۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید گلکسی A21s

۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید گلکسی A21s
راهنمای مطالعه

    گلکسی A21S یکی از محبوبترین مدل‌های اقتصادی سامسونگ در بازار ایران است اما چه عواملی کاربران را به سمت انتخاب این مدل سوق داده است؟

    سری گلکسی A سامسونگ آنقدر شلوغ شده که برخی از گوشی‌های این سری بعد از چند ماه جانشین تازه‌ای پیدا کرده و فرصت زیادی برای حضور در بازار پیدا نمی‌کنند. با اینحال برخی از مدل‌های سری گلکسی A با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه می‌شوند و گلکسی A21S هم یکی از آنهاست.

    این موبایل اقتصادی که رقیب ردمی نوت 9 و هواوی Y8s محسوب می‌شود، از طراحی به‌روزی بهره برده و در زمینه تصویربرداری نیز حرف‌های زیادی برای گرفتن دارد. نمایشگری وسیع، باتری پرظرفیت و رابط کاربری روان نیز از دیگر مواردی است که کاربران را به سمت خرید گلکسی A21S سوق داده است.

    مشخصات گلکسی A21S

    [table id=466 /]

    ۱. طراحی مدرن

    خرید گلکسی a21s

    گلکسی A21S طراحی ساده و مینیمالیستی دارد که عناصر اصلی آن یعنی فقدان حاشیه نمایشگر، حفره دوربین سلفی و ماژول چهارگوش دوربین اصلی از مدل‌های پرچمدار این سری الهام گرفته شده است. نمایشگر حفره‌دار اینفینیتی کمتر در مدل‌های همرده بکار رفته و اغلب آنها در عوض به پنل دارای ناچ مجهز شده‌اند. در پنل پشتی هم ماژول چهارگوش دوربین برجستگی چندانی ندارد و ظاهری مدرن به گوشی بخشیده است.

    تصاویر گوشی A21S را ببینید

    هرچند پنل پشتی پلاستیکی است اما سامسونگ آنرا به گونه‌ای طراحی کرده که ظاهری براق و شبیه به شیشه پیدا کرده است. وجود اسلات کارت حافظه و پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون هم در نوع خود مزیت محسوب می‌شود چرا که در بسیاری گوشی‌های جدید خبری از آنها نیست.

    [related]24625[/related]

    ۲. دوربین با کیفیت

    دوربین گلکسی a21s

    اصلی‌ترین نقطه قوت گلکسی A21S در برابر رقبا دوربینی است که نقش اصلی آنرا سنسور قدرتمند ۴۸ مگاپیکسلی با لنز f/2.0 بر عهده دارد. در کنار آن هم دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/2.2 و زاویه دید ۱۲۳ درجه‌ای و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج و ماکرو قرار گرفته‌اند.

    سامسونگ در این دوربین از حالت‌های HDR و تکنیک ادغام پیکسل‌ها استفاده کرده که با ترکیب ۴ پیکسل مجاور باعث افزایش کیفیت تصاویر به ویژه در محیط‌های کم نور می‌شود. گسترده دینامیکی بالا، ثبت دقیق جزییات و طراوت و غنای رنگ‌ها در تصاویر دوربین اصلی فارغ از نوع محیط و سوژه قابل تحسین است و برای فوکوس خودکار روی سوژه هم از فناوری PDAF استفاده می‌شود.

    دوربین فوق عریض هم که در پوشش فضای گسترده‌تر کاربرد دارد، عملکردی قابل قبول اما پایینتر از دوربین اصلی از خود نشان می‌دهد که جای تعجبی هم ندارد. در نهایت باید به دوربین ماکرو اشاره کرد که در عکاسی از فاصله چند سانتیمتری سوژه برای ثبت دقیق جزییات کاربرد دارد.

    دوربین سلفی این موبایل هم شامل سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی است که پشت لنز f/2.2 قرار گرفته و در صورتی که نور کافی داشته باشید، عکس‌های خوبی ثبت می‌کند.

    ۳. شارژدهی عالی

    خرید گلکسی a21s

    یکی دیگر از دلیل کاربران برای خرید گلکسی A21S شارژدهی مطلوب است که با کمک باتری پرظرفیت ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع و استفاده از چیپستی کم مصرف ممکن شده است.

    سامسونگ در این موبایل از چیپست اگزینوس ۸۵۰ استفاده کرده که به خاطر لیتوگرافی ۸ نانومتری فاصله قطعات آن از هم کمتر است و از پردازنده‌های ۱۲ نانومتری ردمی نوت 9 و Y8P انرژی کمتری مصرف می‌کند.

    به گفته سامسونگ یکبار شارژ باتری برای ۲۱ ساعت تماشای فیلم یا ۲۳ ساعت وبگردی با وای‌فای کفایت می‌کند. همانطور که  در جدول زیر می‌بینید در تست‌های عملی نیز شارژدهی نسبت به رقبای اصلی از جمله ردمی نوت 9 بیشتر است.

    شارژ سریع ۱۵ واتی گلکسی A21S در یک ساعت باتری را تا ۶۰ درصد پر می‌کند که برای حدود ۱۰ ساعت استفاده کفایت خواهد کرد.

    [related]22611[/related]

    ۴. نمایشگر بزرگ اینفینیتی

    خرید گلکسی a21s

    گلکسی A21S به یک نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ مجهز است که رنگ‌ها را با شکلی طبیعی به تصویر کشیده و حاشیه‌های چندانی هم اطراف آن دیده نمی‌شود.

    این نمایشگر نسبت به مدل‌های همرده دارای دو مزیت است؛ نخست اینکه به جای بریدگی یا ناچ به حفره مجهز است که ظاهری شبیه به مدل‌های گرانقیمت‌تر به آن بخشیده است. همچنین این موبایل به پنلی از نوع LPS مجهز شده که نسبت به LCDهای معمولی به کار رفته در مدل‌های دیگر از نظر روشنایی، غنای رنگ و زاویه دید عملکرد بهتری دارد.

    ۵. رابط کاربری روان

    خرید گلکسی A21s یکی از مشکلات آزاردهنده در موبایل‌های اقتصادی رابط کاربری کند است اما گلکسی A21s از این نظر عملکردی مطلوب دارد. هرچند سخت‌افزار این موبایل نسبت به رقبا مزیتی ندارد اما سامسونگ آنرا به نسخه‌ای سبکتر از رابط کاربری خود با نام One UI Core 2.1 مجهز کرده است. در این نسخه قابلیت‌های غیر ضروری حذف شده تا باز شدن منوها و اجرای اپ‌های روزمره و بازی‌های نه چندان سنگین به شکلی روان انجام شود. مشاهده قیمت گوشی A21S در دیجی‌کالا با توجه به مزایای مطرح شده در صورتی که شارژدهی موبایل، کیفیت تصویربرداری یا اجرای روان برنامه‌ها برایتان در اولویت است بهتر است بین گوشی‌های اقتصادی خرید گلکسی A21S را هم مد نظر قرار دهید. [see_also]28074[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    یونس مرادی
    یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید