۸ استایل لباس پسر بچه زیبا در نوروز سال ۱۴۰۰

۸ استایل لباس پسر بچه زیبا در نوروز سال ۱۴۰۰
راهنمای مطالعه

    درست است که با وجود پاندمی عید ۱۴۰۰۰ شبیه سال‌های قبل از کووید ۱۹ نخواهد بود؛ اما بچه‌ها همچنان حال و هوای عید را دوست دارند و باید روحیه آن‌ها را به هر قیمتی نگه داشت. یکی از این راه‌ها خرید لباس عید و ساختن یک استایل شیک نوروزی است که امسال باید حتما به صورت آنلاین انجام شود و از هر گونه تردد در مکان‌های شلوغ پرهیز کرد.

    در این مقاله ما به شما هشت نکته جالب درباره ترندهای بهار امسال آموزش می‌دهیم که با رعایت آن‌ها می‌توانید شیک پوشی را به پسر کوچولویتان هدیه دهید.

    ۱. استایلی درست شبیه پدرش

    جالب است بدانید راهنمای استایلینگ بهار ۱۴۰۰ برای پسر بچه‌ها این است که کمی از حالت کودکانه خارج شده و شبیه پدرشان شوند؛ البته در قد و قامت کوچکتر و نسخه مینیاتوری.

    به همین دلیل هم برای عید امسال می‌توانید استایل همسرتان را راهنمایی برای تهیه اجزای استایل پسرتان قرار دهید. استفاده از طیف رنگ‌های مشترک و حتی المان‌هایی مجلسی مثل یک مدل پیراهن پسرانه آستین بلند شیک با طرح چهارخونه یا پولو شرت آستین کوتاه که از استایل بزرگسالان وام گرفته شده‌اند، می‌توانند باعث ایجاد شباهت‌های زیادی بین استایل پدر و پسر شود و پسر کوچولو را به سمت ترندی شیک برای بهار 1400 ببرد.

    ۲. ویژگی‌هایی که باید در لباس‌ها وجود داشته باشد

    پاندمی در سالی که گذشت تاثیرهای زیادی روی تمام ابعاد زندگی مردم دنیا گذاشت و یکی از این تاثیرات روی صنعت پوشاک بود. جالب است بدانید بیشتر مردم دنیا تلاش می‌کنند برای فرزندان‌شان از لباس‌هایی استفاده کنند که فاقد جنسیت یا یونی سکس هستند و در عین حال در چهار فصل سال کاربرد داشته باشند. همچنین لباس‌ها باید دوام خوبی داشته باشند و جنس‌شان با کیفیت باشد.

    ۳. ترند لباس‌های گشاد یا اورسایز

    یکی از ترندهای جذابی که در نوروز امسال می‌توانید پسر کوچولوی‌تان را به آن مهمان کنید، لباس OverSize یا گشاد است. این لباس‌ها که شامل انواع شلوار بگی یا گشاد، تی‌شرت آزاد با سرشانه‌های افتاده و شلوارک‌های آزاد و راحت می‌شود، می‌تواند یک استایل روزمره جذاب برای پسر شما بسازد. این استایل را می‌توانید در دورهمی‌های خارج از منزل که در فضای باز با رعایت فاصله و پروتکل‌ها انجام می‌شود، به پسرتان بپوشانید تا علاوه بر روی مد بودن، احساس خوبی داشته باشد و بتواند راحت فعالیت کند.

    ۴. کفش ترندی برای نوروز ۱۴۰۰

    نوروز امسال به جای خرید کفش رسمی می‌توانید برای پسرتان کفش اسپرت بچگانه از بین مدل های جدید تهیه کنید. این مسئله با توجه به تم کلی سال جدید که بر اثر پاندمی به سمت استایل خانگی متمایل شده است؛ کاملا طبیعی بوده و زیاد دیده خواهد شد. یک جفت کفش کتانی شیک تخت که رنگی خنثی مثل سفید یا مشکی دارد می‌تواند هم در بهار مورد استفاده قرار بگیرد و هم به عنوان یک کفش تابستانی به آن مراجعه کرد. می‌توانید سایز آن را نیم سایز بزرگتر تهیه کنید تا در صورت تغییر سایز همچنان برای استفاده مناسب باشد. معمولا بچه‌ها در سنین پایین رشد سریعی دارند و با این کار می‌توانید در هزینه خرید کفش صرفه جویی کنید.

    ۵. از المان‌های طبیعی استفاده کنید

    طبیعت کمبود همه مردم دنیاست در سالی که گذشت؛ سفرها کنسل و شعار در خانه بمانید به یک ترند جهانی تبدیل شد. برای اینکه به صورت ناخودآگاه بخشی از این کمبود را جبران کنید، سعی کنید المان‌های برگرفته از طبیعت را در لباس نوروز بچه‌ها جا دهید. استفاده از طرح‌هایی مثل درختان استوایی، حیوانات، دریا، آسمان و باغ و جنگل یکی از ترندهای جذاب امسال است که می‌تواند به بهبود روحیه بچه‌ها کمک کرده و آن‌ها را برای شروع یک سال تازه آماده کند.

    ۶. کدام طرح‌ها برای روی لباس‌شان مناسب است؟

    بهار امسال، رویکرد طراحان دنیای مد کودکان رویکردی مینی مالیستی خواهد بود که همه چیز در آن به سادگی و راحتی برمی‌گردد. طرح‌هایی که برای نوروز 1400 می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید شامل طرح اعداد، چهره‌ها، حروف و نهایتا شعارهای انگیزشی کودکانه خواهد بود. همچنین لباس‌های راه‌راه، نا‌متقارن، هندسی و چهارخانه از دیگر مواردی هستند که می‌توانند در لباس‌های عید فرزندتان از آن‌ها کمک بگیرید و استایلی خاص برای او بسازید.

    ۷. رنگ‌های مناسب برای عید ۱۴۰۰

    نمی‌شود که بهار از راه برسد و دنیای مد و لباس کودکان ردی از آن را در خود نداشته باشد؛ به خصوص از رنگ‌های زیبا و شاد آن.

    بنابراین طبیعی است که با توجه به ترند امسال برای لباس کودکان شاهد طیف‌های مختلف و متنوع رنگ سبز بهاری در بیشتر لباس‌ها باشید و برای انتخاب استایل نوروزی پسرتان هم سراغ این رنگ بروید.

    همچنین استفاده از رنگ‌هایی مثل آبی، صورتی و گلبهی از دیگر رنگ‌هایی هستند که می‌توانید برای ست کردن لباس پسرانه از آن‌ها استفاده کنید. اگر به رنگ‌های پاستلی علاقه دارید، خبر خوب دیگر برای شما این است که طیف رنگ‌های پاستلی امسال مد هستند و با خیال راحت می‌توانید آن‌ها را مهمان استایل فرزندتان کنید. خلاصه اینکه رنگ سبز، رنگ‌های پاستلی و طیف رنگ‌های روشن صورتی را از دست ندهید.

    ۸. به اکسسوری نیازی هست؟

    واقعیت این است که اکسسوری‌ها اجزای جدا نشدنی هر استایلی هستند و کوچک و بزرگ ندارند؛ اما با توجه به اینکه در سالی که گذشت هر وسیله‌ای که از خانه خارج شد باید با الکل و مواد شوینده تمیز می‌شد، استفاده از اکسسوری‌ها بسیار کم شد و بسیاری از افراد به استفاده از موارد ضروری مثل عینک آفتابی راضی بودند. برای استایل بهاری پسر بچه‌ها هم بهترین کار این است که کمترین اکسسوری را انتخاب کنید تا بعد مجبور به شستن و ضد عفونی کردن تعداد زیادی از آن‌ها نشوید. می‌توانید اکسسوری‌ها را به مواردی مثل عینک آفتابی و وسایل پارچه‌ای مثل ماسک بهداشتی کودکانه یا دستمال گردن محدود کنید. با این کار می‌توانید پس از هر بار استفاده آن‌ها را به همراه لباس‌ها یا به تنهایی بشویید و ضد عفونی کنید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید