بررسی ۳۶۰ درجه مسواک برقی اورال بی مدل Vitality D12.513w 3D White

بررسی ۳۶۰ درجه مسواک برقی اورال بی مدل Vitality D12.513w 3D White
راهنمای مطالعه

    خیلی‌ها به‌دنبال خرید مسواک برقی خوب هستند اما دقیقا نمی‌دانند که به سراغ چه برندی بروند و چه انتخابی داشته باشند.

    ویژگی‌های مسواک برقی اورال بی چیست؟

    مسواک برقی اورال بی

    اورال بی برند معروفی است. مسواک‌های معمولی این برند را حتما در فروشگاه‌ها دیده‌اید یا آنها را خریده‌اید و استفاده کرده‌اید. مسواک برقی این برند هم از محبوب‌های بازار است. بسیاری از خریداران آن از عملکردش راضی هستند و حتی خریدش را به دیگران هم توصیه می‌کنند. اگر از میان مسواک‌های برقی گزینه مناسبی را خریداری کنید، هم روند پاک‌سازی دندان‌های‌تان بهتر می‌شود و هم تا سال‌ها می‌توانید  تنها با عوض کردن سری مسواک، از مسواکی استفاده کنید که یک‌بار برایش هزینه کرده‌اید.

    پرفروش‌ترین انواع مسواک برقی را ببینید

    این مسواک برقی مجهز به سری است که حرکت چرخشی دارد و قابل‌تعویض است. به‌طور کلی، طراحی ارگونومیکی برای آن در نظر گرفته شده و سعی طراحان و سازندگانش این بوده که افراد در هنگام استفاده از آن، به‌راحت‌ترین شکل ممکن مسواک بزنند. برای مثال، سرعت چرخش سری مسواک بالاست تا پاک‌کنندگی برِس در همکاری با خمیردندان تقویت شود.

    همان‌طور که گفته شد، سری مسواک قابلیت تعویض دارد. پس هر چندماه یک‌بار (مثلا سه‌ماه یک‌بار) می‌توانید آن را عوض و خیال‌تان را از بابت بهداشت و نظافت مسواک برقی اورال بی کاملا راحت کنید. کل وزن این مسواک ۱۱۰ گرم است؛ یعنی در هنگام استفاده از آن، دست‌تان خسته نمی‌شود.

    [related]2072[/related]

    آشنایی دقیق‌تر با مسواک برقی

    Vitality D12.513w 3D White

    سرعت چرخش سر مسواک برقی اورال بی در هر دقیقه ۷۶۰۰ بار است. شکل چرخش هم به دو صورت دورانی و نوسانی است. بنابراین، در جهات مختلف می‌تواند مواد اضافی را از سطح دندان‌ها پاک کند. الیاف این مسواک هم نرم‌اند تا در هنگام چرخش‌های تند وسیله، دندان‌ها و لثه‌ها آسیب نبینند. در واقع، این‌طور به نظر می‌رسد که نسبت به مسواک‌های معمولی، بخش برس مسواک برقی اورال بی حالت نرم‌تری دارد.

    شارژر این مسواک برقی هم کوچک است و جای کمی می‌گیرد. برای همین، اگر قرار باشد که آن را با خود به مسافرت ببرید، جاگیر نیست یا در کمد منزل‌تان هم فضای اندکی به خودش اختصاص می‌دهد. مدت زمان لازم برای اینکه مسواک شارژ شود هم حدود ۱۰ ساعت است و بعد از تکمیل شارژش می‌تواند تا یک هفته برای‌تان کار کند. مسواک برقی اورال بی تایمر هم دارد و پس از تنظیم آن و رسیدن زمان به نقطه‌ تنظیم شده توسط شما، به شما هشدار و پیام می‌دهد.

    تصاویر این مسواک برقی را ببینید

    استفاده‌کنندگان چه نظری درباره مسواک برقی اورال بی دارند؟

    مسواک برقی اورال بی

    یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توان فهمید، ادعاهای تبلیغاتی یک برند راست و درست است یا نه، رجوع به نظر خریداران قبلی آن محصول است. مثلا ما با بررسی نظرات کاربرانی که قبلا مسواک اورال بی را از دیجی‌کالا یا آمازون خریده‌اند، مجموعه‌ای از نقاط ضعف و قوت این محصول را برای‌تان جمع‌آوری کرده‌ایم. ببینید:

    نقاط قوت

    عمر طولانی باتری برای وسیله‌های برقی امتیازی بزرگ است؛ امتیازی که ظاهرا مسواک اورال بی به گواه خریداران قبلی‌اش از آن برخوردار است. برخی از کاربران هم از عملکرد پاک‌کنندگی این محصول به‌شدت استقبال کرده‌اند؛ به‌طوری‌که حتی معتقدند، مسواک‌زدن‌های‌شان قبل از داشتن اورال بی، سایه‌ای از مسواک‌زدن بوده است. به قول شاعرِ به‌شدت معاصر، مسواک‌زدن‌های قبل از اورال بی، سؤتفاهمی بیش نبوده است. تایمر مسواک برقی اورال بی هم بعد از ۲ دقیقه پیام می‌دهد و زمان را برای‌تان مشخص می‌کند.

    روند ساده و خوشایند مسواک‌زدن با این محصول باعث می‌شود که کودکان و حتی بزرگ‌ترها به مسواک‌زدن مداوم ترغیب شوند. این هم از مزایایی است که در میان نظرات خریداران قبلی مسواک برقی اورال بی دیده می‌شود. برای کسانی که ضعف و مشکلی در ناحیه دست دارند هم استفاده از این مسواک می‌تواند کمک شایانی به تمیزکردن و نظافت دندان‌های‌شان کند.

    نقاط ضعف

    از خوبی‌های مسواک برقی اروال بی گفتیم، بد نیست که به نقاط ضعفش هم اشاره‌ای داشته باشیم. برخی از خریداران قبلی این مسواک معتقدند که اگر شارژر این وسیله هم ضدآب بود، راحت‌تر می‌شد از آن در حمام و دست‌شویی استفاده کرد. البته این ایراد بزرگی نیست و شاید برای شما به عنوان مصرف‌کننده‌ای دیگر اصلا مهم هم نباشد.

    نداشتن چراغ شارژر که نشان می‌دهد شارژ دستگاه تکمیل شده از جمله نقاط ضعفی است که خریداران قبلی این محصول را ناراضی می‌کند. یکی از کاربران آمازون به دلیل بزرگ‌بودن سری مسواک برای دهانش از آن ابراز نارضایتی کرده است. اگر آنلاین یا حضوری این محصول را می‌خرید، حتما به ابعاد آن دقت کنید تا برای دهان‌تان مناسب باشد.

    در میان نظرات افراد مختلف، کمتر به این موضوع اشاره شده که این مسواک بزرگ است، حتی برخی از قدرت پاک‌کنندگی آن برای دندان‌های عقب هم تعریف کرده‌اند؛ یعنی این مسواک به‌راحتی تا قسمت‌های انتهایی دهان پیش می‌رود. با این حال، شاید ابعاد دهان‌تان با اندازه‌های مسواک هماهنگ نباشد. پس دقت کنید.

    جمع‌بندی

    مسواک برقی اورال بی مسواک برقی اروال بی مسواک خوبی است و دندان‌ها را پاک و تمیز می‌کند. اما مانند هر محصول و کالای دیگری در این روزها، قیمت نسبتا بالایی دارد. در حال حاضر برای خرید این مسواک باید کمی هزینه کنید. البته همه‌چیز به دید و جیب‌تان وابسته است. شاید از آن دسته افرادی هستید که حاضرید برای سلامت و بهداشت دندان‌ها هزینه کنید. مشاهده قیمت این مسواک برقی در دیجی‌کالا باتوجه به اینکه این محصول دوام بالایی هم دارد، یک‌بار هزینه‌کردن می‌تواند سرمایه‌گذاری مناسبی باشد و تا چندسال شما را از خرید مسواک بی‌نیاز کند. اما دقت داشته باشید که هر چند ماه، یک‌بار باید سری مسواک را تعویض کنید. قیمت سری هم چندان ارزان نیست.  شما چه تجریه‌ای درباره خرید مسواک برقی دارید؟ برایمان از نظرات خوبتان بنویسید. [see_also]22517[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید