پرفروش‌ترین مدل‌های صندلی و میز کامپیوتر در بازار ایران را بشناسید

پرفروش‌ترین مدل‌های صندلی و میز کامپیوتر در بازار ایران را بشناسید
راهنمای مطالعه

    تفاوتی ندارد که دورکار هستید یا در اداره مشغول کارید، در صورتی که ساعت‌های زیادی را سرگرم کار با رایانه هستید باید صندلی و میز کامپیوتر مناسبی داشته باشید تا دچار خستگی و بدن‌درد نشده و از کارایی‌تان کاسته نشود. در ادامه بهترین میزها و صندلی‌های کامپیوتر که در حال حاضر می‌توانید از بازار ایران تهیه کنید معرفی شده است.

    این روزها مدل‌های متنوع بسیاری از میز و صندلی در بازار مشاهده می‌شود که گاهی اوقات خرید یکی از آنها بسیار مشکل به‌ نظر می‌رسد. پیش از این در راهنمای خرید میز و صندلی کامپیوتر به مهمترین معیارهایی که حین خرید باید در نظر داشته باشید پرداختیم و حالا نوبت به معرفی بهترین میز و صندلی کامپیوتر رسیده است.

    بهترین میز‌های کامپیوتر بازار ایران

    در این بخش آن دسته از میزهای کامپیوتری معرفی شده‌اند که خریداران متعددی خرید آنها را پیشنهاد داده‌اند. این محصولات بر اساس ویژگی‌هایی چون طراحی، کیفیت ساخت، سهولت نصب و جابه‌جایی رتبه‌بندی و معرفی شده‌اند. مزایا و معایب آنها هم از نگاه خریداران آورده شده است.

    ۱. میز کامپیوتر مدل CHC-005

    بهترین میز‌های کامپیوتر، CHC

    میز کامپیوتر مدل CHC-005 که در ابعاد ۸۷ ×۴۸ × ۱۱۴ سانتی‌متر تولید می‌شود، مناسب محصلان، دانشجویان، کارمندان است و می‌توان از آن در محیط خانه و همچنین محیط اداری استفاده کرد.

    جنس این میز MDF بوده و روکش ملامینه دارد. در ضمن میخ و پیچ‌های آن طوری نصب شده‌اند که در معرض دید نباشند. پایه‌های این میز قفسه‌دار و محلی مناسب برای قرار دادن برخی از وسایل مورد نیاز کاربر است.

    این میز که در رنگ‌های مختلف سفید، قهوه‌ای و مشکی مات تولید می‌شود، فقط ۲۰ کیلو وزن دارد و به سهولت جابه‌جا می‌شود.

    میز کامپیوتر مدل CHC-005، از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۲ ستاره دریافت کرده است.

    [table id=525 /]

    مشاهده تصاویر و قیمت این میز

    ۲. میز کامپیوتر مدل Minima

    بهترین میز کامپیوتر، مینیما

    اگر به دنبال میزی ساده اما کارآمد هستید، میز کامپیوتر مدل Minima مناسب‌تان است. این میز کم‌وزن و در حدود ۲۳ کیلوگرم است و می‌توانید به‌راحتی آن را جابه‌جا کنید. میز از ترکیب دو جنس چوب MDF و فلز تولید شده است و ابعادی معادل ۷۵×۶۰×۱۲۰ سانتی‌متر دارد.

    این میز قابلیت باز شدن و مونتاژ دوباره دارد و همراه با آن، یک عدد آچار آلن هم تحویل داده می‌شود. میز کامپیوتر مدل Minima علاوه‌بر اینکه فضای کمی اشغال می‌کند، به‌ دلیل باز بودن طراحی میز، نظافت اطراف آن بسیار آسان است.

    این میز در سه رنگ مختلف سفید، مشکی و قهوه‌ای تولید می‌شود.

    میز کامپیوتر مدل Minima از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴.۱ ستاره دریافت کرده است.

    [table id=527 /]

    مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این میز

    ۳. میز کامپیوتر مهرو، کد ۱۹۳۶۴

    بهترین میز کامپیوتر، مهرو

    میز کامپیوتر مهرو که ابعادی معادل ۷۲×۵۰×۱۲۰ سانتی‌متر و وزن ۱۹ کیلوگرم دارد، زیبا و با طراحی ساده اما شیک است. بدنه این میز از فلز با رنگ کوره‌ای است و تنوع رنگی در چهار رنگ مشکی، سفید، مشکی مات و مشکی براق دارد.

    میز کامپیوتر مهرو، قابلیت تنظیم پایه دارد و کاربر با توجه به نیاز خود می‌تواند آن را بلند و کوتاه کند. وزن بسیار کم این میز، موجب سهولت جابه‌جایی آن می‌شود.

    این میز از خریداران خود، از ۵ ستاره، ۴,۱ ستاره دریافت کرده است.

    [table id=528 /]

    مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این میز

    ۴. میز کامپیوتر تاشو کاردینو مدل k-109

    بهترین میزهای بازار، تاشوی کارینو

    میز کامپیوتر تاشو کاردینو مدل k-109، ابعاد ۱۶۰×۸۰×۳۰ سانتی‌متری دارد و بهترین میز برای اتاق‌هایی است که فضای کمی دارند. هر زمان که نیازی به کار با کامپیوتر نداشته باشید، می‌توانید میز را جمع کنید که ظاهر آن شبیه کمد خواهد شد.

    جنس این میز و روکش آن از MDF است و به استند موبایل و کتاب و همچنین دو عدد سه‌راهه برق جهت لوازم برقی مجهز است و در ضمن ۵۰ کیلو وزن دارد.

    این میز کامپیوتر از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۹ ستاره دریافت کرده است.

    [table id=529 /]

    مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این میز

    ۵. میز کامپیوتر مدل CHC-003

    بهترین میزهای بازار، CHC003

    میز کامپیوتر مدل CHC-003 از نوع میز L است و ابعاد هر کدام از قطعات L میزها به‌ ترتیب ۷۳× ۴۰  و ۷۳ ×۹۰× ۴۰  است. طراحی خاص این میز باعث شده تا فضایی مناسب برای مانیتور، کیس کامپیوتر، پرینتر و فایل‌های مورد نیاز داشته باشد.

    این میز در رنگ‌بندی‌های مختلف سفید، مشکی، مشکی مات، قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای روشن عرضه شده و بنا به دکوراسیون منزل یا محیط اداری‌ مورد نظر می‌توانید یکی از آنها را سفارش دهید.

    میز کامپیوتر مدل CHC-003 از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۸ ستاره دریافت کرده است.

    [table id=530 /]

    مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این میز

    ۶. میز کامپیوتر مدل الیت

    بهترین میزهای بازار، الیت

    میز کامپیوتر مدل الیت که در سه رنگ سفید، مشکی و قهوه‌ای تولید می‌شود، از جنس نئوپان و با روکش ملامینه است و به دلیل مربعی بودن، در اتاق‌های کوچک خانه به‌راحتی جا می‌شود. این میز با وجود اینکه بسیار ساده است، طبقه جاداری برای قرار دادن کتاب، لوازم‌التحریر، لپ‌تاپ یا دیگر لوازم مورد نیازتان دارد.

    میز کامپیوتر الیت فقط ۱۵ کیلوگرم وزن دارد. با این حال می‌توانید قطعات این میز را از هم باز کرده و پس از جابه‌جایی به مکان مورد نظرتان آن را با استفاده از ۱۲ عدد پیچ همراهش مونتاژ کنید.

    ابعاد میز الیت ۷۴ ×۵۹ ×۸۰ سانتی‌متر است،  از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۵ ستاره دریافت کرده است.

    [table id=524 /]

    مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این میز

    ۷. میز تحریر تاشو دیواری کاردینو مدل غزل

    میز تحریر تاشو دیواری بهترین میز کامپیوتر برای آپارتمان‌ها و اتاق‌های کوچک بوده و به همین دلیل طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این میز بدون دردسر روی دیوار نصب می‌شود و فضای بسیار کمی از اتاق را به خود اختصاص می‌دهد.

    همچنین هر زمان که بخواهید می‌توانید میز را روی دیوار جمع کنید. البته این میز فقط مناسب لپ‌تاپ است و برای کامپیوترهای رومیزی گزینه مناسبی نیست.

    جنس آن از MDF و دارای روکش است و با تعداد مناسب رولپلاک و پیچ برای نصب روی دیوار فروخته می‌شود.

    این میز تاشو که در سه رنگ قهوه‌ای روشن و تیره و سفید تولید می‌شود از کاربران خود از ۵ ستاره، ۳,۵ ستاره دریافت کرده است و در بازار با قیمت ۴۹۹هزار تومان فروخته می‌شود.

    [table id=526 /]

    ۸. میز کامپیوتر انتخاب اول مدل TO-266

    بهترین میز بازار، غزل

    میز کامپیوتر انتخاب اول مدل TO-266 با ابعاد ۷۸×۵۰×۸۰ سانتی‌متر یکی از بهترین میزهای کامپیوتر برای اتاقی با فضای نسبتا کوچک است. این میز به سینی ریلی صفحه کلید کامپیوتر مجهز است و همچنین مکانی برای قرار دادن کیس کامپیوتر دارد.

    جنس میز از MDF باکیفیت بالا و دارای روکش مقاوم در برابر خراش است. وزن این میز ۳۲ کیلوگرم بوده و به‌راحتی قابل حمل است. با این حال قطعات آن را می‌توان از هم جدا کرد و با استفاده از دفترچه راهنما آن را مونتاژ کرد.

    میز کامپیوتر انتخاب اول مدل TO-266 از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۱ ستاره دریافت کرده است.

    [table id=531 /]

    مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این میز

    بهترین صندلی‌های کامپیوتر بازار

    صندلی‌های زیر بنا بر ویژگی‌های طراحی و زیبایی، ارگونومی و راحتی، کیفیت ساخت و دوام و البته پیشنهاد خریداران معرفی شده‌اند. مزایا و معایب آنها هم از دیدگاه کاربران این صندلی‌ها آورده شده است.

    ۱. صندلی اداری آرکانو کد D550A چرمی

    بهترین صندلی بازار، آرکانو

    این صندلی برای افرادی که ساعت‌های متمادی مجبورند پشت میز کامپیوتر بنشینند، ایده‌آل است. قسمت پشتی و ارتفاع آن را می‌توان مطابق قد و حالت نشستن خود تنظیم کرد. فریم و کفی پشتی آن از چوب است و روکش کفی و پشتی چرمی دارد.

    بیشتر خریداران از کیفیت و راحتی این صندلی راضی بوده‌اند. چرخ‌های پلاستیکی آن روان است و بی‌دردسر می‌توان این صندلی را جابه‌جا کرد.

    از دیگر ویژگی‌های صندلی اداری آرکانو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • دارای فنر پشتی
    • روکش دسته
    • حداقل و حداکثر ارتفاع ۴۸-۵۶ سانتی‌متر
    • فاقد قابلیت تنظیم دسته
    • استفاده از فوم سرد
    • دارای جک بالابر ۸ سانتی‌متری
    • دارای کاور ضد خش

    این صندلی از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۸ ستاره دریافت کرده است.

    [table id=532 /]

    مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این صندلی

    ۲. صندلی اداری مدل ARA-003

    بهترین صندلی بازار، آرا

     

    صندلی اداری مدل ARA-003 مناسب میز کامپیوتر از ارگونومی خوبی برخوردار بوده و بسیار راحت است. فریم پشتی و کفی این صندلی از جنس چوب و دارای روکش پشتی از جنس چرم مصنوعی است. این صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع تا حداکثر ۶۰ سانتی‌متر دارد. همچنین جنس فوم به‌کار رفته در صندلی معمولی است.

    صندلی اداری مدل ARA-003 از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۸ ستاره دریافت کرده است و قیمت آن بنا به نوع رنگ متغیر است.

    [table id=533 /]

    مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این صندلی

    ۳. صندلی کامپیوتر مدل ۰۰۱

    بهترین صندلی بازار، ۰۰۱

    صندلی کامپیوتر مدل ۰۰۱ از کیفیت بالایی برخوردارست و می‌توانید سال‌ها با آن کار کنید. این صندلی چرخدار از ترکیبی از پلاستیک و استیل ساخته شده است.

    جنس فریم پشتی، کفی و همچنین چرخ‌ها از پلاستیک و جنس پایه و دسته استیل است. پشتی این صندلی هم روکشی از چرم مصنوعی دارد. از دیگر امکانات صندلی کامپیوتر مدل ۰۰۱ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع
    • حداقل ارتفاع: ۸۰ سانتی‌متر
    • حداکثر ارتفاع: ۹۰ سانتی‌متر
    • ابعاد کفی: ۴۰ ×۴۰ سانتی‌متر
    • جنس فوم: فوم معمولی

    این صندلی از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۷ ستاره دریافت کرده است.

    [table id=535 /]

    مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این صندلی

    ۴. صندلی اداری بتیس مدل B201

    بهترین صندلی بازار، بتیس

    صندلی چرخدار بتیس مدل B201 شباهت زیادی به مدل قبلی دارد اما کفی آن بزرگتر بوده و ارتفاع بیشتری دارد. این صندلی مقرون‌به‌صرفه و مناسب فضاهای نسبتا کوچک است و حرکت روانی دارد. چرخ‌های صندلی بتیس از پلاستیک محکم و فلز، فریم پشتی، کفی و دسته از پلاستیک و روکش کفی آن از چرم مصنوعی ساخته شده است.

    حداقل ارتفاع صندلی، ۸۰ و حداکثر ارتفاع آن ۹۵ سانتی‌متر است. ابعاد کفی هم ۶۰ ×۵۰ سانتی‌متر است.

    این صندلی از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۶ ستاره دریافت کرده است و قیمتش در بازار بنا به رنگ آن متغیر است.

    [table id=536 /]

    مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این صندلی

    ۵. صندلی کارمندی مدل k2

    بهترین صندلی بازار، بتیس

    در تولید این صندلی چرخدار از سه جنس فلز (فریم پشتی صندلی و پایه)، چوب (کفی صندلی) و پلاستیک (چرخ) استفاده شده است. فلز به‌کاررفته از نوع استیل ضدزنگ و مقاوم و جنس روکش کفی این صندلی از چرم مصنوعی است. این صندلی قابلیت تنظیم پشتی و ارتفاع صندلی را دارد که از حداقل ارتفاع ۱۰۵ سانتی‌متر تا حداکثر ارتفاع ۱۱۷ سانتی‌متر است.

    دیگر ویژگی‌های این صندلی عبارت‌اند از:

    • ابعاد کفی ۴۵×۴۵×۸ سانتی‌متر
    • ابعاد پشتی ۴۵×۶۷×۴ سانتی‌متر
    • دارای فوم معمولی

    این صندلی از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۵ ستاره دریافت کرده است.

    [table id=534 /]

    مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این صندلی

    ۶. صندلی اداری اوان مدل P101L چرمی

    بهترین صندلی بازار، اوان

    صندلی اداری برند اوان (Ovan)، مدل P101L، انتخابی مناسب برای فضاهای کوچک است. بدنه این صندلی از پلاستیک تقویت‌شده با الیاف ویژه و مجهز به تشک‌های مقاوم با روکش ضدسایش چرمی است.

    چرخ‌های این صندلی از جنس پلی‌آمید با روکش PU است که خاصیت ضدضربه بالایی دارد و روان و بی‌صدا حرکت می‌کند.

    روکش قسمت نشیمنگاه و پشتی، طول عمر بالایی دارد و در برابر پارگی یا تغییر رنگ مقاوم است. دیگر ویژگی‌های این صندلی:

    • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع
    • تنوع رنگی بالا
    • جنس فریم پشتی و کفی از پلاستیک مقاوم
    • پایه فلزی
    • دارای دسته و روکش دسته

    این صندلی از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۴ ستاره دریافت کرده است.

    [table id=537 /]

    مشاهده سایر رنگ‌ها و قیمت این صندلی

    جمع بندی بهترین میز و صندلی کامپیوتر

    استفاده از میز و صندلی مناسب حین استفاده از کامپیوتر نه تنها خستگی شما را کاهش می‌دهد بلکه به مرور زمان مانع از ایجاد مشکلات در سلامتی شما خواهد شد. در این مطلب چندین مدل پرفروش از میز و صندلی کامپیوتر را معرفی کردیم که از نظر ویژگی‌هایی چون طراحی، کیفیت ساخت، سهولت نصب و جابه‌جایی جزو برترین مدل‌ها قرار دارند.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید