بهترین کادوها برای ولنتاین ۱۴۰۰؛ از ۱۰۰ هزار تا بالای یک میلیون تومان

بهترین کادوها برای ولنتاین ۱۴۰۰؛ از ۱۰۰ هزار تا بالای یک میلیون تومان
راهنمای مطالعه

    چند روز بیشتر به ولنتاین ۲۰۲۲ نمانده است. این روز از آن تاریخ‌های عجیب‌وغریبی است که هم طرفداران زیادی دارد و هم مخالفان پرتعداد اما خوانندگان این مطلب به احتمال قریب به یقین از طرفداران آن به‌شمار می‌روند. پس اجازه دهید پیشنهادهایی درجه‌یک برای کادو ولنتاین به شما تقدیم کنیم.

    کادو ولنتاین ؛ کدام را جواب کنم؟ کدام را انتخاب کنم؟

    برخی‌ها معتقدند که ولنتاین سنتی غربی است و از آن استقبال نمی‌کنند. برخی هم می‌گویند که غرب و شرق ندارد؛ هر مراسمی با نگاه به عشق و دوستی ارزشمند است. البته گروهی هم وجود دارند که دقیقا در یکی از این دو دسته قرار نمی‌گیرند.

    آنها کسانی هستند که چه خوش‌شان بیاید و چه نه، باید برای یار گرامی در روز ولنتاین کادو تهیه کنند. حتما معنای این «باید» را درک می‌کنید. پس اجازه بدهید که بی‌حرف و توضیح، بهترین کادوها برای ولنتاین در طیف‌های قیمتی مختلف را معرفی کنیم. کادوها از بیشترین قیمت به کمترین مرتب شده‌اند.

    ۱. عطر: رایحه‌ای که شما را به یادش می‌آورد

    عطر از آن کادوهای عاشقانه و جذابی است که هیچ‌وقت تکراری نمی‌شود. بعضی‌ها می‌گویند که عطر جدایی می‌‌آورد اما شما که خرافاتی نیستید، هستید؟ خرید عطر باعث می‌شود که یاد و خاطره شیرینتان با هر پاف از عطر در یاد طرف مقابل بپیچد. چه چیزی از این بهتر؟

    ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Amour

    کادو ولنتاین دوستان عطرباز حتما با برند معروف لالیک آشنایی دارند. این مدل از آن هم برای دوست‌داران رایحه مرکبات، چوب و گیاهان خوش‌بو گزینه خوبی است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، نام این مدل از عطر لالیک هم ولنتاینی و عاشقانه است: لَمور یا به‌قول فرانسوی‌ها لَموغ یعنی عشق. این عطر ۱۰۰ میل را می‌توانید برای عشقتان بخرید و روز ولنتاین را جشن بگیرید.

    لینک خرید این عطر از دیجی‌کالا

    ادو پرفیوم مردانه لالیک مدل Pour Homme

    کادو ولنتاین - عطر
    عطر لالیک برای خانم‌ها را معرفی کردیم، حالا به سراغ یکی از مدل‌های مردانه‌اش می‌رویم که گزینه مناسبی به عنوان کادو ولنتاین برای پسر است. لالیک پور اُم یا باز به‌قول فرانسوی‌ها پوغ اُم (یعنی مخصوص مردها) طیفی از بوی میوه، وانیل، چوب، مرکبات و گل را در خود دارد. این ادوکلن ۱۲۵ میلی‌لیتر است و به این زودی‌ها تمام نمی‌شود.

    لینک خرید این عطر از دیجی‌کالا

    ۲. عروسک: یک کادوی ولنتاین ایده‌آل

    عروسک از آن هدایایی است که خانم‌ها فارغ از سن و سال‌شان دوستش خواهند داشت. همچنین یکی از پر طرفدارترین کادوهای ولنتاین در سراسر دنیاست. بنابراین خرید عروسک برای کادو ولنتاین می‌تواند انتخابی ایده‌آل باشد. خوشبختانه تا دلتان بخواهد انواع و اقسام عروسک در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف به بازار عرضه شده و با توجه به بودجه و سلیقه طرف مقابل می‌توانید یکی از آنها را برای کادو ولنتاین بخرید. فهرست قیمت انواع عروسک در دیجی‌کالا

    ۳. ساعت هوشمند؛ برای قرار عاشقانه سر وقت باشید

    بررسی می واچ لایت یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب کادو ولنتاین ساعت هوشمند است. این ساعت‌ها کاربردهای فراوانی دارند و مردانه و زنانه هم ندارند. برای ورزش و استفاده روزمره می‌توان از این ساعت‌ها استفاده کرد. البته با توجه به اینکه بازار پر از ساعت‌های هوشمند رنگارنگ با طیف‌های قیمتی متنوع است، انتخاب بهترین گزینه کمی سخت می‌شود. برند شیائومی دیگر چند وقتی است که در میان نام‌های آشنای بازار محصولات دیجیتالی حضور دارد. ساعت هوشمند شیائومی می واچ لایت (Mi Watch Lite) گزینه خوبی برای کادو ولنتاین است. این ساعت فقط ۳۵ گرم وزن و حدود ۱٫۱ گیگ حافظه داخلی دارد و می‌توانید آن را زیر آبی به عمق ۵۰ متر نگه دارید. کاربردهای مختلف هر ساعت هوشمند مانند امکان بررسی ضربان قلب، اتصال به تلفن همراه و... را هم دارد. کادوی خوبی است، نه؟ اگر متناسب با بودجه خریدتان است، این ساعت را به سبد خریدتان اضافه کنید. رنگ‌های مختلف و متنوعی از ساعت شیائومی هم موجود است که بنا به سلیقه طرف مقابلتان می‌توانید دست به انتخاب بزنید.

    ۴. هدفون؛ ترانه‌های عاشقانه با هدفونی که شما خریده‌اید

    Image result for Redmi AirDots site:daraje.com هدفون بی‌سیم برای همه مفید و مناسب است. کادو ولنتاین زیبا و مقبولی هم هست. در این روزها که استفاده‌مان از وسایل ارتباطی برای تماس‌های آنلاین و ... هم بیشتر از گذشته است، داشتن هدفون بی‌سیمی مناسب می‌تواند کارهایمان را راحت‌تر کند. هدفون زنانه و مردانه هم ندارد. پس گزینه‌ای مطلوب برای کادو ولنتاین خانم‌ها و آقایان است. در میان برندها و مدل‌های مختلف هدفون بی سیم، محصولات شیائومی و هایلو گزینه‌های قابل‌اعتنایی هستند. یکی از خوش قیمت‌ترین هدفون‌های بی سیم شیائومی، مدل Redmi Buds 3 Youth Edition است که با قیمتی به مراتب کمتر کارایی شبیه به ایرپاد اپل را فراهم می‌کند. این هدفون تا فاصله ۱۰متری از منبع پخش موسیقی کار می‌کند و با یک‌بار شارژ تا حدود ۶ ساعت موزیک پخش می‌کند. برای شارژ مجدد هم کافی است آنرا دوباره درون کیس قرار دهید. مشاهده این هدفون در دیجی‌کالا در مورد هایلو هم دو گوشی سبک و کوچک بدون هیچ سیمی وارد گوش می‌شوند و صدایی باکیفیت را پخش می‌کنند. این وسیله رابط بلوتوثی دارد و برای ورزش، بازی، مکالمه و گوش‌کردن به موسیقی عالی است. مشتریان قبلی این هدفون از زیبایی و سبکی‌اش راضی بوده‌اند. وضوح صدا هم باعث شده که آنها از هدفون هایلو رضایت داشته باشند. قیمت این هدفون هم حدود ۴۴۰ هزار تومان است.

    لینک خرید هدفون هایلو از دیجی‌کالا

    ۵. کیف و کفش؛ با هم زیر برف و باران قدم بزنید

    ولنتاین از آن رویدادهای زمستانی است. پس خرید کادوهای زمستانی هم می‌طلبد. منظور از کادوهای زمستانی چیست؟ بلیت سفر به منطقه‌ای سرد و پربرف؟ این هم ایده فوق‌العاده‌ای است اما به‌شرط آنکه کرونا دست از سرمان برداشته باشد و از آن مهم‌تر، بودجه لازم برای خرید بلیت قطار و هواپیما و... موجود باشد. حالا اجازه بدهید که فعلا به معرفی یکی دیگر از کادوهای زمستانی مشغول شویم که در دسترس‌تر است و در حال حاضر هم امکان خریدش وجود دارد. برای عشقتان نیم‌بوت بخرید. دست یار را بگیرید و با نیم‌بوت زیر برف و باران قدم بزنید. خیلی شاعرانه می‌شود. قبول کنید.

    ست کیف و نیم بوت زنانه مدل PST019

    کادو ولنتاین این ست رسمی هم زیباست و گزینه خوبی برای کادو ولنتاین به نظر می‌رسد. به روزهایی فکر کنید که کرونا کاملاً تمام شده و دست‌دردست عشقتان به مهمانی می‌روید و او هم این هدیه جذاب شما را استفاده می‌کند. لحظه شیرینی را برایتان ترسیم کردیم، نه؟ این ست از جنس چرم مصنوعی و پارچه درست شده و قیمت آن در حدود ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. قیمت این هدیه تقریباً مناسب است؛ دقت کنید که ست شامل یک جفت کفش شکیل و کیفی جذاب است که استایل را دیدنی می‌کند. ست کیف و نیم بوت زنانه ست کالکشن مدل LUX کد 2083 رنگ مشکی

    نیم بوت مردانه مدل CARDIAN-ME

    هدیه ولنتاین این نیم‌بوت مردانه هم حالت رسمی دارد و هم اسپورت. در هر دو سبک از تیپ و استایل می‌توان از آن استفاده کرد و حسابی شیک شد. این محصول از چرم طبیعی است و با یک زیپ بازوبسته می‌شود. پس اگر دقیقاً نمی‌دانید که ترجیح عشقتان در خرید چیست و به بوتی اسپورت نیاز دارد یا رسمی، این پیشنهاد می‌تواند شما را از بلاتکلیفی خارج کند. برای خرید نیم‌بوت مردانه برای عشقتان باید حدود ۷۸۰ هزار تومان دست‌به‌جیب شوید.

    ۶. باکس ولنتاین؛ جعبه‌ای پر از شور و عشق هدیه بدهید

    حتما شما هم خرس‌ها، شکلات‌ها و قلب‌های قرمز را در روز ولنتاین دیده‌اید و می‌دانید که بخش مهمی از بازار کادو ولنتاین را به خودشان اختصاص می‌دهند. شما می‌توانید باکس ولنتاین یا همان جعبه‌ای زیبا تهیه کنید و در آن شکلات، خرس یا هر چیز دیگری بگذارید. باکس‌های آماده‌ای هم وجود دارند. در این ست‌های آماده، عروسک، گل و ... وجود دارد. مثلا نمونه‌ای از این ست‌ها را در ادامه معرفی کرده‌ایم:

    ست هدیه عروسک طرح خرس قرمز کد ATV008

    کادو ولنتاین شما می‌توانید این ست را به همراه گل طبیعی، کادو ولنتاین اصلی خود یا همین‌طور ساده به عشقتان تقدیم کنید. دیگر سلیقه و بودجه خودتان است که منجر به تصمیم‌گیری نهایی‌ می‌شود.

    ست هدیه زنانه؛ چرم ایرانی هدیه بدهید

    کادو ولنتاین

    حالا که بحث ست هدیه شد، توجه‌تان را به ست هدیه چرمی زنانه جلب می‌کنیم. این گزینه هم ایده خوبی برای کادو ولنتاین است. بنا به بودجه و حساسیت‌هایتان می‌توانید ست‌های کیف و آینه و... خریداری کنید. منظور از حساسیت چیست؟‌  منظور علاقه یا بی‌علاقگی نسبت به استفاده از چرم طبیعی است.  البته کاملا قابل‌درک است که بعضی از افراد با صنعت چرم مخالف‌اند. این دسته از دوستان هم می‌توانند به سراغ چرم‌های مصنوعی بروند.

    این ست هدیه که در بالا می‌بینید، از چرم طبیعی ساخته شده و شامل کیف پول و جاسویچی است و رنگ‌های بسیار متنوعی هم دارد.

    ست هدیه مردانه ؛ چرم ایرانی هدیه بدهید

    کادو ولنتاین برای پسرهاکادو ولنتاین برای پسر می‌خواهید؟ یکی از بهترین گزینه‌ها ست هدیه مردانه است که جدای از کادو ولنتاین، برای مراسم و موقعیت‌های دیگر هم می‌توانید آن را به عنوان کادو انتخاب کنید. در نمونه‌ای که در تصویر می‌بینید، کمربند، جاکلیدی و کیف پولی از چرم طبیعی وجود دارد.

    باز هم اگر نسبت به خرید چرم طبیعی برای کادو ولنتاین بی‌میل هستید، امکان تهیه موارد مصنوعی هم وجود دارد. این ست هدیه چرمی قیمتی مناسب و رنگ‌بندی‌های مختلفی دارد.

    لینک خرید این ست مردانه از دیجی‌کالا

    جمع بندی راهنمای خرید کادو ولنتاین

    برخی معتقدند که ارزش معنوی کادو مهم است. برخی هم به مادیات اهمیت می‌دهند. فرقی نمی‌کند که یارتان در کدام دسته قرار می‌گیرد؛ در هر حال، اگر بداند که برایش وقت گذاشته‌اید و برای خرید کادو ولنتاین او حتی مقالات اینترنتی را هم جست‌وجو کرده‌اید، قطعا خوشحال می‌شود. اگر شما هم پیشنهادی دارید، حتما برایمان بگویید. از میان گزینه‌های پیشنهادی مقاله کدام مورد را برای کادو ولنتاین ۱۴۰۰ پسندید؟
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید