بررسی ۳۶۰ درجه کرم‌ پودرهای مات این لی

بررسی ۳۶۰ درجه کرم‌ پودرهای مات این لی
راهنمای مطالعه

    این‌لی از جمله برندهای آرایشی ایرانی است که بسیار محبوب شده است. در این مطلب ما دو محصول از کرم پودر مات این لی که بیشترین فروش را داشته‌اند، برایتان بررسی کرده‌ایم.

    کرم پودر از جمله لوازم آرایشی است که همه خانم‌ها حداقل برای حضور در مراسم و مهمانی‌ها از آن استفاده می‌کنند. اما برخی از خانم‌ها دوست دارند کرم پودرهایی مناسب آرایش روزانه خود هم داشته باشند بنابراین در گام اول شناخت کرم پودر مناسب هر پوست و سپس شناخت و تفکیک کرم پودر مناسب استفاده روزانه و کرم پودر مناسب مهمانی‌ها می‌تواند در خرید مناسب‌ترین کرم پودر به شما کمک کند.

    این‌لی؛ برند خوب و قابل قبول ایرانی

    کرم پودر مات این لی

    برندهای ایرانی لوازم آرایشی می‌توانند جایگزین خوبی برای برندهای خارجی باشند که این روزها هم خیلی گران هستند؛ هم به‌راحتی پیدا نمی‌شوند و حتی در صورت خریدشان هم نمی‌توان از اصل بودنشان مطمئن بود. برند این‌لی، یکی از برندهای ایرانی است که با ارائه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب تاکنون توانسته توجه خانم‌های ایرانی زیادی را به خود جلب کند.

    برند این‌لی یکی از برندهای لابراتورهای داروهای گیاهی طبیعت زنده است که محصولات برند سینره را هم به بازار عرضه می‌کند. یکی از محصولات این‌لی که بسیار مورد توجه بانوان ایرانی قرار گرفته، کرم پودرهای مات این‌لی است. این محصولات با داشتن هفت رنگ متنوع به خانم‌‌ها، قدرت و فرصت انتخاب بیشتری می‌دهد.

    محبوب‌ترین کرم‌پودرهای این لی را ببینید

     با کرم پودرهای مات این‌لی آشنا شوید

    کرم پودرهای مات این‌لی در حجم ۴۰ میلی‌لیتر و با تیوپی پلاستیکی و تیره به بازار عرضه شده است. تیرگی تیوپ این کرم پودرها خود یکی از مزایای این برند محسوب می‌شود چون باعث می‌شود محصول از نور خورشید در امان باشد و به‌راحتی فاسد نشود. برای خانم‌هایی که دنبال کرم پودرهایی هستند که جلوه‌ای طبیعی به پوستشان بدهند، خرید کرم پودر مات این لی گزینه مناسبی است.

    با توجه به اینکه کرم پودرهای این‌لی، فاقد چربی یا اویل فری (Oil Free) هستند، برای انواع پوست‌ها از مختلط و چرب گرفته تا حساس و خشک مناسب است.

    کرم پودر مات این‌لی بافتی سبک دارد و به همین دلیل به خوبی بر روی پوست پخش می‌شود. این کرم پودر جلوه‌ای طبیعی به پوست می‌دهد و در عین حال بر روی پوست نمی‌ماسد بنابراین با استفاده از این محصول، چهره‌ای مات و طبیعی بدون هیچگونه براقیت خواهید داشت.

    قدرت پوشانندگی و کاور این کرم، سبک رو به متوسط است و در واقع می‌توان گفت برای پوست‌هایی که جای جوش یا لک ندارند گزینه بهتری است.

    یکی از نکاتی که یک کرم پودر را برای مصرف‌کنندگانش جذاب می‌کند این است که کرم پودر جلوه‌ای براق به پوست صورت ندهد. شما با خرید کرم پودر مات این لی می‌توانید مطمئن باشید که ظاهری براق در صورت و بخصوص اطراف بینی را تجربه نخواهید کرد و در واقع این کرم پودرها بسیار مناسب پوست‌های چرب و مختلط است که مستعد براق شدن هستند

    این کرم پودرها در برابر رطوبت، تعریق و گرما هم مقاوم هستند که این خود مزیتی منحصر‌به‌فرد برای یک کرم پودر است. البته بهتر است دقت داشته باشید که کرم پودرهای این‌لی فاقد SPF هستند بنابراین حتما باید در کنار استفاده از این کرم پودرها از کرم ضد آفتاب مناسب هم استفاده کنید.

    [related]34[/related]

    انواع کرم پودرهای مات این‌لی

    • کرم پودر این لی مدل Golden Sand شماره 30 (تن رنگ طلایی شنی)
    • کرم پودر این لی مدل Creamy Coral شماره 24 (تن رنگ شکلاتی روشن)
    • کرم پودر این لی مدل Vanilla Cream شماره 12 (تن رنگ وانیلی)
    • کرم پودر این لی مدل Ivory شماره 10 (تن رنگ عاجی)
    • کرم پودر این لی مدل Dark Beige شماره 28 (تن رنگ بژ تیره)
    • کرم پودر این لی مدل Bronze شماره 40 (تن رنگ برنز)
    • کرم پودر این لی مدل Peach شماره 20 (تن رنگ هلویی)

    مشاهده تصاویر این کرم‌پودرها + لیست قیمت

    کرم پودر مات این لی

    محبوب‌ترین کرم پودرهای این‌‌لی را بشناسید

    برای بررسی کرم پودرهای این‌لی، ما به بررسی محبوب‌ترین آنها در سایت «دیجی‌کالا» پرداختیم. 

    کرم پودر این لی مدل Vanilla Cream شماره ۱۲

    این کرم پودر با تن رنگ متوسط روشن، محبوب‌ترین مدل کرم پودر این‌لی در دیجی کالاست.

    کرم پودر این‌لی شماره ۱۲ مدل Vanilla Cream یک گزینه خوب برای زیرسازی خوبی آرایش است. از آنجایی که این کرم پودر مات است، ظاهری طبیعی بر روی پوست ایجاد می‌کند و هیچگونه برقی بر روی پوست بخصوص در نواحی بینی و پیشانی ایجاد نمی‌کند. از جمله نکات مثبت این مدل کرم پودر این‌لی این است که بسیار سبک است و قیمت خوبی نسبت به کرم پودرهای مشابه دارد.

    تصاویر کرم پودر Vanilla Cream را ببینید

    این کرم پودر با توجه به تن رنگش مناسب خانم‌هایی است که رنگ پوستشان روشن است. اما نکته‌ مهم این است که این مدل هم مثل باقی مدل‌های کرم پودر این‌لی فقط مناسب استفاده روزانه است و برای استفاده در مراسم‌ها که پوشش‌دهی پوست و ایجاد ظاهری یک‌دست بسیار مهم است، مناسب نیست.

    نگاهی به بازخوردهای مصرف‌کنندگان

    برای بررسی بازخوردها و نظرات مصرف‌کنندگان این محصولات، نظرات کاربران در دیجی‌کالا مروری کردیم که نتیجه مهمترین‌ نظرات در ادامه آمده است:

    • از حجم نظراتی که در مدل‌های مختلف این کرم پودر موجود است می‌توان گفت اکثر خریداران این برند از آن رضایت نسبی داشته‌اند و برند این‌لی توانسته مشتریان وفاداری برای این محصول داشته باشد.
    • اکثر نظرات حکایت از این دارند که پوشش‌دهی این کرم پودر برای استفاده روزانه بسیار خوب است اما بیشتر مناسب پوست‌هایی است که لک یا جای جوش ندارند.
    • از دیگر نکات مثبتی که اکثر خریداران به آن اشاره کرده‌اند ارزش خرید بالای آن به نسبت قیمت مناسب محصول است.
    • از نکات منفی که در خصوص این محصول بیان شده، بوی نامناسب آن است که البته همه به آن اشاره نکرده‌اند.

    مشاهده قیمت کرم پودر Vanilla Cream در دیجی‌کالا

    دیگر مدل‌ پرفروش و محبوب کرم پودر مات این لی:

    کرم پودر مات این لی مدل Ivory شماره ۱۰

    کرم پودر مات مدل Ivory این‌لی یکی دیگر از کرم پودرهای این برند است که محبوبیت بالایی دارد. این کرم پودر مناسب پوست‌های تیره است و همچون باقی کرم پودرهای این برند فاقد چربی است. با توجه به توضیحاتی که در دیجی کالا از محصول درج شده، این کرم پودر رنگ عاجی تیره دارد و همچون باقی کرم پودرهای این‌لی جلوه‌ای مات و طبیعی به پوست شما می‌دهد. این کرم پودر برای افرادی که پوستی حساس و جوش‌های ریز زیر پوستی دارند هم گزینه مناسبی است.

    تصاویر کرم‌پودر Ivory را ببینید

    نگاهی به بازخوردهای مصرف‌کنندگان

    برایند بررسی نظرات و بازخوردهای مصرف‌کنندگان این محصول این‌لی هم نشان می‌دهد که این کرم پودر بسیار سبک و مات است و برای همه نوع پوست به خصوص پوست‌های چرب بسیار مناسب است.

    مشاهده قیمت کرم‌پودر Ivory در دیجی‌کالا

    یک نکته مهم برای خرید کرم پودر مات این لی به صورت اینترنتی

    نکته مهمی که در خرید اینترنتی کرم پودر باید به آن دقت کنید این است که اگر رنگی را انتخاب کنید که یک درجه از پوست شما روشن‌تر باشد شاید بشود با کمک لوازم آرایشی دیگر آن را روبه‌راه کرد اما اگر تیره‌تر انتخاب کنید درست کردنش ممکن است شدنی نباشد. برای آنکه دقیقا رنگ مناسب پوست خود را به درستی انتخاب کنید توصیه می‌کنیم حتما به عکس تست رنگ‌هایی که در سایت‌های فروش از جمله دیجی‌کالا و یا خود سایت این‌لی موجود است دقت کنید. اما همیشه به خاطر داشته باشید چک کردن نظرات کاربران در دیجی‌کالا بهترین روش برای اطمینان بیشتر از خرید مطمئن است. یادتان هم باشد کرم‌پودر باید به رنگ پوستتان بخورد و این یعنی پس از استفاده از آن، صورتتان روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ گردنتان نشود. پیشنهاد ویژه خرید کرم‌پودر را ببینید اگر شما هم تاکنون از محصولات این‌لی بخصوص کرم پودرهای آن استفاده کرده‌اید لطفا نظرتان را در مورد خرید کرم پودر مات این لی با ما در میان بگذارید. [see_also]28776[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید