بهترین مواد شوینده برای شستشوی آسان و سریع مبلمان

بهترین مواد شوینده برای شستشوی آسان و سریع مبلمان
راهنمای مطالعه

    شستشو مبل به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های خانه تکانی عید نوروز نیاز به رعایت اصولی دارد که مهمترین بخش آن انتخاب درست مواد شوینده است. در این مطلب بهترین مواد شوینده مبل را معرفی کرده‌ایم که در شستشو مبل بدون آسیب زدن به آن به شما کمک خواهند کرد

    بهار زیبا دارد می‌آید. شکوفه‌های خوشبو و برگ‌های تُرد و تازه در راه‌اند. چه چیزی از این بهتر؟ نزدیک‌شدنِ آمدن بهار علاوه بر بوهای خوش طبیعت با حضور رایحه و بوی مواد شوینده هم اعلام می‌شود. قبول دارید؟ شوینده‌های رنگارنگ و بوهای‌شان. در این مقاله هم از بهترین مواد شوینده مبل برایتان می‌گوییم.

    بهترین مواد شوینده مبل چه ویژگی‌هایی دارند؟

    در میان تمیزکاری بخش‌های مختلف منزل برای نوروز، شست‌وشوی مبل‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا؟ چون هرگونه لک و کثیفی که روی پارچه مبل باقی بماند، خیلی زود و سریع اعلام حضور می‌کند. پاک کردن این لکه‌ها هم کار آسانی نیست و گاهی بعضی شوینده‌ها حتی اوضاع را خرابتر هم می‌کنند. بنابراین انتخاب شوینده درست بر اساس جنس مبل،نوع پارچه و بافت آن و نوع لکه اهمیت زیادی دارد.

    در این مقاله از بهترین مواد شوینده مبل برایتان می‌گوییم. این مواد از میان محبوب‌ترین گزینه‌های مشتریان ایرانی انتخاب و از نقطه‌نظر معیارهای زیر بررسی شده‌اند:

    • میزان تمیزکنندگی
    • سهولت در استفاده
    • نظرات کاربران

    مواردی که در این مقاله معرفی شده‌اند، بهترین مواد شوینده مبل از نقط‌ه‌نظر محبوبیت در میان خریداران ایرانی است.

    شامپو فرش و مبل نانو نیپ 

    بهترین مایع شوینده مبل

    انتخاب دیگرتان برای رسیدن به بهترین مایع شوینده مبل هم شامپوی نانو نیپ کد 01 وزن 1000 گرم است. نانو نیپ برای شستن مبل‌ها و فرش‌ها کاربرد دارد و وزنش هم زیاد و مطلوب است" حدود یک کیلوگرم.

    میزان تمیزکنندگی

    تمیزکنندگی شامپوی نانو نیپ بالاست. یکی از بهترین ویژگی‌هایش این است که ضمن قدرت در تمیزکردن و از بین‌بردن لکه‌ها، کاری به بافت و تاروپود مبل و فرش ندارد. در نتیجه، با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

    سهولت استفاده

    استفاده از این شامپوی فرش و مبل هم ساده است و نیازی به ترکیب‌کردن آن با مواد دیگر و آب وجود ندارد. بوی خوش و کیفیت عالی باعث شده که نانو نیپ از محبوب‌های پرفروش بازار باشد.

    نظرات کاربران

    مشتریان قبلی این شامپوی مبل معتقدند که لکه‌بری و شفاف‌کنندگی آن بسیار زیاد است. به‌گواه یکی از مشتریان قبلی‌ حتی امکان پاک‌کردن و نظافت مبل‌ها و فرش‌های کرم و سفید هم با این محصول وجود دارد. در اسفند ۱۴۰۲، این مایع را در حدود ۸۰ هزار تومان بخرید.

    این شامپو فرش و مبلمان از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴.۱ ستاره دریافت کرده است.

    لینک خرید این اسپری از دیجی‌کالا

    اسپری لکه بر مبل و فرش دکتر دیاری 

    بهترین شوینده مبل

    اسپری لکه بر مبل و فرش کلینیک فرش دکتر دیاری مدل ۹۷۸۲۰ بیشتر با تمرکز بر پاک‌سازی فرش و موکت تولید شده اما کاربردهای زیادی در زمینه پاک‌سازی مبل هم دارد.

    میزان تمیزکنندگی

    این اسپری لکه‌بر بو و رایحه خاصی ندارد و برای افراد حساس به بوهای محصولات شیمیایی گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. سازندگانش مدعی‌اند که اسپری دکتر دیاری می‌تواند بیش از ۴۰ نوع لکه را پاک‌سازی کند.

    [related]22225[/related]

    سهولت در استفاده

    این محصول هم در قالب اسپری عرضه می‌شود. برای همین کارکردن با آن بسیار ساده است و به‌راحتی می‌توانید حجم دلخواه برای پاک‌سازی لکه‌های مبل و فرش را کنترل کنید.

    نظرات کاربران

    کاربران دیجی‌کالا که بهترین شوینده مبل دکتر دیاری را خریداری کرده‌اند از میزان غلظت و توانایی پاک‌کنندگی‌اش راضی بوده‌اند. برای مثال، یکی از مشتریان درباره اسپری لکه‌بر کلینیک فرش دکتر یاری گفته که لکه‌ نسکافه را به‌سادگی با آن پاک کرده است. قیمت این محصول در زمستان ۱۴۰۲، حدود ۶۹هزار تومان است.

    این اسپری لکه‌بر مبلمان از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴ ستاره دریافت کرده است.

    لینک خرید این اسپری از دیجی‌کالا

    شامپو فرش ونیش 

    شامپو فرش ونیش

    شامپو فرش ونیش مدل Hali Elde از برندهای خوب بازار در تولید محصولات شوینده است. امتحانش را در طی سالیان فعالیت پس داده و می‌توانید روی آن حساب کنید. درباره شوینده مبل، فرش و موکتش هم تعریف‌ها و تمجیدهای قابل‌ملاحظه‌ای وجود دارد.

    میزان تمیزکنندگی

    ونیش به‌خوبی از عهده تمیزکردن فرش و مبل برمی‌آید. شاید برایتان جالب باشد که برای لباس هم می‌توانید روی آن حساب کنید. لکه‌گیری و از بین‌بردن چربی‌ها از جمله ویژگی‌های مطلوب ونیش است.

    سهولت در استفاده

    استفاده از بهترین شوینده مبل ونیش هم اصلاً سخت و پیچیده نیست. این مایع شوینده علاوه‌بر تمیز کردن لکه‌ها،  رنگ‌های فرش را با هم ترکیب نمی‌کند و به بافت و تاروپود فرش و مبل‌ها آسیب نمی‌زند.

    می‌توانید درجه غلظت این شامپو را بنابه دلخواه تغییر دهید و از آب برای رقیق شدن آن کمک بگیرید. هنگام تمیزکاری، این شامپو را با آب مخلوط کنید و سپس با استفاده از ابر تمیز و محلول آب و شامپوی ونیش، مبلمان و فرش را تمیز کنید.

    فقط یادتان باشد تا خشک شدن کامل فرش یا مبلمان از راه رفتن یا نشستن روی آن خودداری کنید؛ زیرا الیاف هنگام خیس بودن به‌سرعت چربی، آلودگی و رنگ را به خود می‌گیرد.


    نظرات کاربران

    مشتریان قبلی شوینده ونیش از بوی خوش و براق‌کنندگی‌اش تعریف‌وتمجید کرده‌اند. لکه‌زدایی قوی این مایع هم یکی از دلایل کلیدی محبوبیتش به‌نظر می‌رسد. قیمت آن هم در اسفند ۱۴۰۲، ۲۰۰هزار تومان است. این شامپو از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳.۹ ستاره دریافت کرده است.

    شامپو فرش بس مدل آبی

    شامپو فرش بس
    شامپو مبل و فرش بس مدل آبی، یکی از بهترین برندهای شستشوی فرش و مبلمان است و برای لکه‌زدایی و تمیزکنندگی این وسایل استفاده می‌شود.

    میزان تمیزکنندگی

    یکی از ویژگی‌های شامپو فرش و مبلمان بس، جلوگیری از تداخل رنگ‌ها یا از بین رفتن شادابی و نشاط رنگ فرش، موکت و مبلمان است. این محصول کیفیت و کارایی بالایی دارد. همچنین این شامپو رایحه بسیار خوب و مطبوعی دارد.

    سهولت در استفاده

    شستن فرش و مبل با این شامپو، بسیار آسان است. مقدار مناسبی از شامپو را با آب ترکیب‌ کرده و سطح مورد نظر را با اسفنج آغشته به این محلول، تمیز کنید و در پایان با دستمال کتانی نمدار آن را پاک کنید.

    نظرات کاربران

    بیشتر خریداران از این شامپو و کیفیت آن رضایت دارند و پاک‌کنندگی، اقتصادی بودن و رایحه آن را عالی می‌دانند. این محصول از کاربران از ۵ ستاره، ۴.۱ ستاره دریافت کرده و قیمت آن با توجه به حجم آن بسیار خوب و مقرون‌به‌صرفه است. این شامپو فرش در بازار امروز (اسفند ۱۴۰۱) با قیمت ۲۸هزار تومان فروخته می‌شود.

    شامپو فرش، موکت و مبلمان گلرنگ مدل White

    شامپو مبل گلرنگ
    اگر محصولی می‌خواهید که بدون دردسر، فرش، موکت و مبلمان‌تان را لکه‌زدایی کند، شامپو گلرنگ مدل «وایت» پیشنهاد می‌شود.

    میزان تمیزکنندگی

    شامپو فرش و مبلمان گلرنگ، قدرت بالایی در تمیز کردن و لکه‌زدایی دارد و می‌توانید با خیال راحت فرش و مبل‌های خانه را تمیز کنید.

    سهولت استفاده

    استفاده از این محصول ساده و راحت است. کمی از این شامپو را با مقداری آب جوش حل کنید و با کمک برس نرم، اسفنج یا پارچه کتان مواد را روی فرش یا مبل با حرکت‌های آرام بمالید. پس از تمیز کردن با پارچه خشک کتان روی مبل یا فرش را تمیز کنید.

    نظرات کاربران

    بیشتر کاربران این محصول، از این برند راضی هستند و می‌گویند با استفاده از این شامپو فرش توانسته‌اند حتی لکه‌های قدیمی را هم تمیز کنند. خریداران این شامپو از ۵ ستاره به آن ۳.۹ ستاره داده‌اند. این شامپو مبل و فرش در بازار (اسفند ۱۴۰۲) با قیمت ۲۸هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می‌شود.

    اسپری لکه‌بر مبل و فرش دیپافو مدل FC1

    شامپو فرش دیپافو

    اسپری لکه‌بر مبل و فرش دیپافو مدل FC1، اولین‌ لکه‌بر تخصصی با فناوری کف فعال است که می‌تواند انواع لکه‌های سخت، مانند لکه‌های غذا، چای، قهوه، دوده، انواع آبمیوه‌ها و غیره را به‌راحتی پاک کند.

    میزان تمیزکنندگی

    قدرت لکه‌زدایی، چربی‌زدایی و تمیزکنندگی این شامپو عالی است و این محصول از کیفیت و کارایی بالایی برخوردارست.

    سهولت استفاده

    استفاده از این شامپو مبل و فرش بسیار راحت است. کافی است اندکی از لکه‌بر دیپافو را روی لکه مورد نظر اسپری کنید و پس دو دقیقه که محلول در لکه نفوذ کرد، با یک پارچه سفید و تمیز لکه را پاک کنید.

    نظرات کاربران

    بیشتر خریداران این شامپو به‌دلیل اینکه بعد از پاک شدن لکه، نیازی به شستشوی محل لکه ندارند، از این محصول رضایت دارند. کاربران می‌گویند که این شامپو لکه‌بری قوی است و حتی با ۲ تا ۳ بار استفاده، لکه‌های قدیمی را تا ۸۰درصد پاک می‌کند. بااینحال برخی از مصرف‌کنندگان در پاک کردن لکه‌های قدیمی نتیجه‌ای نگرفتند. این محصول از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳.۹ ستاره دریافت کرده‌اند و قیمت آن در بازار (اسفند ۱۴۰۲) ۶۷هزار و ۵۰۰ تومان است.

    شامپو فرش و مبل نانوسان مدل CarpetShampoo

    شامپو مبل نانوسان
    شرکت گلوبال پریفر آلمان با استفاده از ترکیبات نانو در تولید این شامپو فرش و مبل، این محصول را تولید کرده است.

    میزان تمیزکنندگی

    شامپو مبل و فرش نانوسان را می‌توان در تمیز کردن، لکه‌ و چربی‌زدایی مبل، موکت و دیگر نسوج صنعتی به کار گرفت. این محصول آزمایش‌های مربوط به کنترل کیفیت را با موفقیت گذرانده است. این شامپو علاوه‌بر تمیز کردن مبل و فرش، قوام و رنگ پارچه را هم کاملا حفظ می‌کند.

    سهولت استفاده

    استفاده از این شامپو مانند شامپو مبل و فرش‌های دیگر ساده و بی‌دردسر است. ابتدا مقدار مورد نیاز از محصول را با مقدار مساوی آب، رقیق کرده و سپس با یک قطعه ابر یا پارچه (بهتر است از نوع تور باشد)، سطح مبل یا فرش را تمیز کنید و در پایان آن را با استفاده از پارچه خشک و تمیز دیگری پاک کنید.
    نکته: قبل از استفاده از محصول، آن را بر روی بخشی از سطح امتحان کنید و همچنین یادتان باشد هنگام استفاده از هر نوع ماده شوینده، دستکش به دست داشته باشید.

    نظرات کاربران

    خریداران این محصول، از قدرت آن در سریع پاک کردن لکه‌ها بسیار راضی‌اند و آن را عالی و فوق‌العاده می‌دانند. اما از نظر حجم و مقایسه آن با قیمت این محصول که در حال حاضر (اسفند ۱۴۰۲)، ۱۴۰هزار تومان فروخته می‌شود و فقط ۵۰۰ میلی‌لیتر حجم دارد، رضایت ندارند. این محصول از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴.۱ ستاره دریافت کرده است.

    شامپو فرش و مبل رافونه مدل sh_raf

    شامپو مبل رافونه
    محصولات رافونه از برندهای قدیمی و باسابقه در زمینه محصولات تمیزکننده است و روزبه‌روز به کیفیت آنها افزوده می‌شود. همچنین نوع اسپری این محصول هم تولید شده است.

    میزان تمیز‌کنندگی

    شامپو مبل و فرش رافونه دارای فرمولاسیون ماسب برای شستشوی انواع فرش‌ها و موکت و همچنین مبلمان است. مواد این شامپو با الیاف به‌کار رفته در تولید پارچه‌های رومبلی و فرش و موکت کاملا سازگاری دارد.

    سهولت استفاده

    مقداری مناسب از شامپو را روی مبل و فرش بریزید و با پارچه یا اسفنج روی آن بکشید و چند دقیقه بعد با دستمال بدون کرک آن را پاک کنید. برای لکه‌های مقاوم باید زمان بیشتری را صبر کنید. اگر از نوع اسپری این محصول استفاده می‌کنید، با فاصله ۲۰‌سانتی‌متری روی لکه اسپری کنید.

    نظرات کاربران

    خریداران این محصول از کیفیت بالا و لکه‌زدایی و تمیزکنندگی آن راضی هستند و حفظ رنگ و جلوگیری از تداخل رنگ‌های الیاف را از ویژگی‌های خوب آن می‌دانند. این محصول از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴.۲ ستاره دریافت کرده است و در بازار (اسفند ۱۴۰۲) با قیمت ۴۵ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته می‌شود.

    اسپری پاک کننده و لکه بر مبل و فرش استونیش 

    شامپو مبل استونیش
    شوینده‌های برند استونیش، مدل Permium 3X، به ‌دلیل فرمولاسیون قوی خود، از بهترین شوینده‌های مبل و فرش در لکه‌ و چربی‌زدایی مبلمان و انواع فرش‌ها هستند. در میان این شوینده‌ها اسپری و مایع پاک‌کننده استونیش خودنمایی می‌کنند.

    میزان تمیزکنندگی

    اسپری پاک کننده و لکه بر مبل و فرش استونیش مدل Permium 3X به عمق بافت‌ها نفوذ کرده و با جدا کردن لکه‌ها از درون الیاف، بدون اینکه صدمه‌ای به بافت فرش و مبلمان بزند، لکه‌ها را پاک می‌کند. این محصول ضدعفونی‌کننده و ضدقارچ است. حاوی رایحه خوش بوده و مانع پوسیدگی الیاف می‌شود.

    سهولت استفاده

    پس از جارو کردن سطح بدون اینکه مبلمان را خیس کنید، فوم محصول را روی اسفنج اسپری کرده و به آرامی کل سطح را با استفاده از دستمال مرطوب بمالید. بعد از پایان کار سطح را با دستمال خشک، پاک کنید. در ضمن این محصول در آب سرد فعال است.

    نظرات کاربران

    این محصول از نظر خریداران لکه‌بری قوی است که می‌تواند بیشتر لکه‌ها، حتی لکه‌های قدیمی را پاک کند. البته برخی معتقدند برای مبلمان با رنگ روشن کارایی لازم را ندارد. این محصول از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴.۱ ستاره گرفته است و در بازار با قیمت ۶۳ هزار و ۸۸۰ تومان فروخته می‌شود.

    اسپری فوم جادویی گلشاد 

    شامپو گلشاد
    اسپری فوم جادویی گلشاد کد G002، شوینده و پاک‌کننده چندمنظوره است که برای بیشتر سطوح، از جمله مبلمان و فرش کاربرد دارد.

    میزان تمیزکنندگی

    این شوینده بسیار قوی است و قدرت تمیزکنندگی، لکه و چربی‌زدایی فوق‌العاده‌ای دارد. درضمن سرعت زدودن انواع آلودگی‌ها با این محصول بسیار بالاست.

    سهولت استفاده

    استفاده از این شوینده بسیار راحت است. مقداری از محلول را روی سطح مورد نظرتان اسپری کرده و سپس با دستمال نخی، سطح را تمیز کنید. البته برای تمیز کردن مبلمان بهتر است، محلول را روی پارچه نخی اسپری کنید و کف آن را به‌ آرامی روی سطح بکشید. بعد از پایان کار، سطح را با پارچه خشک پاک کنید.

    نظرات کاربران

    بیشتر خریداران از کیفیت و کارایی این محصول به‌طور کلی رضایت دارند. اما برخی می‌گویند که همه لکه‌ها، از جمله لکه روغن یا لکه‌های خیلی قدیمی را به‌خوبی تمیز نمی‌کند. این محصول از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴ ستاره دریافت کرده و در بازار (اسفند ۱۴۰۲) با قیمت ۱۱۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    لکه بر فرش و مبل مکس نیت مدل نانو خشکشویی

    مکس‌نیت

    ژل لکه‌بر فرش و مبل مکس نیت مدل نانو خشکشویی مناسب تمیز کردن انواع لکه‌های روی سطوح فرش و مبل است. این ژل، علاوه‌بر برطرف کردن لکه‌ها، چربی‌زدای خوبی است.

    میزان تمیزکنندگی

    این ژل لکه‌بر قدرت بالایی در پاک کردن لکه‌های مواد مختلف مانند چای، قهوه، جوهر، شکلات و غیره از سطح فرش، مبل، صندلی و نمدی سقف خودرو دارد.

    سهولت در استفاده

     این بهترین شوینده مبل، با استفاده از فناوری نانو، کار تمیز کردن لکه‌ها را آسان کرده است. برای تمیز کردن لکه‌ها، باید ابتدا قسمت مورد نظر را کمی مرطوب کنید. سپس از محلول ژله‌ای این محصول روی آن مالش دهید، پس از مدتی لکه جدا می‌شود و با دستمالی دیگر می‌توانید جای آن را هم کاملا تمیز کرده و لکه را از بین ببرید.

    نظرات کاربران

    سهولت استفاده از این محصول کاربران را از خود راضی نگهداشته اما قیمت گران در مقایسه با حجم فقط ۲۵۰ میلی‌لیتر موجب گله خریداران شده است. این محصول از کاربران خود از ۵، ۴.۲ ستاره دریافت کرده است و در بازار (اسفند ۱۴۰۲) با قیمت ۹۷هزار تومان فروخته می‌شود.

    محلول تمیزکننده مبل و فرش نانو سارنگ

    نانوسارنگ

    محلول تمیزکننده مبل و فرش نانو سارنگ،‌ مدل ۱۰۳، لکه و چربی‌زداست و با آن می‌توان آلودگی‌های روی مبلمان و فرش را به‌خوبی تمیز کرد.

    میزان تمیزکنندگی

    توانایی پاک و تمیز کردن لکه‌های ناشی از چای، شکلات، روغن، دوده و غیره این شوینده بالاست و تمیزکاری را برای کاربر راحت می‌کند.

    سهولت در استفاده

    برای لکه‌گیری، ابتدا ۴ قطره از محلول نانو سارنگ را روی اسکاچی ریخته و لکه‌ها را به‌آرامی پاک کنید. در پایان برای شستشوی جای لکه‌ها، یک استکان آب ولرم و حدود ۴ تا ۵ پیمانه از این محلول شوینده را با هم مخلوط کنید و ظرف را کاملا هم بزنید و با کمک کف به‌دست آمده و یک تکه ابر، جای لکه‌ها را کاملا تمیز کنید.

    نظرات کاربران

    کاربران از عملکرد این محلول شوینده راضی هستند اما از قیمت گران آن و حجم کم ۲۵۰ میلی‌لیتری رضایتی نداشتند. این محصول از خریداران خود از ۵، ۴.۱ ستاره دریافت کرده و در بازار (اسفند ۱۴۰۲) با قیمت ۱۱۰هزار و ۴۰۰ تومان فروخته می‌شود.  

    لکه بر مبل و فرش هیراد

    هیراد

    لکه بر مبل و فرش هیراد مدل 001،‌ برای تمیز کردن فرش، موکت و مبل کاربرد دارد و رایحه‌ای مطلوب از خود به جای می‌گذارد.

    میزان تمیزکنندگی

    این محصول با قدرت بالایی که دارد می‌تواند به‌راحتی، مبل و فرش‌هایتان را تمیز کند و کوچکترین صدمه‌ای به بافت مبل، فرش و موکت‌ها نزند.

    سهولت در استفاده

    این شوینده بدون دردسر لکه‌های موجود روی فرش و مبل را تمیز می‌کند و برای از بین بردن آلودگی‌ها مجبور به صرف انرژی زیاد نیستید.

    نظرات کاربران

    برخی از خریداران عملکرد این شوینده را معمولی می‌دانند اما دیگران از خرید خود راضی بوده و کار با این محصول را راحت ارزیابی کرده‌اند. این محصول از خریداران خود از ۵، ۴ ستاره گرفته و در بازار (اسفند ۱۴۰۲) با قیمت ۴۳هزار تومان فروخته می‌شود.

     شامپو فرش نانوزیت

    نانوزیت

    شامپو فرش نانوزیت کد 3014843، بهترین شوینده مبل و فرش است که بر اساس فناوری‌های روز دنیا بر پایه نانو تولید شده است.

    میزان تمیز‌کنندگی

    این محصول به‌صورت کنسانتره (غلیظ) است و قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی دارد. این محصول با وجود ترکیباتی چون پروپیلن گیلیکول، سدیم گلوکونات، سدیم بیکربنات، اسید سیتریک و مواد شیمیایی پاک‌کننده دیگر می‌تواند انواع لکه‌های چربی، خون، چای، قهوه، سس گوجه و غیره را به‌راحتی پاک کند.

    سهولت در استفاده

    برای تمیز کردن لکه‌های مختلف می‌توانید مقدار متفاوتی از این محصول را با آب ترکیب کرده و به‌راحتی لکه مورد نظر را پاک کنید. مثلا، برای تمیز کردن لکه‌‌های چربی، یک پیمانه از این محصول را با ۱ لیتر آب در دمای ۲۰ درجه مخلوط کرده و لکه چربی را بدون دردسر تمیز کنید.

    همچنین می‌توانید مایع مخلوط آماده‌شده از این محصول و آب را درون اسپری ریخته و کاملا تکان دهید تا به کف برسید. سپس کف را از فاصله ۱۰ سانتی‌متری به روی سطح مورد نظر اسپری کنید و پس از ۳ دقیقه، محل را با ابر بشویید. به همین سادگی، جای لکه‌ها تمیز می‌شوند.

    نظرات کاربران

    بیشتر کاربران از خرید این محصول راضی هستند، اما برخی دیگر از کاربران عملکرد آن را در حد متوسط می‌دانند. البته نداشتن رایحه تند این محصول هم برایشا رضایت‌بخش بود. درضمن برخی از کاربران هم می‌گفتند، این محصول در گذشته کیفیت بیشتری داشته است.

    این مدل از شامپوهای نانوزیت، از کاربران خود از ۵، ۳.۹ ستاره دریافت کرده و در بازار با قیمت ۷۹هزار تومان فروخته می‌شود.

    اسپری لکه بر منسوجات و فرش بایو سلامت

    بایو سلامت

    اسپری و ساشه لکه‌بر منسوجات و فرش بایو سلامت مدل 011، با استفاده از زیست‌فناوری تهیه شده است. این فناوری در میان پاک‌ترین و اقتصادی‌ترین فناوری‌های امروزی قرار دارد. این ماده شوینده، مناسب فرش و مبلمان و دیگر منسوجات است و آلودگی‌هایی که منشا مواد آلی دارند را به‌خوبی از بین می‌برد و در عین حال برای سلامتی انسان و همینطور محیط‌زیست بی‌خطر است.

    میزان تمیزکنندگی

    از آنجایی‌که بیشتر لکه‌های به‌جا مانده روی فرش، مبلمان، موکت و پرده‌ بیشتر منشا آلی دارند، این محصول به‌‌‌خوبی آنها را تمیز و عاری از هر لکه و آلودگی می‌کند.

    سهولت در استفاده

    این محصول تاثیر بسیار قوی در حذف بوی نامطبوع از سطوح و محیط دارد و موقع استفاده از آن فقط کافی است، روی نقطه مورد نظر،‌ محلول را اسپری کنید و سپس برس نرم یا پارچه خشک روی آن بمالید. البته محصول را باید ابتدا با کمک راهنمای استفاده، با آب رقیق کنید. درضمن یک ساشه معادل یک شامپو فرش یا مبلمان می‌باشد و دو ساشه دیگر معادل یک لکه‌بر قوی است.

    نظرات کاربران

    بیشتر کاربران از این محصول رضایت دارند و از اینکه بدون بو است و برای افراد دارای حساسیت مضر نیست آن را بسیار مناسب می‌دانند. قدرت و سرعت پاک‌کنندگی این محصول هم مورد تایید بسیاری از خریداران بوده است.

    خریداران این محصول از ۵،‌ ۴ ستاره به آن داده‌اند و این ماده لکه‌بر در بازار (اسفند ۱۴۰۲) با قیمت ۱۰۴هزار تومان فروخته می‌شود.

    شامپو مبل هکش

    شامپو فرش هکش

    محصولات نانو در تمیز کردن آلودگی‌های مبلمان بسیار عالی هستند. شامپو مبل هکش مدل 206207 یکی از این محصولات است که می‌تواند هر نوع مبلمان با هر مدلی را تمیز کند.

    میزان تمیزکنندگی

    این محصول که بهترین شوینده مبل است، در تمیز کردن کثیفی‌ها کیفیت بالایی دارد و می‌تواند بدون دردسر لکه‌ها، چربی‌ها و دیگر آلودگی‌ها را به‌خوبی تمیز کند.

    سهولت در استفاده

    استفاده از این اسپری بسیار راحت است و فقط کافی است روی آلودگی از مواد شوینده اسپری و چند دقیقه صبر کنید. سپس با دستمال روی آن بکشید. لکه‌ها و آلودگی‌ها کاملا تمیز می‌شوند.

    نظرات کاربران

    بیشتر کاربران از این محصول و کیفیت آن رضایت دارند. اما برخی از خریداران هم چندان رضایتی از قدرت شویندگی آن نداشتند و کیفیت این محصول را معمولی ارزیابی کردند. به‌طور کل این محصول از خریداران خود از ۵،‌ ۳.۹ ستاره دریافت کرده و در بازار با قیمت ۷۲هزار تومان فروخته می‌شود.

    ژل لکه‌بر مبل پاکر طرح الماس

    پاکر طرح الماس

    ژل لکه‌بر مبل پاکر طرح الماس بهترین شوینده مبل است که مطابق با استاندارد روز اروپا تولید شده است. در تولید این محصول، کیفیت و کارآیی بالا، دوستدار محیط‌زیست و مقرون‌به‌صرفه بودن مورد توجه  قرار گرفته است. 

    میزان تمیزکنندگی

    این محصول می‌تواند به‌راحتی هر لکه‌ای، همچون چای، قهوه، روغن و چربی را پاک کند. البته اگر لکه قدیمی باشد برای رفع آن به زمان و تلاش بیشتری لازم است اما لکه‌هایی که تا ۴۸ ساعت از آن گذشته باشد را تا ۹۹درصد تمیز می‌کند.

    سهولت در استفاده

    استفاده از این ژل راحت است. فقط کافی است مقداری از ژل را روی ابر یا دستمالی تمیز بریزید و با آن لکه را تمیز کنید.

    نظرات کاربران

    بیشتر کاربران از کیفیت و کارایی این محصول رضایت داشتند اما از قیمت بالای آن شاکی بودند. این محصول از خریداران خود از ۵، ۴.۳ ستاره دریافت کرده و در بازار با قیمت ۱۰۰هزار تومان فروخته می‌شود.

    جمع‌بندی معرفی بهترین مواد شوینده مبل

    در این مطلب ۱۷ مدل از بهترین مواد شوینده مبل را با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف معرفی کردیم. نقطه اشتراک این مواد کارایی و قدرت بالای آنها در شستشو مبل، سهولت استفاده و قیمت مناسب است بنابراین بر اساس اولویت و نیاز خود می‌توانید هر کدام از آنها را انتخاب کنید. مثلا اگر به بوها و رایحه‌های محصولات شیمیایی حساسیت دارید، ‌سراغ اسپری بمو بروید که فاقد رایحه است؛ یا اگر حجم شوینده برایتان مهم است از شوینده نانو نیپ با حجم ۱۰۰۰ گرم استفاده کنید. نظر شما در مورد بهترین شوینده مبل چیست؟ 
    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید