد ۷۰۶

    ption id="attachment_29802" align="alignnone" width="850"]بهترین شیکر ورزشی - مدل اسپورتز کد 706 عکس از دیجی کالا

    یکی دیگر از شیکرهای اسپورتز که رضایت کاربران را به همراه داشته است. این شیکر ۰٫۸ لیتر گنجایش دارد. بدنه آن از طلق باکیفیت و محکم است. در پیچی دارد و اصلا آب از آن نشت نمی‌کند. توپی این شیکر از نوع پره‌دار است که به‌خوبی محتویات شیک را با هم مخلوط می‌کند.

    تصاویر شیکر اسپورتز 706 را ببینید

    قیمت این شیکر مناسب است. با اینکه این شیکر غیراصل است، کیفیت خوبی دارد و کاربران به طراحی، راحتی استفاده و سایر ویژگی‌های آن رتبه «خوب» را داده‌اند. با این اوصاف می‌توان گفت این شیکر ارزش خریدن را دارد.

    قیمت شیکر اسپورتز 706 در دیجی‌کالا

    ۱۰. شیکر دو مخزنه کد ۱۴۱۹

    ption id="attachment_29801" align="alignnone" width="850"]بهترین شیکر ورزشی - شیکر دو مخزنه عکس از دیجی کالا

    اگر به‌دنبال شیکری هستید که دو مخزن جداگانه داشته باشد، شیکر دو مخزنه کد ۱۴۱۹ پیشنهاد خوبی است. این شیکر ۰٫۷ لیتری از جنس پلاستیک باکیفیت است و دو مخزن دارد که از هم جدا شده‌اند و می‌توانید دو نوع مایع را همزمان در آنها نگه دارید. برای هر دو مخزن دو در مجزا گذاشته شده است و در اصلی آن چهار قفل دارد. واشر لاستیکی در شیکر هم از ریختن و نشت مایعات جلوگیری می‌کند. علاوه‌برآن، محتویات در دو مخزن به هم راه ندارند و مخلوط نمی‌شوند. تصاویر شیکر دو مخزنه 1419 را ببینید رتبه‌ای که کاربران برای طراحی آن داده‌اند «خوب» است، اما رتبه کیفیت و سایر ویژگی‌های آن را «عالی» در نظر گرفته‌اند. تنها نقطه‌ضعفی که برای آن ذکر کرده‌اند، بزرگی آن است که با توجه به دارا بودن دو مخزن، تا حدودی منطقی به نظر می‌رسد. به‌این‌ترتیب این شیکر از نظر خرید ارزشش را دارد. قیمت شیکر دو مخزنه 1419 در دیجی‌کالا [see_also]29183[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید