بهترین محلول‌های تقویت‌کننده ناخن در بازار ایران

بهترین محلول‌های تقویت‌کننده ناخن در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    در این مطلب چند مدل برتر تقویت کننده ناخن را بر اساس معیارهایی مثل نظر خریداران قبلی، سهولت استفاده و میزان و سرعت اثرگذاری معرفی کرده‌ایم.

    بخش مهمی از زیبایی دست‌ها مدیون ناخن‌هاست. اگر ناخن‌هایی سالم داشته باشید، هم سلامتی دست‌هایتان بیشتر خواهد شد و هم زیبایی بیشتری پیدا می‌کنند. یکی از راه‌های رسیدگی به ناخن‌ها استفاده از محلول‌ تقویت ناخن است. در این مقاله فهرستی از بهترین محلول‌های تقویت کننده ناخن را خواهید شناخت.

    معیارهای انتخاب بهترین تقویت کننده ناخن

    برای انتخاب محصولات درمانی، بهداشتی و آرایشی باید دقت زیاد به خرج داد. در این مقاله با در نظرگرفتن معیارها و استانداردهایی سعی کرده‌ایم که بهترین محلول‌های تقویت‌کننده ناخن را به شما معرفی کنیم. این موارد با بررسی پرفروش‌ترین برندها در فروشگاه‌های آنلاین از جمله دیجی‌کالا و بر اساس معیارهای زیر انتخاب شده‌اند:

    • میزان اثرگذاری
    • سهولت در استفاده
    • سرعت اثرگذاری
    • نظرات کاربران

    این فهرست براساس بیشترین قیمت به کمترین قیمت مرتب شده تا از این نظر انتخاب گزینه مناسب براینان ساده تر شود.

    محلول آرت دکو مدل Nail Therapy Hardener

    محلول تقویت ناخن محلول محکم‌کننده ناخن آرت‌دکو مناسب کسانی است که ناخن‌های نرم و نازکی دارند. این محصول می‌تواند باعث استحکام ناخن‌ها شود و از شکننده‌بودن آن‌ها جلوگیری کند. حجم محلول آرت‌دکو حدود ۱۰ میلی‌لیتر و محصول آلمان است.

    میزان و سرعت اثرگذاری

    این محصول به‌گواه خریدارانش اثرگذاری خوبی دارد. جنس ناخن‌ها با استفاده‌ از این محلول سفت‌تر و محکم‌تر می‌شود. البته برای دیدن این تغییر به‌طور محسوس نیاز به گذشت مدتی وجود دارد و شاید خیلی زود و سریع نتیجه را نبینید.

    سهولت در استفاده

    استفاده از محلول آرت‌دکو بسیار ساده است. این محلول شبیه لاک ناخن استفاده می‌شود و در نتیجه، خیلی ساده و آسان می‌توانید آن را روی ناخن‌ها بمالید.

    نظرات کاربران

    خریداران قبلی محلول از آن ابراز رضایت کرده و شاهد تغییراتی محسوس در ناخن‌هایشان بوده‌اند. چنین چیزی امیدوارکننده است و باعث می‌شود که در خرید، نیم‌نگاهی به این محصول داشته باشید. البته دقت کنید که این محلول نسبت به حجمش، قیمت نسبتا بالایی دارد.

    محلول کوزارت شماره 5106

    محلول تقویت ناخن
    این محلول از محصولات برند آلمانی کوزارت است که در تولید لوازم آرایشی ناخن فعالیت می‌‌کند. این محصول جنبه آرایشی ندارد و فقط برای تقویت ناخن‌ها عرضه می‌شود. به‌کمک این محلول می‌توانید ناخن‌هایی قوی‌تر داشته باشید که جلوه زیباتری هم دارند.

    میزان و سرعت اثرگذاری

    محلول کوزارت می‌تواند از زردی ناخن‌ها جلوگیری و آن‌ها را سفت‌تر کند. استفاده از آن به مرور زمان باعث می‌شود که استحکام ناخن‌ها زیاد شود. در ترکیبات این محلول از ویتامین E هم استفاده شده است. اثرگذاری آن تاحدی مدیون وجود همین ویتامین است. [related]29815[/related]

    سهولت استفاده

    استفاده از محلول تقویت ناخن کوزارت هم ساده و آسان است چون فرچه‌ای مانند لاک دارد که به‌سادگی می‌تواند سطح ناخن‌ها را با محلول پوشش بدهد. بعد از اینکه ناخن‌ها را فرنچ کردید یا رنگ‌های مات روی آن‌ها زدید هم می‌توانید از این محلول استفاده کنید.

    نظرات کاربران

    این محلول حدود ۱۰ میلی‌لیتر است و چندان ارزان به‌شمار نمی‌رود. اما از نقطه‌نظر ارزش خرید از مصرف کنندگان قبلی‌اش نمرات قابل‌قبول و مثبتی دریافت کرده است. اگر دوست دارید که ناخن‌هایی سالم و زیبا داشته باشید، بهتر است که هرچند وقت، به فکر استفاده از محصولاتی مانند کوزارت باشید.

    تقویت کننده ناخن ماوالا مدل ساینتی فیک

    محلول تقویت ناخن این محلول سوئیسی در میان بهترین تقویت کننده‌های ناخن جایی برای خود دست و پا کرده و به‌کمک آن می‌توانید نوک ناخن‌های نرم را قوی و محکم کنید. جلوگیری از شکستن و لایه‌لایه‌شدن ناخن‌ها هم از امتیازات قابل‌توجه تقویت کننده ناخن ماوالا است.

    میزان و سرعت اثرگذاری

    کسانی که این محلول را خریده و استفاده کرده‌اند از اثرات مطلوبش نتایج قابل‌تأملی دیده‌اند. البته باید دقت کرد که هیچ‌یک از مشتریان قبلی محصول به‌سرعت نتیجه را مشاهده نکرده‌اند و دست‌کم، بعد از دوهفته شاهد اثرگذاری محلول استحکام‌بخش روی ناخن‌هایشان بوده‌اند.

    سهولت استفاده

    تقویت کننده ناخن ماوالا لول هم در قالب شیشه لاک با فرچه عرضه می‌شود و استفاده از آن کار سختی نیست. ضمن اینکه مانند لاک، روی ناخن‌ها نمی‌ماند و جذب می‌شود. این نکته می‌تواند برای کسانی قابل‌توجه باشد که به‌خاطر وضو دغدغه استفاده از این محلول را دارند.

    نظرات کاربران

    تعداد قابل‌توجهی از مشتریان قبلی این کالا، چندین بار است که آن را خریداری کرده‌اند. این نشانه‌ خوبی از باکیفیت‌بودن محلول تقویت ناخن ماوالا است. مشکل ورقه‌شدن ناخن‌هایِ تعداد قابل‌توجهی از مشتریان هم با استفاده از این محلول رفع شده و به نظر می‌رسد که بیهوده نیست، ارزش خرید نسبت به قیمت بالایی دارد و در این زمینه نمره‌اش از سوی کاربران عدد قابل‌قبولی است.

    محلول ناخن آلیور مدل ضد قارچ

    محلول تقویت ناخن برای خرید محلول تقویت ناخن باکیفیت، گزینه دیگری هم در اختیارتان هست: محلول ناخن آلیور مدل ضدقارچ. این محلول ۳۰ میلی‌لیتری می‌تواند ناخن‌ها را صاف و براق کند. ضمن اینکه خاصیت ضدقارچ هم دارد. اگر ناخن‌هایتان پوسته‌پوسته می‌شود یا قارچ به آن‌ها حمله کرده است و به‌طور کلی ضعیف و شکننده شده‌اند از این محلول استفاده کنید.

    میزان و سرعت اثرگذاری

    در بروشور این محصول توصیه شده که دوبار در روز، صبح و شب استفاده شود. مدت زمانی که می‌تواند محلول ناخن آلیور را برای ناخن‌هایتان موثر کند هم بستگی به وضعیت ناخن‌ها دارد اما به‌گفته مصرف‌کنندگان آن، سرعت اثرگذاری مطلوب است.

    سهولت استفاده

    این محلول ناخن شبیه موارد دیگری نیست که تا اینجا مطرح شدند. برای استفاده از آن فرچه‌ای شبیه فرچه لاک‌های ناخن در دسترس نیست و باید آن را روی ناخن‌ها بچکانید. برای استفاده از آن قواعدی هم در کار است: ابتدا باید نقطه موردنظر را خشک و تمیز و بعد بالای ناخن‌ها را به محلول آغشته کنید. لازم است که محلول آلیور حدود ۱۰ دقیقه روی ناخن‌ها بماند تا به آن‌ها جذب شود.

    نظرات کاربران

    مشتریان قبلی محلول آلیور از کیفیت آن راضی بوده‌اند و فقط این نکته درباره نظراتشان قابل‌توجه است که حجم آن زیاد نیست. محلول آلیور حدود ۳۰ میلی‌لیتر است و دیگر این تصمیم شماست که با توجه به قیمتش می‌صرفد یا خیر.

    روغن تقویت کننده ناخن آردن سری Expert Age

    محلول تقویت ناخن روغن تقویت‌کننده ناخن آردن هم گزینه دیگری است که می‌توانید برای رسیدگی به وضع ناخن‌هایتان استفاده کنید. این محصول حدود ۸ میلی‌لیتر است و حجم اندکی دارد. اما می‌تواند رطوبت لازم برای ناخن‌ها را تأمین کند و در استحکام‌بخشی به آن‌ها مؤثر باشد.

    میزان و سرعت اثرگذاری

    این روغن تقویت‌کننده و استحکام‌بخش ناخن‌هاست. دقت کنید که این محصول روغن است و جذب آن کمی طول می‌کشد. برای اینکه اثرگذاری آن دیده شود هم به مصرف منظم و مداوم نیاز است.

    سهولت استفاده

    استفاده از این روغن به‌سهولت و سادگی محصولات دیگری نیست که فرچه دارند. بدون فرچه، استفاده از روغن‌ها و محلول‌های ناخن سخت می‌شود. [related]29923[/related]

    نظرات کاربران

    بافت سبک و جذب خوب این روغن از جمله ویژگی‌های مطلوبی است که خریداران قبلی مطرح کرده‌اند. یکی از کاربران هم به این نکته اشاره کرده است که مصرف منظم این روغن است که می‌تواند اثرگذاری‌اش را بالا ببرد. پس اگر قصد خرید دارید، حتما این نکته را هم در ذهن داشته باشید.

    محلول محرک رشد ناخن هیدرودرم

    محلول تقویت ناخن

    محلول ۸ میلی‌لیتری هیدرودرم برای تقویت ریشه ناخن‌هاست اما در آن ویتامین‌های A و E به‌کار رفته و  می‌تواند محرک رشد هم باشد. اجازه بدهید که درباره این لوازم آرایشی ایرانی بیشتر برایتان بگوییم.

    میزان و سرعت اثرگذاری

    استفاده از این محلول هم مانند بسیاری از محصولات درمانی و بهداشتی به کمی زمان برای نشان‌دادن اثرات مثبت خود نیاز دارد. اما در هر حال، مشتریان قبلی آن ادعا می‌کنند که توانسته‌اند با مصرف منظم محلول محرک رشد ناخن هیدردرم ریشه ناخن‌هایشان را تقویت کنند. وجود موادی مانند روغن بادام و جوانه گندم باعث می‌شود که این محلول اثرگذاری خوبی به‌ویژه در رشد سریع ناخن داشته باشد.

    سهولت استفاده

    محلول محرک رشد ناخن هیدرودرم هم مانند لاک طراحی و تولید می‌شود و استفاده از آن کار دشواری نیست. این‌روزها که دست‌هایمان را زیاد می‌شوییم و با مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده زیادی در ارتباط هستیم، رسیدگی به ناخن‌ها از همیشه پراهمیت‌تر شده است. برای رشد بهتر ناخن‌ها و تقویت‌ ریشه‌هایی که ممکن است پوسته‌پوسته شده باشند، از محلولی مانند هیدرودرم استفاده کنید که خیلی سریع و ساده به ناخن‌هایتان رسیدگی می‌کند.

    نظرات کاربران

    به‌گواه مشتریان قبلی این تقویت کننده ناخن ، شما می‌توانید اثرگذاری آن را روی ناخن‌ها در عرض یک ماه مشاهده کنید. کسانی که محلول هیدرودرم را استفاده کرده‌اند از محکم‌شدن ناخن‌هایشان گفته‌اند و اینکه سطح ناخن‌هایشان با استفاده از محلول مذکور صاف و صیقلی شده است. مشاهده قیمت این تقویت‌کننده ناخن

    لوسیون تقویت ناخن رسپینا مدل L9

    محلول تقویت ناخن لوسیون تقویت ‌کننده ناخن رسپینا هم محلولی گیاهی است که می‌تواند رشد ناخن‌ها را تحریک کند. این محصول حدود ۹ میلی‌لیتر است و در ایران تولید می‌شود. این برند مدعی است که لوسیونی حاوی ویتامین تولید می‌کند و با تحریک رشد سلول‌ها باعث ترمیم ناخن‌ها می‌شود.

    میزان و سرعت اثرگذاری

    کسانی که این لوسیون را خریده‌اند از بازدهی سریع آن زیاد تعریف و تمجید کرده‌اند. میزان و سرعت اثرگذاری لوسیون رسپینا به‌گواه خریداران قبلی‌اش مطلوب است. بنابراین، گزینه قابل‌تأملی برای رسیدگی به ناخن‌ها به‌نظر می‌رسد. شما چه فکر می‌کنید؟

    سهولت استفاده

    این محلول هم مانند لاک ناخن قابل‌استفاده است و فرچه‌ای مخصوص برای مالیدن لوسیون روی ناخن دارد. استفاده از این محلول که برند سازنده‌اش مدعی است در آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده، ساده و آسان است.

    نظرات کاربران

    بیشتر کسانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از بازدهی زود آن و محکم‌کردن ناخن‌هایشان گفته‌اند. ترمیم کناره‌های ناخن‌ها و براق‌شدن سطح آن‌ها هم از ویژگی‌های مطلوبی است که کاربران درباره‌اش صحبت کرده‌اند.

    محلول لکسیون مدل Ultra

    محلول تقویت ناخن برای سفت‌کردن ناخن‌ها و ترمیم بافت‌های اطراف آن هم می‌توانید به سراغ محلول لکسیون بروید. این محلول حاوی عصاره شی‌باتر است و از نظر قیمت هم نسبت به موارد دیگری که تا اینجا معرفی کردیم، مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

    میزان و سرعت اثرگذاری

    این محلول هم می‌تواند ناخن‌های نرم را سفت کند و نگذارد که بیش از حد شکننده باشند. سرعت اثرگذاری آن هم بنا به گفته خریداران قبلی متوسط است و از ۵ نمره، نمره‌ای در حد ۲.۷ می‌گیرد.

    سهولت استفاده

    استفاده از محلول لکسیون مدل آلترا با وجود فرچه‌ای که برایش در نظر گرفته شده، کار دشواری نیست. در ضمن، این محلول حدود ۱۰ میلی‌لیتر است.

    نظرات کاربران

    کسانی که محلول لکسیون را خریده‌اند از آن به‌طور نسبی رضایت داشته‌اند. به‌نظر می‌رسد که بعد از استفاده آن در طولانی‌مدت است که نتایج مطلوبش دیده می‌شوند. مشاهده قیمت این تقویت‌کننده ناخن

    محلول مقاوم کننده ناخن آنی

    محلول تقویت ناخن آخرین محلول تقویت ناخن در این مقاله که ارزان‌ترین هم هست، محلول مقاوم‌کننده ناخن آنی است. این محلول ۱۵ میلی‌لیتری توسط برندی آمریکایی تولید می‌شود و ادعا دارد که باعث تقویت رشد ناخن‌ها می‌شود. در ترکیبات آن هم از عصاره چای سبز استفاده شده تا به تقویت و بهبود وضعیت ناخن‌ها کمک کند.

    میزان و سرعت اثرگذاری

    این محصول از نقطه‌نظرهای مختلف از جمله میزان و سرعت اثرگذاری از کاربرانی که قبلا آن را خریده و استفاده کرده‌اند، نمراتی نسبتا خوب گرفته است. مثلا از ۵ نمره در زمینه میزان و سرعت اثرگذاری، نمره ۳ را به خود اختصاص داده است.

    سهولت استفاده

    محلول مقاوم‌کننده ناخن آنی شبیه لاک است و استفاده از آن کاری ندارد. پس خیلی‌ راحت، مانند بیشتر موارد این مقاله می‌توانید، فرچه‌اش را روی ناخن‌ها بکشید و تمام.

    نظرات کاربران

    به نظر می‌رسد که باتوجه به نمراتی که کاربران به کارایی و ارزش خرید محلول مقاوم‌کننده ناخن آنی داده‌اند، گزینه‌ای قابل‌اعتناست و برای خرید می‌توان به آن فکر کرد.

    در آخر

    در این مقاله، شما را با تعدادی از بهترین محلول های تقویت کننده ناخن آشنا کردیم. حالا اگر به‌دنبال خرید محصولی برای تقویت ناخن‌ها و ترمیمشان هستید، راحت‌تر می‌توانید تصمیم‌گیری کنید چون در جریان مدل‌های پرفروش بازار ایران قرار گرفته‌اید و نظر خریداران قبلی محصولات معروف در این زمینه را می‌دانید. کدام مورد نظرتان را بیشتر از بقیه جلب کرد؟ شما هم گزینه‌ای می‌شناسید که در این مقاله نام برده نشده است؟ اگر پاسخ مثبت است، حتما ما را هم در جریان بگذارید. بدون شک تجربه‌های شما برای ما و خوانندگان دیگر ارزشمند هستند. [see_also]20280[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید