بهترین رنگ موهای ایرانی را بشناسید

بهترین رنگ موهای ایرانی را بشناسید
راهنمای مطالعه

    شناخت بهترین رنگ موی ایرانی برای کسانی که دوست دارند موهایی خوش‌رنگ و جذاب داشته باشند، بسیار لازم است. ما در این مقاله از «درجه» بهترین رنگ موهای ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم.

    رنگ موی مناسب که به موها جلوه و جذابیت بدهد می‌تواند زیبایی را دو چندان چهره کند. برای اکثر خانم‌ها رنگ کردن موها یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که برای تغییر چهره‌شان انجام می‌دهند. اما برای آشنایی بیشتر خانم‌ها با بهترین رنگ موهای ایرانی بازار، در این مطلب به بررسی رنگ موهای ایرانی پرداخته‌ایم. در این ارزیابی و بررسی، ۹ رنگ موی ایرانی را به ترتیب از شماره یک که بهترین است آورده‌ایم. با ماه همراه باشید تا بهترین رنگ موهای ایرانی را بشناسید. 

    معیارهای درجه برای بهترین رنگ موهای ایرانی

    • داشتن ویتامین
    • کیفیت رنگ
    • براق کنندگی
    • نرم کنندگی
    • ارزش خرید به نسبت قیمت

    بهترین رنگ مو ایرانی بیول؛ پوشش‌دهی خوب

    رنگ موی ایرانی بیول رنگ مویی متنوع و بر پایه مواد طبیعی است که به محافظت و تقویت تارهای مو کمک می‌کند. در سایت این برند رنگ موهای بیول با شعار «بیول اصالت، شخصیت و سلامت» به فروش گذاشته شده است. طیف رنگ‌های این برند از زندگی روزمره انتخاب شده و به گفته سایت بیول مورد تایید کارشناسان گریم، روانشناسی و نقاشی بوده است.

    رنگ موهای بیول در سایت این مجموعه به دو دسته رنگ موی فشن کلاب بیول و رنگ موی بیول دسته‌بندی شده است. رنگ موی فشن کلاب بیول در ۱۰ رنگ موجود است و رنگ موی بیول در ۱۰۱ طیف رنگ متنوع در سایت بیول به فروش می‌رسد.

    پرطرفدارترین رنگ‌‌موهای بیول را ببینید

    رنگ موی فشن کلاب که رنگ موی ویژه بیول به شمار می‌آید همراه با ساشه Fashion Oil ارائه می‌شود که حاوی روغن گیاهی برای تقویت و بازسازی مو و رنگدانه‌های آن است.

    رنگ موی بیول سری Nescafe مدل بلوند نسکافه تیره شماره 6.18

    رنگ موی بیول سری Nescafe مدل بلوند نسکافه

    این رنگ موی بیول که از سری نسکافه‌ای است، پایه رنگ طلایی نسکافه‌ای و ویتامین سی دارد و حاوی روغن فندق، کنجد و بادام و عصاره سبوس برنج است.

    رنگ موی بیول سری نسکافه‌ای در حجم ۳+۱۰۰ میلی‌لیتر ارائه می‌شود و اکثر استفاده‌کنندگان این محصول معتقدند که قیمت آن نسبت به کارایی و کیفیتش خوب است.

    اما نکته منفی که برخی خانم‌ها در خصوص این محصول به آن اشاره کرده‌اند این است که این رنگ مو، موها را کمی خشک می‌کند بنابراین باید حتما با ماسک مو و نرم‌کننده استفاده شود.

    نکته مثبتی هم که در خصوص این محصول بیان شده حکایت از این دارد که این رنگ مو، سفیدی‌ها را به خوبی پوشش می‌دهد. این رنگ مو اندکی آمونیاک دارد بنابراین اگر به دنبال رنگ موی بدون آمونیاک هستید بهتر است نسبت به خریدتان آگاهانه‌تر برخورد کنید.

    در کل می‌توان در مورد رنگ موی بیول سری نسکافه‌ای گفت این محصول از لحاظ داشتن ویتامین برای تقویت مو خوب است و کیفیت و شفاف‌کنندگی مدنظر را بنابر نظرات بیان شده دارد و ارزش خرید نسبتا قابل قبولی نسبت به قیمت دارد اما خانم‌ها بهتر است قبل از خرید نسبت به انتخاب آن با توجه به نوع مو و رنگ مویشان بیشتر دقت کنند.

    [table id=453 /]

    لینک خرید این رنگ مو

    رنگ موی پروکسا؛ آمونیاک کمتر، کراتین بیشتر

    رنگ موی پروکسا از آن برندهای ایرانی است که در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را تحت لیسانس یک کمپانی اسپانیایی در زمینه تولید محصولات تخصصی زیبایی و سلامت مو شروع کرده است. این برند ۱۱۰ رنگ متنوع و البته جذاب را در ۲۰ گروه رنگی عرضه می‌کند.

    محبوب‌ترین رنگ موهای پروکسا را ببینید

    برند پروکسا از آن برندهایی است که محصولات اختصاصی مو از جمله رنگ مو، اکسیدان، نرم کننده، ماسک مو و شامپو و پودر دکلره، نرم‌کننده و ماسک مو را هم به بازار ارائه می‌کند.

    این برند مو حفظ سلامت و محافظت از موی مصرف‌کنندگان را ماموریت اصلی خود بیان کرده و تلاش می‌کند محصولاتی با استانداردهای روز دنیا با بهترین فرمول را تولید کند.

    رنگ موهای پروکسا حاوی ویتامین و پروتئین است و به این ترتیب به لطافت و مراقبت از مو کمک می‌کند. رنگ موهای پروکسا پوشش‌دهی بالایی دارند بنابراین برای خانم‌هایی که به دنبال پوشاندن موهای سفید خود هستند این رنگ مو مناسب است. این رنگ مو هم آمونیاک زیر یک درصد دارد و همچنین حاوی کراتین است که به بهبود آسیب‌دیدگی موی سر کمک می‌کند.

    رنگ مو پروکسا سری Gold Mahogany شماره 4.53 رنگ قهوه‌ای شکلاتی گرم متوسط

    رنگ مو پروکسا سری Gold Mahogany شماره 4.53 رنگ قهوه‌ای شکلاتی گرم متوسط

    این رنگ موی برند پروکسا، در سایت‌های فروش آنلاین مختلف جز محبوبترین‌هاست. رنگ موی پروکسا با حجم ۶۰ میلی‌لیتری ارائه می‌شود و رنگی قهوه‌ای دارد و از سری رنگ‌های شکلاتی گرم متوسط این برند است.

    از نکات جالب توجه این رنگ مو این است که هم برای خانم‌ها و هم آقایان قابل استفاده است. این رنگ مو حاوی ویتامین سی، کراتین و پروتئین گندم است که این مواد باعث نرمی و درخشندگی موها می‌شود.

    از برایند نظراتی که در خصوص این محصول در دیجی‌کالا موجود است می‌توان گفت جدا از بحث کیفیت که اکثر خانم‌ها به کیفیت خوب آن اشاره داشته‌اند نکته‌ای که در خرید این محصول به چشم می‌آید حجم کم این رنگ موست. بنابراین شاید بهتر باشد فقط برای ریشه مو استفاده شود. البته در کل می‌توان گفت ارزش خرید این محصول نسبت به کیفیت آن مناسب است و خاصیت نرم‌کنندگی و براق‌کنندگی خوبی را هم دارد.

    [table id=454 /]

    لینک خرید این رنگ مو

    رنگ موی زی فام؛ همراه با کیت‌های جذاب

    این برند رنگ مو محصولی از شرکت گروه زرسیماست. زی فام رنگ موهای خود را در کیت ارائه می‌دهد و از نکات قابل توجه این کیت این است که از مخلوطی از اکسیدان، رنگ مو و سرم مو تشکیل شده، بنابراین مصرف‌کننده برای استفاده آن نیازی به ترکیب کردن ندارد و می‌تواند مطمئن باشد که این رنگ مو آسیبی به موها نمی‌زند و در کنارش ماسک تغذیه‌کننده و تثبیت‌کننده رنگ هم دارد که بعد از رنگ‌گذاری باید استفاده شود.

    از نکات مثبت این رنگ مو به گفته مصرف‌کنندگان این محصول این است که پوشش‌دهی ۱۰۰ درصد برای موهای سفید دارد. کرم رنگ موی زی فام حاوی فیلتر فرابنفش است بنابراین از موها در برابر اشعه‌های خورشید هم محافظت می‌کند.

    پرفروش‌ترین رنگ‌موهای زی‌فام را ببینید

    کیت رنگ مو زی فام شماره 8.1 بلوند ابریشمی

    کیت رنگ مو زی فام شماره 8.1 حجم 50 میلی لیتر بلوند ابریشمیکیت رنگ مو زی فام شماره ۸.۱ حجم ۵۰ میلی‌لیتری دارد و رنگی بلوند است. این رنگ مو حاوی روغن آرگان است و از خشکی موها در هنگام رنگ محافظت می‌کند اما هیچ‌گونه ویتامینی ندارد.

    این کیت رنگ مو شامل اکسیدان ۷۵ میلی‌لیتری، کرم رنگ مو ژله‌ای، دارای فیلتر فرابنفش، کرم اکسیدان، سرم مو و ماسک مو برای درخشان کردن موها و لطافت مو است.

    از مجموع نظرات این محصول می‌توان گفت این محصول از کیفیت خوبی برخوردار است و چون در قالب کیت به خریداران ارائه می‌شود، بسیار مقبول است.

    از نکات دیگری که برخی از خانم‌ها در نظرات خود نسبت به این محصول درج کرده‌اند می‌توان به حجم کم این محصول اشاره کرد و نکته دیگر این که این رنگ مو برای برخی از خانم‌ها خارش و سوزش ایجاد کرده است اما در کل با وجود نرم‌کننده موجود در کیت این محصول می‌توان گفت ارزش قیمتی مورد قبولی دارد.

    [table id=455 /]

    لینک خرید این رنگ مو

    مارال؛ قدیمی و محبوب

    مارال از آن برندهای ایرانی است که بیشتر از ۴۵ نوع محصول بهداشتی و آرایشی دارد. این برند کار خود را با تولید رنگ مو و اکسیدان شروع کرده و اکنون یکی از برندهای آرایشی بهداشتی با تنوع بالا در میان برندهای ایرانی است.

    رنگ موی مارال از آن دسته رنگ موهای ایرانی است که در «دیجی‌کالا» و سایت‌های مشابه فروش اینترنتی کالا بسیار مورد قبول خانم‌ها بوده است. از این رنگ موی ایرانی، سری دودی بلوند متوسط آن یکی از محبوب‌ترین رنگ موهای مارال در سایت‌های فروش آنلاین است که در ادامه بررسی انجام شده را می‌خوانید.

    پرفروش‌ترین رنگ‌موهای مارال را ببینید

    بهترین رنگ مو ایرانی مارال مدل بلوند دودی

    رنگ مو مارال سری دودی مدل بلوند دودی متوسط شماره 7.1

    از مزایای رنگ موهای مارال و این رنگ مو این است که ویتامین دارد و حاوی روغن آرگان، روغن بادام، روغن هسته انگور، حالت دهنده مو و نرم کننده مو است. در نتیجه باعث درخشندگی موها می‌شود و با وجود ویتامین‌ها و روغن‌های گیاهی مانع از خشک شدن موها و آسیب رساندن به موها می‌شود. این رنگ مو قدرت پوشش‌دهی خوبی برای موهای خاکستری دارد.

    یکی از نقاط قوت این رنگ مو، ثبات بالای رنگ آن است. در «دیجی‌کالا» درج شده این محصول همراه اکسیدان  ۹ درصد است که ۱۵۰ میلی‌‌لیتر است به فروش می‌رسد اما در نظرات خریداران این نکته ذکر شده که این محصول همراه اکسیدان نیست. پس حواستان باشد از فروشنده‌ای خرید کنید که کامنت‌های کاربرانش در این باره مثبت است.

    به طور کل می‌توان گفت این رنگ مو علاوه بر داشتن ویتامین، کیفیت رنگ، خاصیت براق‌کنندگی و نرم‌کنندگی خوبی دارد و ارزش خرید این محصول با توجه به نظرات مثبتی که در سایت‌های فروش آنلاین دارد بسیار بالاست.

    روی هم رفته نسبت به قیمتش رنگ موی قابل قبولی است. اگر انتظار موهای نرم و مخملی باید بدانید که احتمالا انتظارتان را برآورده نمی‌کند.

    اما نتیجه خرید خود من کمی با آنچه کاربران نوشته بودند متفاوت بود، مارال موهای من را بسیار خشک کرد و برق خاصی هم به آنها نبخشید. پیشنهاد من این است که اگر مثل من موهای نازکی دارید سراغ مارال نروید.

    [table id=452 /]

    لینک خرید این رنگ مو

    [related]29793[/related]

    رنگ موی ویتامول، رنگی مدرن بر پایه گیاهی

    برند ویتامول برندی مدرن و محبوب است که کیفیت و تنوع خوبی دارد. این برند فعالیت خود را با ارائه محصولات تخصصی مراقبت و آرایش مو شروع کرده است.

    محصولات این برند حاوی مواد با پایه طبیعی و افشره گیاهی است. این رنگ مو حاوی ویتامین ای، بی و کراتین و عصاره جوانه گندم است که از خشک شدن مو بعد از رنگ شدن جلوگیری می‌کند.

    جعبه رنگ موی ویتامول طرحی اختصاصی دارد که حاوی کاتالوگ انحصاری رنگ مو بر روی جعبه است. حجم رنگ موهای این برند ۱۲۰ میلی‌لیتر است بنابراین به خوبی برای موهای پرپشت به کار می‌آید.

    پرطرفدارترین رنگ‌موهای ویتامول را ببینید

    بهترین رنگ مو ایرانی ویتامول سری Natural

    رنگ مو گیاهی ویتامول سری Natural مدل Dark Brown شماره 3این رنگ موی ویتامول رنگ مویی گیاهی است و پایه رنگش طبیعی و قهوه‌ای تیره است. رنگ موی ویتامول با عصاره آلوئه ورایی که دارد به افزایش تغذیه فولیکول‌های مو کمک می‌کند و حاوی سبوس برنج است که برای تقویت موهای سر بسیار مفید است.

    اکثر مصرف‌کنندگان این رنگ مو از بوی خوب آن و این که باعث خارش و سوزش سر نمی‌شوند، صحبت کرده‌اند اما نظرات متفاوتی نسبت به کیفیت رنگ بیان شده است که در کل نسبت به قیمتی که دارد و اینکه گیاهی است می‌توان گفت ارزش خرید آن نسبتا خوب است.

    [table id=456 /]

    لینک خرید این رنگ مو

    بهترنی رنگ موی ایرانی روت؛ متنوع و جذاب

    رنگ موی روت یکی از محصولات مجموعه شرکت ماهر آرا است. این برند علاوه بر رنگ مو، لوازم بهداشتی و آرایشی بسیاری از جمله اکسیدان، ماسک مو، کرم مو، بی رنگ‌کننده مو  هم تولید می‌کند.

    مواد اولیه این برند از فرانسه تامین می‌شود و رنگ موی برند روت کلکسیونی کامل از بیش از ۱۰۰ رنگ مختلف مو است که هم رنگ‌های طبیعی و هم رنگ‌های متنوع جذاب را شامل می‌شود.

    پرفروش‌ترین رنگ‌موهای روت را ببینید

    رنگ موهای این برند ایرانی حاوی ویتامین سی و رنگدانه‌هایی با غلظت بالاست که پوشش‌دهی مناسب را ایجاد می‌کند و باعث دوام بیشتر رنگ مو روی سر می‌شود.

    رنگ موهای این برند در حجم ۱۲۰ میلی‌لیتر موجود است. این رنگ مو دارای کراتین، روغن کاستور، روغن آرگان، بادام و روغن زیتون و ویتامین سی است.

    رنگ موی روت شماره 3.1 رنگ قهوه‌ای خاکستری تیره

    رنگ موی روت شماره 3.1 رنگ قهوه‌ای خاکستری تیرهرنگ موی روت شماره ۳.۱ به رنگ قهوه‌ای خاکستری تیره است و مناسب خانم‌ها و آقایان است. این رنگ موی ویتامینه، خاصیت تقویت‌کنندگی خوبی دارد و حاوی کراتین هیدرولیز شده است.

    از نکات مثبتی که خانم‌های مصرف‌‌کننده این رنگ مو به آن اشاره کرده‌اند ارزش خرید بالای این محصول نسبت به قیمت آن است. اما عده‌ای به ماندگار نبودن رنگ این برند روی موها اشاره دارند. بنابراین می‌توان از مجموع نظرات بیان شده در خصوص این رنگ مو گفت این رنگ مو از لحاظ کیفی و براق‌کنندگی و نرم‌کنندگی نسبتا خوب است و ارزش آن نسبت به قیمتش مناسب است.

    [table id=457 /]

    لینک خرید این رنگ مو

    بهترین نگ مو کالیون؛ غلیظ و پوشش‌دهی مطلوب

    رنگ موهای برند کالیون که تحت نظر شرکت آرایشی بهداشتی اکسیر کادوس به بازار عرضه می‌شود از برندهایی است که از آغاز به کار به اهمیت تهیه مواد اولیه باکیفیت و داشتن فرمولاسیون شرکت‌های برتر اروپایی اهمیت داده است.

    این برند محصولات متنوعی به بازار عرضه می‌کند که از آن جمله می‌توان به ماسک مو، ژل واکس سیلیکونی گیاهی، سرم کریستال، چسب مو و اسپری حالت‌دهنده مو اشاره کرد. کلیه محصولات برند کالیون حاوی گیاهانی چون سبوس برنج، جنسینگ، آفتابگردان، آلوئه ورا، گزنه، ویتامین و پرو ویتامین است.

    رنگ مو کالیون شماره KP11 رنگ یاسی

    رنگ مو کالیون شماره KP11 رنگ یاسیاین رنگ مو در حجم ۱۲۵ میلی‌لیتری با پایه رنگ فانتزی و یاسی است و ویتامین ندارد. این رنگ موی کالیون عملکردی سه‌گانه دارد یعنی هم مناسب رنگ‌آمیزی است، هم مغذی است و هم آب‌رسانی بسیار بالایی دارد. رنگ موی کالیون شماره KP۱۱ که مثل همه رنگ موهای این برند توسط گلدن اشمیت آلمان فرموله شده حاوی روغن آرگان و آووکادوست. از نکاتی که خریداران این رنگ مو به آن اشاره کرده‌اند بافت و ترکیب غلیظ و پوشش‌دهی بالای آن است. در کل این محصول هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ ارزش خرید نسبت به قیمت و نظرات بیان شده، جز بهترین رنگ‌ موهای ایرانی خوب و باکیفیت است.

    [table id=458 /]

    لینک خرید این رنگ مو

    رنگ موهای ایرانی موجود در بازار به همین چند برندی که در بالا اشاره کردیم خلاصه نمی‌شوند. برندهای دیگری هم در ایران هستند که رنگ موهایی خوب تولید می‌کنند مثل رنگ مو آتوسا، رنگ مو پادینا، رنگ موی پرستیژ و خیلی برندهای دیگر. اما با بررسی که ما در سایت‌های فروش آنلاین انجام دادیم هفت رنگی که به آنها اشاره کردیم، بهترین رنگ موهای ایرانی موجود هستند که معیارهای ما را برای انتخاب شدند داشتند.

    شما اگر اگر رنگ موی ایرانی دیگری استفاده کرده‌اید که از آن رضایت داشته‌اید به ما بگویید تا بتوانیم‌ بعد از بررسی آن را هم در لیست‌مان قرار دهیم. روز و روزگارتان به زیبایی رنگ‌های دنیا.

     

    سوالات متداول

    بهترین مارک رنگ مو ایرانی کدام است؟

    بیول (Biol)، زی فام (Fam)، مارال (Maral)، ویتامول (Vitamol) و آتوسا (Atousa) پرفروش‌ترین رنگ مو ایرانی هستند.

    قیمت بهترین رنگ مو ایرانی چقدر است؟

    در این مطلب بهترین مارک‌های رنگ مو را با قیمت و لینک خرید معرفی کرده‌ایم.

    [see_also]30580[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید