بهترین برندهای ایرانی جارو برقی را بشناسید

بهترین برندهای ایرانی جارو برقی را بشناسید
راهنمای مطالعه

    هر کسی که برنامه خرید جارو برقی داشته باشد، دوست دارد از بهترین برندهای ایرانی جارو برقی سر دربیاورد. ما هم در «درجه» تصمیم گرفتیم باتوجه به قیمت مناسب کالاهای ایرانی، از بهترین برندهای ایرانی جارو برقی برای‌تان بنویسیم.

    خرید کالای باکیفیت این حس خوب را به ما می‌دهد که پول‌مان را به بهترین شکل صرف کرده‌ایم. قیمت برندهای معروف خارجی مثل بوش، ال جی یا سامسونگ، از سطح سبد خرید خیلی از ما بالاتر رفته. همین باعث شده نگاهی به دوروبرمان بیندازیم و دنبال بهترین برندهای ایرانی جارو برقی باشیم.

    خوشبختانه گزینه‌های خوب و قابل‌قبولی بین جارو برقی‌های ایرانی وجود دارد که قیمت خیلی مناسبی دارند. «درجه» در این مطلب به ۵ برند و چند مدل جارو برقی اشاره می‌کند که پیشنهادهای خرید قابل‌قبولی هستند. می‌توانید با یک کلیک روی محصول، جزییات آن را ببینید و راحت خرید کنید.

    معیارهای درجه برای انتخاب بهترین برندهای ایرانی جارو برقیقیمت جارو برقی

    همه برندهای این مطلب، پرفروش بوده‌اند و هر کدام مشتری راضی و ناراضی داشته‌اند. هر خریداری معیارهای ویژه‌ خودش را دارد. برای بعضی‌ها قیمت و هزینه حرف اول و آخر را می‌زند. بعضی دیگر به سر و شکل جارو برقی که می‌خرند، اهمیت زیادی می‌دهند. یک دسته از مصرف‌کنندگان هم فقط به قدرت مکش اهمیت می‌دهند و بس.

    ما پرفروش‌‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های جارو برقی ایرانی را روی سایت دیجی کالا بررسی کردیم. اما تصمیم گرفتیم محبوب‌ترین را به‌عنوان معیار اصلی‌ انتخاب ترتیب برندها در نظر بگیریم. شماره‌ ۱، بالاترین امتیاز را دارد. پیشنهاد می‌کنیم. شما هم اول به معیارهای خرید خودتان نگاه کنید، بعد ببینید محصولات امتیاز بالا کدامند.

    پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های بازار را ببینید

    ۵- جارو برقی امرسان مدل سوپر سایلنت ۳۰۰۰ وات

    بهترین برندهای جارو برقی

    خیلی سال است که امرسان با شعار زیبا،‌ جادار، مطمئن، خودش را خوب به مصرف‌کنندگان معرفی کرده. این شرکت انواع لوازم خانگی را تولید می‌کند، مثل جارو برقی.

    توان موتور در جارو برقی مدل سوپر سایلیت،‌ ۳ هزار وات است. این توان قدرت مکش دستگاه را نشان می‌دهد. این دستگاه توقع ما را از یک جارو برقی خانگی برآورده می‌کند. خرطومی آن در جهت ۳۶۰ درجه می‌چرخد. دسته جارو که به لوله تلسکوپی معروف است، قابل‌تنظیم طراحی شده. کیسه‌ آن جادار و باکیفیت است و برای آن نشانگر پر بودن مخزن درنظر گرفته شده. گنجایش مخزن آن ۴ لیتر است.

    در آخر این‌که سیم‌جمع‌کن اتوماتیک دارد. وزن این محصول ۵ کیلوگرم خواهد بود. این را هم بگوییم که برچست انرژی A دارد. در این جارو از امکانات اضافی مثل وجود کنترل روی دسته‌ جارو خبری نیست. برای جمع کردن مایعات هم نمی‌توانیم روی آن حساب کنیم. این جارو در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است.

    تصاویر جاروبرقی امرسان را ببینید

    نظر کاربران چیست؟

    ببینیم خریداران قبلی چه نظری درباره این جارو برقی ایرانی داشته‌اند. نکته‌های مثبتی که خریداران به آن اشاره کرده‌اند، مکش خوب، طراحی خوب و قیمت مناسب آن است.

    از دید کاربران بسته‌بندی کالا حرفه‌ای نبوده. طول سیم آن چندان بلند نیست. بعضی‌ها هم کیفیت ساخت بدنه را در مقایسه با برندهای خوب دنیا، ضعیف دیده‌اند.

    در پیج اینستاگرام این برند اطلاعات چندانی درمورد محصول وجود ندارد ولی در سایت شرکت می‌توانیم جزییات بیشتری ببینیم. جارو برقی امرسان از کاربران آنلاین توانسته نمره ۴/۵ از ۵ را بگیرد و از بهترین‌های دیجی‌کالا شود.

    [table id=410 /]

    مشاهده قیمت این جاروبرقی در دیجی‌کالا

    ۴- جارو برقی سطلی سپاهان جارو، مدل پارادایزخرید جارو برقی ایرانی

    شرکت سپاهان جارو تمرکزش را روی تولید جاروبرقی گذاشته. جارو برقی مدل سطلی از این برند امتیاز خوبی در سایت دیجی کالا دارد. این محصول در سه رنگ نقره‌ای، قرمز و نوک‌ مدادی در بازار پیدا می‌شود.

    اگر دنبال جارو برقی مدل سطلی باشیم، این برند گزینه خوبی به‌نظر می‌رسد. به‌ویژه که موتور آن از برند AEG تامین می‌شود. این موتور دو وضعیت تنظیم تند و کند دارد. توان موتور ۱۴۰۰ وات و وزن جارو ۸ کیلوگرم است. سیم‌ جمع‌کن آن خودکار نیست و طول کابل آن ۶ متر است. امکان تنظیم روی دسته یا جذب مایع را ندارد.

    فیلتر خروجی بهداشتی آن مدل هپاست، اما نشانگر پر بودن مخزن برایش طراحی نشده. برگ برنده این مدل جارو برقی، گنجایش مخزنش است که باتوجه به مدل سطلی آن ۱۵ لیتر درنظر گرفته شده.

    تصاویر جاروقی پارادایز را ببینید

    نظر کاربران چیست؟

    این جارو امتیاز ۴ را از خریداران قبلی گرفته و ۷۳ درصد از خرید کالا راضی بوده‌اند. مکش خوب و قیمت مناسب نکته‌های مثبتی ا‌ست که کاربران درباره این محصول نوشته‌اند. نکته‌هایی مثل کوتاه بودن سیم، صدای بلند و کیفیت نه چندان خوب دسته هم در نظرات کاربران دیده می‌شود.

    [table id=405 /]

    مشاهده قیمت این جاروقی در دیجی‌کالا

    [related]2714[/related]

    ۳- جارو برقی سیماران مدل SVC- 817بهترین برندهای جاروبرقی ایرانی

    سیمارن برندی‌ است که نامش را بیشتر در زمینه دربازکن الکترونیک و دوربین‌های مداربسته شنیده‌ایم. اما جالب این که جارو برقی سیماران امتیاز خوبی در سایت دیجی‌کالا دارد.

    یکی از ویژگی‌های این جارو برقی، داشتن سه مدل کیسه است، کیسه دائمی، کیسه یک‌بار مصرف بهداشتی از نوع هپا و کیسه یک‌بار مصرف کاغذی. نشانگر زمان تعویض پاکت هم دارد. گنجایش مخزن آن ۵ لیتر است.

    قدرت موتور آن ۲ هزار و ۲۰۰ وات و وزن آن ۶ کیلوگرم است. سیم‌ جمع‌کن آن اتوماتیک و طول سیم آن ۶ و نیم متر طراحی شده. این جارو دو عدد سری دارد و در سه رنگ مشکی،‌ براق و نقره‌ای در بازار موجود است.

    تصاویر جاروبرقی سیماران را ببینید

    نظر کاربران چیست؟

    حالا ببینیم خریدارن قبلی چه امتیازی به خرید جارو برقی سیماران داده‌اند. امتیاز ۴/۲ برای برندی که به‌ اندازه‌ برندهای خارجی معروف شناخته شده نیست، خیلی خوب به‌نظر می‌رسد.

    نکته‌های مثبت آن از دید کاربران، مکش خوب، قیمت به‌صرفه، ظاهر قشنگ و صدای قابل‌قبول این جاروست. خریداران توقع کیفیت بالاتری از بدنه و لوله خرطومی داشته‌‌اند. این محصول گارانتی ۱۲ ماهه سیماران را به‌همراه دارد.

    [table id=408 /]

    مشاهده قیمت این جاروبرقی در دیجی‌کالا

    ۲- جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000بهترین برندهای جارو برقی

    شک نکنید یکی از بهترین برندهای ایرانی جارو برقی پارس خزر است. این برند توانسته اعتماد خریداران را جلب کند. جارو برقی ۲ هزار وات آن ۴/۵ کیلوگرم وزن دارد. مکش دستگاه قابل‌تنظیم است و چند برس یدکی برای درزگیر و جاروی مبل و پرده برایش طراحی شده. طول کابل برق آن ۷/۶ متر است و در رنگ سفید به بازار آمده. این برند در فهرست بهترین جارو برقی بدون کیسه هم قرار دارد. 

    گنجایش مخزن آن ۶ لیتر درنظر گرفته شده. پاکت‌های آن را بعد از پر شدن باید عوض کنیم. نشانگر تعویض پاکت دارد. لوله خرطومی آن می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد و ما را به دردسر نمی‌اندازد.

    پیج اینستاگرام پارس خزر اطلاعات مفیدی به ما نمی‌دهد و تعاملی با کاربر ندارد. در وب‌سایت این شرکت می‌توانیم محصولات و قیمت‌ها را ببینیم.

    پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های پارس خزر را ببینید

    نظر کاربران چیست؟

    اما ببینیم مصرف‌کنندگان قبلی چه امتیازی به جارو برقی پارس خزر داده‌اند. این مدل جارو توانسته امتیاز ۴/۳ را بگیرد. بیشتر از ۳۰۰ نفر خرید آن را پیشنهاد کرده‌اند.

    تعداد نظرات برای خرید جارو برقی پارس خزر زیاد است. قیمت مناسب و مکش خوب نکته‌ای ا‌ست که اغلب افراد به آن اشاره کرده‌اند. نکته‌ منفی از دید بیشتر خریداران کیفیت پایین سیم جمع‌کن دستگاه بوده.

    پیشنهاد دیگری از برند پارس خزر

    اما پارس‌ خزر یک مدل جاروی جدیدتر هم دارد. Turbo 2500 که امتیازش کمتر از مدل ۲۰۰۰ وات است، یعنی ۴/۲. این مدل فیلتر بهداشتی دارد. طول کابل آن تا ۱۵ متر است و برچسب انرژی آن A است.

    [table id=407 /]

    لیست قیمت جاروبرقی‌های پارس خزر در دیجی‌کالا

    ۱- جارو برقی پاکشوما مدل PVC 25501خرید جارو برقی پاکشوما

    پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی جارو برقی و البته محصولات خانگی دیگر به‌حساب می‌آید. زمانی که به خرید لوازم ایرانی فکر می‌کنیم، حتما این برند را هم در لیست بررسی‌هامان می‌گذاریم.

    این برند با شعار پاکشوما، همیشه با شما،‌ جارو برقی مدل PVC 25501 را در رنگ طوسی تیره روانه بازار کرده. پاکشومایی‌ها در تبلیغ این برند می‌گویند: «بی‌صدایی تو خونشه!» این جارو برچسب انرژی A++ را دارد که عالی‌ست. موتور آن توان ۲۵۰۰ وات را دارد و مکش توربوی آن قرار است حسابی قدرتمند باشد. طول سیم آن ۱۲ متر است و سیم‌ جمع‌کن اتوماتیک دارد.

    گنجایش مخزن آن ۵ لیتر است و پاکت‌های آن قابل تعویضند. این پاکت‌ها ضدآلرژی هستند. نشانگر پرشدن مخزن خبر می‌دهد که زمان تعویض پاکت رسیده. ۴ کیسه همراه جارو به ما خواهند داد. تعداد سری‌ها آن سه‌تاست. وزن دستگاه ۷ کیلو و ۷۰۰ گرم است این جارو قابلیت فشرده‌ کردن زباله یا جمع کردن مایعات را ندارد.

    تصاویر این جاروبرقی پاکشوما را ببینید

    در پیج اینستاگرام پاکشوما خبری از جزییات محصول مثل مدل، قیمت و رنگ‌بندی نمی‌بینیم. اما روی وب‌سایت آن مشخصات و قیمت محصول نوشته شده.

    نظر کاربران چیست؟

    با این مشخصات می‌توانست در جایگاه بالاتری از امرسان بایستد. اما امتیاز کاربران چیز دیگری می‌گوید. جارو برقی پاکشوما توانسته امتیاز ۴/۱ را از مصرف‌کنندگان بگیرد. ۵۰ نفر خرید آن را پیشنهاد کرده‌اند و میزان رضایت از کالا حدود ۸۱ درصد است.

    کاربران به صدای کم و طراحی جذاب آن که بی‌شباهت به جاروی بوش نیست، اشاره کرده‌اند. قیمت مناسب نکته‌ مثبت این مدل جارو برقی ایرانی‌ است. اما به‌نظر می‌رسد قدرت مکش آن همان‌قدر که طرفدار داشته، شاکی هم دارد. ضعیف بودن کابل برق یکی دیگر از نکته‌هایی ا‌ست که در نظر مصرف‌کنندگان می‌بینیم.

    پیشنهاد دیگری از برند پاکشوما

    اما اجازه دهید مدل دیگری از جارو برقی‌های پاکشوما را هم پیشنهاد کنیم که امتیاز ۶/۴ را از خریداران گرفته. این جارو در حال حاضر موجودی ندارد. اما اگر قصد خرید جار وبرقی ایرانی دارید، این مدل را گوشه ذهن‌تان نگه دارید. جاروی مدل VCP 2560 که ۲۵۰۰ وات است، گنجایش مخزن آن ۶ لیتر است و کیسه دائمی دارد. [table id=406 /] مشاهده لیست قیمت جاروبرقی‌های پاکشوما در دیجی‌کالا اگر شما هم در خانه جاروبرقی ایرانی دارید، از تجربه خودتان برای ما تعریف کنید. تجربه شما به خریداران بعدی کمک بزرگی می‌کند. [see_also]1356[/see_also]

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید