پرفروش‌ترین برندهای کوله و کیف لپ‌تاپ در بازار ایران

پرفروش‌ترین برندهای کوله و کیف لپ‌تاپ در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    اولین قدم برای محافظت از لپ‎‎‎‎‎‎تاپ خرید یک کوله پشتی استاندارد، سبک و با کیفیت است. در این مطلب ده برند پرفروش بازار ایران را برای خرید کیف لپ تاپ معرفی کرده‌ایم که از دستگاه شما در برابر سقوط و ضربه محافظت می‌کند.

    لپ‎‎‎‎‎‎تاپ وسیله‌ایست که همیشه و همه جا همراه ما است. بخاطر ابعاد نسبتاً کوچک و ظرافت طراحی لپ‎‎‎‎‎‎‎‎‏تاپ، احتمال آسیب دیدن آن بر اثر جابه‎‎‎‎‏جایی بالاست.

    بنابراین اولین قدم برای محافظت از لپ‎‎‎‎‎‎تاپ خرید کیف استاندارد، سبک و با کیفیت است. تا با خیال آسوده بی‎‌آنکه به لپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ و مهمتر از آن به بدنتان در درازمدت آسیبی وارد شود، لپ تاپ خود را همیشه و هرکجا که می‌خواهید همراه داشته باشید.

    در خرید کیف لپ‌تاپ بهتر است مواردی چون وزن، سبک، استایل و میزان استفاده از آن را در نظر بگیریم. اگر مدام در حرکت هستید و وسایل جانبی با خود همراه دارید باید از کوله‌ای جادار و سبک با استانداردهای بالا استفاده کنید که عمر مفید بیشتری داشته باشد و همچنین از آسیب دبدن بدنتان جلوگیری شود.

    پیش از این در مورد نکاتی که باید قبل از خرید کیف لپ تاپ بدانید برایتان گفته بودیم و در این مطلب هم براساس داده‌های فروشگاه‌های اینترنتی از جمله دیجی‌کالا ده برند برتر را برای خرید کیف لپ تاپ در بازار ایران معرفی کرده و چند مدل پرفروش از هر برند را بررسی می‌کنیم.

    شیائومی

    خرید کیف لپ تاپچند سالی است که محصولات برند چینی شیائومی بازار را در دست خود گرفته است. این برند چینی فعالیت خود را در ابتدا با تولید ابزارهای الکترونیکی آغاز و سپس محصولات جانبی لوازم الکترونیکی را به تولیدات خود اضافه نمود. یکی از این محصولات کوله پشتی لپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ است. شیائومی کوله‌های خود را بسیار کاربردی با حداکثر استانداردهای لازم در رنگ بندی متنوع و چشم‎گیر با مقاومت بالا طراحی و ارائه کرده است تا هر سلیقه‎‎‎‎‎‎ای را پوشش دهد.

    کوله لپ تاپ شیائومی مدل Urban Leisure

    طراحی مینیمال و مربعی کوله در ابعاد ۲۲x ۱۳x ۳۴ سانتی‎متر در کنار رنگ بندی متنوع آن اولین چیزی است که توجه خریداران را به خود جلب می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کند. هرچند در وهله نخست شاید کوچک به نظر برسد اما حجم آن ده لیتر است؛ دارای قسمت‌های مختلف برای طبقه بندی لوازم می‌باشد و علاوه بر محفظه اصلی، دارای قسمت مخصوص تبلت، یک جیب در جلو و دو جیب کوچک هم در کناره‌ها دارد که می‌توان وسایل روزمره ضروری همچون کلیدها، کیف پول، موبایل و … را در آن جای داد.

    جنس این کوله پشتی از الیاف پلی استر و ضدآب است که وزن کوله را بشدت پایین آورده و قابلیت شستشو دارد. بندهای آن نیز از کتان EPE تک لایه، بسیار نرم و ارگونومیک است تا بتوان کیف را راحت و بدون خستگی حمل کرد. این کوله پشتی مناسب لپ‎تاپ‌هایی تا اندازه 14 اینچ است.

    تصاویر کوله‌‌های شیائومی + لیست قیمت

    [related]28338[/related]

    کوله لپ تاپ STM

    خرید کیف لپ تاپ

    STM برندی استرالیایی است که از سال ۱۹۹۸ برای محصولات دیجیتال محافظ طراحی و تولید می‌کند. و امروزه یکی از برندهای مطرح دنیا در تولید کیف و کوله پشتی‌های لپتاپ است. آنچه STM را از دیگر برندها متمایز می‌کند طراحی و استحکام بالای محصولاتش است. با وجود فضاهای متعدد برای وسایل جانبی لپ‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ و همچنین وسایل شخصی، طراحی این کوله بنحوی ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎است که هیچگونه فشاری به کمر و شانه‌ها وارد نمی‌شود. به همین خاطر این کوله‌ جذاب تبدیل شده است به گزینه‌ای قابل تأمل و وسوسه انگیز برای کسانی که لپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ خود را در سفر هم لازم دارند.

    خرید کیف لپ تاپ STM مدل Drifter

    جنس این کوله از برزنت است و در داخل آن یک محفظه مشبک (با زیپ)، یک محفظه بزرگ با بالشتک‌هایی به عنوان ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب لپ تاپ و تبلت در حین جا به جایی، و همچنین دارای قسمت‌های متعدد دیگری نیز برای وسایل جانبی و شخصی است؛ تا هر آنچه لازم دارید را بتوانید با خود به همراه داشته باشید. برای روزهای بارانی نیز در انتهای کوله یک پوشش ضد آب در محفظه زیپ دار پنهان شده است تا با کشیدن آن بر روی کوله پشتی از خیس شدن محتویات درون کوله جلوگیری کنید. با وجود فضاهای متعدد، طراحی این کوله بصورتی است که دسترسی به تمام بخش‌ها راحت است و بندهای آن متناسب با جثه قابل تنظیم شدن هستند تا کمترین آسیبی به بدن وارد نشود. پوشش پشت کوله از نوعی پد است که در روزهای گرم تابستان تعریق رو کاهش می‌دهد.

    کوله پشتی STM Drifter مناسب لپ‎تاپ‌هایی تا سایز ۱۵ اینچ است.

    تصاویر کوله‌های اس‌تی‌ام + لیست قیمت

    فیروپلاس

    خرید کیف لپ تاپ

    فیرو پلاس برندی ایرانی است که در زمینه تولید انواع کیف و کوله از جمله کوله کوهنوردی، کیف لپ تاپ، کوله‌ مدرسه، کیف دستی، ساک ورزشی و چمدان فعالیت دارد.

    تنوع بالا محصولات فیرو پلاس در کنار کیفیت و قیمت مناسب، برند فیرو پلاس را به یکی از گزینه‎‎‎‎‎‎‎‎‎های جذاب، برای خریداران تبدیل کرده است. وزن کم، استحکام، دسترسی راحت به بخش‎‎‎‎‎‎‎‎‎های مختلف و زیپ‌های روان از ویژگی‌های محصولات است.

    تصاویر کوله‌های فیروپلاس + لیست قیمت

    خرید کوله لپ تاپ فیروپلاس مدل۹۶۰

    این کوله سبک با وزن پانصد گرم و ابعاد ۱۷x۳۰x ۴۵ سانتی‎متر در شش رنگ برای لپ‎تاپ‌هایی تا سایز ۱۵ اینچ مناسب می‌باشد. برای ایمنی بیشتر فیرو پلاس، یک کاور لپتاپ جدا شونده نیز همراه کوله ارائه کرده است. جنس کوله از برزنت ضد آب است و علاوه بر محفظه اصلی، جیب‌های زیپ دار جانبی نیز برای وسایل شخصی و ضروری بر روی کوله قرار گرفته اند که با نوارهای ضخیم بکار رفته در آن‌ها استحکام بیشتری به کوله می‌دهند. طراحی پشت کوله و بندهای آن بصورتی است که نه تنها فشار زیادی بر روی کمر و شانه‌ها وارد نمی‌کند بلکه با جریان مناسب هوا، برای روزهای گرم تابستان از چسبیدن کوله به پشت و تعریق زیاد جوگیری می‎کند.

    فوروارد

    خرید کیف لپ تاپ فوروارد

    این برند هم در زمینه تولید انواع کیف و کوله از جمله کیف لپ‌تاپ و کوله کوهنوردی و همچنین تجهیزات کمپینگ نظیر کیسه خواب فعالیت دارد. از مهمترین ویژگی‌های محصولات این شرکت می‌توان به قیمت مناسب و وزن پایین اشاره کرد که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

    کوله لپ‎تاپ فوروارد مدل FCLT۶۶۲۲

    پرفروشترین کوله پشتی لپ‎تاپ فوروارد مدل FCLT۶۶۲۲ است. کوله‌ای بزرگ و جادار با قیمتی مناسب که برای دانشجویان و کسانی که وسایل زیادی با خود حمل می‌کنند بسیار مناسب است.

    جنس این کوله از برزنت ضدآب است و سایز آن برای لپ‌تاپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های ۱۵.۶ تا ۱۶.۴ اینچی مناسب می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد. مهمترین مزیت این کوله نسبت به کوله‌های مشابه محفظه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎هایی برای عبور کابل‌های USB و هدفون است که از داخل به بیرون کشیده شده‌اند و دیگر نیازی نیست برای کارهای جزئی اما مهمی همچون استفاده از پاور بانک، گوش دادن به موسیقی و یا تبادل اطلاعات به زحمت بیافتید.

    طراحی ارگونومی کوله بصورتی است که وزن آن بصورت مناسب در بخش‌های مختلف و بندهای پهن و نرم آن تقسیم می‎‎‎‎‎‎شود و علاوه بر اینکه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توان از تمام حجم آن استفاده کرد نه تنها بار زیاد به کوله آسیبی وارد نمی‌کند، بلکه شانه و کمر نیز اذیت نمی‎‎‎‎‎‎‎‎شوند. پدهای پشتی این کوله از نوع پهن هستند و به گردش هوا و عدم تعریق هنگامی که کوله بر دوش قرار دارد، کمک می‌کنند.

    تصاویر کوله‌های فوروارد + لیست قیمت

    جی بگ

    خرید کیف لپ تاپ جی بگ

    یکی دیگر از برندهای محبوب کوله‎‎‎‎‎‎‎پشتی جی بگ است که با رنگبندی بالا و طراحی مینی‎مال توجه بسیاری از ساده پسندها را بخود جلب کرده است. این کوله، سه کاره نامیده می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود چراکه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توان متناسب با موقعیت از آن به عنوان کیف، کوله و یا محافظ لپ‎تاپ استفاده کرد.

    خرید کیف لپ تاپ جی بگ مدل Functional3

    طراحی زیبا و ابعاد ۱۰x۳۱x۴۱ سانتی‎متری این کوله، برای لپ‎‎‎‎‎‎‎تاپ‎‎‎‎‎های ۱۵ تا ۱۷ اینچی مناسب است. محفظه مخصوص لپ‎تاپ بصورت Aircell است تا آن را از هرگونه آسیب ناشی از ضربه محافظت کند.

    همچنین این کوله دارای محفظه‌ مناسب برای تبلت، گوشی، لوازم جانبی و جایگاه مناسب هارد اکسترنال و مدارک نیز می‎‎‎‎‎‎باشد. جنس جی بگ Functional3 از اشبالت پرزدار است که مانع از نفوذ آب و هرگونه رطوبت می‌شود.

    ویژگی دیگری که افراد را به خرید کیف لپ تاپ Functional3 سوق داده طراحی بندهای آن است؛ یک‌ بند بلند رو دوشی و دو دسته و بندهای کوله پشتی با قابلیت مخفی شدن که می‌توان متناسب با موقعیت آن را تبدیل به کیف دوشی یا کوله‎‎‎‎‎‎‎پشتی کرد.

    تصاویر کوله‌های جی‌بگ + لیست قیمت

    [related]25447[/related]

    ویوو (Wiwu)

    خرید کیف لپ تاپ ویوو

    برند چینی ویوو از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را در حیطه کیف، کوله‎‎‎‎‎پشتی، محافظ و لوازم جانبی الکترونیکی آغاز کرده و امروزه یکی از برندهای پیشرو در طراحی کیف و کوله لپ‎تاپ است. کوله‌های سبک و جادار این شرکت مناسب مدرسه، دانشگاه، خرید، دوچرخه سواری، مسافرت و … است.

    کوله لپ تاپ Wiwu مدل Lightweight Backpack

    کوله‎ لپ‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ Wiwu در ابعاد ۴۷x۳۵x۳۰ سانتی‎متر با وزن ۴۰۰ گرم، بسیار سبک و جادار، مناسب لپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ‎‎‎‎‎‎های ۱۵ تا ۱۷ اینچی است. جنس این کوله زیپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎دار از پارچه ترایلن با دوام است که آن را ضد آب، منعطف، مقاوم در برابر سایش و قابل شستشو کرده است. فضای داخلی آن شامل محفظه لپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ و سه جیب داخی برای منظم کردن وسایل روزانه رومزه است. بندهای کوله دارای دوخت دوبل است تا از پارگی جلوگیری شود و مقاومت کوله بالاتر برود. این بندها قابلیت تنظیم دارند و بصورت پهن و ارگونومیک طراحی شده‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎اند تا بتوان آن‌ها را متناسب با وضعیت بدن برای تحمل کمترین فشار تنظیم کرد.

    تصاویر کوله‌های ویوو + لیست قیمت

    کاین

    این شرکت نام چندان شناخته شده‌ای ندارد اما به واسطه طراحی و تولید کیف‌های ساده و کارآمد جای پایش را میان خریداران ایرانی باز کرده است. اصلی‎‎‎‎‎‎‎‎‎ترین محصول کاین در ایران کیف لپ تاپ است.

    کوله لپ‎تاپ کاین مدل HY-۱۷۱۰۱

    کاین HY-۱۷۱۰۱ یک کوله سبک، جادار و دارای بندهای قابل تنظیم با تعداد زیادی جیب است. که برای استفاده روزمره ایده‏‎‎‎‎‎‌آل می‎‎‎‎‎‎باشد. این کوله مناسب لپ تاپ‌های ۱۵.۶ اینچی است و محفظه لپ تاپ دارای ضربه گیر Aircell می‌باشد. فضای داخلی آن برای حمل لوازم جانبی نیز کافی است. در کناره‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های کوله جیب‌هایی برای حمل بطری آب و یک جیب جانبی هم در جلوی کوله پشتی تعبیه شده است که دارای جک هدفون و USB برای دسترسی سریعتر و راحت‎‎‎‎‎‎‎‎تر است.

    تصاویر کوله‌های کاین + لیست قیمت

    هرشل

    خرید کیف لپ تاپ هرشل

    هرشل یکی از ده برند معتبر دنیا در تولید کیف و کوله است. هرشل محصولات خود را با الهام از طبیعت به هدف ماندگاری تولید می‌کند. به همین خاطر خرید کیف لپ تاپ هرشل شما را نا امید نمی‌کند. طراحی شیک و رنگبندی متنوع کوله‌های هرشل با هر استایل و موقعیتی هماهنگ می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود.

    کوله لپ‎تاپ هرشل مدل Little America

    ابعاد این کوله ۴۱ در ۲۸ در ۱۳ سانتی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎متر با وزنی معادل ۸۰۰ گرم می‌باشد. جنس رویه آن از برزنت ضد آب و محفظه داخلی دارای محافظ و آستر دوزی جداگانه است تا به لپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ آسیبی وارد نشود.

    کوله دارای محفظه جداگانه برای وسایل ضروری روزمره و یک جیب در جلو کوله است. حجم این کوله ۱۷ لیتر است و برای لپ‎تاپ‎‎‎‎‎های۱۳ اینچی مناسب است. بندهای آن قابل تنظیم هستند و طراحی بندها و پشت کوله بنحوی است که جریان هوا صورت گیرد و میزان تعریق را کاهش دهد. این کوله در سی رنگ موجود می‌باشد.

    سوییس‌گیر

    خرید کوله لپ تاپ سوییس گیر

    همانطور که از نام شرکت پیداست این برند سوییسی است و قدمت آن به بیش از یک قرن باز می‌گردد. عمده فعالیت سوییس‌گیر در زمینه تولید کیف، کوله پشتی و چمدان است.

    خرید کیف لپ‎ تاپ Swissgear مدل ScanSmart5888

    آنچه ابتدا در مواجهه با کوله 5888 ScanSmart بنظر می‎‎‎‎‎‎‎آید، یک کوله مدرسه است، اما واقعیت چیز دیگری است. این کوله کیفیت و طراحی ارگونومی ای فراتر از انتظار دارد. و بهترین انتخاب برای کسانی است که سبک و زیاد مسافرت می‎‎‎‎‎‎‎کنند و همیشه لپ‎تاپ خود را به‎‎‎‎‎‎ همراه دارند.

    این کوله از جنس پلی‌‎استر بادوام، ضد آب و مقاوم در برابر سایش است. فضای داخلی آن دارای یک صفحه پشتی تخت و راحت TSA مخصوص تبلت و لپ تاپ، یک جیب مختص عینک آفتابی که مقاوم در برابر خرد شدن است و همچنین دارای فضایی برای دسته بندی دیگر وسایل روزمره می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد.

    بندهای شانه‌ای قابل تنظیم شدن هستند و طراحی ارگونومی مناسبی برای سبک بودن بر روی شانه را دارند . ابعاد این کوله ۴۶ در ۳۰ در۱۷ سانتی متر است و برای لپ‎تاپ‌های ۱۵ تا ۱۷ اینچ مناسب است.

    تصاویر کوله‌های سوییس‌گیر + لیست قیمت

    کرامپلر

    خرید کیف لپ تاپ کرامپلر

    کرامپلر برندی استرالیایی و از نام‌های شناخته شده در حوزه مد و پوشاک است. این شرکت کارش را با کیف های دوشی شروع کرد اما امروز محصولاتش شامل کیف لپ تاپ ، دوربین و انواع ساک و چمدان می‌شود.

    کوله لپ تاپ کرامپلر مدل PRIVATE ZOOC

    این کوله مناسب لپ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تاپ‎‎‎‎‎‎های ۱۵ اینچی است و دارای دو محفظه اصلی می‌باشد؛ یک محفظه بزرگ با محافظ جدا کننده برای لپ‎‎‎‎‎‎تاپ و تبلت و فضایی برای قراردادن کتاب‎، لباس و هر آن چیزی که در طول روز مورد نیاز است؛ و یک محفظه کوچکترِ زیپ‎دار نیز در جلوی کوله برای تلفن همراه، کیف‎ پول و سایر وسایلی که نیاز به دسترسی سریع دارند.

    بالشتک مشبک هوا در پشت کوله عرق ناخواسته بدن را از بین می‌برد و کمک می‌کند تا در محیط‌های گرم و مرطوب بدن خنک بماند و پارچه خارجی ضد آب کوله محتویات درون آن را در برابر آب و هوای نامناسب محافظت می‌کند. بندهای ارگونومیک قابل تنظیم هستند و مانع از احساس فشار اضافی بر روی شانه‌ها می‌شوند.

    تصاویر کوله‌های کرامپلر + لیست قیمت

     

    سوالات متداول

    بهترین مارک کوله لپتاپ در ایران چیست؟

    شیائومی، فیروپلاس و STM و ریزر بهترین مارک کوله لپتاپ در ایران هستند.

    کوله لپ تاپ از کجا بخرم؟

    کوله لپ تاپ را می‌توانید از فروشگاه‌‌های اینترنتی معتبر مثل  دیجی کالا یا فروشگاه‌های فیزیکی در میدان ولیعصر بخرید.

    مرکز خرید کیف لپ تاپ در تهران کجاست؟

    حدفاصل میدان ولیعصر تا چهار راه ولیعصر و مخصوصا پاساژ نور مرکز خرید کیف لپ تاپ در تهران است.

      [see_also]8369[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید