۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید گلکسی A7 سامسونگ مدل ۲۰۱۸

۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید گلکسی A7 سامسونگ مدل ۲۰۱۸
راهنمای مطالعه

    گلکسی A7 2018 سامسونگ یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ محبوب بازار است؛ اما سوال اینجاست که آیا نکات مثبت این گوشی می‌تواند شما را به خرید آن ترغیب کند.

    گلکسی A7 2018 سامسونگ توانسته در همین مدت زمان اندکی که به بازار ورود پیدا کرده، مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کند.

    طراحی مدرن، دوربینی قدرتمند با ترکیب سه‌گانه و قیمتی نسبتا مناسب، گلکسی A7 2018 را  به انتخابی معقولانه برای قشر متوسط جامعه تبدیل کرده است.

    سوالی که پیش می‌آید، این است که آیا نکات مثبت گلکسی A7 2018 واقعا می‌توانند شما را به خرید این محصول ترغیب کنند یا نه؟ برای پاسخ به این پرسش، ادامه مطلب را از دست ندهید.

    توجه داشته باشید که تمامی موارد زیر از نظرات کاربران این گوشی در استفاده بلند مدت استخراج شده است و در نگاه کاربران، این موارد بیش‌ترین بازخورد مثبت را با خود به همراه داشته است.

    نمایشگر همواره روشن

    سامسونگ گلکسی A7 2018

    یکی از ویژگی‌های خوبی که بسیاری از کاربران گلکسی A7 2018 به‌ آن اشاره کرده‌اند، قابلیت «نمایشگر همواره روشن» یا همان Always On Display است.

    به‌واسطه‌ این قابلیت، هنگامی که صفحه گوشی شما خاموش است، اطلاعاتی از قبیل زمان، اعلانیه‌ها و برخی از اطلاعات دیگر به‌صورت همیشگی روی نمایشگر نشان داده می‌شود. باتوجه به اینکه سامسونگ در این گوشی از صفحه‌نمایش کم‌مصرف Super AMOLED استفاده کرده، این ویژگی انرژی بسیار کمی را از باتری دستگاه می‌گیرد.

    سامسونگ سعی کرده با پیاده‌سازی قابلیت فوق، جای خالی چراغ نوتیفیکیشن (اعلانات) را پر کند.

    دوربین قوی

    سامسونگ گلکسی A7 2018

     

    سامسونگ در گلکسی A7 2018 توجه ویژه‌ای را به بخش دوربین نشان داده است و برای نخستین‌بار در گوشی‌های ساختِ خود، از ترکیب سه‌گانه استفاده کرده است.

    عکس‌هایی که با این گوشی به‌ثبت می‌رسند، عموما نویز کمی دارند. اکثر کاربران از کیفیت تصاویر در روشنایی روز رضایت زیادی دارند؛ این درحالی است که کیفیت عکس‌ها در شرایط نوری کم را متوسط ارزیابی می‌کنند.

    افزون بر این، وجود لنز عریض در این گوشی امکانی را فراهم آورده تا تصاویر متفاوتی به ثبت برسند که دامنه‌ دید وسیع‌تری را شامل می‌شوند.

    دوربین جلو نیز که وظیفه‌ ثبت تصاویر سلفی را برعهده دارد، عکس‌های مناسبی را در شرایط مختلف ثبت می‌کند. خوب است بدانید که به‌واسطه‌ پیاده‌سازی یک ویژگی نرم‌افزاری، کاربران می‌توانند با چرخش گوشی در هنگام ثبت عکس‌های سلفی، محیط وسیع‌تری را در دامنه‌ دید دوربین قرار دهند تا از نمای عریض در تصاویر سلفی خود بهره ببرند.

    پشتیبانی قوی در ایران

    سامسونگ

    مسلما پشتیبانی قوی و وجود نمایندگی، کمک به‌سزایی به خرید یک محصول می‌کند. خوشبختانه سامسونگ در این زمینه قوی عمل کرده و با برپایی نمایندگی‌های فروش و مراکز تعمیر در سراسر کشور، پشتیبانی مثال‌زدنی‌ای را از محصولات خود انجام می‌دهد.

    از این حیث، کاربران ترسی از خرابی همیشگی دستگاه‌شان و پیدانکردن قطعات برای محصولات سامسونگ نخواهند داشت و در صورت نیاز می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها، فوراً به تعمیر یا تعویض گوشی آسیب‌دیده خود بپردازند؛ البته در نظر داشته باشید که گارانتی تنها موارد خاصی را در بر می‌گیرد.

    نمایشگر جذاب

    سامسونگ گلکسی A7 2018

    سامسونگ در گلکسی A7 2018 از صفحه‌نمایشی با کیفیت +FHD و پنل Super AMOLED استفاده کرده که ترکیب این دو توانسته نظر بسیاری از کاربران این دستگاه را به‌خود جلب کند.

    طبق گفته کاربران، رنگ‌ها و تصاویر در صفحه‌نمایش این گوشی از غنای بالایی برخوردار هستند و همه‌چیز به‌ زیبا‌یی در صفحه‌نمایش این دستگاه میان‌رده به تصویر کشیده می‌شود.

    البته واضح است که گوشی‌های بالارده کیفیت تصویر بسیار بهتری را ارائه می‌کنند؛ اما با درنظرداشتنِ اینکه گلکسی A7 2018 یک دستگاه میان‌رده و با قیمتی متوسط است، کیفیت نمایشگر در جایگاه بالایی نسبت به رقبای هم‌رده قرار می‌گیرد.

    شارژدهی رضایت‌بخش

    سامسونگ گلکسی A7 2018

    طبق گفته‌ کاربران، در صورت استفاده سنگین، باتری این دستگاه تا یک روز، استفاده نیمه‌سنگین تا یک‌و‌نیم روز و استفاده سبک تا دو روز جوابگوی نیازهای شما خواهد بود.

    کره‌ای‌ها در Galaxy A7 2018 از باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده‌اند. این باتری در کنار صفحه‌نمایش کم‌مصرف Super AMOLED‌ عمر بالایی را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد تا بدین‌وسیله، فواصل بین هربار اتصال دستگاه به شارژر طولانی‌تر باشد.

    اگر به‌ وب‌گردی طولانی‌مدت در کنار مشاهده‌ ویدیو و انجامِ مختصرِ بازی‌ها در طول روز علاقه‌مندید، گلکسی A7 2018 تا یک‌و‌نیم روز می‌تواند به‌راحتی همراه و همپای شما باشد.

    آیا گلکسی A7 2018 بخریم؟

    خرید یک دستگاه که در طی روز همراه شما باشد، نیازمند دقت بسیار است. مواردی که بالاتر از آن‌ها به‌عنوان نکات مثبت Samsung Galaxy A7 2018 یاد کردیم، همگی حاصل ماه‌ها استفاده کاربرانِ این دستگاه در سراسر جهان است که ما آن‌ها را در درجه برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم. از‌این‌رو، نکات فوق مزایای حقیقی‌ای را بیان می‌کنند که شما به‌عنوان یک کاربر می‌توانید در استفاده‌ روزمره، آن‌ها را لمس کنید و از وجودشان بهره ببرید. اینکه کدام یک از موارد فوق به‌ کارتان می‌آید، همگی به الگوی مصرف شما و نیازهایتان بستگی دارد؛ با‌این‌حال اگر قصد خرید این گوشی را در آینده‌ای نزدیک دارید، خوب است که به مقاله‌ «۵ دلیل که ممکن است شما را از خرید گلکسی A7 2018 منصرف کند» نیز مراجعه کنید تا با نکات منفی این محصول هم آشنا شوید و انتخابی آگاهانه‌تر را انجام دهید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید