بهترین برندهای مربا در ایران را بشناسید

بهترین برندهای مربا در ایران را بشناسید
راهنمای مطالعه

    مربای شیرین، نان تازه و داغ، خامه؛ ترکیب دلربایی است که نمی‌شود از آن گذشت. به‌نظر ما که این تیم، ترکیبی برنده است که البته در آن، خامه می‌تواند با کره هم جابه‌جا شود.

    بهترین برندهای مربا؛ دهان‌تان را شیرین کنید

    درست است که باید مصرف قند و شکر را در کنترل داشته باشیم و زیاده‌روی نکنیم. اما گاهی برای تنوع می‌توانیم بخشی از رژیم غذایی‌مان را شیرین کنیم. برای همین باید با برندهای خوب و پرطرفداری آشنا شویم که در بازار ایرانی از محبوبیت خوبی برخوردار هستند. برندهایی که در این مقاله معرفی می‌کنیم، همگی از محبوب‌ترین‌‌ برندهای مربا در بازار هستند.

    ما در «درجه» با نگاهی به فروشگاه‌های آنلاینی مانند دیجی‌کالا و بررسی نظر خریداران به ۵ برند زیر رسیده‌ایم. به‌ترتیب از شماره ۵ به سمت ۱ یعنی محبوب‌ترین پیش می‌رویم. پس می‌خواهیم از ۵مورد از محبوب‌ترین برندهای مربای ایرانی برای‌تان بگوییم. با این حساب، شماره ۱، محبوب‌ترین گزینه ما در این مقاله است.

    معیارهای هم برای انتخاب بهترین‌ها در این متن در نظر داشته‌ایم:

    • نزدیک‌بودن طعم به طعم مربای خانگی؛
    • تنوع محصولات مختلف؛
    • تناسب حجم و قیمت.

    ۵. بیژن؛ طعم مربای خانگی

    بهترین برندهای مربا

    بیژن از آن برندهایی است که نامش را زیاد شنیده‌اید. محصولات متنوع برند بیژن به‌خصوص سُس‌های آن با تبلیغات گسترده‌اش، نمی‌گذارد که کسی با آن ناآشنا باقی بماند. مرباهای این برند هم در میان محبوب‌ترین‌های بازار هستند. بیژن مرباهای مختلفی تولید می‌کند: توت‌فرنگی، بِه، هویج، انجیر، گل سرخ و... .

    خریداران و دوست‌داران مرباهای بیژن در یک نکته، نظر مشابهی دارند: طعم. طعم مرباهای این برند توانسته مشتریان را راضی نگه دارد. ظاهرا بیژن ذائقه مشتری ایرانی را به‌خوبی می‌شناسد. تنوع مرباهای این برند مطلوب است و ظاهرا، مزه آنها هم به مزه مرباهای خانگی نزدیک. شاید به همین‌خاطر است که از آنها استقبال زیادی می‌شود. مثلا شیرینی اغراق‌شده و آزاردهنده‌ای در محصولات بیژن حس نمی‌شود.

    البته این را هم یادتان باشد که شیشه‌های مربای بیژن کمی کوچک هستند. از نظر قیمتی تفاوت چندانی میان مرباهای بیژن و محصولات برندهای دیگر نیست اما حجم هر شیشه بیژن کم است.

    خوشمزه‌ترین مرباهای بیژن + لینک خرید

    ۴. خوشاب؛ صبحانه‌ای پر رنگ و لعاب

    بهترین برندهای مربا

    خوشاب هم یکی از بهترین برندهای مربا در ایران است. این برند هم تولیدات مختلفی مانند رب و کنسروهای گوناگون دارد. اما چیزی که باعث شده در بازار ایرانی در دسته محبوب‌ترین‌ها قرار بگیرد، طعم خوب، تنوع و البته حجم مناسب شیشه‌های مربایش است.

    طبیعی‌بودن طعم مربا و نزدیک‌بودن آن به مزه مرباهای خانگیِ مادرها و مادربزرگ‌ها برای هر محصولی محبوبیت به همراه می‌آورد. خوشاب هم همین‌طور است. آن طعم مصنوعیِ شیمیاییِ موجود در برخی از مرباهای موجود در بازار در این مورد هم دیده نمی‌شود. اندازه مناسب و شیشه‌های بزرگ این محصول هم از دلایل دیگر محبوبیت‌ آن هستند.

    خوشمزه‌ترین مرباهای خوشاب + لینک خرید

    [related]22567[/related]

    ۳. شانا؛ تنوع رو ببین و بگو مرحبا

    بهترین برندهای مربا

    شانا هم از بهترین برندهای مربا است اما چرا؟ شانا تنوع در تولید انواع مربا را در نظر گرفته و به همین‌خاطر می‌تواند سلیقه‌های مختلف را راضی کند. مثلا در میان انواع محصولاتش می‌توان موارد خاص و جالبی مانند مربای گل، هویج‌زعفرانی، سیب، گل‌محمدی و... را دید. یعنی شانا مرباهایی تولید می‌کند که معمولا برندهای دیگر بازار ندارند.

    شیشه‌های مرباهای شانا هم بزرگ هستند و از نظر حجم کافی خواهند بود. البته کافی‌بودن به نظر شما در جایگاه خریدار وابسته است. اما به‌طور متوسط و از نظر عموم، حجم مرباهای شانا با قیمت‌شان مناسب است و وضعیت خوبی دارد.

    وقتی که نظر خریداران و مصرف‌کنندگان درباره انواع مرباهای شانا این است که بوی خوبی دارند و طعم‌شان دلنشین است؛ یعنی این برند از نقطه‌نظر طعم و بو کیفیت دارد.

    خوشمزه‌ترین مرباهای شانا + لینک خرید

    ۲. ایز؛ برندی با بسته‌بندی شیک و تمیز

    بهترین برندهای مربا

    ایز هم در میان پرطرفدارترین‌هاست. تنوع زیادی در محصولات این برند دیده می‌شود. مثلا مرباهای زردآلو، گل‌محمدی، انجیر با گردو و کنجد، انار، قیسی و... نشان می‌دهد که ایز برندی پرتنوع است. از تنوع محصولات آن که بگذریم، بسته‌بندی‌های این شرکت هم جالب‌توجه هستند.

    بسته‌بندی متفاوت مرباهای ایز در سطل‌های کوچک دسته‌دار هم خاص است و توجه را به خود جلب می‌کند. علاوه بر مدل سطلی، مدل دیگری هم وجود دارد که شیشه‌های مربا دسته‌دار هستند. البته ظرف‌ها و شیشه‌های ساده هم برای مرباهای ایز وجود دارد اما ظاهرا تفاوت در بسته‌بندی توانسته راهی برای نفوذ به قلب مشتری‌ها باشد.

    خوشمزه‌ترین مرباهای ایز + لینک خرید

    ۱. اصالت؛ نان و مربا با طعم لذت

    بهترین برندهای مربا

    اصالت در فهرست بهترین برندهای مربا در درجه نخست قرار گرفته؛ یعنی به گواه نظرات مصرف‌کنندگان از همه برندهای دیگر محبوب‌تر است. اما چرا؟ اصالت در زمینه تولید مربا انصاف را رعایت می‌کند. برخلاف، بسیاری از محصولات غذایی که تا نیمه شیشه یا بسته خالی هستند، این برند کم‌فروشی ندارد و قیمتش هم مناسب است.

    اندازه مربا در هر شیشه هم مطلوب است و با قیمت سازگاری دارد. بعضی از برندها برای اینکه تولید به‌صرفه‌تری داشته باشند، از میوه‌های مرغوبی برای تولید مربا کمک نمی‌گیرند و برای پوشاندن ضعف میوه‌ها مجبورند که اسانس‌ها و مواد جانبی به محصول اضافه کنند. اما این موضوع درباره اصالت وجود ندارد و طعم خوب و قطعات میوه سالمی در آن دیده می‌شود. در واقع، انگار رازی پشت تولید نیست و می‌توانید برای مثال، توت‌فرنگی‌های درسته و کامل را درون مربا ببینید. اصالت خوش‌طعم و خوش‌بوست و طعم مرباهای خانگی را دارد.

    خوشمزه‌ترین مرباهای اصالت + لینک خرید

    در آخر

    به جدول زیر نگاه کنید و ببینید که معیارهای انتخاب‌مان برای بهترین مرباهای بازار در هر برند به چه شکل است:

    معیارها/برندنزدیکی طعم به طعم مربای خانگیتنوع محصولات مختلفتناسب حجم و قیمت
    اصالتعالیخوبعالی
    ایزعالیعالیخوب
    شاناخوبعالیعالی
    خوشابخوبخوبخوب
    بیژنعالیخوبمتوسط

    با شناخت بهترین برندهای مربا می‌توانید صبحانه‌ای دل‌چسب و درجه‌یک نوش‌جان کنید. البته یادتان باشد که در مصرف قند و شکر دقت زیادی به‌خرج بدهید. این دو ماده اساس ساخت خوشمزه‌ترین مواد خوراکی دنیا هستند اما رویه تاریکی هم دارند که اگر مراقب نباشید، اساس بسیاری از بیماری‌های سخت و ناخوشایند را هم برای‌تان فراهم می‌کنند. مراقب سلامتی‌تان باشید و اگر برندهای دیگری هم می‌شناسید که از آنها راضی بوده‌اید، حتما ما را در جریان بگذارید. سایر مرباخوری‌های پرفروش را ببینید [see_also]30944[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید