بهترین سایت‌های کارشناسی آنلاین خودرو؛ کارشناسی و قیمت‌گذاری در محل

بهترین سایت‌های کارشناسی آنلاین خودرو؛ کارشناسی و قیمت‌گذاری در محل
راهنمای مطالعه

    بررسی خودرو از نظر بدنه، فنی و موتور یکی از ضروری‌ترین کارها در زمان خرید و فروش است اما اگر از آن سررشته کافی ندارید، می‌توانید در کمترین زمان از خدمات کارشناسی خودرو آنلاین استفاده کنید.

    حین خرید خودروهای دست دوم ایرانی یا خارجی باید به دقت تمام شرایط فنی و ظاهری خودرو را زیر و رو کنید چرا که با توجه به قیمت بالای قطعات و تعمیر خودرو، پنهان ماندن هر مشکلی قبل از خرید، به معنی میلیون‌ها تومان هزینه‌ برای شما برای خواهد بود. بنابراین کارشناسی یکی از ضروری‌ترین کارها در زمان خرید ماشین است اما اگر در این زمینه سررشته کافی ندارید می‌توانید از خدمات کارشناسی خودرو آنلاین استفاده کنید. در این مطلب بهترین سایت‌های کارشناسی آنلاین خودرو را معرفی کرده و ویژگی‌های هرکدام را بررسی می‌کنیم.

    ویژگی‌های بهترین سایت‌های کارشناسی خودرو آنلاین

    خرید خودرو دسته دوم همیشه با چالش‌هایی همراه است. قیمت خودرو را چطور تعیین کنیم؟ آیا خودرو از لحاظ فنی همانطور است که مالک آن ادعا کرده است؟ این سوالات و چندین سوال مشابه همیشه در ذهن افرادی است که به سراغ خرید خودروهای دسته دوم می‌روند. به‌علاوه قیمت‌گذاری خودرو در زمان فروش اتومبیل نیز چندان ساده نیست و می‌تواند با خطای زیادی در محاسبه همراه باشد. خوشبختانه مراکز آنلاینی وجود دارند که پاسخ سوالات ما را در این رابطه بدهند و کارشناسی قیمت خودرو را برای ما انجام دهند.

    از آنجا که امروزه کسب‌وکارهای بسیاری آنلاین شده‌اند، برای هر نوع خدمات وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند. اگرچه این موضوع انتخاب‌های زیادی رو پیش‌روی ما می‌گذارد، اما انتخاب را سخت نیز می‌کند. زیرا باید از میان چندین گزینه برای کارشناسی خودرو یکی را انتخاب کنیم، اما برای آنکه بهترین سایت‌های کارشناسی خودرو آنلاین را بشناسیم، باید ابتدا به ویژگی‌های برترین‌های این حوزه بپردازیم.

    ۱. امکان کارشناسی خودرو در محل مشتری

    برای آنکه از قیمت خودروی خود اطلاع داشته باشید یا اگر خودرویی را برای خرید در نظرگرفته‌اید اما مطمئن نیستید که قیمت‌گذاری انجام شده منصفانه است، می‌توانید از خدمات کارشناسی قیمت خودرو استفاده کنید. بنابراین بهترین سایت‌های کارشناسی خودرو باید بتوانند با بررسی فنی ماشین و باتوجه به کارکرد و مدل آن قیمت را تعیین کنند.

    ۲. قیمت‌گذاری خودرو

    پس از آنکه کارشناسی خودرو انجام شد، باید قیمت آن را نیز بدانید تا از خریدن یا نخریدن آن مطمئن شوید. بنابراین بهترین سایت‌های کارشناسی خودرو باید پس از انجام فرایند کارشناسی خودرو قیمت آن را نیز براساس قیمت روز خودرو تعیین کنند.

    خدمات خرید خودرو، جست‌وجو در میان آگهی‌های چندین سایت برای پیدا کردن خودروی موردنظر، تماس گرفتن با آگهی دهنده‌ها، تنظیم قرار ملاقات برای بازدید از خودرو و... همه مشکلاتی کلافه کننده بر سر راه خرید خودروی دست دوم هستند. از اینرو یکی از ویژگی‌های بهترین سایت‌های کارشناسی آنلاین این است که به جای ما به دنبال یک خودرو مناسب با مشخصاتی که مدنظر داریم بگردد. به این ترتیب نه تنها از کارشناسی خودرو مطمئن می‌شویم بلکه در زمان نیز صرفه‌جویی کرده‌ایم.

    بهترین سایت‌های کارشناسی خودرو آنلاین

    انتخاب بهترین سایت‌های کارشناسی خودرو آنلاین تا حدی به این موضوع بستگی دارد که کدام‌یک از ویژگی‌های ذکر شده برای شما اولویت و اهمیت بیشتری دارد. در ادامه بهترین سایت‌های کارشناسی خودرو را براساس ویژگی‌های فوق معرفی می‌کنیم.

    کارشناسی ماشین

    رتبه پنجم: برآورد (Baravard.com)

    برآورد یک سامانه آنلاین کارشناسی قیمت خودرو است. در این سایت می‌توانید مشخصات خودرویی که قصد خرید آن را دارید وارد کنید تا سیستم هوشمند قیمت آن را به صورت آنلاین برای شما محاسبه کند. به‌علاوه در سایت برآورد هزینه انتقال سند و بیمه شخص ثالث نیز به صورت آنلاین محاسبه می‌شود.

    کارشناسی آنلاین خودرو

    آگهی‌های فروش خودرو در این سایت که همراه با قیمت است، به شما کمک می‌کند تا در زمانی کوتاه ماشین موردنظر خود را پیدا کنید. لازم به ذکر است که سایت برآورد خدمات کارشناسی خودرو را ارائه نمی‎‌دهد.

    رتبه چهارم: الوچک (AlloCheck.com)

    با الوچک می‌توانید درخواست کارشناسی خودرو در محل داده و از خرید خودروی یا کیفیت مطمئن شوید. برای این منظور با الوچک تماس بگیرید و درخواست کارشناسی خودرو در محل را بدهید. البته قسمتی نیز برای تعیین قیمت کارشناسی خودرو وجود دارد که می‌توانید ابتدا از هزینه کارشناسی مطلع شده و بعد درخواست حضور کارشناس در محل را بدهید.

    کارشناسی خودرو

    بررسی عملکرد موتور، گیربکس، جلوبندی، سیستم تعلیق، تست رنگ، تست دیاگ و تست رانندگی توسط کارشناس الوچک انجام می‌شود و در نهایت کارکرد واقعی خودرو نیز تعیین خواهد شد. به این ترتیب می‌توانید با آسودگی خاطر تصمیم به خرید خودرو بگیرید. به‌علاوه در نمایشگاه خودرو این سایت نیز می‌توانید از میان خودروهای کارشناسی شده اتومبیل مورد نظرتان را پیدا کنید.

    رتبه سوم: کارنامه (Karnameh.com)

    کارنامه یکی دیگر از سایت‌های کارشناسی خودرو آنلاین است که خدماتی در زمینه کارشناسی خودرو و کارشناسی قیمت خودرو را ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید ارزش خودروی خود را بدانید یا فقط به قیمت‌گذاری خودرو بدون کارشناسی نیاز دارید، این سایت به صورت آنلاین مشخصات خودرو را گرفته و قیمت آن را تعیین می‌کند. اما اگر می‌خواهید از سلامت فنی خودرو نیز مطمئن شوید باید درخواست کارشناسی خودرو در محل را بدهید.

    کارشناسی خودرو آنلاین - کارنامه

    علاوه‌بر کمک به خرید خودرو، کارنامه خدماتی را نیز برای فروش خودرو ارائه می‌دهد تا کار شما را ساده کند. همچنین می‌توانید از میان خودروهای کارشناسی شده که آگهی فروش آن‌ها در سایت کارنامه منتشر شده، اتومبیل موردنظرتان را انتخاب کنید.

    رتبه دوم: کاراف (CarF.ir)

    کاراف یکی از سایت‌های کارشناسی خودرو آنلاین است که خدمات کارشناسی و خرید و فروش خودرو را انجام می‌دهد. اگر وقت ندارید که در میان آگهی‌های مختلف به دنبال ماشین موردنظرتان باشید، کاراف امکان خرید سفارشی خودرو را فراهم کرده است. در این بخش مشخصات خودرویی که به دنبال آن هستید را وارد می‌کنید تا کارشناسان این سامانه گزینه‌های مرتبط را به شما معرفی کنید. به‌علاوه در این سایت قیمت خودرو با توجه به مدل، شرایط فنی، کارکرد و... تخمین زده می‌شود. برای درخواست کارشناسی خودرو در محل ابتدا باید ثبت درخواست را انجام دهید تا در نهایت با هماهنگی‌های انجام شده کارشناس به محل شما اعزام شده و دفترچه کارشناسی برای خودرو شما صادر شود.

    ption id="attachment_32812" align="alignnone" width="850"]سایت‌های کارشناسی آنلاین خودرو کارشناسی خودرو در محل

    همچنین می‌توانید با سر زدن به منوهای خرید خودروهای کارشناسی شده و خودروهای آگهی شده اتومبیل موردنظرتان را پیدا کنید. در این بخش مختصری از اطلاعات هر خودرو داده شده، اما برای قیمت و اطلاع دقیق از شرایط فنی اتومبیل باید با دفتر کاراف تماس بگیرید.

    رتبه اول: همراه مکانیک (Hamrah-Mechanic.com)

    در همراه مکانیک خدمات خرید، فروش، کارشناسی و قیمت‌گذاری خودرو ارائه می‌شود. ‌علاوه بر خودروهای کارشناسی شده‌ای که برای فروش روی سایت موجود هستند، اگر خودرویی را برای خرید از دیگر سایت‌های آگهی دهنده پیدا کردید و می‌خواستید مطمئن شوید از نظر فنی مشکلی ندارد، کارشناس همراه مکانیک در محل حضور پیدا کرده و شما را از خرید مطمئن می‌کند.

    کارشناسی خودرو آنلاین - همراه مکانیک

    در کارشناسی خودرو در محل مواردی از قبیل تست رنگ، بدنه، شاسی و اتاق خودرو، وضعیت فنی، موتور و گیربکس، آپشن‌ها، تست دیاگ، تست رانندگی، تست جلوبندی و لاستیک بررسی می‌شود. بعد از آنکه کارشناسی انجام شد، نتایج به شما و بخش کارشناسی قیمت خودرو داده می‌شود، در نهایت واحد قیمت‌گذاری با توجه به قیمت روز خودرو ارزش واقعی اتومبیل را به شما اعلام می‌کند. لازم به ذکر است که یکی از ویژگی‌های بارز این سایت رابط کاربری ساده و در عین حال زیبای آن است که کاربران را با چالش مواجه نمی‌کند. اگر محدودیت بودجه دارید می‌توانید در بخش خرید گزینه براساس بودجه را انتخاب کنید تا خودروهایی مطابق با بودجه موردنظرتان را بیابید.

    جمع‌بندی بهترین سایت‌های کارشناسی خودرو آنلاین

    اکنون که با ۵ مورد از بهترین سایت‌های کارشناسی خودرو آنلاین آشنا شدیم، دیگر نیازی نیست با شک و تردید اقدام به خرید ماشین کنید یا ماشین را به تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌ها ببرید و به سادگی می‌توانید درخواست کارشناسی خودرو در محل را ثبت کنید. به این ترتیب قیمت واقعی ماشین نیز مشخص می‌شود و دیگر خرید خودرو برای شما چالش برانگیز نخواهد بود. لیست قیمت تجهیزات خودرو در دیجی‌کالا

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید