هزینه کارشناسی خودرو در همراه مکانیک چقدر است؟

هزینه کارشناسی خودرو در همراه مکانیک چقدر است؟
راهنمای مطالعه

    این روزها دیگر خرید خودرو بدون انجام کارشناسی‌های دقیق امکان‌پذیر نیست. حتی اگر خودتان را فردی حرفه‌ای بدانید، باز هم حریف کلاه‌برداری‌های رایج در بازار خرید و فروش خودرو نخواهید شد. بنابراین بدون هیچ حرفی نیاز به یک یا چند کارشناس کارکشته خواهید داشت که بتوانید اعتماد کامل و کافی نسبت به نظرات و قضاوت آن‌ها داشته باشید. مجموعه همراه مکانیک که تیمی بزرگ و جوان از متخصصان و علاقه‌مندان به خودرو است، در صفر تا صد مراحل خرید و فروش خودرو در کنار شما خواهند بود. هزینه کارشناسی خودرو نیز مرتبط با مدل خودرو شما متفاوت است، قطعا میزان کار و تخصصی که برای کارشناسی یک خودرو وارداتی با آپشن‌های مختلف لازم است با کارشناسی خودرویی مثل 206 که در بازار فراوان است فرق می‌کند برای همین هزینه کارشناسی خودرو وابسته به نوع و مدل خودرو شماست.

    کارشناسی تخصصی خودرو در محل

    کارشناسی خودرو همیشه برای خریداران مسئله مهم و حائز اهمیتی بوده است. به‌خصوص در سال­های اخیر که خودرو تبدیل به یک کالای سرمایه‌ای شده است. همراه ­مکانیک این کار را برای شما به بهترین شکل، بالاترین کیفیت و سریع­ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. تنها کافی است درخواست خود را از طریق سایت همراه مکانیک ثبت کنید و منتظر کارشناسان ما بمانید. آن‌ها کم­تر از 30 دقیقه بعد، در محل حاضر خواهند بود و خودروی موردنظر شما را به‌دقت بررسی خواهند کرد. این بررسی شامل موارد زیر خواهد بود:

    • بررسی فنی، موتور و گیربکس: کارشناسان ما خودروی موردنظر را از لحاظ فنی با تجهیزاتی مانند دیاگ بررسی کرده و وضعیت رادیاتور، باتری و اتصالات داخل خودرو را به شما اعلام خواهند کرد.
    • بررسی اصالت کیلومترشمار: بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده، متأسفانه از میان هر 4 خودروی کارکرده، کیلومترشمار 1 خودرو دست‌کاری‌شده است و این مسئله، تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت واقعی خودروی موردنظر شما دارد. این در حالی است که در بسیاری از موارد حتی دستگاه دیاگ هم قادر به تشخیص اصالت کیلومترشمار نیست. موارد این‌چنینی را تنها یک کارشناس با تجربه بر اساس تفاوت ظاهر خودرو و کارکرد آن می‌تواند برای شما شفاف کند.
    • تست رانندگی؛ سیستم تعلیق، جلوبندی و لاستیک: مشکلات مربوط به سیستم تعلیق، ترمز، کلاچ و موارد دیگر ازاین‌دست، تنها با تست رانندگی قابل تشخیص خواهد بود. این مشکلات نیز از دسته مشکلاتی هستند که با تجربه کارشناس، ارتباط مستقیم دارند.
    • بررسی آپشن­ها و امکانات رفاهی: اگر آپشن­های خودرویی دچار نقص باشند، تأثیر زیادی بر افت قیمت خودرو خواهند داشت؛ لذا این مسئله نیازمند بررسی دقیق در راستای تشخیص فابریک یا غیر فابریک بودن آپشن­هاست. همچنین جا زدن خودروهای نیمه‌فول به جای خودروهای فول نیز می‌تواند تا چند صد میلیون تومان به افراد ضرر بزند که تنها توسط یک کارشناس خبره قابل شناسایی است.
    • بررسی رنگ بدنه و تعویض قطعات: بر اساس آمارهای ۷ ساله ما، بیش از ۷۲ درصد خودروها حداقل یک مشکل فنی یا بدنه دارند. اگر تشخیص درستی در مورد این مشکلات صورت نگیرد، خسارت­های مالی­های فراوانی به خریداران وارد می­شود.
    • ارائه گزارش و پیشنهاد قیمت خودرو: پس از پایان مراحل کارشناسی، گزارش کاملی از وضعیت خودروی موردنظر به شما داده خواهد شد و بر اساس قیمت روز خودرو و این گزارش کارشناسی، قیمت واقعی ماشین به خریدار پیشنهاد خواهد شد.

    هزینه کارشناسی خودرو در همراه مکانیک چقدر است؟

    کافی است وارد صفحه hamrah-mechanic.com/car-inspection شوید و تمام مشخصات خودرو خود را وارد کنید و سپس هزینه کارشناسی خودرو را ببینید.

     

    اولین و بزرگ­ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در کشور

    یکی از بزرگ­ترین دستاوردهای همراه­ مکانیک در این ۷ سال راه‌اندازی نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده است که فضایی جدید مطمئن برای خریدوفروش خودرو است. خرید خودروی کارکرده همیشه با ریسک­های زیادی همراه بوده و خریداران همواره نگرانی از بابت عدم صداقت فروشندگان را داشته­اند. ما در نمایشگاه همراه ­مکانیک این نگرانی را برای خریداران به طور کامل حل کرده­ایم و با معرفی خودروهای کارشناسی شده توسط کارشناسان همراه­ مکانیک و قیمت­گذاری منصفانه (نه کم و نه زیاد) ریسک خرید خودرو را به صفر نزدیک کرده‌ایم. این نمایشگاه نه‌تنها برای خریداران فضای بسیار خوبی است، بلکه برای فروشندگان خودرو هم مزایای بسیاری دارد. فروشندگان خودرو، همیشه از فرایند آگهی کردن و پاسخگویی به تماس­ها، به‌خصوص تماس­های غیرضروری و بی‌نتیجه گله‌­مند هستند و اگر با کسی که یکبار این فرایند را پشت سر گذاشته صحبت کنید، قطعاً از تجربة ناخوشایندش برای شما خواهد گفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه می‌توانید به آدرس hamrah-mechanic.com/cars-for-sale مراجعه کنید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید