راهنمای خرید دستگاه‌های تصفیه آب خانگی مینروا در بازار ایران

راهنمای خرید دستگاه‌های تصفیه آب خانگی مینروا در بازار ایران
راهنمای مطالعه

آن‌ها که به سلامت خود و اعضای خانواده‌شان اهمیت می‌دهند حتما برای خرید دستگاه تصفیه آبآن‌ها که به سلامت خود و اعضای خانواده‌شان اهمیت می‌دهند حتما برای خرید دستگاه تصفیه آب وقت می‌گذارند تا از بین محصولات مختلف موجود در بازار بهترین را خریداری کنند. آب سالم مایه حیات است، همان‌قدر که نوشیدن آب برای سلامتی انسان اهمیت دارد، سلامت آن هم مهم است و بهترین راهکار برای دسترسی به آب سالم، خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در ایران است. این مطلب به شما کمک می‌کند تا دستگاه های تصفیه آب خانگی مینروا موجود در بازار ایران را بشناسید و انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

معیارهای انتخاب دستگاه‌های تصفیه آب خانگی کدامند؟

در حال حاضر بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی کشور ساخت کشور تایوان هستند. این محصولات علاوه بر اینکه کیفیت مناسبی دارند از نظر قیمت هم مقرون به صرفه هستند و به دلیل استفاده از فیلترهای استاندارد عمر طولانی‌تری نسبت به محصولات بی‌کیفیت چینی که به تعداد زیاد وارد کشور شده‌ دارند. اما با این حال خرید دستگاه آب تصفیه کن معیارهایی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

نوع دستگاه

از معیارهای انتخاب دستگاه تصفیه آب می‌توانیم به نوع دستگاه اشاره کنیم. دستگاه‌های تصفیه آب به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

رومیزی

این دستگاه‌های تصفیه آب مخزن محدودی دارند و به همین دلیل هر از چندگاهی لازم است داخل آن‌ها آب بریزید. دستگاه‌های رومیزی مقداری فضا اشغال می‌کنند و در خانه باید جایی برای قرار دادن آن در نظر بگیرید. کیفیت برخی از مدل‌های این دستگاه‌ها هم چندان مناسب نیست و هنگام خرید آن‌ها باید به جنس بدنه و اجزای داخلی دستگاه تصفیه آب دقت بیشتری کنید.

زیر سینکی

مدل‌های زیر سینکی فضای خاصی اشغال نمی‌کنند و به دلیل اینکه زیر سینک نصب می‌شوند، بسیار کاربردی هستند. از آنجایی که فیلترهای مختلفی در این دستگاه‌ها نصب شده، تمام املاح مضر و آلودگی‌های آب را به خوبی حذف می‌کنند. طعم آبی که در این دستگاه‌ها تصفیه می‌شود بسیار مطبوع است و کاملا بی‌رنگ و بی‌بو است.

فیلتر

یکی از مهم‌ترین معیارها برای خرید دستگاه آب شیرین کن، فیلترهای آن و مراحل تصفیه آب توسط فیلترها است. هر فردی با توجه به میزان آلودگی که در آب آشامیدنی خانه خود دارد، باید دستگاه را انتخاب کند و این به تعداد فیلترها و مراحل دستگاه ربط دارد. کیفیت فیلترهای هر دستگاه و همچنین داشتن امکان آگاهی از زمان تعویض فیلترها، می‌توانند کار شما در تصمیم گیری را راحت کنند.

جنس بدنه و مخزن دستگاه

جنس بدنه دستگاه‌های استاندارد و باکیفیت اغلب پلاستیک است و از آنجایی که باید از بهترین مواد اولیه تهیه شده باشند، مقاومت بالایی دارند و به راحتی شکسته نمی‌شوند. مخزن دستگاه‌های تصفیه بسیار مهم است و نقش مهمی در طول عمر آن ایفا می‌کند؛ بهتر است از مخزن‌های سه لایه که لایه داخلی آن پلاستیکی یا فلزی است استفاده کنید.

در حال حاضر برندهای مختلفی از این کشور در بازار ایران یافت می‌شوند که مشهورترین آن مینروا فیلتر است. اگر قصد خرید یک دستگاه تصفیه آب باکیفیت و استاندارد را دارید، توصیه می‌کنیم از مراکز معتبر خرید کنید که هم محصولات اصل عرضه می‌کنند و هم گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی آن‌ها واقعی هستند. خوشبختانه در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی خوبی هم در دسترس شما قرار دارند که به کمک آن می‌توانید دستگاه تصفیه آب مورد نیاز خود و کلیه قطعات و فیلترهای استاندارد اصل آن را به راحتی آنلاین سفارش دهید و در منزل یا هر جای دیگری که دوست دارید تحویل بگیرید.

دستگاه‌های تصفیه آب خانگی مینروا چه نام دارند؟

در اینجا لیست دستگاه های تصفیه آب خانگی مینروا که میتوان در بازار ایران خرید را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بیشتر با مشخصات فنی و نحوه عملکرد آن‌ها آشنا شوید.

اغلب مدل‌هایی که در این لیست آمده‌اند دستگاه های اورجینال و اصل تایوان تصفیه آب هستند که در لیست پرفروش‌ترین محصولات بازار قرار گرفته‌اند.

۱. دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva Ro6_50G

مدل Ro6-50G یک دستگاه آب معدنی ساز ۶ مرحله‌ای است که برای مصارف خانواده‌های ایرانی بسیار مناسب است. این دستگاه تصفیه آب از سیستم اسمز معکوس بهره می‌برد و آب تصفیه شده توسط آن طعم بسیار خوبی دارد به نحوی که هیچ تلخی‌ای در آن احساس نمی‌شود. همچنین سختی آب به سطح استاندارد رسیده تا به بدن صدمه‌ای وارد نکند. این دستگاه ظرفیت تصفیه ۲۰۰ لیتر آب در طول شبانه روز را دارد.

یکی از جذابیت‌های این دستگاه قابلیت نصب روی یخچال ساید باید ساید است که کاربری آن را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

۲. دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva Ro7_Alkaline

این دستگاه از متعلق به برند تایوانی مینروا است که فیلتر هفت مرحله‌ای قلیایی کننده آب آشامیدنی دارد و  روی آن سیستم اسمز معکوس نصب شده است. این دستگاه آب معدنی ساز است و نسبت به دستگاه قبل این مزیت را دارد که فیلتر ۱۳ لایه فیلمتک دارد و فیلتر چهارم ممبران که کاملا استاندارد است در آن بکار رفته است. فیلترهای کربنی گیاهی بکار رفته در این دستگاه به حفظ سلامت شما کمک می‌کند و یک آب آشامیدنی خوش طعم و به دور از هر گونه آلودگی را برای شما فراهم می‌کند. سیستم اسمز معکوس این مدل تحت لیسانس کشور آمریکا تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

۳. دستگاه تصفیه آب ۸ مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva Ro8_O2Plus

این محصول یکی از جدیدترین مدل‌های موجود در بازار ایران است که به کمک جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در شرکت مینروا تهیه شده است. فیلترهای کربنی آن کاملا طبیعی هستند و از پوسته نارگیل به دست آمده‌اند. این دستگاه آب را به کمک سیستم اسمز معکوس در ۸ مرحله تصفیه می‌کند. این دستگاه تصفیه آب خانگی به اکسیژن ساز مجهز شده که آب را هیدراته می‌کند. مصرف آب هیدراته برای بدن انسان بسیار مفید است و با حذف باکتری‌های زیان آور آب آشامیدنی از بروز بسیاری بیماری‌های پیشگیر می‌کند. سختی آب تصفیه شده با این دستگاه استاندارد است و خاصیت ضد سرطانی و آنتی اکسیدان دارد.

۴. دستگاه تصفیه آب ۸ مرحله ای یو وی دار مینروا مدل Minerva Ro8_UV

این دستگاه تصفیه آب ۸ مرحله ای دارای لامپ یو وی باکیفیت بسیار بالایی است، این قابلیت به دستگاه مینروا امکان تصفیه آب‌هایی که با سیستم تصفیه شهری ضدعفونی و کلرزنی نشده را هم می‌دهد. این دستگاه به سیستم اسمز معکوس مجهز است و از فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی استفاده می‌کند. محفظه استیل این دستگاه هم هر گونه انگل و آلودگی را از بین می‌برد. این دستگاه قادر به قلیایی کردن آب است و همچنین خواص ضد سرطانی و آنتی اکسیدانی هم دارد.

این مدل تا ۹۹.۹۹ درصد تمام آلودگی‌های آب را حذف می‌کند و بسیار باکیفیت است. مدل Ro8_UV قادر است در طول شبانه روز ۲۰۰ لیتر آب را تصفیه کند. این دستگاه تصفیه آب مواد معدنی مفید و املاح مورد نیاز بدن را  پس از تصفیه حفظ می‌کند.

شما از طریق سایت مینروا فیلتر به راحتی می‌توانید ضمن مقایسه مدل‌های مختلف و بررسی قیمت دستگاه تصفیه آب برحسب نیاز خود دستگاه دلخواه‌تان را انتخاب کرده و خریداری کنید. امکان خرید محصولات به صورت آنلاین هم وجود دارد که در وقت شما صرفه‌جویی کرده و تجربه خرید بدون دردسر را در اختیار شما می‌گذارد.

از چه طریق می‌توانید دستگاه تصفیه آب را تهیه کنید؟

فروشگاه‌های مختلفی در سطح شهرهای کشور وجود دارند که به دلیل اعتبار دستگاه‌های مختلف تصفیه آب خانگی را به فروش می‌رسانند شما با مراجعه به این فروشگاه‌ها می‌توانید دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید. از آنجا که نمونه‌های غیر استاندارد و تقلبی دستگاه‌های تصفیه آب در بازار زیاد شده برای اینکه فریب کلاهبرداران را نخورید توصیه می‌کنیم از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. یک راهکار دیگر خرید دستگاه‌های تصفیه آب مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی است. خوبی این سایت‌ها این است که نظارت بیشتری روی آن‌ها انجام می‌شود و با خرید از یک سایت معتبر ضمن اینکه می‌توانید از مزایای خرید آنلاین بهره ببرید خیالتان هم راحت است که یک محصول اصل خریداری کرده‌اید. مینروا فیلتر یکی از این سایت‌ها است که محصولات اصل را با خدمات پس از فروش واقعی در اختیار شما قرار می‌دهد. هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سعی کنید محصولاتی که دارای گارانتی معتبر هستند را خریداری کنید و تنها به گفته فروشنده اتکا نکنید، از او بخواهید که مدارک اصل بودن محصول را در اختیار شما بگذارد.

تهیه شده در: درجه
{{totalCount}} دیدگاه‌
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessage.error}}

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید