بهترین ژل‌های ابرو که باید قبل از خرید بشناسید

بهترین ژل‌های ابرو که باید قبل از خرید بشناسید
راهنمای مطالعه

    فرقی ندارد ابروی شما نازک باشد یا پر پشت احتمالا همه ما گاهی دوست داریم ابروهایمان خوش حالت‌تر باشد و یا حتی تقویت شود. در این مطلب از «درجه» به بررسی بهترین ژل ابرو پرداخته‌ایم تا قبل از خرید با آنها بیشتر آشنا شوید. با ما همراه باشید.

    تقریبا همه ما خانم‌ها تجربه نشستن جلوی آینه برای مرتب کردن ابرو را داریم و یا گاهی حتی به آرایشگرها مراجعه می‌کنیم. اما مساله اصلی این است که همیشه دوست داریم حالت ابروهای‌مان خوب باشد؛ اینجاست که داشتن ژل ابرو بهترین گزینه برای داشتن خوش حالت‌ترین ابروست. ما در این مقاله به بررسی ژل‌های ابروی موجود در بازار پرداخته‌ایم تا بهترین ژل‌های ابرو را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای زیبا و خوش حالت و در عین حال تقویت کردن ابروی‌تان انتخاب کنید.

    ملاک‌های درجه برای انتخاب بهترین ژل ابرو

    ما در این بررسی سایت‎‌های فروش آنلاین از جمله دیجی‌کالا و دیگر سایت‌ها را بررسی کرده‌ایم. فقط دقت داشته باشید که قبل از خرید مشخص کنید ژل ابروی مد نظرتان ژل تقویت‌کننده است یا ژل حالت‌دهنده. هر چند گاهی ژل‌های ابرو هر دو قابلیت را در کنار هم دارند.

    • داشتن برس مناسب برای ابرو
    • سفید نکردن ابرو بعد از استفاده
    • ماندگاری بالا روی ابرو 
    • حالت‌دهندگی و فرم‌دهی خوب به ابروها

    برگرفته از سایت دیجی کالا ، بهترین ژل ابرو

    ژل تقویت‌کننده مژه و ابرو گلدن رز مدل MV01

    برند گلدن رز، ژل تقویت‌کننده مژه و ابرو را در سبد محصولات خود دارد. این ژل با حجم ۱۱ میلی‌لیتری، هم برای تقویت و هم برای پر پشت نشان دادن ابرو کاربرد دارد. این ژل ابرو بی‌رنگ است و حاوی ویتامین‌های مختلفی از جمله پروویتامین، B5 و A است بنابراین برای خانم‌هایی که علاوه بر زیبایی ابرو به دنبال تقویت آن هم هستند این ژل ابرو بسیار مناسب است.

    یکی از مزیت‌های اصلی این ریمل این است که برسی بزرگ و پر دارد که کمک می‌کند بهتر بتوانید ابرو و مژه خود را برای مدت زمانی طولانی حالت دهید و مرتب باشید. این ژل به راحتی قابل شستشو است و با پاک‌کننده‌های آرایشی و حتی آب هم شسته می‌شود. این ریمل که حالت ژله‌ای دارد فاقد رنگ است بنابراین برای خانم‌هایی که دنبال جلوه‌ای طبیعی هستند این ژل با بافت سبک می‌تواند بسیار جذاب باشد.

    مشاهده قیمت ژل ابروی گلدن رز + لینک خرید

    با بررسی نظرات مصرف‌کنندگان این ژل ابرو می‌توان گفت اکثر مصرف‌کنندگان این ژل از حالت‌دهندگی آن رضایت دارند اما در خصوص تقویت‌کنندگی آن نظرات خیلی متغیر است و شاید بتوان دلیل آن را نیاز به استفاده مداوم دانست که کسانی که از این ژل استفاده کرده بودند نتیجه درازمدت را گزارش نکرده بودند.

    [related]21860[/related]

    ژل-تقویت-کننده-ابرو-اویدرم-مدل-Kerastem-بهترین-ژل-ابرو

    ژل تقویت کننده ابرو اویدرم مدل Kerastem

    اگر ابروهایتان به هر دلیل کم پشت شده و یا ریزش دارند باید به دنبال محصولاتی مناسب باشید که بتوانند علاوه بر زیبایی بخشیدن به ابروها، خاصیت تقویت‌کنندگی و ضد ریزش هم داشته باشند. ژل تقویت کننده ابرو اویدرم مدل kerastem با حجم ۱۵ میلی‌لیتر یک ژل تقویت کننده ابرو است که با مواد موثر گیاهی از جمله ترکیب سلول‌های بنیادی گیاه آرگان و پرو ویتامین می‌تواند به کنترل ریزش، ضخیم شدن موهای ابرو و در نهایت تقویت ابرو کمک کند.

    کراستم اویدرم محصولی گیاهی و غنی از مواد تقویت کننده است. این ژل با فرم خاص و رولی شکلی که دارد خیلی راحت قابل استفاده است. از نکات خوبی که آن را از باقی ژل‌های ابرو متمایز می‌کند این است که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده است. با توجه به این که این ژل تقویت‌کننده است توصیه می‌شود روزی دو بار از آن استفاده شود تا نتیجه خود را نشان دهد.

    مشاهده قیمت ژل kerastem + لینک خرید

    ژل تقویت کننده ابرو سروینا مدل Eyebrow Regenerator

    ژل تقویت کننده ابرو سروینا مدل Eyebrow Regenerator

    شرکت ایرانی سروش طراوت طبیعی یا همان سروینا، یکی از شرکت‌هایی است که محصولات بهداشتی و آرایشی با پایه گیاهی به بازار ارائه می‌دهد.

    پرفروش‌ترین ژل‌های تقویت ابرو سروینا را ببینید

    یکی از محصولات این برند ژل تقویت کننده ابرو است که با داشتن عصاره گیاهانی از جمله گزنه، رازیانه، بابونه، آویشن، رزماری و صمغ هیدرولیز شده درخت تارا به تقویت ابرو کمک می‌‎کند. این ژل ۱۵ میلی‌لیتری است و به عنوان محرک رویش مجدد ابرو و قطع ریزش ابرو موثر است. این محصول هیچ ویتامینی ندارد اما با خاصیت گیاهی که دارد به تقویت ابرو و حتی خاصیت حالت‌دهندگی کمک می‌کند.

    قیمت ژل Eyebrow Regenerator + لینک خرید

    ژل تقویت کننده ابرو الی ژن مدل Regeneration، بهترین ژل ابرو

    ژل تقویت کننده ابرو الی ژن مدل Regeneration

    ژل تقویت کننده ابروی الی ژن یکی از ژل‌های تقویت کننده است. این تقویت کننده ابرو با داشتن پایه گیاهی و دارویی شامل عصاره رزماری، سیر، آرنیکا و منتول به پرپشت شدن و بهبود ریزش ابرو کمک می‌کند. این ژل در ۳۰ میلی‌لیتر به فروش می‌رسد.

    طبق نظر اکثر مصرف‌کنندگان این ژل تقویت‌کننده ابرو، باید در نتیجه گرفتن از این ژل صبور بود. اما نکته جالبی که در خصوص این ژل می‌توان گفت این است که قیمت این ژل تقویت‌کننده نسبت به باقی ژل‌های ابرو مناسب است. پس اگر قیمت برای‌تان مهم است بهتر است به این ژل نگاهی بیندازید.

    مشاهده قیمت ژل Regenerating + لینک خرید

    ژل تقویت کننده ابرو دکتر کلوگل اسکین کِر مدل EB حجم 30 میلی‌لیتر

    ژل تقویت کننده ابرو دکتر کلوگل اسکین کِر مدل EB حجم ۳۰ میلی‌لیتر

    ژل ابرو آلمانی دکتر کلوگل اسکین کر یکی از ژل‌های تقویت کننده ابروست که در حجم ۳۰ میلی‌لیتری به فروش می‌رسد. این ژل با داشتن عصاره گیاهی و ترکیب کافئین خود هم باعث انعطاف‌پذیری ریشه ابرو می‌شود و هم به تقویت و رویش ابروها کمک می‌کند. از جمله مزایای این ژل ابرو این است که فاقد روغن و پارافین است.

    مشاهده قیمت ژل EB + لینک خرید

    ژل حالت دهنده ابرو و مژه ایلماز مدل 1221

    ژل حالت دهنده ابرو و مژه ایلماز مدل 1221

    این ژل حالت دهنده ابرو بخاطر داشتن برس مناسب و همینطور عدم ریزش موادش محبوب خانم‌های خریدار این محصول بوده است. این ژل فاقد رنگ است و بافتی کاملا ژله‌ای دارد و در حالت‌دهی و مرتب‌سازی ابروها موثر است.

    ژل حالت دهنده ابرو ایلماز در حجم ۱۰ میلی‌لیتر موجود است و از نکات بسیار مثبتش این است که فاقد پارابن است. با میانگین قیمتی که این محصول دارد می‌توان گفت با توجه به این که فقط حالت دهنده ابرو است شاید بتوان گزینه‌های بهتری که هم حالت دهنده و هم تقویت کننده باشند پیدا کرد.

    مشاهده قیمت ژل ایلماز + لینک خرید

    از برآورد نظرهای خانم‌هایی که از این ژل استفاده کرده‌اند می‌توان گفت که خانم‌های زیادی از ماندگاری پایین آن صحبت کرده‌اند و آن را جزئی از نقاط ضعف اصلی این محصول می‌دانند. در عین حال افراد زیادی به حالت‌دهندگی خوب آن اشاره کرده‌اند.

    ژل ابرو دونادیا مدل A1

    ژل ابرو دونادیا مدل A1

    ژل ابرو دونادیا یکی از برندهای متفرقه بازار است که نظرات خوبی نسبت به آن در سایت‌های فروش آنلاین از جمله دیجی‌کالا دیده می‌شود. این ژل ابرو بافتی سبک دارد و چون حاوی روغن آرگان است علاوه بر حالت‌دهندگی نسبتا خوبی که دارد برای تقویت ابروهای شما هم مناسب است. مواد این ژل ابرو تایوانی است و اکثر خانم‌هایی که از این ژل استفاده کرده‌اند به کیفیت حالت‌دهندگی آن اشاره کرده‌اند. حجم این ژل ابرو اما در هیچ سایتی مشخص نشده است.

    محبوب‌ترین ژل‌های تقویت‌کننده ابرو را ببینید

    در آخر

    برای همه خانم‌ها داشتن بهترین ژل ابرو می‌تواند به رفع دغدغه همیشگی‌شان، یعنی مرتب بودن و خوش حالت بودن ابروها خاتمه دهد. در هر صورت همیشه هنگام خرید ژل ابرو، چه ژل ابرو تقویت‌کننده و چه ژل ابرو حالت‌دهنده دقت داشته باشید ژل ابرو حالت دهنده مثل ریمل ابروست و بافتش سبک‌تر است چون رنگدانه‌های کمتری دارد. ژل ابرو ساده‌ترین راه برای آراستن و منظم کردن ابروهاست. بهتر است ابتدا از ژل ابروهای شفاف و بدون رنگ استفاده کنید تا بتوانید با کمک آن ابروها را به سمت بالا و خارج منظم کرده و بعد حتی از ژل ابرو رنگی برای یک ابروی تمیز و خوش حالت استفاده کنید. اما بهترین ژل ابرو در بازار کدام است؟ اگر شما هم تجربه خرید ژل ابرو داشته‌اید لطفا نظرات خودتان را از این تجربه با ما و خانم‌های زیبادوست در میان بگذارید. پیشنهاد ویژه خرید ژل ابرو را ببینید [see_also]29817[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید