بهترین سرویس قابلمه ایرانی؛ از این برندها با خیال آسوده خرید کنید

بهترین سرویس قابلمه ایرانی؛ از این برندها با خیال آسوده خرید کنید
راهنمای مطالعه

    یکی از وسایل ضروری آشپزخانه، سرویس قابلمه و پخت و پز است. ما در این مطلب از «درجه» با بررسی سرویس‌های قابلمه به معرفی بهترین سرویس قابلمه ایرانی موجود در بازار پرداخته‌ایم.

    خرید یک سرویس کامل ظروف آشپزی به جای خرید قطعه قطعه، قطعا مزایای خود را دارد. نه تنها تمام ملزومات لازم برای تهیه یک غذای خوشمزه را صرف‌نظر از آنچه که می‌پزید، بعد از خرید یک سرویس قابلمه خواهید داشت، بلکه داشتن انواع قابلمه می‌تواند نمادی از زیبایی‌شناسی و سبک خانه و آشپزخانه شما باشد.

    بهترین برندهای سرویس قابلمه ایرانی را بشناسید

    سرویس قابلمه زرساب بهترین سرویس قابلمه ایرانی

    ۱. برند زرساب، ارائه‌دهنده سرویس قابلمه ایرانی 

    برند زرساب یکی از مورد استقبال‌ترین و معروف‌ترین سرویس قابلمه‌های ایرانی است. این برند با تنوع محصولی که ارائه داده است، تاکنون توانسته جایگاه خوبی در میان خریداران ایرانی برای خود باز کند.

    شرکت زرساب که از سال ۱۳۶۳ فعالیت خود را با استانداردهای داخلی و خارجی شروع کرده، سرویس‌های قابلمه خود را از بهترین مواد اولیه تولید می‌کند. قابلمه‌های این شرکت از آلومینیوم خالص و آلومینیوم آلیاژی تولید می‌شود و با استاندارد پوشش‌های باکیفیتی مثل تفلون، گرانیک و سرامیک روی بدنه‌های آلومینیومی تولید می‌شود.

    پرفروش‌ترین قابلمه‌های زرساب را ببینید

    دستگیره‌ قابلمه‌های زرساب را می‌توان یکی از بهترین نمونه‌های دستگیره قابلمه در ایران است. دستگیره‌ قابلمه‌های زرساب از جنس سیلیکون و باکالیت است که حمل قابلمه از روی حرارت گاز را راحت می‌کند اما نقطه ضعفی که برخی به آن اشاره کرده‌اند شل شدن پیچ دستگیره‌های این قابلمه است که معمولا هم خطرناک و هم دردسرساز است.

    سرویس قابلمه‌های تفلون زرساب با پوشش PTFE سوئیس تولید می‌شود و این به کیفیت قابلمه‌های تلفون این برند کمک شایانی کرده است. این سرویس‌ها نچسب و به راحتی قابل شستشو هستند.

    اما سرویس‌های سرامیک زرساب با کاهش تدریجی نچسبی از کیفیت اولیه‌شان کاسته می‌شود. از آنجایی که بیشتر سرویس‌های سرامیک این برند رنگ روشنی دارند و رنگ آنها از رنگ‌های پودری است با گذر زمان و سررفتن غذا روی آن، لک می‌شوند.  ‌

    سرویس‌های قابلمه این برند در سایت زرساب در قالب ۱۰ محصول به فروش می‌‌رسد. سرویس‌های زرساب ۷، ۸، ۱۰ و ۱۲ پارچه هستند اما در سایت دیجی کالا این سرویس‌ها به صورت چهار پارچه هم به فروش می‌رسند.

    سایز قابلمه این برند شامل ۱۶، ۲۰، ۲۴ و ۲۸ است.

    مدل‌های مختلف سرویس قابلمه زرساب:

    [table id=403 /]

    تصاویر + لیست قیمت این قابلمه‌ها در دیجی‌کالا

    سرویس قابلمه کاندید یکی از بهترین سرویس قابلمه ایرانی

    ۲. سرویس قابلمه کاندید؛ مناسب آشپزهای حرفه‌ای

    شرکت آذین گستر شفق با نام تجاری کاندید از سال ۱۳۸۳ به عنوان یکی از شرکت‌های تولیدکننده قابلمه و ظروف پخت و پز به بازار ایران عرضه شد. این شرکت با تکنولوژی‌های نو تاکنون توانسته ظروف آلومینیومی دایکستی را تولید و به بازار ظروف آشپزی ایران ارائه دهد.

    سرویس قابلمه کاندید اکنون در بازار به اشکال و سایزهای مختلف به فروش می‌رسد. این سرویس‌ها با پوشش‌های تفلون، سرامیک، گرانیت و بایو گرانیت که آن را ظروف چینی می‌نامند، موجود هستند. این ظروف با داشتن طراحی خاص کف قابلمه و ضخامت بالایی که دارند، برای خانم‌های خانه‌دار و آشپزهای حرفه‌ای بسیار جذاب است. از طرفی این ظروف به دلیل عدم تماس مواد غذایی با آلومینیوم جز سالم‌ترین ظروف هستند. 

    پرفروش‌ترین قابلمه‌های کاندید را ببینید

    سرویس‌های قابلمه کاندید به صورت ۸، ۹، ۱۰، ۱۲، ۱۵ و ۳۰  پارچه به بازار عرضه شده است.

    از نکات مثبت قابلمه کاندید رنگ سیلیکونی آن است که در مقایسه با رنگ پودری که دیگر برندها از آن استفاده می‌کنند باکیفیت‌تر است و رنگ سررفتن غذا روی آن نمی‌ماند.

    قابلمه‌های کاندید، دسته‌های یک سره و چسبیده به بدنه دارد که از طرفی مزیت است و از طرف دیگر بخاطر داغ شدن دسته می‌تواند عیبی برای این ظروف باشد.

    [related]25068[/related]

    مدل‌های مختلف سرویس قابلمه کاندید

    [table id=401 /]

    تصاویر + لیست قیمت این قابلمه‌ها در دیجی‌کالا

    در سایت کاندید محصولات و سرویس‌های قابلمه به صورت کامل نیستند اما کلیه محصولات کاندید که البته تنوع بالایی هم به نظر می‌آید دارند در دیجی‌کالا قابل مشاهده است.

    سرویس قابلمه تابان

    ۳. سرویس تلفون تابان؛ قدیمی و سبک

    تابان یکی از برندهای ایرانی تولیدکننده ظروف آشپزخانه است که از سال ۱۳۶۱ کار خود را شروع کرده است. قابلمه‌های تابان از جنس آلومینیوم خالص است و همین باعث شده قابلمه‌های تابان سبک باشند.

    پرفروش‌ترین قابلمه‌های تفلون تابان را ببینید

    قابلمه‌های تابان با پوشش‌های سرامیک، تفلون و گرانیت با کیفیت بالا به بازار عرضه شده است. رنگ قابلمه‌های این شرکت از رنگ‌های پودری است که خیلی مناسب قابلمه نیست چون اثر سررفتگی غذا روی آن می‌ماند. از دیگر نکاتی که در خرید سرویس قابلمه تابان به چشم می‌آید فلزی بودن دستگیره‌های ظروفش است که در مقابل رقبایش که اکثرا از دستگیره‌های سیلیکون یا باکالیت استفاده می‌کنند نقطه ضعف محسوب می‌شود هر چند این دستگیره‌ها دوام و طول عمر بالاتری دارد.

    نکته دیگری که در سرویس‌های قابلمه تابان دیده می‌شود این است که در برابر سایش و حرارت مقاومت متوسطی دارند و اما طبق آنچه در سایت تابان بیان شده پوشش به کار رفته در ظروف تفلون تابان عاری از هر گونه مواد آسیب‌زا از جمله سرب و کادمیوم به بدن است.

    از دیگر ویژگی‌های خاصی که قابلمه‌های تابان دارند رنگ خال خالی ظروف است. قابلمه‌های تابان ۷، ۸ و ۱۰ پارچه و تنوع آن نسبت به باقی رقبا محدود است.

    مدل‌های مختلف سرویس قابلمه تابان

    [table id=402 /]

    تصاویر + لیست قیمت این قابلمه‌ها در دیجی‌کالا

    البته در سایت تابان دو محصول دیگر سرویس ۷ و ۱۰ پارچه تفلون هم موجود است که اطلاعات تکمیلی کاملی از مشخصات محصول در آنجا وجود ندارد.

    سرویس قابلمه عروس

    ۴. سرویس قابلمه عروس؛ سرویس متنوع ایرانی

    مجموعه عروس تفلون از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را با تولید لوازم خانه و آشپزخانه و تولید ظروف پخت‌وپز شروع کرد. در ابتدا ظروف تفلون را با بدنه آلومینیوم خاص و با پوشش تفلون به بازار عرضه و سپس محصولات چدنی (دایکاست) را به بازار لوازم آشپزخانه ایران وارد کرد.

    یکی از نکته‌های مثبت  سرویس قابلمه عروس، داشتن سرویس‌های زیبا با تنوع طرح بالاست. از طرفی هم دستگیره‌های بسیار زیبا با جنس باکالیت دارد که آن را از دیگر محصولات موجود در بازار خاص‌تر کرده است.

    محبوب‌ترین قابلمه‌های عروس را ببینید

    رنگ قابلمه‌ها از جنس پودری است که متاسفانه در مقابل رنگ‌های سیلیکونی دوام بالایی ندارند و به مرور زمان رنگ قابلمه‌ها با سر رفتن غذا از بین می‌رود.

    از دیگر مزایای سرویس‌های قابلمه عروس می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

    محصولات تابان در سایتش به دو دسته کششی و دایکاست تقسیم شده‌اند که این سرویس‌های قابلمه هر کدام هم تفکیک خاص خود را دارند. سرویس‌های قابلمه تابان از ۴ پارچه و ۵ پارچه که برای نوزاد مناسب است تا ۲۶ پارچه که یک سرویس پر و پیمان است، موجود است.

    مشاهده تصاویر و لیست قیمت قابلمه‌های عروس

    دیگر سرویس‌های قابلمه ایرانی موجود در بازار 

    همه برای تهیه غذاهای عالی به قابلمه‌های عالی برای پخت‌وپز نیاز دارند اما قطعا داشتن یک سرویس قابلمه ایرانی به جای سرویس قابلمه خارجی می‌تواند از لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد. سرویس‌های قابلمه ایرانی موجود در بازار تنوع بیشتری از آنچه که ما امروز در این مقاله به شما معرفی کردیم، دارند اما ما سعی کردیم شناخته‌ترین و بهترین برندهای موجود در بازار را بررسی کنیم. قطعا برندهای ایرانی دیگری مثل تکنو ظرف، پارس استیل، ظرفیران، نسترن و غیره هم هر کدام خوبی‌های خود را دارند. سایر سرویس‌های پرفروش قابلمه را ببینید اما به ما بگویید شما تا به حال از کدام سرویس قابلمه ایرانی استفاده کرده‌اید؟ کدام برند را بهترین سرویس قابلمه ایرانی می‌دانید؟ [see_also]21962[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید