بهترین ریمل‌های ایرانی؛ این برندها را با خیال راحت بخرید

بهترین ریمل‌های ایرانی؛ این برندها را با خیال راحت بخرید
راهنمای مطالعه

    قصد خرید ریمل جدیدی را دارید؟ چشم‌هایتان بسیار عزیزند و لایق بهترین‌ها و خرید محصولی که مستقیما با چشم‌ها سر و کار دارد کار ساده‌ای نیست. درجه در این متن بهترین ریمل‌های ایرانی از برندهای مختلف را به شما معرفی می‌کند.

    ما درجه‌ای‌ها برای اینکه انتخاب برایتان راحت‌تر شود؛ ویژگی‌های متفاوت ریمل‌ها را مقایسه کردیم، نظرات کاربرانی که از این برندها خرید کرده‌اند را در کنار توضیحات برندها گردآوری کرده‌ایم تا انتخابی کم‌ریسک را تجربه‌ کنید.

    ملاک‌های درجه برای انتخاب بهترین ریمل‌های ایرانی

    غلظت ریمل: شاید فکر کنید هر چه قدر غلظت ریمل بیشتر باشد، بهتر است چون دیرتر تمام می‌شود و بهتر عمل می‌کند، اما این‌طور نیست ریمل انتخابی شما باید ویسکوزیته متعادلی داشته باشد، نه خیلی غلیظ باشد و نه خیلی رقیق. پس حتما به فرمولاسیون ریمل باید دقت کنیم.

    برس ریمل: انواع مختلف ریمل در بازار وجود دارد که هر کدام برس‌های متفاوتی دارند. این تفاوت آنها فقط در ظاهر نیست و هر کدام کاربرد متفاوتی دارند.

    بنا بر مدل چشم‌هایتان، بلندی و کوتاهی پلک‌تان و حالت مژه‌هایتان و از همه مهم‌تر توقعی که از ریمل دارید باید نوع خاصی از برس را انتخاب کنید.

    تصاویر انواع برس ریمل را ببینید

    [related]8825[/related]

    نظرات دیگر خریداران: دنیا، دنیای دیجیتال است و به لطف این دنیاست که می‌توان در عرض چند دقیقه محصولات را با هم مقایسه کرد، نظرات کاربران را خواند و از صحت ادعاهای برند اطمینان حاصل کرد و با خیالی راحت و تحقیقاتی چند وجهی محصول مورد نظر را انتخاب کرد.

    به طور قطع عدم ریزش ریمل، ماندگاری بالای آن روی مژه‌ها، عدم ایجاد حساسیت و ارزش خرید آن به نسبت قیمتش فاکتورهای مهمی هستند که پس از استفاده و یا کمک گرفتن از نظر مصرف‌کننده‌های قبلی می‌توان در موردشان نظر داد.

    بعد از خواندن این متن به عنوان یک کارشناس ریمل می‌توانید روی خودتان حساب کنید، حالا با هم بهترین برندهای ریمل ایرانی که بر اساس همین فاکتورها انتخاب شده‌اند را مرور می‌کنیم.

    نمره دادن به این برندها و محصولات با توجه به اینکه بهترین یک مفهوم نسبی است و برای هر مصرف‌کننده‌ای المان‌های متفاوتی برای تعریف بهترین وجود دارد، برایمان کمی سخت بود. ترجیح دادیم برندهای خوب را صرفا لیست کنیم و مزایا و معایب هرکدام را برایتان بگوییم تا با توجه به ملاک‌هایی که برایتان مهم است در نهایت خودتان تصمیم بگیرید.

    ۱. ریمل مای؛ اقتصادی و قدیمی

     

    برند مای در حال حاضر سه ریمل در بازار دارد که هر کدام کاربردی متفاوت دارد.

    ریمل گرجس آیز بلک دایموند مای

    ریمل مای

    مای این ریمل ایرانی را به این شکل معرفی می‌کند: با حجم‌دهی فوق‌العاده بالا، هیچ‌گونه چسبندگی در مژه‌ها ایجاد نمی‌کند. حالت‌پذیری مژه‌ها را دوچندان می‌کند.

    مواد استفاده شده در این ریمل مانند موم عسل باعث تقویت بن مژه‌ها می‌شود. سایز و نوع برس این ریمل به‌گونه‌ای است که با یک یا دو تاچ، حجم بسیار خوبی به مژه‌ها می‌بخشد.

    مشاهده قیمت این ریمل در دیجی‌کالا

    کاربرانی که از این ریمل استفاده کرده‌اند به طور کلی با توجه به قیمتش از آن راضی بوده‌اند و نمره متوسطی را از هر لحاظ به آن داده‌اند، البته بلک دایموند بیشتر نقش بلندکننده مژه را برایشان ایفا کرده است تا حجم‌دهندگی.

    برخی از خیس بودن بیش از حد برس و به هم چسباندن مژه‌ها شکایت داشتند که به نظر می‌آید با سبک‌تر کردن برس در هر بار استفاده، این مشکل را می‌توان حل کرد.

    ریمل لوکسریوس ولوم بلک دایموند مای

    ریمل مای

    لوکسریوس ولوم بلک دایموند ادعا می‌کند که حالت‌دهنده است و حجم‌دهندگی عالی دارد، زیبایی مژه‌ها را چند برابر می‌کند. همچنین با استفاده از بهترین مواد اولیه باعث رشد بیشتر مژه‌ها و پر پشت شدن آن‌ها می‌شود.

    در نظر کاربران اما در رده متوسط قرار می‌گیرد، اکثر کاربران این ریمل را برای استفاده روزانه مناسب می‌دانند، سبک است و نسبت به قیمتش کارایی خوبی دارد.

    مشاهده قیمت این ریمل در دیجی‌کالا

    بسیاری از کاربران تاکید کرده‌اند که این ریمل نمی‌ریزد و زیر چشم‌ها را سیاه نمی‌کند، اما هنگام شست‌و‌شو و در تماس با آب، کاملا می‌ریزد و استفاده از ماده شوینده برای پاک کردن سیاهی به‌جامانده‌اش نیاز است.

    بیشتر مصرف کننده‌ها اعلام کرده‌اند که لوکسریوس ولوم بلک دایموند، بلند کننده است و حجمی به مژه‌ها نمی‌دهد و البته برخی عنوان می‌کنند با چند بار براش زدن، حجم مناسبی هم به مژه‌ها می‌دهد.

    ریمل سه کاره اینفینیت مای

    اینفینیت بنا بر ادعای شرکت سازنده‌اش باید مژه‌ها را بلند کند و با حجم‌دهی و حالت‌دهندگی بسیار موثر واقع شود. کاربران حجم‌دهی و بلندکنندگی را تاید کرده‌اند و کامنت‌هایی مبنی بر اینکه این ریمل مژها‌ها را بهم نمی‌چسباند نوشته‌اند.

    از نظر کاربران با توجه به قیمتی که این ریمل دارد، امتیاز متوسط رو به بالا می‌گیرد. بعضی‌ها آن را برای استفاده روزانه مناسب می‌دانند، از ماندگاریش راضی هستند و دوستش دارند چون نمی‌ریزد و هنگام شست و شو به راحتی پاک می‌شود.

    مشاهده قیمت این ریمل در دیجی‌کالا

    اما شکایت‌هایی هم مبنی بر سفت و خشک بودن مواد درون ریمل عنوان شده که در برخی موارد حتی نیاز به افزودن کمی آب داشته است و حس سنگینی هم به مژه‌ها داده است.

    محبوب‌ترین ریمل‌های مای را ببینید

    [related]30773[/related]

    ۲. ریمل کالیستا؛ محبوب و با بسته‌بندی جذاب

    کالیستا کیفیت برتر، قیمت بسیار مناسب و گوناگونی بی‌نظیر رنگ‌های محصولاتش را از ویژگی‌های منحصر به فرد خودش می‌داند.

    کالیستا سه مدل ریمل دارد که بنا به گفته خودش مواد اولیه به کار رفته در آنها بسیار مرغوب هستند و کیفیت بالایی دارند؛ این مواد از پیشرفته‌ترین شرکت‌های اروپایی مانند شرکت کرودای سوئیس و شرکت گرین تک فرانسه تأمین می‌شوند. در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

    پرفروش‌ترین ریمل‌های کالیستا را ببینید

    ریمل حجم‌دهنده کالیستا مدل Bold Volume

    ریمل کالیستا

    اکثر کاربران از این ریمل رضایت متوسطی دارند، برخی عنوان کرده‌اند که فقط بلند می‌کند و برخی دیگر از حجم دهندگی آن راضی هستند. اما برس آن را با غلظت مایع آن هم‌خوان نمی‌دانند، مقدار زیادی مایع روی برس می‌نشیند، حس خیسی و چسبندگی به مژه‌ها می‌دهد.

    البته کاربران دیگری گفته‌اند بعد از مدتی استفاده، قلق برس دستشان آمده است و با برداشتن حجم مناسبی از مواد نتیجه رضایت‌بخشی را تجربه کرده‌اند.

    مشاهده قیمت این ریمل در دیجی‌کالا

    ریمل حجم دهنده اكستند ولوم (چهار کاره)

    ریمل کالیستا

    اکستند ولوم بین کاربران به عنوان ریمل متوسطی شناخته می‌شود. البته تعداد زیادی از افراد عنوان کرده‌اند که بیشتر مژه‌ها را بلند می‌کند و حجم‌دهندگی خوبی ندارد.

    ریمل سنگینی نیست برای استفاده روزانه مفید است. برسش باریک است و زیر چشم نمی‌ریزد. هنگام شست و شو به راحتی پاک می‌شود.

    کاربرانی هم بوده‌اند که هنگام شست و شو احساس ناراحتی کرده‌اند.

    مشاهده قیمت این ریمل در دیجی‌کالا

    ریمل حجم دهنده واندر ولوم

    ریمل کالیستا

    کابران زیادی از این محصول راضی بوده‌اند، واقعا مژه‌ها را پرپشت و مشکی می‌کند، به هم نمی‌چسباند و نمی‌ریزد، به راحتی شسته می‌شود و نسبت به قیمتش کاملا به صرفه است.

    بعضی‌ها از برسش خیلی راضی نیستند که در مقایسه با پرپشت کنندگی‌اش به چشم‌شان نمی‌آید.

    مشاهده قیمت این ریمل در دیجی‌کالا

    ۳. ریمل برند این لِی؛ باکیفیت و خوشنام

    این لِی برندی ایرانی ست که دو نوع ریمل تولید می‌کند:

    ریمل حجم دهنده مژه

    ریمل این لی

    این محصول حاوی خرده مژه‌هایی در ابعاد میکرو است که بلافاصله پس از استفاده، باعث افزایش حجم مژه‌ها و پرپشت به نظر رسیدن آن‌ها می‌شود.

    رنگ مشکی این ریمل با پوشش کامل و یک‌دست کردن رنگ مژه‌ها ضخامت آن‌ها را افزایش می‌دهد. این‌ها ادعاهای برند این لی درباره این ریمل است. کاربران رضایت نسبی از این محصول دارند و تطابق تقریبی توضیحات محصول با واقعیت را قبول دارند.

    این ریمل نمی‌ریزد و هنگام شست و شو صورت را سیاه نمی‌کند ولی به طور فیتیله‌ای هم پایین نمی‌آید. همچنین مژه‌ها را تا حدودی پرپشت و مشکی می‌کند اما با توجه به نوع برسش بیشتر مناسب بلند کردن و دانه‌دانه کردن مژه‌هاست.

    مشاهده قیمت این ریمل در دیجی‌کالا

    ریمل بلند کننده مژه

    ریمل این لی

    در معرفی این محصول بر ضد حساسیت بودنش تاکید شده است، کاربران هم با توجه به قیمت از آن رضایت دارند و بر مضر نبودن ترکیباتش اذعان دارند. ‌این ریمل برای مصرف‌کننده‌ها حساسیت ایجاد نکرده و ظاهری طبیعی به چشم‌ها داده است.

    اما تعدادی از کاربران از خشک شدن سریع ریمل مثلا بعد از یک هفته شکایت داشتند. این ریمل ماندگاری دو تا سه ساعته روی مژه‌ها داشته و بعد از این زمان این‌طور به نظر می‌رسیده است که اصلا از ریمل استفاده نکرده‌اند.

    مشاهده قیمت این ریمل در دیجی‌کالا

    ۴. ریمل برند شون؛ پرحجم و بسیار مشکی

    برند شون تنها یک ریمل تولید می‌کند که در ادامه به بررسی آن برایتان پرداخته‌ایم.

    ریمل حجم دهنده و بلند کننده دوپلیکیتور

      ریمل شون ریمل شون به داشتن ترکیبات گیاهی و بهره بردن از روغن بادام و مزایایش معروف است. کاربران هم از آلرژی‌زا نبودنش، ریزش نداشتنش و شست و شوی راحتش راضی بودند. من خودم از این محصول استفاده کرده‌ام و نتیجه مشاهداتم به این شرح است: محصولی پرحجم با قابلیت بلندکنندگی زیاد است. مژه‌ها را حسابی مشکی می‌کند. بسته‌بندی قشنگ و قابل‌قبولی دارد. ایرادی که می‌توانم به این محصول بگیرم؛ چسباندن مژه‌ها به همدیگر و سنگین بودنش است. دیر خشک می‌شود و با عرق کردن و فعالیت زیاد به زیر چشمتان خواهد ریخت. همچنین این محصول با آب به‌راحتی پاک می‌شود. مشاهده قیمت این ریمل در دیجی‌کالا در پایان به نظر می‌رسد با توجه به نظرات کاربران، کیفیت برندها و قیمت آنها در شرایط کنونی، بهتر است از این فرصت استفاده کنیم، برندهای ایرانی را امتحان کنیم، بهتر بشناسیم و از تولید ملی حمایت کنیم. این مطلب در جهت تسهیل تصمیم‌گیری برای خرید ریملی ایرانی، با کیفیت و به صرفه تهیه شده است. اگر شما برند ایرانی دیگری را می‌شناسید که جایش در این لیست خالی‌ است، ممنون می‌شویم با ارائه نظرات‌تان به ما در تکمیل لیست کمک کنید. پیشنهاد ویژه خرید ریمل را ببینید [see_also]29713[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید