بررسی ۳۶۰ درجه یخچال گالری اسنوا

بررسی ۳۶۰ درجه یخچال گالری اسنوا
راهنمای مطالعه

    در این مطلب درباره یخچال گالری اسنوا برایتان گفته‌ایم. اینکه چه ویژگی‌هایی دارد و آیا محصول مناسبی برای شماست و به خریدش می‌ارزد یا خیر. با درجه همراه باشید.

     خرید یخچال برای بیشتر افراد با پرسش و تحقیق درباره ظرفیت و ویژگی‌های فنی آن شروع می‌شود اما نکته مهم بعدی، چیزی نیست جز: طراحی یخچال! وقتی خیال‌مان بابت انتخاب برندی خوب و معتبر راحت می‌شود، به سراغ بررسی ویژگی‌های ظاهری و طراحی محصول می‌رویم. درباره وسیله‌ای مانند یخچال خیلی مهم است که بخش‌بندی‌ها، طراحی در و قسمت‌های مختلف، اصولی و کاربردی باشند. این همان چیزیست که برند اسنوا به آن توجه ویژه دارد. یخچال گالری اسنوا نتیجه همین طرز فکر اسنوایی‌هاست.

    پرطرفدارترین محصولات اسنوا را ببینید

    طراحی زیبا و کاربردی یخچال گالری اسنوا

    یخچال گالری اسنوا

    بسیاری از خریداران در فرایند خرید محصولاتی مانند لوازم خانگی به ابعاد فنی دقت و توجه بیشتری می‌کنند. برخی هم فقط به‌دنبال ظاهر هستند و برای رسیدن به محصولی که از نظر ظاهری بیشتر به دل‌شان می‌نشیند، حاضرند هر هزینه‌ای بپردازند و حتی ممکن است کاربردها و نکات فنی را نادیده بگیرند.

    در هر حال اگر قصد خرید یخچال داشته باشید، مدل یخچال گالری اسنوا انتخابی خوب و راضی‌کننده برای شماست. این مدل از یخچال‌های اسنوا هم از نظر فنی قوی است و هم از نظر زیبایی و طراحیِ کاربردی. اجازه بدهید که در ادامه بگوییم، زمانی که از طراحی جذاب و مناسب حرف می‌زنیم، منظورمان دقیقا چیست.

    تصاویر انواع یخچال اسنوا را ببینید

    یخچال گالری هوای تمام مواد غذایی را دارد

    همانطور که می‌دانید مدل‌های متنوعی از سوی برندهای مختلف تولید یخچال‌ در بازار وجود دارد اما ماجرا از این قرار است که یک نکته مهم در طراحی بیشتر این یخچال‌ها نادیده گرفته شده است و آن تقسیم‌بندی مناسب برای هر دسته از موادغذایی است!

    حتما شما هم تصاویر کلیشه‌ای مرغ، تخم‌مرغ، کیک و… را روی بخش‌بندی یخچال‌ها دیده‌اید؛ تصاویری که قرار است راهنمایی باشند برای چیدمان.  این عکس‌ها در بخش‌های مختلف هر یخچال در بیشتر موارد راهنمایی‌ کاربردی نیستند.

    در واقع، برای اینکه یخچال مرتب و منظمی داشته باشیم و همه مواد با نظم‌وترتیب در جای مخصوص خود بنشینند، به طراحی‌های دقیق‌تری نیاز است. هردسته از مواد غذایی عمر و شرایط نگهداری مخصوص به خود را دارند، شکل و ترکیب‌شان هم با یکدیگر فرق می‌کند. همچنین نیاز به این است که بنا به همه اینها و البته نیاز و دفعات دسترسی، در نقاط مختلف یخچال ساکن شوند.

    طراحان یخچال گالری با درک همه این موضوعات، بخش‌بندی یخچال را بهینه کرده‌اند:

    تقسیم‌بندی بیرونی و درونی فضای یخچال؛

    تقسیم‌بندی بخش درونی به سه محفظه مختلف.

    منظور از تقسیم‌بندی بیرونی و درونی فضای یخچال چیست؟

    فرض کنید در یخچال را باز می‌کنید و با انبوهی از موادغذایی روبه‌رو می‌شوید. در این لحظه چه حسی دارید؟ آیا گیج نمی‌شوید؟ طراحان یخچال گالری اسنوا برای رفع این مشکل، دو فضای بیرونی و درونی برای محصولات‌شان در نظر گرفته‌اند. یعنی شما می‌توانید در دو بخش بیرونی و درونی یخچال، موادغذایی را بر اساس ماهیت و همچنین تعداد دفعات استفاده، در یخچال قرار بدهید.

    در فضای داخلی یخچال، شاهد بخش‌بندی‌های مناسبی هستیم که نظم و دسترسی به مواد مختلف را ساده می‌کنند. محصول گالری اسنوا در سومی دارد که با بازکردن آن، دسترسی‌تان به مجموعه‌ای از مواد غذایی ساده‌تر می‌شود.

    یعنی زمانی که در سوم را باز می‌کنید به عمق یخچال دسترسی نخواهید داشت بلکه با بخش‌هایی روبه‌رو می‌شوید که می‌توانید در آنها موادی را قرار بدهید که معمولا زیاد در طول روز استفاده می‌شوند. همین ویژگی است که نمی‌گذارد مواد غذایی خام یا به‌طور کلی، موادی که قرار نیست در طول روز، چندین و چندبار به سراغ‌شان بروید، خراب شوند و تحت‌تاثیر بازوبسته‌کردن در یخچال قرار بگیرند. به این می‌گویند دسترسی آسان یا به‌قول فرنگی‌ها easy access

    بخش بیرونی یخچال می‌تواند لُژی باشد برای بطری آب یا چاشنی‌هایی که در طول روز، چندبار از یخچال خارج می‌شوند؛ این از فضای بیرونی.

    فضای درونی هم که کاربردهای خودش را دارد و به سه بخش مختلف تقسیم می‌شود. در قسمت بعدی از آن هم خواهیم گفت.

    [related]28780[/related]

    بخش‌بندی‌ها و محفظه‌های کاربردی یخچال اسنوا

    هرچقدر که بخش‌بندی‌های کاربردی و بیشتری در یخچال وجود داشته باشد، نظم فضای آن هم بیشتر می‌شود. اسنوا در مدل یخچال گالری، سه محفظه جداگانه قرار داده که هرکدام را به این‌سبک نام‌گذاری کرده است:

    محفظه آشپزی؛

    محفظه خانواده؛

    محفظه کودک.

    محفظه آشپزی

    در محفظه آشپزی مواد غذایی خام و پخته‌ای قرار می‌گیرند که به‌عنوان مواد اولیه غذاهای رنگارنگ استفاده می‌شوند.

    محفظه خانواده

    این محفظه مربوط به خوراکی‌هایی است که استفاده روزمره دارند؛ مانند میان‌وعده‌ها، شیر، لبنیات و… .

    محفظه کودک

    اما محفظه کودک متعلق به کوچولوهای دوست‌داشتنی است و از طریق در سوم یخچال امکان دسترسی به آن وجود دارد. در واقع، این محفظه جان می‌دهد برای گذاشتن پاستیل، شکلات و خوردنی‌هایی که محبوب دل بچه‌ها هستند.

    وقتی سرما راه فراری ندارد

    یخچال گالری اسنوا

    بازوبسته‌کردن در یخچال از تفریحات ازلی و ابدی انسان‌ها در زمان ماندن در منزل بوده و هست. نگویید که شما بی‌هدف، چندین و چندبار به سراغ یخچال نمی‌روید و در آن را باز نمی‌کنید که باورمان نمی‌شود. اسنوایی‌ها به شرایط موجود فکر می‌کنند و با در نظرگرفتن رفتارها، نیازها و عادت‌های مشتریان‌شان است که دست به طراحی بخش‌های ظاهری و فنی هر محصول می‌زنند.

    برای همین هم هست که با در نظرگرفتن اینکه ممکن است در طول شبانه‌روز، در یخچال چندین بار باز شود، ویژگی مهمی به‌نام متال‌کولینگ(metal cooling)  را برای یخچال گالری در نظر گرفته‌اند. اما متال‌کولینگ چیست؟

    متال‌کولینگ در یخچال گالری اسنوا

    متال‌کولینگ یک سد فلزی است که جلوی بیرون‌رفتن سرما را می‌گیرد و با بازتابش سرما به داخل یخچال، هم مصرف انرژی را کاهش می‌دهد و هم باعث خنک‌شدن بیشتر بطری‌های نوشیدنی در محفظه دسترسی سریع می‌شود.

    بررسی ویژگی‌های فنی یخچال گالری اسنوا

    در این بخش می‌خواهیم از ویژگی‌های فنی یخچال گالری اسنوا برای‌تان بگوییم. هریک از این ویژگی‌ها به رفع نیازی مهم از شما در استفاده از یخچال کمک می‌کند و همگی از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در تولید یخچال هستند. اسنوا با پیش‌بینی نیاز مشتریان و به‌کارگیری بهترین و تازه‌ترین فناوری‌ها، راهکارهایی در یخچال گالری خود ارائه داده که با استقبال مشتریان متعدد روبه‌رو شده است.

    با سرمایش هوشمند همه‌چیز تازگی دارد

    سرمایش هوشمند یا smart cooling نوعی فناوری است که گردش هوای سرد در یخچال را منسجم می‌کند. یعنی هوایی یک‌دست به‌کمک حس‌گرهایی هوشمند در بخش‌های مختلف محصول می‌چرخد و همه مواد موجود در یخچال را پوشش می‌دهد.

    در سیستم سرمایش هوشمند شش حس‌گر هوشمند تشخیص دما در یخچال گالری اسنوا قرار گرفته است که سرمایشی یکنواخت در یخچال به وجود می‌آورند.

    پس مواد غذایی در دمایی مناسب، تازه و سالم می‌مانند. فقط سرمایش هوشمند نیست، سرمایش هوای چندگانه هم به یاری فناوری قبلی می‌آید و به گردش بهتر و تازه‌ نگه‌داشتن خوردنی‌ها کمک می‌کند.

    لیست قیمت انواع یخچال اسنوا را ببینید

    فیلتر سه‌گانه یخچال گالری اسنوا

    بوگیری قوی در یخچال گالری اسنوا وجود دارد که با فیلترکردن سه‌لایه بوها مانع از آن می‌شود که مثلا آب را با خاطره‌ای از قورمه‌سبزی دیشب‌تان بنوشید یا طعم ماست شما را به‌یاد پیاز سالاد شیرازی بیندازد. حذف بوهای نامطبوع حرف اول و آخر بوگیر قوی اسنوا با خاصیت فیلترینگ سه‌گانه یا به‌قول خارجی‌ها (Triple Filtering) است.

    محفظه مواد پروتئینی

    محفظه‌ای در یخچال گالری اسنوا وجود دارد که با نگه‌داشتن دمای هوای روی ۴ سانتی‌گراد می‌تواند گوشت و مواد پروتئینی دیگر را تا چندساعت تروتازه و البته سالم نگه دارد. پس اگر حس‌وحالی برای رسیدگی به گوشت و مرغی که تازه خریده‌اید، وجود ندارد یا می‌خواهید گوشت را تا زمان پخت‌وپز تازه نگه دارید و چندساعت بعد به سراغش بروید، روی محفظه پروتئینی یا (Chiller zone) حساب کنید.

    کمپرسور اینورتر دیجیتال

    یخچال گالری اسنوا

    یخچال‌ها روزبه‌روز قوی‌تر می‌شوند و اصلا شبیه ربات‌های هوشمندی شده‌اند که حرف حساب را می‌فهمند و در طراحی‌شان برای مصرف انرژی ارزش قائل می‌شود. حرف حساب چیست؟ صرفه‌جویی در مصرف انرژی. در یخچال گالری اسنوا باوجود کمپرسور اینورتر دیجیتال، مصرف برق کاهش پیدا می‌کند. سروصداهای مرسوم یخچال‌ها هم که انگار هرچندساعت، یک‌بار قلنج خود را می‌شکنند در کار نیست.

    از وجود آب‌سردکن با خاصیت تصفیه آب و یخ‌سازی اتوماتیک این یخچال هم دیگر برای‌تان نمی‌گوییم؛ معلوم است که محصولی با این‌همه ویژگی ناب و تازه به چنین امکانات تکراری و کلیشه‌ای هم مجهز است.

    پیشنهاد ویژه خرید یخچال اسنوا را ببینید

    در آخر

    یخچال گالری اسنوا به بازار آمده تا خیال مصرف‌کنندگان با خواسته‌ها و نیازهای مختلف را راحت کند. چون هم از نظر فنی قوی ظاهر شده و هم از نظر زیبایی و طراحی. طراحی کاربردی و ویژگی‌هایی منطبق بر آخرین فناوری‌های روز دنیا مانند سرمایش هوشمند، فیلترهای سه‌گانه و کمپرسور اینورتر دیجیتال از یخچال گالری اسنوا گزینه‌ای درجه‌یک برای مشتریان ساخته است. حالا دیگر می‌توانید با خیال راحت روی برندی وطنی حساب کنید که نیازهای شما را بیشتر از هر تولیدکننده دیگری در دنیا می‌شناسد. [see_also]30776[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید