بررسی ۳۶۰ درجه خط چشم کالیستا مدل Dip Liner

بررسی ۳۶۰ درجه خط چشم کالیستا مدل Dip Liner
راهنمای مطالعه

    یک خط چشم خوب می‌تواند زیبایی چشم‌ها را چندین برابر کند. در این مطلب از «درجه» به بررسی ۳۶۰ درجه یکی از خط چشم‌های ایرانی محبوب به نام کالیستا پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید تا با خط چشم کالیستا مدل Dip Liner بیشتر آشنا شوید.

    مهم نیست که دوست دارید چگونه خط چشم خود را بکشید (ظریف یا پررنگ و چشمگیر)، مهترین نکته‌ای که در خرید یک خط چشم به چشم می‌آید و باید به آن دقت کنید این است که این خط چشم در تمام طول روز روی چشم باقی بماند.

    جستجوی بهترین خط چشم گاهی سخت و طاقت‌فرساست. خواه به دنبال یک خط چشم مایع برای ایجاد جلوه‌ای زیبا باشید، خواه به دنبال خط چشم مدادی یا ژله‌ای فرق نمی‌کند. در ادامه به بررسی ۳۶۰ درجه خط چشم کالیستا مدل Dip Liner می‌پردازیم. خط چشمی اقتصادی و محبوب. می‌خواهیم ببینیم آیا این محصول ارزش خرید دارد؟

    کالیستا؛ برندی محبوب بین خانم‌های ایرانی

    کالیستا یکی از برندهای ایرانی با کیفیت در حوزه محصولات آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو و عطر است که مواد اولیه آن از کشورهای آمریکایی و اروپایی به ایران وارد می‌شود. شعار این برند که روی محصولاتش هم درج شده است Color up Your Life است که به معنای «زندگیت رو رنگی کن» است.  این برند خط چشم‌های متنوعی دارد که یکی از مدل‌های آن Dip Liner است. این خط چشم در حجم ۵.۵ میلی‌لیتری به فروش می‌رسد.

    سری خط چشم‌های کالیستا در سه مدل نمدی، مویی و ماژیکی تولید شده و هر کدام برای طراحی‌های خاص روی پلک مناسب هستند.

    محبوب‌ترین محصولات کالیستا اینجاست

    [related]29832[/related]

    خط چشم کالیستا مدل Dip Liner

    خط چشم کالیستا

    خط چشم ماژیکی کالیستا از جمله خط چشم‌های ایرانی است که با قیمتی مناسب توانسته محبوب بسیاری از خانم‌های ایرانی باشد. ویژگی‌های خاص خط چشم Dip Liner کالیستا شامل موارد زیر است:

    • سر نمدی و قابل انعطاف برای کشیدن انواع خط چشم
    • بافتی نرم و مخملی با رنگ مشکی
    • برس و قلم مناسب نمدی برای سهولت استفاده
    • ماندگاری بالا
    • مناسب استفاده برای افراد مبتدی در کشیدن خط چشم
    • خشک شدن سریع

    یکی از مزایای اصلی این خط چشم داشتن سر نمدی است. سر نمدی و قابل انعطاف این خط چشم کمک می‌کند که بتوانید بهترین خط چشم را با کمترین خطا هنگام کشیدن خط چشم با اپلیکاتور کوتاهش (اپلیکاتورها همان سر خط چشم است که در اندازه و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند.) داشته باشید.

    از طرفی هم خط چشم کالیستا به خاطر فرمولاسیون خاصش مانع ایجاد التهاب و خارش در پلک می‌شود و رطوب پلک را حفظ می‌کند. بنابراین نگران خشک شدن پلک و خارش آن در استفاده طولانی مدت از این خط چشم نباشید.

    این خط چشم کالیستا را دقیق‌تر ببینید

    نظر مصرف‌کنندگان در خصوص خط چشم کالیستا

    خط چشم کالیستا

    برای بررسی دقیق‌تر نظرات کاربران و مصرف‌کنندگان خط چشم کالیستا مدل Dip Liner، اینستاگرام این برند و بخش نظرات دیجی‌کالا را بررسی کردیم. از مجموع نظرات بیان شده می‌توان برداشت کرد که این خط چشم در میان خانم‌های ایرانی محبوبیت خوبی دارد و اکثر خانم‌ها در نظراتشان گفته‌اند که بعد از یکبار استفاده، هم بخاطر قیمت مناسب این محصول و هم به‌خاطر کیفیت آن مجدد آن را خریداری کرده‌اند. در ادامه جمع‌بندی نظرات خریداران این محصول را با هم بررسی می‌کنیم:

    • با توجه به حجم خوب این برند و قیمت آن این خط چشم از لحاظ قیمتی به صرفه است است و ماندگاری خوبی هم دارد.
    • برخی کاربران به این نکته اشاره کردند که برای استفاده بهتر این محصول و گرفتن بهترین نتیجه بهتر است بعد از کشیدن این خط چشم چند دقیقه برای خشک شدن آن گذاشت.
    • از طرفی هم عده‌ای اشاره کرده‌اند که بهتر است برای پر رنگ‌تر شدن این خط چشم دو بار از آن استفاده شود چون به مرور کمرنگ می‌شود و نیاز به تمدید دارد.
    • این خط چشم مناسب خانم‌هایی است که برای کشیدن خط چشم تبحر کافی ندارند. با این خط چشم می‌توانید خط چشم خیلی نازک بکشید.
    • در اینستاگرام این برند در خصوص این خط چشم گفته شده این خط چشم محصولی با دوام و سبک است که سریع هم خشک می‌شود. ضمنا این خط چشم فقط رنگ مشکی دارد و رنگی نیست.
    • برخی از مصرف‌کنندگان این ریمل به سخت پاک شدن آن اشاره کرده‌اند و گفتند که هنگام پاک کردن دور چشم را سیاه می‌کند. اما در مجموع این نظر را فقط برخی از مصرف‌کنندگان گفته‌اند.

    در نهایت

    همیشه به خاطر داشته باشید کشیدن یک خط چشم درست می‌تواند تاثیر زیادی بر زیبایی چشمان شما و صورت‌تان داشته باشد پس از آن غافل نشوید. خط چشم کالیستا مدل Dip Liner می‌تواند گزینه خوبی برای همه افراد از مبتدیان تا حرفه‌ای‌ها در کشیدن خط چشم باشد. این خط چشم با در نظر گرفتن این که یک برند ایرانی است اما در مجموع در دیجی‌کالا و صفحه اینستاگرام خود شرکت بسیار مقبول بوده می‌تواند گزینه مقرون و به‌صرفه‌ای برای خرید خط چشم باشد. لطفا اگر تجربه استفاده از این خط چشم را دارید برای ما در بخش نظرات بیان کنید.

    پرفروش‌ترین خط‌چشم‌های بازار اینجاست

    [see_also]22425[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید