بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی را بشناسید

بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی را بشناسید
راهنمای مطالعه

    خرید یخچال و فریزر بدون شناخت بهترین‌ها کمی سخت می‌شود. هرچقدر بیشتر به بازار وطنی یا برندهای خارجی اشراف داشته باشید، کارتان در تصمیم‌گیری و انتخاب راحت‌تر خواهد بود. در میان وطنی‌ها بهترین‌ها کدام است؟ ما به شما می‌گوییم که بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی چیست.

    معیارهای انتخاب بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی چیست؟

    برای خرید هر محصولی باید متر و معیاری داشته باشید تا با مقایسه ویژگی‌های گزینه‌های مختلف با آنها به بهترین انتخاب برسید. اگر قصد خرید یخچال فریزر دارید، بررسی معیارهای زیر به کمک‌تان می‌آید و به شما اجازه می‌دهد که یکی از مهم‌ترین اعضای خانواده آشپزخانه‌تان را دقیق و درست انتخاب کنید:

    • طراحی؛
    • مصرف انرژی؛
    • کیفیت ساخت؛
    • امکانات و قابلیت‌ها.

    در ادامه از بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی می‌خوانید و می‌بینید که معیارهای بالا در هرکدام به چه شکل و شیوه‌ای در نظر گرفته شده است.

    اسنوا

    بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی

    اسنوا از آن برندهای خوش‌نام و باسابقه است که در تولید محصولات خود، طراحی خاص، بهینه بودن مصرف انرژی، کیفیت بالا و تنوع امکانات و قابلیت‌ها را در اولویت قرار داده است.

    پرفروش‌ترین محصولات اسنوا را ببینید

    یخچال فریزرهای اسنوا علاوه بر طراحی ظاهری که زیبایی آشپزخانه‌ی شما را کامل می‌کنند، بر اساس نیاز مخاطب نیز طراحی ساختاری متفاوتی دارند. برای مثال یخچال فریزرهای سری هایپر اسنوا، جوری طراحی شده‌اند که فضای بیشتری برای جا دادن ظرف‌های بزرگ، بسته‌های حجیم و بطری‌های بلند در اختیار شما قرار می‌دهند. از طرفی طراحی منحصر به فرد یخچال فریزرهای سری گالری اسنوا، با تفکیک و دسته‌بندی هوشمندانه، فضای یخچال را به سه قسمت مواد اولیه آشپزی، مواد مورد نیاز خانواده و محفظه‌ی مخصوص کودکان تقسیم‌بندی کرده است. بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید با جستجو در میان مدل‌های مختلف یخچال فریزرهای اسنوا، طراحی متناسب با نیاز خودتان را پیدا کنید.

    اگر علاوه بر طراحی ظاهری و ساختاری، به دنبال کیفیت و استفاده از امکانات و قابلیت‌های به‌روز هستید، خوب است بدانید یخچال فریزرهای اسنوا پابه‌پای تکنولوژی‌های روز دنیا جلو آمده‌اند و با استفاده از سیستم سرمایش هوشمند، گردش هوای چندگانه و فیلترینگ سه‌لایه، تازگی و طراوت موادغذایی شما را برای مدت طولانی تضمین می‌کنند؛ همچنین در برخی مدل‌های یخچال فریزرهای اسنوا، محفظه‌ی جداگانه برای نگهداری مواد پروتئینی مثل گوشت، تعبیه شده و نوشیدنی‌ها نیز در فضایی سرد و خنک به نام بار خانگی، نگهداری می‌شوند تا به بهترین شکل ممکن از تمام فضای یخچال استفاده شود.

    محبوب‌ترین یخچال‌های اسنوا را ببینید

    از موارد مهم دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد توجه ویژه‌ی اسنوا به مصرف بهینه‌ی انرژی‌ست! یخچال‌ فریزرهای مجهز به کمپرسور دیجیتال اینورتر، با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در پنج سطح، کارایی بسیار بالاتری را نسبت یخچال فریزرهایی با کمپرسورهای معمولی، ارائه می‌دهند. همچنین کمپرسور دیجیتال اینورتر، میزان مصرف انرژی را تا ۲۳درصد کاهش می‌دهد و در نتیجه‌ی مصرف کمتر انرژی، شما با کاهش چشم‌گیر هزینه در قبض‌های برق مواجه خواهید شد!

    از طرف دیگر پشتیبانی اسنوا در تمامی مراحل حتی تا مدت‌ها پس از خرید کالا همراه شماست. خوب است بدانید طرح پوشش گسترده‌ی خدمات پس از فروش اسنوا توانسته ۹ سال متوالی، تندیس طلایی حمایت از مصرف‌کننده را برای این برند، به ارمغان بیاورد. بنابراین می‌توانید با اطمینان از پشتیبانی و خدمات پس از فروش اسنوا، یخچال فریزرهای این برند خوش‌نام ایرانی را با خیال راحت انتخاب کنید.

    پارس

    بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی

    پارس هم یکی دیگر از بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی است که در میان پرفروش‌ترین‌های بازار جای خوش کرده است. پارس از آن سابقه‌دارهای تولید وطنی به شمار می‌رود. این شرکت کار خود را از سال ۱۳۵۹ شروع کرده؛ یعنی بالغ بر ۴۰ سال است که در بازار حضور دارد و محصولات متنوعی را در اختیار مشتری ایرانی می‌گذارد.

    یخچال‌فریزرهای پارس هم در طراحی‌ها و مدل‌های مختلف در بازار حضور دارند: یخچال فریزر دوقلو، یخچال‌های ساده، دوطبقه و... . وجود تنوع در مدل‌های برندی قدیمی چیز عجیبی نیست. یخچال‌های پارس از نقطه‌نظر مصرف انرژی نیاز به ارتقای وضعیت دارند چون در میان مدل‌های مطرح‌شان هم مواردی دیده می‌شود که برچسب انرژی B دارند. در حال حاضر که مقوله انرژی از مهم‌ترین و کلان‌ترین بحث‌های سیاسی و زیست‌محیطی دنیاست، محصولات برندهای معروف هم باید خود را به‌روزتر کنند.

    پرفروش‌ترین یخچال‌های پارس را ببینید

    پارس از برندهایی است که یخچال‌فریزرهایی به‌صرفه راهی بازار می‌کند. این یعنی، طبیعی است که به خاطر کاهش هزینه‌ها، کیفیت ساخت در بعضی بخش‌ها ایراداتی داشته باشد. مثلا یخچال بی‌عیب و نقص و همه‌چیزتمامی که در سطح جهانی از آن استقبال می‌شود، سروصدای اندکی دارد، برفک نمی‌زند و مصرف برقش هم بالا نیست. اما این موارد در برخی محصولات برند پارس دیده می‌شود. اینها را هم با جست‌وجویی کارآگاهانه در میان نظرات مشتریان قبلی برند کشف کرده‌ایم.

    از نقطه‌نظر امکانات و قابلیت‌ها پارس تمام تلاشش را می‌کند تا خریداران را راضی نگه دارد اما در بیشتر محصولات آن خبری از آب‌سردکن، یخ‌ساز یا نمایشگر اطلاعات نیست. در هر حال، همان‌طور که گفته شد، تلاش برای عرضه محصول به قیمت مناسب باعث می‌شود که محصولات یک برند برای داشتن بعضی ویژگی‌ها کوتاه بیایند.

    [related]12941[/related]

    امرسان

    بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی

    «زیبا، جادار، مطمئن» را یادتان است؟ بله، بله! این شعار معروف برند امرسان است. امرسان هم در میان بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی دیده می‌شود. هم در زمینه تولید یخچال‌فریزر با برندی متنوع روبه‌رو هستیم و هم از نظر تولید لوازم خانگی دیگر. محصولات این برند را در مطالب بهترین یخچال امرسان و ارزان ترین یخچال امرسان به شما معرفی کرده‌ایم.

    یخچال‌فریزرهای امرسان در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف است. درک مشتری و نیاز بازار و تولید در ابعاد وسیع از ویژگی‌های این برند ایرانی است. از نظر مصرف انرژی هم می‌توان برجسب‌هایی با دست‌کم رده انرژی A را روی یخچال‌ها و فریزرهای امرسان دید. خریداران قبلی امرسان می‌گویند که شعار زیبا، جادار و مطمئن واقعا حقیقت دارد. مدل‌های مختلف این برند فضای کافی برای سروسامان‌دادن مواد غذایی مختلف دارند.

    پرفروش‌ترین یخچال‌های امرسان را ببینید

    درباره زیبابودن که نمی‌توان دقیق نظر داد. این مساله تاحد زیادی سلیقه‌ای است. اما طراحی‌های امرسانی قابل‌قبول است. گزینه بعدی شعار این برند هم از مطمئن‌بودن حرف به میان آورده بود. آیا محصولات امرسان مطمئن‌ هستند؟ خریداران قبلی امرسان از خدمات پس از فروش خوب آن زیاد می‌گویند. خدمات پس از فروش می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که یک برند کارش را خوب انجام می‌دهد. کلاً وجود ضمانت و گارانتی تاحد زیادی اطمینان را راهی قلب مشتریان می‌کند.

    امرسان هم سعی کرده که در حد استاندارد امکانات و قابلیت‌هایی را برای یخچال‌فریزرهایش در نظر بگیرد. نوفراست‌بودن یا همان بدون‌ برفک‌بودن، آبسردکن، قفل کودک، بازشدن درب برخی از محصولات از هر دوطرف و ویژگی‌های متنوع دیگری در امرسان وجود دارد تا مشتریان را راضی نگه دارد.

    در آخر

    در میان بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی اسنوا، پارس و امرسان دیده می‌شوند. هرکدام امتیازاتی دارند که نمی‌توان آنها را دست‌کم گرفت. اگر بخواهیم براساس بررسی محصولات این برندها و نظرات کاربران مختلفی که کالاهای آنها را خریداری کرده‌اند، مقایسه‌ای میان اینها انجام بدهیم به نتیجه‌ای مشابه جدول زیر می‌رسیم:

    امرسانپارساسنوابرند
    خوبخوبعالیطراحی
    خوبمتوسطخوبمصرف انرژی
    خوبمتوسطخوبکیفیت ساخت
    خوبمتوسطعالیقابلیت و امکانات

    لیست قیمت یخچال‌های این برندها در دیجی‌کالا انتخاب یخچال مناسب وابسته به خیلی چیزهاست. اما شناخت بهترین‌ها همیشه راهنمای مناسبی است که شما را از تنگنای انتخاب نجات می‌دهد. قبول دارید؟ [see_also]28780[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید