راهنمای خرید کیف کراس بادی؛ این کیف کاربردی و جذاب را بیشتر بشناسید

راهنمای خرید کیف کراس بادی؛ این کیف کاربردی و جذاب را بیشتر بشناسید
راهنمای مطالعه

    یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کیف کراس بادی تنوع زیاد آن است که باعث می‌شود انتخاب آن کمی سخت باشد. این راهنما انتخاب و خرید کیف کراس بادی را برایتان ساده‌تر می‌کند.

    ویژگی‌های کیف کراس بادی کاربردی و محبوب

    کیف‌های کراس بادی برای هر موقعیتی که فکرش را بکنید و حتی به عنوان کادو تولد دخترانه و هدیه برای زن و مادر مناسب هستند. می‌توانید برای بیرون‌رفتن روزانه، مسافرت، پیاده‌روی، خرید و موقعیت‌های دیگر آن را با خودتان ببرید، بدون اینکه دست‌وپاگیرتان شود. محبوبیت این کیف‌ها بیشتر از هر چیزی به‌خاطر کاربردی بودنشان است. همچنین بهترین مدل مانتو و سایت خرید مانتو را معرفی کرده‌ایم که می‌تواند به استایل بهتر شما کمک کند.

    در شکل‌ها و ابعاد مختلفی موجود است

    خرید کیف کراس بادی - تنوع ابعاد و طرح‌ها

    ابعاد کیف کراس بادی امروزی به‌طورمعمول کوچک است، اما نوع بزرگ آن از گذشته بوده و هنوز هم طرفداران خودش را دارد. چند جیب مجزا دارد، بند آن قابل‌تنظیم است و می‌تواند از جنس خود کیف یا از زنجیر فلزی نقره‌ای و طلایی باشد. انتخاب این موارد قبل از هر چیز به سلیقه خودتان بستگی دارد.

    بند این کیف بلند است و به‌شکل متقاطع روی بدن قرار داده می‌شود، البته می‌توانید آن را روی یک شانه و مانند کیف معمولی هم قرار دهید. بندهای بلند آن باعث می‌شوند دست‌هایتان آزاد باشند. مخصوصا روزهایی که دستتان پر است و خرید کرده‌اید یا هوا سرد است و می‌خواهید دست‌هایتان را در جیبتان قرار دهید، این کیف عالی است. دلیلش این است که مجبور نیستید آن را با دستتان نگه دارید و از روی شانه‌تان هم سُر نمی‌خورد.

    تنوع بسیار زیادی در رنگ و طرح دارد

    کیف کراس بادی تنوع بسیار زیادی در بازار دارد، اما این بدان معنا نیست که انتخاب و خرید آن آسان است. اتفاقا همین تنوع زیاد، خرید آن را با چالش روبه‌رو می‌کند.

    عواملی که هنگام خرید کیف کراس بادی باید در نظر بگیرید

    برخی از مهم‌ترین عواملی که هنگام خرید کیف کراس بادی باید در نظر بگیرید، عبارت‌اند از:

    • رنگ؛
    • اندازه؛
    • نوع و طول بند
    • شکل کیف
    • جنس کیف.

    رنگ کیف کراس بادی؛ متناسب با رنگ لباس‌هایتان باشد

    خرید کیف کراس بادی - تنوع رنگ و طرح

    اولین چیزی که باید هنگام خرید کیف کراس بادی به آن فکر کنید، رنگ آن است. رنگ کیف را با توجه به رنگ لباس‌هایی که بیشتر موردسلیقه‌تان است انتخاب کنید. برای مثال اگر عادت دارید رنگ‌های تیره بپوشید، به‌دنبال کیفی با رنگ روشن یا جیغ بگردید. اگر بیشتر لباس‌های کمدتان روشن است، کیفی تیره‌تر انتخاب کنید. البته این یک قاعده کلی است که کنتراست ایجاد کنید. دراصل هیچ محدودیتی برای انتخاب ندارید و این به خودتان بستگی دارد که چه رنگ کیفی برایتان بهتر است.

    نکته مهم درباره انتخاب رنگ کیف کراس بادی به این برمی‌گردد که آیا قصد دارید فقط آن را با لباس خاصی استفاده کنید یا به‌دنبال کیفی هستید که با بسیاری از لباس‌هایتان هماهنگ باشد و بتوانید هرجا می‌روید آن را ببرید؟

    در این صورت، اگر این کیف را فقط برای لباس‌های خاصی می‌خواهید، رنگی را انتخاب کنید که با لباستان بهترین ترکیب را ایجاد کند. مثلا برای لباس سبز تیره، رنگ کیف سفید می‌تواند مناسب باشد.

    اما اگر دوست دارید آن را با لباس‌های زیادی ست کنید، بهتر است رنگ‌های خنثی مانند قهوه‌ای، مشکی، خاکستری یا برنزی را بخرید.

    [related]14583[/related]

    اندازه کیف کراس بادی؛ متناسب با نیازهایتان باشد

    خرید کیف کراس بادی - اندازه‌های مختلف کیف

    همان‌طور که گفتیم، در اصل اندازه کیف کراس بادی کوچک و باریک است. بااین‌حال اندازه‌های مختلفی از آن در بازار موجود است. باید ببینید کدام اندازه آن بیشتر به کارتان می‌آید.

    اگر قصد دارید فقط از این کیف برای حمل تلفن‌همراه، چندقلم لوازم آرایش، میان‌وعده، کارت‌های بانکی و پول نقد استفاده کنید، اندازه کوچک این کیف‌ها برایتان مناسب‌تر است.

    اگر می‌خواهید وسایل زیادی درون آن قرار دهید باید کیف بزرگتری بخرید. مخصوصا اگر دانشجو هستید می‌توانید برای کتاب‌هایتان روی اندازه بزرگ این کیف حساب کنید.

    نکته مهم که باید به یاد داشته باشید این است که هر چه اندازه این کیف را بزرگ‌تر انتخاب کنید، ممکن است تا حدی به ضررتان باشد؛ زیرا ممکن است بعد از مدتی بی‌اراده آن را با وسایل مختلف پر کنید، غافل از اینکه وزن کیف را بیشتر می‌کنید. کیف کراس بادی سنگین می‌تواند به شانه و کمرتان فشار بیاورد. بنابراین هنگام انتخاب این کیف سعی کنید تا جایی که امکان دارد اندازه کوچک آن را انتخاب کنید و اگر ضرورت ندارد از خرید کیف بزرگ بپرهیزید.

    نوع و طول بند؛ قابل‌تنظیم باشد

    بند کیف کراس بادی بلند است تا بتوانید آن را به‌شکل ضربدری از روی سینه‌تان رد کنید. در کیف کراس بادی از انواع بندها استفاده می‌کنند:

    بند زنجیری

    خرید کیف کراس بادی - بند زنجیری

    بند از جنس خود کیف

    خرید کیف کراس بادی - بند از جنس خود کیف

    بند ترکیبی از پارچه یا چرم و زنجیر

    خرید کیف کراس بادی - بند ترکیبی

    هرچند هر سه گزینه خوب‌اند، باید تصمیم بگیرید که کدام یک با سبک شما همخوانی دارد. بندهای زنجیری درخشان هستند و توجهات را به‌سمت شما جلب می‌کنند. اما اگر با روحیه شما سازگار نیست، کیفی را بخرید که بندهایی هم‌جنس و هم‌رنگ خود کیف داشته باشند.

    در هر صورت طول بند را فراموش نکنید. ازآنجاکه قد بالاتنه افراد با هم متفاوت است، بهتر است کیفی را بخرید که بند آن قابل‌تنظیم باشد. اگر در فروشگاه خرید می‌کنید حتما آن را یک دور به شانه بیاویزید تا اندازه بندش دستتان بیاید. اگر به‌شکل آنلاین خرید می‌کنید حتما دقت کنید که کیفی که می‌خرید بند قابل‌تنظیم داشته باشد. اگر بند زیاد کوتاه یا بلند باشد نمی‌توانید به‌راحتی به محتویات درون آن دسترسی پیدا کنید. بندهای زنجیری معمولا قابل‌تنظیم نیستند. به‌همین‌دلیل بندهای ترکیبی را طراحی کرده‌اند که بتوان آن را تنظیم کرد.

    محبوب‌ترین مدل‌های کیف کراس بادی را ببینید

    شکل کیف؛ متناسب با موارد استفاده آن باشد

    کیف‌های کراس بادی در شکل‌های متنوعی تولید می‌شوند. در اصل باید آن را با توجه به استفاده‌ای که می‌خواهید از آن بکنید انتخاب کنید، اما تا حدی هم به سلیقه‌تان بستگی دارد.

    مدل دایره‌ای

    خرید کیف کراس بادی - مدل دایره‌ای

    مدل جعبه‌ای

    خرید کیف کراس بادی - کیف جعبه‌ای

    مدل صندوقی

    خرید کیف کراس بادی - مدل صندوقی

    باریک و بلند

    خرید کیف کراس بادی - مدل باریک و بلند

    در مدل‌های دایره‌ای، هر چیزی را نمی‌توانید حمل کنید. برای مثال ممکن است ابعاد برخی کتاب‌ها در آن جا نشود. در هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

    مدل جعبه‌ای معمولا کاربردی‌ترین شکل کیف کراس بادی است و می‌توانید بسته به اندازه آن، هر چیزی را در آن جا دهید.

    مدل صندوقی محکم و شق‌ورق است و می‌توانید برای حمل اقلام مختلفی از آن استفاده کنید. این کیف‌ها معمولا قفلی طلایی و محکم دارند.

    مدل باریک و بلند، اصلی‌ترین مدل کیف کراس بادی است و برای حمل کلید، تلفن‌همراه، لوازم آرایش، کارت‌های بانکی و اقلام خرده‌ریز مناسب است.

    جنس کیف؛ تعیین‌کننده دوام آن است

    خرید کیف کراس بادی - جنس کیف

    کیفیت موادی که کیف کراس بادی از آن تهیه شده است، طول عمر کیف را تعیین می‌کند. هیچ‌کس دوست ندارد پولش را دور بریزد و کیف بی‌کیفیتی را انتخاب کند. مخصوصا کیف کراس بادی که کاربردی است و بارها در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده خواهید کرد. هرچه جنس کیف باکیفیت‌تر باشد، بیشتر دوام خواهد آورد و تا مدت‌ها از آن استفاده خواهید کرد.

    یکی از بهترین کیف‌های کراس بادی، کیف‌های تهیه‌شده از چرم (طبیعی یا مصنوعی) یا کنواس موم‌اندود است. این کیف‌ها کلاسیک، بادوام و درعین‌حال زیبا هستند. علاوه‌براین این کیف‌ها با گذشت زمان تغییر شکل نمی‌دهند.

    بااین‌حال اگر کیف چرمی دوست ندارید، می‌توانید کیف‌های کراس بادی پارچه‌ای بخرید. طرح‌های متنوعی در بازار موجودند و برخی از آنها با پولک‌دوزی، سنگ‌های کریستالی یا طرح‌های اکلیلی تزئین شده‌اند. این بسته به سلیقه و نوع لباس پوشیدن شماست که کدام‌یک از آنها را انتخاب کنید.

    نکته: اگر ساده‌پوش هستید، کیف‌تان را از پارچه طرح‌دار انتخاب کنید. اما اگر معمولا از لباس‌های طرح‌دار یا رسمی استفاده می‌کنید، نوع چرمی یا ساده کیف بهتر است.

    جدیدترین مدل‌های کیف کراس بادی را ببینید

    برندهای کیف کراس بادی را بشناسید

    برخی از مهم‌ترین برندهای کیف کراس بادی عبارت‌اند از:

    سن لوران

    خرید کیف کراس بادی - سن لوران

    گوچی

    خرید کیف کراس بادی - گوچی

    جیوانچی

    خرید کیف کراس بادی - جیوانچی

    بالنسیاگا

    خرید کیف کراس بادی - بالنسیاگا

    بربری

    خرید کیف کراس بادی - بربری

    بوتگا ونتا

    خرید کیف کراس بادی - بوتگا ونتا برای خرید کیف کراس بادی، بیشتر به برند بودن آن اهمیت می‌‌دهید یا زیبایی و کیفیت آن؟ لطفا برایمان در دیدگاه‌ها نظرات خود را به اشتراک بگذارید. [see_also]25001[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید