با پرفروش‌ترین برندهای ایرانی قاب گوشی آشنا شوید

با پرفروش‌ترین برندهای ایرانی قاب گوشی آشنا شوید
راهنمای مطالعه

    احتمالا شما هم تا حالا قاب گوشی هایی را دیده‌اید که با نقش و نگارهای زیبا در همان نگاه اول توجه همه را به خود جلب می‌کنند. در این راهنمای خرید قاب گوشی ایرانی برندهای خوش‌نام و معروف ایرانی را در این زمینه معرفی می‌کنیم.

    برترین برندهای قاب گوشی ایرانی

    مصرف‌کنندگان به سه دسته تقسیم می‌شوند: کسانی که بی‌بروبرگرد طرفدار محصولات خارجی‌اند و اصلا به داخلی‌ها نگاه هم نمی‌کنند، گروه دومی که فقط محصولات ایرانی می‌خرند و تعصب زیادی روی آنها دارند و گروه سومی که در میان برندهای مختلف بازار به‌دنبال گزینه‌ای هستند که برای جیب و سلیقه‌شان مناسب است.

    گروه سوم معمولا آدم‌های معقولی به نظر می‌رسند. قبول دارید؟ در این مقاله از برندهایی می‌خوانید که قاب گوشی ایرانی تولید می‌کنند و می‌توانند نظر گروه نخست را درباره خرید محصولات ایرانی عوض کنند، گروه دوم را کاملا راضی نگه دارند و نظر گروه سوم را هم کاملا جلب نمایند. در این مقاله از برندهای زیر خواهید خواند:

    • ماهوت
    • هوکار
    • آکو
    • آویسا
    • آکام
    • چکامه
    • چرم زانکو
    • آب‌نبات رنگی
    • افشنگ

    برندهای مختلف تولید قاب گوشی ایرانی را در ادامه خواهید شناخت. این برندها سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهند و دست‌تان را در انتخاب قاب گوشی کاملا باز می‌گذارند. با ما همراه باشید.

    ماهوت

    یکی از شرکت‌هایی که با طرح‌های چشم نواز  خود توانسته دل بسیاری از کاربران را به دست آورد ماهوت است. این شرکت چند سال قابل با معرفی برپوش به جای قاب سروصدای زیادی برپا کرد.

    برپوش‌های ماهوت در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند و اصلی‌ترین تفاوت آنها با قاب‌های مرسوم در این است که تنها بخش پشتی موبایل را پوشش می دهند و به این خاطر باعث سنگینی بیش از حد گوشی نمی‌شوند. بخش دیگری از محصولات ماهوت هم پوشش کاملی را برای موبایل فراهم می‌کنند.

    ماهوت مدل ناسا

    یکی از محبوبترین سری برپوش‌های ماهوت «جهان از دید ناسا» است که تصاویری چشم نواز از کیهان را به تصویر می‌کشد و در بخش پایینی آنها هم لوگوی ناسا حک شده است. این مدل برای گوشی‌‌های مختلفی از جمله پرفروش‌ترین مدل‌های سامسونگ و شیائومی مثل ردمی عرضه شده است.

    قاب ماهوت مدل کاشی

    دیگر قاب گوشی ایرانی محبوب ماهوت طرح‌های سنتی کاشی است که با الهام از کاشی‌های تاریخی در ایران طراحی شده‌اند. این قاب‌ها به خاطر طراحی خاص بسیار سریع توجه اطرافیان را به خود جلب کرده و نمایی زیبا به هر موبایلی می‌دهند.

    قاب گوشی ایرانی ماهوت

    لینک خرید این مدل کاور از دیجی‌کالا

    قاب ماهوت مدل نستعلیق

    ماهوت در زمینه طراحی گوشی ایرانی با خط نستعلیق هم دستی بر آتش دارد. این شرکت زیباترین جملات و مصراع‌های ایرانی را که به گوش بسیاری از ما آشنا هستند با طرح‌هایی چشم نواز در آمیخته و بر قاب و برپوش گوشی حک کرده است. خوشبختانه این مدل از قاب‌ها هم برای بسیاری از گوشی‌های پرفروش عرضه شده‌اند.

    قاب گوشی نستعلیق

    لینک خرید این مدل کاور از دیجی‌کالا

    هوکار

    هوکار هم یکی دیگر از برندهایی است که قاب گوشی ایرانی تولید می‌کنند. محصولات این برند نسبت تنوع بالایی دارد و مدل‌های متنوع‌تری از قاب گوشی را تولید و روانه بازار می‌کند. از انواع مدل‌های اپل و سامسونگ تا گوشی‌های هواوی، ال‌جی و... در تولید محصول هوکار در نظر گرفته می‌شوند.

    این برند کیف، قاب و محافظ صفحه گوشی تولید می‌کند. مدل‌ها و طراحی‌های هوکار حالت مینیمال و ساده‌ای دارند و تنوع رنگ هم در آنها تقریبا دیده می‌شود. اگر ساده‌پسند هستید و از طرح‌ها و رنگ‌های شلوغ زیاد استقبال نمی‌کنید، احتمالا از مدل‌های مختلف قاب گوشی ایرانی هوکار خوشتان می‌آید.

    کاور هوکار

    قاب گوشی ایرانی

    این کاور مناسب گوشی‌های سامسونگ است است. کاور را از چرم طبیعی درست کرده‌اند و در برابر ضربه مقاوم است. شکل و رنگ کاور هم کیفیت مطلوبی دارد.

    جذاب‌ترین کاورهای هوکار را ببینید

    محافظ صفحه نمایش پشت و رو هوکار

    قاب گوشی ایرانی این محافظ صفحه نمایش پشت و روی هوکار برای گوشی آیفوناست. از خط و خش جلوگیری می‌کند و در برابر ضربه هم مقاوم است. این محافظ برای پشت و قسمت جلوی گوشی کاربرد دارد. نصب آن ساده است و برای خریدش باید حدود ۱۷هزار تومان پرداخت کنید. [related]13349[/related]

    آکو

    آکو یکی دیگر از برندهای وطنی است که در تولید قاب گوشی ایرانی فعالیت می‌کند. تفاوت این برند با دو نمونه‌ای که پیش‌تر معرفی شد در تنوع طرح‌ها و رنگ‌های قاب گوشی است. تقریبا با هر سلیقه‌ای می‌توانید از میان مدل‌های مختلف قاب‌های آکو انتخابی داشته باشید.

    کاور آکو مدل B103

    قاب گوشی ایرانی

    این کاور مناسب برای گوشی موبایل هواوی میت است و در برابر ضربه هم مقاومت دارد. طرح این گوشی موردپسند بسیاری از افراد قرار می‌گیرد و برای خریدش هم باید حدود ۳۵هزار تومان پرداخته شود.

    کاور آکو مدل C02

    قاب گوشی ایرانی

    این کاور با جنسی از پلاستیک سخت هم طرح زیبایی دارد و در میان پرفروش‌ترین‌های برند آکو جای گرفته است. کاور آکو می‌تواند انتخابی برای کسانی باشد که گوشی موبایل سامسونگ دارند.

    پرطرفدارترین کاورهای آکو را ببینید

    آویسا

    آویسا هم برند ایرانی دیگری است که بیشتر برای گوشی‌های اپل و سامسونگ قاب تولید می‌کند. طیف قیمتی این برند نسبت به مواردی که تا اینجا معرفی شد، کمی بیشتر است. مدل‌های آویسا ساده و شکیل‌اند و در ادامه نمونه‌هایی از آنها را می‌بینید. کسانی که به طرح‌های ساده برای کاور موبایل علاقه دارند از برند آویسا و مدل‌هایش استقبال خواهند کرد.

    کاور آویسا مدل bk

    قاب گوشی ایرانی

    این کاور سیلیکونی مناسب گوشی  موبایل اپل iphone XS MAX است و ضدخش و ضربه است. انعطاف‌پذیری این مدل از کاورهای آویسا بالاست و ساختار ماتی دارد.

    کاور آویسا مدل 005

    قاب گوشی ایرانی

    این کاور آویسا هم طراحی ساده و زیبایی دارد. جنس مات آن از پلاستیک سخت است و کاربران به عنوان قاب گلکسی A10 می‌توانند از آن استفاده کنند.

    جذاب‌ترین کاورهای آویسا را ببینید

    آکام

    آکام یکی دیگر از تولیدکنندگان داخلی است که قاب گوشی ایرانی به بازار عرضه می‌کند. مدل‌های آکام هم جذاب و متنوع‌اند و طیف قیمتی تقریبا بالاتری نسبت به گزینه‌هایِ پیش‌تر فهرست این مقاله دارند. قیمت کاورهای آکام در بازه ۶۰ تا ۱۰۰هزار تومان است. مدل‌ها و رنگ‌های قاب‌های آکام برای سلیقه‌های مختلف گزینه‌های جذابی در آستین دارند.

    کاور آکام مدل AN80151

    قاب گوشی ایرانی

    این کاور بامزه آکام مخصوص گوشی‌های موبایل سامسونگ گلکسی نوت 8 طراحی شده است. کاور آکام جنسی از پلاستیک نرم و فلز دارد و در برابر ضربه مقاومت گوشی را بالا می‌برد. برای خرید آن هم باید حدود ۶۰ هزار تومان بپردازید.

    کاور آکام Aa501711

    یکی دیگر از طرح‌های قاب گوشی ایرانی آکام، این کاور است که به عنوان قاب گلکسی A50 استفاده می‌شود. قیمت آن ۸۵ هزارتومان است و ساختار ماتی دارد. در ساخت این کاور از پلاستیک نرم و فلز استفاده شده است.

    چکامه

    چکامه هم یکی دیگر از برندهای خوب بازار است که طراحی‌های جالبی دارد. طرح‌هایی که روی قاب‌های گوشی این برند دیده می‌شود، حال‌وهوای فرهنگی-هنری دارند. وجود اشعار با خط خوش نستعلیق یا تصاویری نوستالژیک چکامه را به انتخاب خاص‌پسندان بدل می‌کند.  شعر روی کاور گوشی موبایل می‌تواند سلیقه و روحیات‌تان را در یک نگاه به همه نشان بدهد. قبول دارید؟ در ادامه دو نمونه از طرح‌های چکامه را می‌بینید:

    کاور چکامه طرح کاست

    قاب گوشی ایرانی

    این کاور جالب با جنس پلاستیک سخت مخصوص گوشی‌های آیفون است. اگر طرفدار نوستالژی‌ها و هنر باشید، احتمالا از این قاب گوشی ایرانی و طرح‌های مشابه آن در برند چکامه حسابی استقبال می‌کنید.

    البته اگر دهه هشتادی یا نودی باشید، احتمال اینکه با این نوارهای کاست از نزدیک روبه‌رو شده باشید، اندک است. اگر هم به دهه‌های دیگر تعلق دارید، نگران نشوید و احساس نکنید که سن‌تان بالا رفته است چون سن فقط یک عدد است.

    کاور چکامه طرح نوشته

    قاب گوشی ایرانی

    چکامه در زمینه قاب گوشی با نوشته هم دستی بر آتش دارد. این قاب گوشی چکامه بسیار ایرانی و شاعرانه است و البته عاشقانه! جنس کاور از پلاستیک سخت است و صاحبان گوشی‌های مختلف می‌توانند آن را خریداری کنند. کیفیت چاپ این کاور بالاست و جنس خوبی دارد. اگر از این طرح خوشتان می‌آید و از شعر روی قاب گوشی استقبال می‌کنید، باید بدانید که اشعار دیگری هم روی محصولات مختلف این برند چاپ شده‌اند.

    جذاب‌ترین کاورهای چکامه را ببینید

    [related]13555[/related]

    چرم زانکو

    زانکو در میان گزینه‌های این فهرست کمی خاص‌تر است. چرا؟ چون محصولات این برند از جنس چرم‌اند. اگر از مدافعان محیط‌زیست و طبیعت باشید، شاید زانکو انتخاب شما نباشد. به هر حال دغدغه‌های شما ارزشمند است و احتمالا دوست ندارید که کاور گوشی موبایل‌تان از پوست حیوانات تولید شده باشد.

    در هر حال، چرم زانکو هم طرفدارانی دارد. انصافا هم طراحی‌ها و کیفیت  کیف‌های گوشی این برند مطلوب و زیباست.  نمونه‌ای از محصولات محافظت از گوشی زانکو را در ادامه می‌بینید:

    کیف موبایل چرم طبیعی زانکو چرم مدل KM-112

    قاب گوشی ایرانی

    این کیف برای موبایل‌هایی تا ۵.۵ اینچ مناسب است. جای کارت اعتباری و ویزیت هم در آن وجود دارد. علاوه بر این‌ها، کیف موبایل زانکو پوشش نرمی در درونش دارد و ضدضربه است.

    برای خرید آن باید حدود ۳۵ هزارتومان بپردازید. این کیف پول و محافظ گوشی در رنگ‌های دیگری هم موجود است و بنا به سلیقه‌تان می‌توانید از میان گزینه‌های موجود انتخاب داشته باشید. شما طرفدار محصولات چرمی هستید یا معتقدید که نباید از پوست حیوانات استفاده کرد؟

    پرفروش‌ترین کاورهای زانکو را ببینید

    آب‌نبات رنگی

    آبنبات رنگی هم یکی دیگر از برندهای کاور گوشی است که مانند نامش، محصولاتی فانتزی و شاد دارد. طرح‌هایی از گروه‌های موسیقی معروف و تصاویر شاد و فانتزی روی کاورهای این برند نقش می‌بندد و برای خریدشان باید حدود ۵۰ تا ۶۰هزار تومان بپردازید.

    برند آب نبات‌رنگی از آن برندهای نوجوان‌پسندی است که برای سلیقه افرادِ این طیف سنی گزینه‌های مناسبی ارائه می‌کند. البته ما معتقدیم که سن فقط یک عدد است و اگر نوجوان نیستید و از طرح‌های کاور آب‌نبات رنگی خوشتان آمده به شما درود و سلام می‌فرستیم.

    کاور طرح EXO کد KSC0015

    قاب گوشی ایرانی این کاور برای طرفداران گروه اکسو مناسب است. اکسویی‌ها با داشتن گوشی آیفون می‌توانند از این کاور استفاده کنند. قیمت آن حدود ۶۰هزار تومان است و ساختار ماتی دارد که از جنس پلاستیک سخت ساخته شده است. اکسودوستان احتمالا نگاه متفاوتی نسبت به دیگران دارند و عشق و علاقه‌ای در خرید این قاب در آنها شکل می‌گیرد که برای دیگران چندان قابل‌درک نیست.

    کاور طرح BTS - koya

    قاب گوشی ایرانی این کاور هم برای گوشی موبایل اپل Iphone8Plus مناسب است و از جنس پلاسیتک سخت درست شده است. طرح و رنگ این کاور فانتزی و جذاب است. برای خرید آن باید حدود ۶۰هزارتومان بپردازید. گوشی‌ها که همیشه در دست و کنارمان هستند، پس بد نیست که با انتخاب قابی شاد، لحظه‌هایمان را با حضورشان شاد و پرانرژی کنیم. قبول دارید؟

    افشنگ

    افشنگ از برندهای محبوب ایرانی در زمینه تولید کیف و قاب گوشی است. انواع گوشی‌های اپل و سامسونگ در طراحی محصولات این برند در نظر گرفته می‌شوند. طیف قیمتی کاورها هم مناسب است و از حدود ۲۰هزار تومان تا ۱۰۰هزار تومان متغیر است. برند افشنگ در کنار قاب گوشی ایرانی به تولید محصولات دیگری مانند هندزفری هم مشغول است. در ادامه نمونه‌ای از محصولات محبوب آن را می‌بینید.

    کاور افشنگ مدل KS-01

    این کاور با جنس پلاستیک سخت و ساختاری مات مناسب گوشی موبایل سامسونگ است. مقاومت آن در مقابل ضربه، آب و خط‌وخش هم از ویژگی‌های قابل‌اعتنایش به شمار می‌رود. این کاور را با قیمتی در حدود ۳۰هزار تومان می‌توانید خریداری کنید.

    کاور افشنگ مدل r01

    قاب گوشی ایرانی این کاور هم از دیگر تولیدات برند افشنگ است و برای گوشی‌های آیفون کاربرد دارد. این کاور در دو رنگ قرمز و نقره‌ای تولید می‌شود و در برابر ضربه هم مقاوم است. البته انتخاب‌های بهتری هم برای دارندگان گوشی‌های اپل وجود دارد و احتمال اینکه به سراغ چنین کاوری بروند، کمی اندک است. قیمت کاور افشنگ برای این مدل هم حدود ۶۵هزار تومان است. پرطرفدارترین کاورهای افشنگ را ببینید

    در آخر

    پیش از این از برترین سایت‌ها برای طراحی قاب گوشی سفارشی گفته بودیم و در این مطلب هم با تولیدکننده‌های قاب گوشی ایرانی آشنا شدید. با کلیک روی لینک‌های خرید این مطلب می‌توانید از میان این گزینه‌ها با قیمت‌های تقریبا متنوع انتخاب‌های خوبی برای تلفن همراهتان داشته باشید. حالا با خرید قاب گوشی ایرانی و باکیفیت می‌توانیم از وسایلمان بهتر مراقبت و تنوع را هم تجربه کنیم. ساده‌پسند هستید یا از طرح‌های فانتزی، رنگی و عکس‌های مختلف برای کاور گوشی خوشتان می‌آید؟ از میان برندهایی که گفتیم، کدام باب سلیقه‌تان است؟ [see_also]27451[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید