برای خرید لاک ناخن ایرانی؛ بهترین برندها را بشناسید

برای خرید لاک ناخن ایرانی؛ بهترین برندها را بشناسید
راهنمای مطالعه

    لاک ما در این مطلب از «درجه» با بررسی لاک‌های موجود در بازار ایران، بهترین‌های لاک ناخن ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

    اگر از خانم‌های قدیمی بپرسید برای زیبایی خود از چه چیزهایی استفاده می‌کردند حتما سرخاب و سفیداب را در کنار رنگی که به ناخن‌هایشان می‌زدند، به عنوان بخشی از آرایش خود برای زیباتر شدن‌شان به شما معرفی می‌کنند. هر چند آن موقع لاک ناخن نبود و حنا و رنگ‌های طبیعی رنگ‌بخش ناخن‌های زنان آن دوران بود.

    گذر زمان اما لاک‌های ناخن را جایگزین رنگ‌های طبیعی کرد و حتی تنوع را به حدی رساند که اکنون طراحی ناخن با لاک و روی ناخن کاشته شده، خود هنری است در دست هنرمندان ناخن‌کار. اما بهترین لاک‌های ناخن کدام‌ها هستند، بهترین لاک ناخن ایرانی بازار چیست و لاک خوب و مناسب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

    برای خرید لاک ناخن ایرانی؛ بهترین برندها را بشناسید

    ملاک‌های درجه برای انتخاب بهترین لاک ایرانی

    ما این بار برای صرفه‌جویی در وقت شما، لاک‌های ایرانی موجود در بازار را بررسی کردیم تا فهرستی از بهترین لاک ایرانی موجود را به شما معرفی کنیم. پس ما با همراه باشید تا با ۵ برند لاک ایرانی موجود در بازار که محبوبند و از لحاظ کیفی مورد تایید خریداران در سایت‌هایی همچون دیجی‌کالا هستند، بیشتر آشنا شوید. اما قبل از هر چیز به شما می‌گوییم ملاک‌های درجه برای انتخاب لاک خوب چیست؟

    • پوشش‌دهی و خشک شدن سریع لاک 
    • برس مناسب و در سایز خوب 
    • تنوع رنگ بالا 
    • غلظت مناسب 
    • دوام و ماندگاری بالا در تماس با شوینده‌ها
    • داشتن بوی خوب

     

    [related]20280[/related]لاک ناخن این لی

    ۱- لاک‌های این‌لی؛ یکی از پرطرفدارترین لاک‌های ناخن ایرانی

    با توجه به بررسی‌های درجه، این لی یکی از پرفروش‌ترین لاک‌های ایرانی در دیجی‌کالاست.  لاک‌های این‌لی در ۲۱ رنگ به بازار عرضه می‌شود. مطابق آنچه در سایت این‌لی بیان شده است لاک‌های این لِی، با پوششی صاف و یک‌دست و تنوع رنگی بالا می‌توانند انتخاب مناسبی برای آراستن ناخن‌های خانم‌ها باشد.

    محبوب‌ترین لاک‌های این لی + لیست قیمت

    این لاک‌ها علاوه با پوشش‌دهی بالایی که دارند پس از استفاده به سرعت هم خشک می‌شوند و دوام و ماندگاری بالایی هم دارند.

    برس مناسب لاک این‌لی دیگر مزیت آن است که به استفاده آسان و درست پخش شدن لاک کمک می‌کند.

    کلیه لاک‌های این‌لی در حجم ۱۲ میلی‌لیتر به فروش می‌رسد و دارای رنگ‌دانه‌های طبیعی هستند.

    در ادامه یکی از لاک‌های این‌لی که پرفروش‌ترین لاک‌ این برند در دیجی‌کالا است را بررسی کردیم. این لاک مدل Red Velvet است.

    لاک ناخن ایرانی این‌لی مدل Red Velvet شماره ۱۲؛ پرفروش‌ترین لاک این‌لی

    رنگ قرمز از آن دسته رنگ‌هایی است که همیشه در آرایش اصیل و ماندگار است. لاک ناخن ایرانی این‌لی مدل Red Velvet هم که رنگ قرمز براق و زیبایی دارد یکی از پرفروش‌ترین لاک‌های ایرانی موجود در دیجی‌کالاست.

    اغلب خریداران از زیبایی رنگ و کیفیت این محصول تعریف و خریدش را به دیگران توصیه کرده‌اند. اینکه زود خشک می‌شود و فرچه لاک هم کیفیت خوبی دارد.

    لاک ناخن Red Velvet را ببینید

    لاک کالیستا

    ۲- لاک ناخن کالیستا؛ ترکیبات ویتامینه و تنوع محصول

    دیگر برند ایرانی که بسیار مورد استقبال مردم قرار دارد برند کالیستاست. این برند با داشتن سبد محصولات آرایشی متنوع یکی از برندهای شناخته شده است که لاک‌های ناخنش بسیار محبوب است. از ویژگی‌های اصلی این برند تنوع محصولات و تنوع رنگ در محصولات آرایشی است. کلمه کالیستا خودش به معنی زیباترین است.

    لاک‌های ناخن کالیستا از آن دسته لاک‌هایی است که جلوه‌ای جذاب دارند و در رنگ‌های مختلف از جمله ساده، طرح‌دار و اکلیلی ارائه می‌شود. وجه تمایزی که این برند در لاک‌های خودش به آن اشاره دارد داشتن ترکیبات ویتامینه ویژه و بخصوص ویتامین ای است.

    محبوب‌ترین لاک‌های کالیستا + لیست قیمت

    لاک ناخن کالیستا سری Shine Tech شماره N03؛ پرفروش‌ترین لاک کالیستا

    این لاک با رنگ نقره‌ای روشنی که دارد زیبایی خیره‌کننده به ناخن‌ها می‌دهد. این لاک از سری شاین و براق کالیستا است بنابراین مناسب افرادی است که به دنبال رنگ‌های براق هستند. با توجه به نظرات کاربران دیجی‌کالا و آنچه در معرفی این لاک بیان شده است این لاک با داشتن برس با سایز مناسب و غلظت خوبش ماندگاری خوبی روی ناخن‌ها دارد. لاک‌های کالیستا حجم ۱۰ میلی‌لیتری دارند.

    تصاویر لاک ناخن کالیستا N03 را ببینید

    ۳- لاک ناخن ایرانی مای؛ برند شناخته شده در بین خانم‌های ایرانی

    مای یکی از آن برندهایی است که به واسطه داشتن سبد محصولات آرایشی و بهداشتی متنوع بسیار در میان ما ایرانی‌ها شناخته شده و محبوب است. محصولات اولیه این برند از شرکت «کال اند کو» آلمان تامین می‌شود و مطابق با استانداردهای جهانی است.

    پرفروش‌ترین لاک ناخن‌های مای + لیست قیمت

    لاک ناخن بلک دایموند یکی از محصولات آرایشی مای است که در ۵۶ رنگ متنوع ارائه شده و در انواع مات، اکلیلی و براق بلک دایموند به فروش می‌رسد.

    از جمله ویژگی‌های مثبت این لاک‌ها ماندگاری بالای آنها و مدت زمان خشک شدن سریعشان است. شاید بشود گفت از جمله ویژگی‌های منفی این برند حجم آن است که نسبت به بقیه برندها حجم کمتری دارد و تنها ۱۰ میلی‌لیتر است.

    لاک ناخن مدل Dotty شماره ۸۱۵؛ محبوب‌ترین لاک مای

    لاک ناخن مدل Dotty شماره ۸۱۵ با پایه رنگ سفید مشکی و طرح دار محبوبترین لاک مای است. برس این لاک پهن است بنابراین خیلی خوب و راحت می‌توانید با آن ناخن‌تان را لاک بزنید و از آن لذت ببرید. این مدل لاک از سری محصولات High Glass است و با سرعت خشک شدن بالا یکی از لاک‌هایی است که بسیار سریع خشک می‌شود.

    تصاویر لاک شماره 815 مای را ببینید

    لاک ساویز

    ۴- لاک ناخن‌ ایرانی ساویز؛ متنوع‌ترین برند لاک ایرانی

    شرکت سرمه تولیدکننده محصولات آرایشی بهداشتی است که با نام تجاری ساویز از سال ۱۳۵۳ تولید محصولات خود را شروع کرده است. ساویز از آن جمله برندهای آرایشی و بهداشتی ایرانی است که به‌خاطر قیمت ارزان و قدمت دیرینه‌اش تقریبا همه ایرانی‌ها آن را می‌شناسند. لاک‌های ساویز در ۸۴ رنگ به بازار عرضه می‌شود. بنابراین می‌توانیم بگوییم این برند یکی از متنوع‌ترین برندهای ارائه دهنده لاک در ایران است.

    محبوب‌ترین لاک‌های ساویز + لیست قیمت

    لاک‌های ساویز فرمولاسیونی مطابق با استانداردهای جهانی دارند و حاوی نرم کننده و عاری از حلال‌های خطرناک هستند. خشک شدن سریع لاک روی ناخن و عدم ته‌نشینی و سفت شدن از جمله ویژگی‌های این لاک است. لاک‌های این برند هم غالبا در حجم ۱۰ میلی‌لیتری به فروش می‌رسند.

    تاپ کات ساویز شماره ۱۰؛ پرفروش‌ترین لاک این برند

    این مدل پرفروش‌ترین لاک ساویز در دیجی کالا است و اکثر خریداران یکی از نقاط قوت آن را قیمت مناسب آن بیان کرده‌اند. این لاک خشک‌کنندگی مناسبی دارد و شاین خوبی به لاک‌های زیرین خود می‌دهد.

    تصاویر لاک تاپ کات 10 را ببینید

    لاک های ورتوسا

    ۵- لاک ناخن ورتوسا؛ لاکی با حجم بالا

    ورتوسا یکی دیگر از برندهای ایرانی لوازم آرایشی است که برند شرکت چهره سازان خورشید جنوب است. این برند محصولات متنوعی دارد که یکی از شناخته‌شده‌ترین محصولاتش انواع لاک ناخن است. یکی از ویژگی‌های اصلی و مهم این لاک‌های حجم بالای آن نسبت به باقی برندهاست. لاک‌های ورتوسا در حجم ۱۴ میلی‌لیتر ارائه می‌شود. لاک‌های ورتوسا در پنج مدل براق، مات، صدفی، اکلیلی و پر صدف هستند. این محصول همچنین در دو مدل ظرف شیشه‌ای با دری از پلی اتیلن به فروش می‌رسد.

    جذاب‌ترین لاک‌های ورتوسا را ببینید

    برق ناخن ورتوسا شماره ۰۱؛ پرفروش‌ترین لاک ورتوسا

    این لاک که پایه آن بی‌رنگ است با مواد اولیه فرانسوی یکی از محبوبترین‌های ورتوساست. خشک شدن سریع و کیفیت و غلظت مناسب از جمله نکاتی است که خریداران این محصول به آن اشاره کرده‌اند.

    قیمت برق ناخن ورتوسا 01 را ببینید

    در نهایت

    از آنجایی که لاک همیشه بخش جدای‌ناپذیر آرایش بیشتر دختران و خانم‌هاست. تنوع برند آن هم بالاست. سوای تمام برندهایی که در این مقاله اشاره کردیم برندهای زیادی دیگر از جمله آرنیکا، مدیا و حتی برندهای متفرقه دیگر هم می‌توانند به این فهرست بهترین برندهای ایرانی اضافه شوند. اما قطعا انتخاب بهترین لاک ناخن ایرانی کار ساده‌ای نیست و هر کدام از لاک‌های معرفی شده ما در این مقاله احتمالا از نظر برخی بهترین لاک ناخن ایرانی باشند. خوشحال می‌شویم شما هم تجربه خود را از لاک‌های ایرانی که استفاده کردید با ما در میان بگذارید و به کامل شدن فهرست بهترین لاک ایرانی ما کمک کنید. روز و روزگارتان به زیبایی و رنگارنگی لاک‌های زیبا. پیشنهاد ویژه خرید لاک را ببینید [see_also]21155[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید