۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید آنر 8X هواوی

۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید آنر 8X هواوی
راهنمای مطالعه

    آنر 8X هواوی یکی از گوشی‌های میان‌رده محبوب بازار است؛ اما آیا این گوشی آنقدر قابلیت‌های مفیدی دارد که به خریدش ترغیب شوید؟

    یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ای که امروزه محبوبیت زیادی در نزد کاربران ایرانی پیدا کرده، آنر 8X هواوی است. مشخصات سخت‌افزاری مناسب در کنار قابلیت‌های جذاب، این گوشی را به انتخابی مناسب برای افرادی با بودجه‌ای تا ۳ میلیون ۵۰۰ هزارتومان تبدیل کرده است.

    امروزه به‌لطف افزایش تولید قطعات سخت‌افزاری، هزینه تولید یک دستگاه موبایل به‌طرز قابل‌توجهی نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است. این امر موجب شده تا گوشی‌هایی روانه‌ بازار شوند که علیرغم قیمت مناسب، کیفیت و قدرت مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

    پرسش اینجاست که آیا آنر 8X علیرغم تبلیغات بسیار، ارزش خرید دارد یا خیر؟ در ادامه با درجه همراه باشید تا ۴ دلیلی را که می‌تواند شما را به خرید Honor 8X ترغیب سازد، با شما در میان بگذاریم.

    توجه داشته باشید که تمامی نکاتی که پایین‌تر ذکر خواهند شد، همگی از میان تعداد انبوهی از نظرات کاربران این گوشی از سراسر جهان جمع‌آوری شده‌اند؛ بنابراین مقاله‌ای که در ادامه مطالعه خواهید کرد به‌هیچ‌عنوان نقطه‌نظرات تبلیغاتی هواوی را منعکس نمی‌کند و صرفاً قابلیت‌هایی را مطرح می‌کند که یک کاربر عادی در استفاده عادی روزمره می‌تواند متوجه آن‌ها شود و از وجودشان بهره ببرد.

    صفحه‌نمایش؛ بزرگ اما کوچک

    آنر 8X هواوی / Huawei honor 8X

    صفحه‌نمایش بزرگ یکی از نکاتی بود که کاربران بسیاری از آن به‌عنوان یکی از نکات مثبت درباره‌ آنر 8X یاد کرده‌اند. آنر 8X از صفحه‌نمایشی به بزرگی ۶.۵ اینچ بهره می‌برد که در کنار وضوح +FHD تصاویر را به‌صورت پویا و جذاب به‌ نمایش در می‌آورد.

    دیگر نکته مثبت درباره این نمایشگر، استفاده از طراحی تمام‌صفحه برای آن است. به‌کارگیری بریدگی نمایشگر در قسمت بالایی دستگاه، امکانی را فراهم آورده تا تولیدکننده صفحه‌نمایش را در کل پنل جلویی دستگاه گسترش دهد؛ از‌این‌رو شاهد حاشیه‌های کمی در اطراف نمایشگر هستیم.

    این موضوع باعث شده تا علیرغم بزرگی صفحه‌نمایش، اندازه کلی دستگاه چندان بزرگ نباشد تا دردست‌گیری آن برای عموم افراد آسان باشد؛ موضوعی که باعث خوشنودی بسیاری از کاربران آنر 8X شده است.

    باتری؛ همراه همیشگی

    آنر 8X هواوی / Huawei honor 8X

    آنر 8X از باتری با ظرفیت ۳۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و به گواه اغلب کاربران، در صورت استفاده نیمه‌سنگین می‌توانید تا یک روز بی‌نیاز از شارژر به استفاده از این گوشی بپردازید؛ با‌این‌وجود، مسلماً این مقدار ممکن است برای برخی از کاربران بسته به الگوی مصرفشان متفاوت است. طبق گفته کاربران، در صورت استفاده سنگین، باتری Honor 8X حداکثر تا ۱ روز می‌تواند شارژدهی کند که باتوجه به بزرگی صفحه‌نمایش، عدد مناسبی ارزیابی می‌شود.

    تنها نکته منفی که می‌توان درباره باتری گفت، عدمِ پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع است. موضوع یادشده باعث می‌شود تا تکمیل فرآیند شارژ آنر 8X نزدیک به ۲ ساعت ۳۰ دقیقه به‌طول بینجامد.

    دوربین؛ چشمِ دوگانه هوشمند

    آنر 8X هواوی / Huawei honor 8X

    ترکیب دوگانه در دوربین اصلی آنر 8X، امکانی را فراهم آورده تا کاربران بتوانند تصاویر زیبایی را از دریچه‌ دوربین این گوشی به‌ثبت برسانند. استفاده‌ از دو لنز با کیفیت ۲۰ و ۲ مگاپیکسل، علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند تا عکس‌هایی چشم‌نواز را ثبت کنید، توانایی عکس‌برداری پرتره (تصاویری که در آن‌ پس‌زمینه تار می‌شود تا سوژه برجسته‌تر به‌نظر برسد)  را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

    در واقع لنز دوم که رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارد، تنها عمق تصویر را تشخیص می‌دهد و وظیفه عکس‌برداری تنها برعهده لنز نخست است که رزولوشنی ۲۰ مگاپیکسلی دارد.

    خوشبختانه اکثریت کاربران از این دوربین رضایت داشته‌اند و کیفیت عکس‌های ثبت‌شده با آن را مطلوب ارزیابی کرده‌اند.

    صحبت از دوربین شد، باید از دوربین سلفی نیز یاد کنیم. این دوربین که رزولوشنی ۱۶ مگاپیکسلی دارد، عکس‌های خوبی را ثبت می‌کند. در نظراتی که به دوربین سلفی پرداخته شده، اغلب کاربران از آن به‌عنوان یک نکته مثبت یاد کرده‌اند.

    قفل‌گشایی؛ اثرانگشت و تشخیص چهره

    آنر 8X هواوی / Huawei honor 8X

    قفل‌گشایی از طریق اثرانگشت و تشخیص چهره عملکرد مناسبی در این دستگاه دارد. کاربران در نظراتش راجع‌به آنر 8X، اکثراً به این موضوع اشاره کرده‌ بودند و رضایتشان را درباره‌ سنسور اثرانگشت و شناسایی چهره ابراز کردند.

    البته باید اشاره کنیم که برای قفل‌گشایی از طریق چهره، سنسور جداگانه‌ای در نظر گرفته نشده و این اتفاق تنها به‌کمک دوربین سلفی رخ می‌دهد؛ از‌این‌رو در موقعیت‌هایی که نورِ کافی وجود نداشته باشد، دستگاه قادر به قفل‌گشایی از طریق تشخیص چهره نخواهد بود.

    جمع‌بندی

    در کل آنر 8X را می‌توان دستگاه خوبی در بازه قیمتی خود دانست. با پرداخت مبلغی نزدیک به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، نه‌تنها به‌ سخت‌افزاری مناسب دسترسی پیدا می‌کنید؛ بلکه از محصولی با طراحی نو و مدرن نیز بهره می‌برید که برخلاف موبایل‌های پیشین، تمامِ بخش جلویی دستگاه را نمایشگرش احاطه کرده است. اینکه آیا نکات مثبت فوق برایتان مثبت تلقی می‌شود یا خیر، تماماً به شما و الگوی مصرفتان از دستگاه بستگی دارد؛ اما باید بدانید که در این بازه قیمتی، انتخاب‌های محدودتری دارید. شما می‌توانید در مقاله‌ دیگری تحت عنوان «۴ دلیلی که شما را از خرید آنر 8X هواوی منصرف می‌کند»، با نقاط ضعف این گوشی نیز آشنا شوید. اگر قصد خرید این دستگاه را در آینده‌ای نزدیک دارید یا هم‌اکنون از آن استفاده می‌کنید، لطفاً دیدگاه خود را درباره‌ آن با ما و دیگر کاربرانِ درجه به اشتراک بگذارید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید