فروش آنلاین اشتراک اسپاتیفای در موبوگیفت

فروش آنلاین اشتراک اسپاتیفای در موبوگیفت
راهنمای مطالعه

    شاید برای خیلی‌ها منطقی نباشد که برای دسترسی به تعداد زیادی فایل موسیقی به یک سایت موزیک، هزینه پرداخت کنند. اما خب در هر حال هستند افرادی که تمام روزشان را با موزیک می‌گذرانند و حاضرند برای دسترسی به یک دیتابیس عظیم از آثار موسیقی در جهان، از جیب‌شان مایه بگذارند.

    اسپاتیفای وب‌سایتی است که اغلب علاقه‌مندان به دنیای موسیقی به‌عنوان یک راه‌حل جذاب از آن استفاده می‌کنند. امروز می‌خواهم در این مقاله اطلاعاتی در مورد این سایت به شما داده و سپس توضیح بدهم که چطور می‌توانید اشتراک اسپاتیفای را با هزینۀ ریالی بخرید.

    اسپاتیفای چیست؟

    اسپاتیفای چیست

    اسپاتیفای یک پلتفرم موسیقی محبوب جهانی است. اغلب افراد فعال در دنیای موزیک، از خوانندگان تا نوازندگان در این وب‌سایت فعالیت می‌کنند و آهنگ‌های خودشان را در آن به اشتراک می‌گذارند. البته در اسپاتیفای علاوه‌بر آهنگ، فایل‌های پادکست و ویدیو زیادی هم وجود دارد، اما اغلب مخاطبان آن را به‌خاطر مجموعه عظیم آهنگ‌هایش می‌شناسند.

    استفاده از اسپاتیفای در حالت عادی رایگان است. یعنی اگر بخواهید می‌توانید همین امروز به جمع 100 میلیون کاربر این پلفترم پیوسته و به‌شکل رایگان موزیک‌های دلخواه خودتان را گوش کنید. اما خب چند مشکل کوچک هم در این شرایط شما را اذیت می‌کند.

    اولین مشکل، این است که در نسخۀ رایگان با تبلیغات مزاحم روبرو هستید و این شاید کمی ناراحت‌تان کند. دومین مشکل این است که در نسخۀ رایگان اسپاتیفای، صرفاً اجازه شنیدن موسیقی و پادکست‌ها به‌شکل آنلاین را داشته و نمی‌توانید آنها را دانلود کنید. در نهایت هم یک‌سری از قابلیت‌های نسخۀ غیر رایگان مثل ساخت لیست پخش و... برای کاربران رایگان در دسترس نیست.

    اما اگر می‌خواهید از شر تبلیغات خلاص شوید، بتوانید فایل‌های صوتی را دانلود کنید و در نهایت به قابلیت‌های آن دسترسی داشته باشید، باید اشتراک آن را بخرید.

    خرید اشتراک اسپاتیفای

    با توجه به اینکه استفاده از اسپاتیفای در ایران با مشکلاتی روبرو است، کمی برای خرید اشتراک آن باید سختی بکشیم. درواقع به این راحتی نمی‌توانیم از خود سایت اسپاتیفای اشتراک آن را تهیه کنیم. اما در همین شرایط، وب‌سایت‌هایی هستند که به ما در خرید اشتراک اسپاتیفای کمک می‌کنند.

    مثلاً موبو گیفت، یکی از سایت‌های معتبر فعال در حوزه فروش گیفت کارت و کارت هدیه است که خرید اشتراک اسپاتیفای را برای‌مان بسیار آسان کرده. چطور؟ در ادامه توضیح می‌دهم.

    گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

    گیفت کارت اسپاتیفای چیست

    گیفت کارت یا کارت هدیه اسپاتیفای، کارت‌هایی با یک کد مخصوص هستند. این کد برای هر گیفت کارت متفاوت است. زمانی که شما اقدام به خرید گیفت کارت اسپاتیفای کنید، کد آن از طرف سایت فروشنده برای‌تان ارسال می‌شود.

    حالا می‌توانید وارد پلتفرم اسپاتیفای شده و کد گیفت کارت را در حساب کاربری‌تان وارد کنید. به این ترتیب بدون دردسر مربوط به خریدهای دلاری و... حساب اسپاتیفای شما به اندازه اعتبار گیفت کارت شارژ می‌شود. بعد هم می‌توانید اشتراک مورد نظرتان را با کمک همین اعتبار حساب خریداری کنید. هزینه اشتراک اسپاتیفای برای یک ماه، طبق آخرین اطلاعاتی که داشتم حدود ۱۰ دلار بود.

    فروش گیفت کارت اسپاتیفای آنی؛ از کجا بخریم؟

    به‌طور کلی برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای می‌توانید به سراغ سایت‌های فروشنده کارت هدیه در سطح وب بروید. اما اگر تا امروز با سایت خاصی آشنا نیستید، ما یکی از برندهای معتبر و فعال این حوزه را به شما معرفی می‌کنیم.

    موبوگیفت یکی از سایت‌هایی است که سال‌ها در حوزه فروش گیفت کارت‌ها فعالیت کرده است. فعالیت موبوگیفت از حدود 6 سال پیش در این حوزه شروع شده و به‌تازگی با یک برندسازی دوباره (re branding) با قدرت بیشتری پا در این بازار گذاشته است. شما می‌توانید کارت‌های هدیه اسپاتیفای را با مبالغ 10، 30 و 60 دلاری از موبوگیفت بخرید.

    اگر در مورد زمان فعال شدن این گیفت کارت‌ها سوال دارید، باید بدانید که کد مخصوص این کارت‌ها در کمتر از 5 دقیقه بعد از پرداخت هزینه، برای شما ارسال می‌شود. بنابراین خرید کارت و شارژ حساب نهایتاً چیزی بین 5 الی 10 دقیقه زمان می‌برد.

    چرا موبوگیفت؟

    موبوگیفت

     

    همانطور که گفتم، سایت‌های زیادی در سطح وب هستند که می‌توانید از آنها برای خرید گیفت کارت کمک بگیرید. اما خب اگر نظر من را بخواهید، موبوگیفت انتخاب مناسب‌تری است. چرا؟ در ادامه به دلایل انتخاب موبوگیفت به‌عنوان یک سایت معتبر اشاره می‌کنم.

    قیمت

    حتی اگر از آن دسته مخاطبانی باشید که قیمت محصولات برای‌تان اهمیت زیادی نداشته باشد، باز هم مطمئناً علاقه‌ای ندارید از جایی محصولی را با قیمتی گران‌تر از قیمت عرف بازار بخرید.

    به همین دلیل موبوگیفت انتخاب خوبی برای شماست. تمام محصولات این وب‌سایت، از گیفت کارت اسپاتیفای تا گیفت کارت اپل موزیک و... با قیمت رقابتی به مخاطبان عرضه می‌شود.

    پشتیبانی

    با توجه به اینکه اغلب سایت‌های بین‌المللی با ما ایرانی‌ها سر ناسازگاری دارند، شاید کمی استفاده از گیفت کارت‌ های آنها برای‌مان سخت باشد. اینجاست که نیاز به وجود یک راهنمای کاربلد، به‌شدت پررنگ می‌شود.

    کارشناسان موبوگیفت در تمام ساعات به مشتریان و مخاطبانی که اقدام به خرید محصول کنند، به‌شکل تلفنی و آنلاین مشاوره داده و آنها را برای استفاده بهتر از گیفت کارت‌ ها راهنمایی می‌کنند. به این ترتیب دیگر نگرانی‌مان در مورد مشکلات حین شارژ حساب با کارت هدیه حل می‌شود.

    اعتبار

    قطعاً در دنیای آنلاین، اعتبار وب‌سایت‌هایی که قصد خرید از آنها را داریم، برای‌مان اهمیت زیادی دارد. خوشبختانه وب‌سایت موبوگیفت در این چند سال سابقۀ فعالیت، کارنامۀ درخشانی برای خودش ساخته و برند معتبری را در سطح وب فارسی به وجود آورده است.

    علاوه‌براین، شما می‌توانید برای اطمینان بیشتر، به صفحۀ دربارۀ ما سایت سر زده و بعداز مشاهده آدرس دقیق و شماره‌های تماس، نمادهای اعتماد و ساماندهی آنها را مشاهده کنید.

    کلام آخر

    خب، به انتهای مقاله رسیدیم. در این مطلب ابتدا با پلتفرم اسپاتیفای آشنا شدیم، فهمیدیم چطور می‌توانیم حساب‌مان را به‌طور آنی در این پلتفرم شارژ کنیم و در نهایت یک سایت معتبر را برای خرید اشتراک اسپاتیفای در کمترین زمان ممکن شناختیم و در مورد برند آن صحبت کردیم. امیدوارم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید و محتوای آن برای‌تان کارساز بوده باشد.  

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید