۱۰ مدل از بهترین ساعت‌های مچی ارزان زنانه

۱۰ مدل از بهترین ساعت‌های مچی ارزان زنانه
راهنمای مطالعه

    اگر دنبال خرید ساعت مچی زنانه ارزان برای خودتان هستید یا می‌خواهید به کسی ساعت هدیه دهید، در این مقاله از «درجه»، بهترین ساعت‌های زنانه عقربه‌ای را معرفی کرده‌ایم.

    بازار مملو از ساعت‌های مختلف مچی، از عقربه‌ای گرفته تا دیجیتال و هوشمند است که باعث می‌شود انتخاب بین آنها سخت شود. پیش از این بهترین ساعت هوشمند را به شما معرفی کردیم و در این مقاله، ۱۰ ساعت مچی زنانه ارزان را بر اساس کیفیت، کارایی و امتیاز خریداران قبلی معرفی کرده‌ایم.

    ۱. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه اسکمی مدل 9188RG-NP2

    خرید ساعت مچی زنانه اسکمی RG ساعت مچی زنانه اسکمی RG

     

    ساعت مچی زنانه ارزان و عقربه‌ای اسکمی از تولیدات چین است. این ساعت ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد که روی دست خانم‌ها برازنده است. فرم صفحه آن گرد است و بدنه‌ای از فلز دارد. جنس بند آن هم از فلز است. بند این ساعت قفل ضامن‌دار دارد. رنگ رزگلد بند این ساعت و صفحه قهوه‌ای آن مطلوب بسیاری از خریداران بوده است.

    شرکت اسکمی برای جلوگیری از فروش ساعت‌های تقلبی با این برند، پشت این ساعت‌ها بارکد هوشمند قرار داده که با اسکن آن به‌ وسیله گوشی از اصل بودن آن قبل از خرید ساعت مچی زنانه ارزان مطمئن می‌شوید.

    این ساعت از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۳ امتیاز به‌دست آورده و ۱۵۰ نفر، خرید این ساعت را پیشنهاد کرده‌اند. این مدل از ساعت‌های زنانه اسکمی در بازار (خرداد ۱۴۰۱) با قیمت ۴۶۷ هزار تومان فروخته می‌شود.

    تصاویر و اطلاعات کامل این مدل

    ۲. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه مدل اوکتا کد ۹۱۱

    خرید ساعت مچی زنانه

    این ساعت اگرچه غیر اصل و نسبتا ساده است، ولی ظاهر زیبا و قیمت مناسب آن توجه خریداران بسیاری را به خود جلب کرده است. جنس بدنه آن از استیل و جنس شیشه آن معدنی است. شیشه‌های معدنی (مینرال) از ترکیب شیشه و چند عصر مقاوم در برابر خش ساخته می‌شود. این نوع شیشه، هفت برابر مقاوم‌تر از شیشه‌های کریستال است. به همین دلیل شیشه این ساعت هم ضدخش و نشکن است.

    خرید ساعت مچی زنانه ارزان اوکتا با بند چرمی و قفل سگکی، جلوه خاصی به شما می‌بخشد. صفحه طرح‌دار و گرد و رنگ بدنه رزگلد این ساعت به زیبایی آن افزوده است.

    این ساعت از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۳ امتیاز به دست آورده و با قیمت حدود ۱۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ۴۰ نفر از خریداران قبلی خرید این ساعت را پیشنهاد کرده‌اند.

    تصاویر و اطلاعات کامل این مدل

    ۳. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه والار مدل F1101

    والار

    این مدل از ساعت‌های مچی عقربه‌ای زنانه والار دارای بدنه فلزی و صفحه گرد سفید رنگ است. این ترکیب رنگی هم به دید بهتر کمک می‌کند و هم جلوه لوکس و جذابی دارد. رنگ بدنه این ساعت هم طلایی بوده و با بند چرم مقاوم و قهوه‌ای رنگ هماهنگی خوبی دارد.

    قفل بند این ساعت مچی زنانه ارزان از نوع سگکی ساده است. روی صفحه این ساعت سه صفحه کوچک حاوی سه عقربه وجود دارد که صرفا نمایشی و برای زیبایی تعبیه شده‌اند. در واقع این ساعت فقط یک موتور فعال دارد.

    این ساعت از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۱ امتیاز به‌ دست آورده و خرید آن را ۳۰ نفر پیشنهاد کرده‌اند. قیمت این ساعت زنانه ارزان حدود ۱۵۰ هزار تومان است.

    تصاویر و اطلاعات کامل این مدل

    ۴. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه مدل نگین‌دار کد ۰۱

    نگین‌دار

    این مدل ساعت مچی عقربه‌ای ارزان به موتور از نوع کوارتز مجهز است. ساعت‌های کوارتز بسیار دقیق هستند و برای به حرکت درآوردن موتور به‌جای استفاده از فنرهای پیچیده، از یک باتری کوچک کمک می‌گیرند.

    این ساعت مناسب فعالیت‌های روزمره یا حضور در مهمانی‌های رسمی است و در عین لوکس بودن، کلاسیک و رسمی است. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: جنس بدنه و بند ساعت از استیل، فرم صفحه گرد، جنس شیشه از نوع معدنی و قفل مدل دستبندی دارد.

    این ساعت زنانه ارزان از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۱ امتیاز دریافت کرده و در خرداد ۱۴۰۱ با قیمت حدود ۱۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    تصاویر و اطلاعات کامل این مدل

    ۵. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه رنوس مدل ۱۱۹۵

    ساعت مچی زنانه ارزان رنوس مدل ۱۱۹۵ ساعت مچی زنانه ارزان رنوس مدل ۱۱۹۵

    این ساعت مچی عقربه‌ای علاوه‌بر خانم‌ها، مناسب استفاده آقایان هم هست. فرم قاب آن گرد و جنس بدنه‌اش از فلز است. قطر صفحه ۲۲‌میلی‌متری است و برای مچ دست خانم‌ها سایز نرمالی به حساب می‌آید.

    بند این ساعت مچی ارزان زنانه از پلاستیک بادوام پلی‌یورتان (PU) است و برای فعالیت‌های روزمره، اسپرت و رسمی کاربرد دارد. جنس شیشه آن هم از نوع معدنی است. البته کرونومتر و تاریخ‌شمار روی صفحه این ساعت صرفا جنبه تزيينی دارد.

    هرچند برخی از خریداران از موتور و بدنه آن راضی نیستند و آن را ضعیف می‌دانند اما بیشتر خریداران ساعت از آن رضایت داشته و ۵۰ نفر هم خرید آن را پیشنهاد کرده‌اند. این ساعت از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۱ امتیاز دریافت کرده و با قیمت ۱۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    تصاویر و اطلاعات کامل این مدل

    ۶. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه نیوی فورس مدل NF5004-BL-RG

    نیوی فورس

    این مدل از ساعت‌های مچی عقربه ای زنانه نیوی فورس دارای بدنه‌ای فلزی به رنگ زیبای رزگلد است. فرم صفحه آن گرد و مشکی‌رنگ است. ترکیب بدنه و صفحه این ساعت به آن ظاهر زیبا و شیکی داده است. بند این ساعت از جنس استیل است و قفل ضامن‌دار (کلیپسی) دارد. از ویژگی‌های دیگر این ساعت مچی ارزان زنانه می‌توان به تاریخ‌شمار در آن اشاره کرد.

    این ساعت از نظر کیفیت و طراحی از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۲ امتیاز دریافت کرده و ۸۰ نفر، خرید آن را پیشنهاد کرده‌اند. برخی از خریداران به دلیل جعبه بسته‌بندی زیبا و شیک، آن را ساعت مناسب هدیه دادن می‌دانند. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه نیوی فورس در خرداد ۱۴۰۱ با قیمت ۵۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    تصاویر و اطلاعات کامل این مدل

    ۷. ساعت مچی عقربه‌ای اسکمی مدل ۹۱۲۷

    ساعت مچی عقربه‌ای اسکمی مدل ۹۱۲۷ ساعت مچی زنانه اسکمی مدل ۹۱۲۷

    این ساعت زنانه اسکمی از مدل‌های قبلی گرانتر است اما به ۵ موتور فعال ساخت ژاپن مجهز است و از تاریخ‌شمار ۳۱روزه و موتور کرنومتر برخوردار است.

    بند این ساعت از چرم با لایه ضد حساسیت تولید شده که در عین نرمی و لطافت، مقاوم و با کیفیت است. نوع قفل این بند هم سگکی ساده است.  باتری این ساعت طول عمر بالایی دارد و به دلیل وجود عایق‌بندی مناسب، ۱۰۰درصد ضدآب و همچنین مقاوم در برابر گردوغبار و رطوبت است.

    یکی از ویژگی‌های صفحه این ساعت، تغییر رنگ آن است که در طول شبانه‌روز به طیف‌های رنگی همان رنگ صفحه تبدیل می‌شود. مثلا، مدلی که صفحه آن، سرمه‌ای رنگ است، در طول شبانه‌روز به رنگ‌های سرمه‌ای روشن، سرمه‌ای، سرمه‌ای تیره و مشکی تبدیل می‌شود.

    جنس بدنه این ساعت مچی ارزان زنانه از آلیاژ روی و شیشه صفحه آن از نوع معدنی است. این ساعت تحمل دما و سرما را به ترتیب ۱۲۰ و ۵۰- درجه سانتی‌گراد را دارد. این ساعت از ۵ امتیاز، ۳,۸ امتیاز آورده است و با قیمت حدود ۵۰۹ هزار تومان فروخته می‌‌شود.

    [related]30058[/related]

    ۸. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه لاروس مدل 0417-79244G

    لاروس

    ساعت مچی زنانه لاروس که موتور آن در ژاپن ساخته شده، به دلیل داشتن صفحه مستطیلی‌شکل بسیار لوکس سفید-نقره‌ای مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است.

    موتور این ساعت مچی زنانه از نوع کوارتز و جنس بدنه و بند دستبندی شکل آن از فلز است. صفحه ساعت مجهز به شیشه از جنس معدنی ضدخش و آنتی‌رفلاکس است. از آنجایی‌که آبکاری این ساعت در خلا انجام شده، رنگ ثابت و بدون تغییر می‌ماند. قفل بند ساعت از نوع کلیپسی است.

    این ساعت از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۳,۹ امتیاز کسب کرده و با قیمت ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    تصاویر و اطلاعات کامل این مدل

    ۹. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه مدل Swan کد ۳۱۲

    سوان

    ساعت مچی ارزان زنانه سوان ساخت چین است و با داشتن صفحه‌ای گرد و زغالی‌رنگ و طرح هاشورهای روشن و همچنین نگین‌کاری‌شده، جلوه خاص و زیبایی دارد.

    موتور این ساعت از نوع کوارتز و ساخت ژاپن است. نگین‌های به‌کار رفته در این ساعت از جنس زیروکونیم است که زیبایی این ساعت را دو چندان می‌کند. جنس بدنه از فلز و به رنگ رزگلد است که روکش آن از نوع آبکاری IPRG است و در برابر تغییر رنگ مقاوم است. جنس بند ساعت هم از چرم جیر است و قفل سگکی ساده دارد.

    این ساعت از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۲ امتیاز گرفته و با قیمت ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    پرفروش‌ترین ساعت‌های عقربه‌ای زنانه

    ۱۰. ساعت مچی عقربه‌ای زنانه اسکمی مدل ۱۲۲۵ کد ۰۲

    اسکمی ۱۲۲۵

    ساعت مچی برند اسکمی به دلیل اینکه تنوع بسیار بالایی دارد، توانسته همه سلیقه‌ها را پوشش دهد و فروش بسیار موفقی در اکثر بازارهای جهان داشته باشد.

    این مدل از ساعت مچی ارزان زنانه اسکمی مجهز به صفحه گرد و بند فلزی نقره‌ای رنگ دستبندی است. موتور این ساعت ساخت کشور ژاپن است و مثل دیگر ساعت‌های اسکمی در برابر نفوذ آب مقاوم است. جنس شیشه این ساعت هم از نوع معدنی مقاوم و ضدخش است.

    برای خرید ساعت مچی زنانه اسکمی باید ۲۷۰ هزار تومان پرداخت کنید و از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴,۲ امتیاز به‌ دست آورده است.

    تصاویر و اطلاعات کامل این مدل

    جمع‌بندی بهترین ساعت مچی زنانه ارزان

    ساعت‌های عقربه‌ای به دلیل طول عمر بالا، سهولت استفاده، جذابیت ظاهری و تنوع بسیار زیاد، بیش از ساعت‌های مچی دیجیتال طرفدار دارند. اگر شما هم به ساعت‌های مچی عقربه‌ای علاقه‌مندید، امیدواریم راهنمای خرید بهترین ساعت مچی ارزان زنانه در خرید یکی از این ساعت‌ها به شما کمک کند. اگر شما هم در این زمینه تجربه‌‌ای دارید، خوشحال می‌شویم با ما هم در میان بگذارید. [see_also]29666[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید