۴ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید آنر 8X هواوی

۴ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید آنر 8X هواوی
راهنمای مطالعه

    با درجه همراه باشید تا به این مسئله بپردازیم که آیا آنر 8X هواوی علیرغم تمامی تبلیغات، ارزش خرید دارد یا خیر؟

    آنر 8X هواوی در کنار تمامی ویژگی‌های خوبی که به کاربرانش ارائه می‌کند، دارای برخی نقاط ضعف است که احتمالاً در زمان استفاده، تجربه‌ کاربری افراد را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

    پیش‌تر ۴ نکته‌ مثبت درباره‌ آنر ۸ ایکس را در قالب مقاله‌ای جداگانه با عنوان «۴ دلیلی که شما را به خرید آنر 8X هواوی ترغیب می‌کند» را با شما در میان گذاشتیم.

    مشاهده مشخصات و آخرین قیمت آنر 8X در بازار

    حال امروز قصد داریم تا به نکات منفی این دستگاه بپردازیم تا انتخاب عاقلانه و آگاهانه‌تری داشته باشید.

    توجه داشته باشید که نکاتی که پایین‌تر مطالعه خواهید کرد، همگی از بازخورد کاربران این گوشی در سراسر دنیا جمع‌آوری شده است؛ بنابراین بسیاری از آن‌ها مسائلی هستند که احتمالاً یک کاربر عادی در استفاده روزمره متوجه‌شان خواهد شد.

    عدم ثبات در عملکرد دوربین

    آنر 8X هواوی / Huawei honor 8X

    دوربین در آنر 8X یکی از بخش‌هایی است که نمی‌توان به‌صورت قطعی درباره‌ خوب یا بد‌بودنِ آن صحبت کرد. در حالی که در مقاله‌ای که پیش‌تر نوشتیم، دوربین را به‌عنوان یکی از نکات مثبت آنر 8X معرفی کردیم؛ اما امروز قصد داریم در این مقاله به روی منفی دوربین بپردازیم.

    اگر نظرات کاربران درباره دوربین این دستگاه را خوانده باشید، قطعاً از ضد‌و‌نقیض‌بودنِ بسیاری از آن‌ها باخبر هستید. درحالی که بسیاری از افراد درباره کیفیت بالا دوربینِ آنر ۸ ایکس سخن می‌گویند؛ ولی در طرفی دیگر، عده‌ای از عدم ثبات این دوربین در شرایط مختلف گلایه دارند.

    باید گفت در محیط‌هایی که نور به‌اندازه‌ کافی به لنز دوربین برسد، کیفیت عکس‌ها در سطح خوبی قرار دارد؛ اما اگر بخواهید از این دوربین در شرایط نوری مختلف انتظار عملکرد خوب را داشته باشید، باید بگوییم که احتمالاً ناامید خواهید شد.

    تفاوت عملکرد دوربین بین عکس‌هایی که در روز و شب به‌ثبت می‌رسند، کاملاً مشهود هستند؛ اگرچه چنین امری موضوعی عادی است و در بین تمامی گوشی‌ها شاهد تفاوت کیفیت بین‌ عکس‌های ثبت‌شده در روز و شب هستیم؛ اما در آنر 8X این تفاوت بیشتر از حد عادی است.

    مشاهده پرفروش‌ترین گوشی‌ها با دوربین +20 مگاپیکسل

    عملکرد گرافیکی ضعیف

    آنر 8X هواوی / Huawei honor 8X

    بسیاری از کاربران درباره عملکرد ضعیف این دستگاه در اجرای بازی‌ها نیز گلایه داشته‌اند. باتوجه به اینکه در آنر 8X از پردازنده‌ گرافیکی قدیمی‌تری استفاده شده، نباید انتظار داشت که بازی‌ها با بهترین کیفیت ممکن اجرا شود.

    البته در اجرای بازی‌های ضعیفی چون Angry Birds یا Clash of Clans هیچگونه خللی را مشاهده نخواهید کرد؛ اما اگر قصد داشته باشید بازی‌های سنگین‌تری را همچون آسفالت ۹ یا پابجی و فورتنایت اجرا کنید، بهتر است انتظارتان را پایین بیاورید.

    در آنر 8X از پردازنده گرافیکی Mali G54 استفاده شده است؛ در‌حالی‌که دستگاه‌های همرده امروزه از پردازنده‌‌ گرافیکی آدرنو سری ۵ بهره می‌برند که به‌مراتب سرعت و قدرت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

    بلندگوهای ضعیف

    آنر 8X هواوی / Huawei honor 8X

    یکی دیگر از گلایه‌های رایج کاربران درباره این گوشی، کیفیت صدای نه‌چندان زیاد بلندگو‌ها است. متأسفانه در این دستگاه از بلندگو‌های باکیفیت استفاده نشده، در نتیجه صدای خروجی از شفافیت و بلندی زیادی برخوردار نیست.

    اگر به تماشای فیلم، انجام بازی یا گوش‌دادن به موسیقی‌ علاقه دارید، تنها راهی که پیش‌رویتان باقی می‌ماند، استفاده از هدفون یا اسپیکر قابل‌حمل خواهد بود.

    پرفروش‌ترین هدفون‌ها را ببینید

    شکنندگی و خش‌پذیری بدنه

    آنر 8X هواوی / Huawei honor 8X

    پوشش شیشه‌ای در قسمت پشتی بدنه آنر 8X یکی دیگر از نقاط ضعف این گوشی برشمرده می‌شود. اگر به خرید کیس و محافظ علاقه‌ای ندارید، باید انتظار شکستن یا خش‌برداشتن این قسمت را داشته باشید.

    باتوجه به اینکه دستگاه از صفحه‌نمایشی بزرگ استفاده می‌کند، طبیعتاً دردست‌گیری دستگاه نسبت به‌  گوشی‌های کوچکتر اندکی سخت‌تر خواهد بود. حال اگر دست‌های کوچکی داشته باشید، این احتمال وجود دارد که هر آن دستگاه از دستِ شما به زمین بیافتد.

    محبوب‌ترین کاور و محافظ آنر 8X را ببینید + قیمت

    نتیجه‌گیری

    در بازه قیمتی ۳ تا ۳.۵ میلیون تومان، آنر ۸ ایکس یکی از دستگاه‌های خوبِ بازار است. اگر مواردی که بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم، برای شما چندان نقش تعیین‌کننده‌ای ندارند، می‌توانید به خرید این دستگاه فکر کنید؛ اما اگر تصور می‌کنید که در آینده موارد فوق احتمالاً شما را به دردسر خواهند انداخت، بهتر از گزینه‌های دیگری نظیر گلکسی A7 2018 یا گوشی‌های شیائومی را نیز در نظر داشته باشید. مشاهده پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی و سامسونگ پیش‌از اینکه به تصمیم‌گیری نهایی برسید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله‌ «۴ دلیلی که شما را به خرید آنر 8X هواوی ترغیب می‌کند» را نیز مطالعه کنید. اگر از Honor 8X استفاده می‌کنید یا قصد دارید در آینده نزدیک اقدام به خرید آن کنید، لطفاً دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران درجه به اشتراک بگذارید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید