۱۰ روش سریع افزایش فالوور اینستاگرام برای کم‌حوصله‌ها

۱۰ روش سریع افزایش فالوور اینستاگرام برای کم‌حوصله‌ها
راهنمای مطالعه

    حتی دیگر آن دسته از صاحبان کسب و کارهایی که همیشه فضای آنلاین و کسب درآمد اینترنتی را مسخره می‌کردند، امروز در اینستاگرام یک پیج کاری راه‌اندازی کرده و سعی می‌کنند از آن کسب درآمد کنند! در این شرایط و با توجه به این موضوع، عملاً فعالیت کم‌قدرت و عادی در اینستاگرام یکی از بزرگترین خطاهایی است که یک کسب و کار می‌تواند مرتکب شود.

    در این مقاله قرار است با توجه به اهمیت موضوع گفته شده در بالا، مهم‌ترین و سریع‌ترین روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با زیاد کردن مخاطبان‌تان، درآمد بیشتری به دست بیاورید.

    روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام

    در ادامه سریع‌ترین راهکارهایی که برای افزایش فالوور اینستاگرام آن‌ هم در ایران بازدهی دارد را به شما معرفی می‌کنم! البته پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه به سراغ این روش‌ها بروید، چند پست ارزشمند و محتوای با کیفیت در پیج خود منتشر کنید. به این ترتیب بازدهی و بازخورد بیشتری از آنها می‌گیرید:

    ۱. تبادل کنید

    یکی از کارهایی که می‌توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام انجام دهید، تبادل تبلیغات است! یعنی چه؟ مثلاً فرض کنید شما در حوزه فعالیت خودتان ۵۰۰ نفر دنبال کننده دارید. در این حالت باید به سراغ پیج‌های دیگری بروید که آنها هم محتوای نسبتا مرتبط به شما داشته و تعداد دنبال کنندگانشان هم نزدیک به شما است. بعد از پیدا کردن این پیج‌ها، باید از آنها درخواست کنید که تبلیغ پیج شما را در استوری خودشان قرار داده و شما هم متقابلا این کار را برای آنها بکنید.

    به این ترتیب پیج شما به چند صد نفر مخاطب جدید معرفی شده و البته این اتفاق برای طرف مقابل هم می‌افتد. اگر در این فرآیند پیج‌های خوب و مرتبطی را پیدا کنید، بازخود خیلی خوبی می‌گیرید.

    ۲. لایو دو نفره

    لایو 2 نفره یکی دیگر از روش های افزایش فالوور اینستاگرام است که می‌تواند بدون کمترین هزینه، باعث جذب مخاطبان جدید برای شما شود. در این راهکار، کافی است به سراغ افراد فعال در حوزه فعالیت خودتان یا حداقل افرادی که فعالیت‌شان به شما نزدیک است رفته و پیشنهاد برگزاری لایو دو نفره بدهید.

    در ادامه، لایوی با یک موضوع برگزار کرده و به این ترتیب دنبال کنندگان شما با آن فرد آشنا شده و البته دنبال کنندگان طرف مقابل شما را می‌شناسند. در چنین شرایطی اگر محتوای خوبی در لایو ارائه کرده و صحبت‌های خوبی داشته باشید، افراد اقدام به دنبال کردن اکانت شما می‌کنند.

    ۳.  کامنت مارکتینگ

    کامنت مارکتینگ از آن تکنیک‌های خفن افزایش فالوور است که هنوز بازخورد خوبی دارد. یعنی به قول خودمان هنوز بازارش اشباع نشده و می‌توان از آن استفاده کرد. در این تکنیک باید ابتدا محتوای خوبی در پیج‌تان منتشر کنید، سپس یک عکس پروفایل جذاب برای آن قرار بدهید، بعد، پیج‌های بزرگ و پرمخاطب در حوزه خودتان را دنبال کنید.

    در ادامه باید سعی کنید ساعت‌های پست‌گذاری آن‌ها را متوجه شده و ببینید در چه ساعاتی از روز محتوا منتشر می‌کنند؟ بعد از آنهم به محض انتشار پست، زیر پست آنها یک کامنت اثرگذار و پرمحتوا قرار بدهید. به این ترتیب مخاطبان جدید کامنت شما را دیده و به دلیل عکس پروفایل جذاب‌تان ترغیب به بررسی محتوا و سپس دنبال کردنتان می‌شوند.

    ۴. هشتگ‌های پربازدید

    علاوه بر همه تکنیک‌های افزایش فالوور گفته شده در بالا، استفاده از هشتگ‌های پربازدید در پایین پست‌هایی که منتشر می‌کنید، راهکار خوبی برای جذب مخاطبان جدید است. البته دقت کنید که با توجه به پررقابت بودن بعضی از این هشتگ‌ها، استفاده از چند ده هشتگ زیر پست‌تان بازخورد نهایی را کاهش می‌دهد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در ابتدای فعالیت‌تان، در حدود ۵ تا ۱۱ هشتگ پایین هر پست منتشر کنید.

    ۵. مسابقات اینستاگرامی

    راهکار بعدی، راه‌اندازی مسابقات اینستاگرامی است. در این مسابقات به بهانه یک هدیه نقدی یا غیر نقدی، از مخاطبان‌تان می‌خواهید پستی از شما را در استوری خودشان منتشر کرده و شما را به فالوورهای‌شان معرفی کنند. یا در نوع دیگر از آنها می‌خواهید پایین پست شما، چند نفر از دوستان‌شان را تگ کرده و آنها با پیج شما آشنا می‌شوند. به این ترتیب می‌توانید با یک هزینه نه چندان زیاد، تعداد زیادی مخاطب فعال و واقعی به دست بیاورید.

    ۶. موج سواری! پست‌های ویروسی

    باز هم یک تکنیک خفن برای افزایش فالوور! این بار قرار است از ترندها و اتفاقات روز استفاده کرده و به کمکشان مخاطبان جدید جذب کنیم. مثلاً فرض کنید امروز یک اتفاق سیاسی در فضای بین المللی خیلی سروصدا کرده. در همین شرایط شما می‌توانید یک پست بسیار جذاب در مورد آن اتفاق، موضوعات پیرامون آن و... تولید کرده و با هشتگ‌های مرتبط، آن را منتشر کنید. در اغلب مواقع این پست‌ها تبدیل به پست‌های ویروسی شده و مخاطبان جدید و فعالی را برای‌تان همراه می‌آورند.

    ۷. یک دوره محتوای مستمر تولید کنید

    یکی دیگر از راهکارهای افزایش فالوور که به نوعی یک تکنیک محسوب می‌شود، یک دوره مستمر تولید محتواست! با توجه به اینکه به تازگی بعضی از متخصصان متوجه شده‌اند انتشار هر روز پست اینستاگرام، باعث افزایش بازدید اکانت‌ توسط الگوریتم‌های اینستاگرام می‌شود، اگر بتوانید یک دوره در حدود ۳۰ یا ۶۰ روز، هر روز پست منتشر کنید، بازخورد خیلی خوبی از این شبکه اجتماعی می‌گیرید.

    ۸. فالوئر بخرید

    و در نهایت اگر حال و حوصله کمک گرفتن از هیچ کدام از راهکارهای بالا را ندارید و می‌خواهید خیلی سریع تعداد زیادی فالوور و دنبال‌کننده به پیج اینستاگرام خودتان اضافه کنید، می‌توانید سراغ خرید فالوور اینستاگرام بروید! در این تکنیک برای اینکه پیج اینستاگرام‌تان در چشم مخاطبان جدید به عنوان یک پیج تازه کار و کم مخاطب در نظر نرسد، اقدام به خرید فالوور از سایت‌های معتبر کرده و اعتبار پیج را در چشم کاربران بالا می‌برید.

    با توجه به سابقه قبلی در این مسیر، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید فالوور اینستاگرام، به سایت معتبر اینستاپلاس مراجعه کنید که مدت زیادی است در این بازار فعالیت کرده و سابقه خوبی از خودش به جا گذاشته.

    کلام آخر

    بالاخره به انتهای مقاله راه های افزایش فالوور اینستاگرام رسیدیم. در این مقاله 8 راهکار برای افزایش دنبال کنندگان پیج را به شما آموزش دادیم که هر کدام به نوبه خود، نوعی تکنیک سریع محسوب می‌شوند. همانطور که در انتها هم گفتیم، سریع‌ترین راهکار میان اینها، خرید فالوور واقعی است. امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید.  

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید