کدام صندلی اتوبوس راحت‌تر است؟

کدام صندلی اتوبوس راحت‌تر است؟
راهنمای مطالعه

    سفر با اتوبوس همواره یکی از بهترین تجربیات سفرهای جاده ای است که بیشتر افراد با

    سفر با اتوبوس همواره یکی از بهترین تجربیات سفرهای جاده ای است که بیشتر افراد با آن خاطره دارند. اما در هنگام خرید بلیط اتوبوس به این می اندیشیم که کدام صندلی اتوبوس راحت تر و ایمن تر است؟ این مساله برای برخی از افراد چندان مهم نیست اما با کمی بررسی متوجه خواهید شد که انتخاب صندلی اتوبوس می تواند در کیفیت سفر شما تاثیرگذار باشد!

    بسته به نوع سفر، مقدار مسافت و سلیقه شخصی

    انتخاب صندلی اتوبوس

    متفاوت است. بعضی از مسافران تمایل دارند کنار پنجره بنشینند و از تماشای مناظر بیرون لذت ببرند، عده ای دیگر دسترسی به یخچال اتوبوس را ترجیح می دهند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین و راحت ترین صندلی اتوبوس را برای مسیرهای طولانی معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

    چرا سفر با اتوبوس؟

    اتوبوس یکی از امن ترین، به صرفه ترین و لذت بخش ترین سفرها را برای شما فراهم می کند. رزرو بلیط اتوبوس برای کسانی که نمی توانند با هواپیما سفر کنند، بسیار مناسب و اقتصادی است. بلیط اتوبوس یکی از ارزان ترین بلیط های موجود برای سفر است که برای بسیاری از مسیرهای داخلی و خارجی ارائه می شود. با بلیط اتوبوس خارجی امکان سفر به کشورهای همسایه به راحتی وجود دارد. بلیط اتوبوس استانبول یکی از پرطرفدارترین بلیط های خارجی است که در مقایسه با بلیط هواپیما استانبول بسیار ارزانتر است.

    مزایای سفر با اتوبوس به همین جا ختم نمی شود. لذت بردن از مسیر، هزینه پایین، راحتی و ایمنی، آشنایی با افراد مختلف، در دسترس بودن بلیط، عدم تاخیر و لغو سفر، همچنین استفاده از امکانات مناسب از دلایلی است که مسافران را برای تهیه بلیط اتوبوس ترغیب می کند. برای اطلاع از قیمت بلیط اتوبوس می توانید به سایت های معتبری مراجعه کنید.

    خرید آنلاین بلیط اتوبوس

    امروزه با پیشرفت تکنولوژی به راحتی می توان از هر نقطه از ایران بلیط اتوبوس تهیه کرد. فقط کافیست با یک گوشی هوشمند به سایت های معتبر گردشگری و یا فروش بلیط اتوبوس مراجعه کنید. تیک بان یکی از معتبرترین سایت های خرید اینترنتی بلیط اتوبوس است که با ارائه خدماتی هوشمند و نوین امکان رزرو آنلاین انواع بلیط اتوبوس را برای مسافران فراهم می کند.

    با مراجعه به صفحه بلیط اتوبوس تاریخ حرکت را مشخص کرده و با تعیین مبدا و مقصد لیستی از انواع بلیط اتوبوس را به مقصد خود مشاهده می کنید. سپس با انتخاب بهترین گزینه و پرداخت اینترنتی توسط کارت شتاب بلیط خود را خریداری کنید.

    انتخاب صندلی اتوبوس به صورت اینترنتی

    یکی از مزایای خرید آنلاین بلیط اتوبوس، انتخاب صندلی دلخواه است. هنگام خرید بلیط اتوبوس در تیک بان می توانید ماکت صندلی های اتوبوس را مشاهده کنید. مسافرانی که برای اولین بار قصد خرید اینترنتی بلیط اتوبوس دارند ممکن است درباره چگونگی انتخاب آنلاین صندلی اطلاعات کافی نداشته باشند. برای این کار فقط باید بعد از انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ حرکت، روی کلمه جستجو کلیک کنید. سپس وارد صفحه ای شوید که فهرست کاملی از شرکت های اتوبوسرانی را به همراه ساعت حرکت، ظرفیت و ترمینال حرکت نمایش می دهند. با کلیک بر روی گزینه انتخاب صندلی نقشه اتوبوس خود را مشاهده می کنید. به راحتی بر روی صندلی دلخواه خود کلیک کرده و آن را به نام خود رزرو کنید.

    «صندلی های بی نظیر اتوبوس از دیگر مزایای سفر با این وسیله نقلیه ارزان است. دیگر خبری از صندلی‌های نافرم و ناراحت در سفر با اتوبوس نیست. شاید جالب باشد که بدانید، صندلی های اتوبوس نسبت به صندلی های قطار و هواپیما مزیت بیشتری دارد!!! شاید با دیدن این جمله تعجب کرده باشید. اما باید بدانید در صندلی های جدید اتوبوس ها فضای بیشتری برای پاهای شما در نظر گرفته شده است. این در حالی است که در سفرهای هوایی خبری از فضاهای بسیار زیاد برای مانور پاها نخواهد بود.» (منبع)

     

    کدام صندلی را انتخاب کنیم؟

    امروزه در بیشتر مسیرهای جاده ای اتوبوس های وی آی پی در حال تردد و جابجایی مسافران هستند. هر چند قیمت بلیط اتوبوس وی آی پی کمی بالاتر از اتوبوس های دیگر است اما قطعا ارزشش را دارد. در سفر با این دسته از اتوبوس ها از راحتی و آسایش بیشتری برخوردار می شوید.

    مسافرانی که بارها تجربه سفر با اتوبوس را دارند، می دانند که صندلی شماره 13 بسیار محبوب و پرطرفدار است. این صندلی تک نفره بسیار راحت است چرا که فضای بیشتری را در اختیار مسافران قرار می دهد. همچنین دسترسی راحت به یخچال داخل اتوبوس نیز از عوامل محبوبیت این صندلی است. یکی دیگر از صندلی های پرطرفدار، صندلی شماره 1 می باشد. نزدیک بودن به راننده و داشتن فضای بیشتر دلیل محبوبیت این صندلی است. اما در سفرهای خانوادگی که ناچار به انتخاب صندلی های دونفره هستیم، بهتر است صندلی شماره 23 و 24 را انتتخاب کنید البته اگر مایلید از رفت و آمد مسافران در امان باشید و مکان خلوت و آرام تری داشته باشید، این دو صندلی گزینه مناسبی هستند.

    انتخاب صندلی بهتر در مسافت های طولانی از خستگی راه کم می کند اما توصیه می شود در طول سفر از سرگرمی های مورد علاقه خود مانند کتاب خواندن، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و صحبت با همسفران خود لذت ببرید. حتی خوابیدن به مدت کوتاه نیز می تواند به شادابی شما در طول سفر کمک کند.

    سامانه بلیط اتوبوس تیک بان

    یکی از خدمات هوشمندانه تیک بان، ارائه انواع بلیط اتوبوس به صورت آنلاین است. کسانی که قصد رزرو بلیط اتوبوس ارزان را دارند می توانند با چند کلیک ساده بلیط خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه و خریداری کنند. با مراجعه به سایت تیک بان و انتخاب گزینه بلیط اتوبوس به صفحه رزرو بلیط هدایت می شوید. سپس با استفاده از سیستم فیلترینگ قادر خواهید بود نوع اتوبوس، قیمت بلیط و زمان حرکت خود را محدود کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای جلوگیری از سرایت بیماری کرونا از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید