کدام برندها در بازار عینک آفتابی شهرت بیشتری دارند؟

کدام برندها در بازار عینک آفتابی شهرت بیشتری دارند؟
راهنمای مطالعه

    عینک ها از آن دسته اکسسوری هایی هستند که داشتنشان خصوصا در فصل تابستان و خصوصا در روزهای گرم و آفتابی امری ضروری است . برند پوشان و دنبال کنندگان دنیای مد و فشن به دنبال بهترین و تاثیر گذار ترین البسه و اکسسوری‌ها هستند. اگر شما هم برند پوش هستید و یا می­خواهید به جمع برند پوشان خوش پوش بپیوندید تا انتهای این مقاله ما را دنبال کنید تا نکات لازم در خصوص خرید جدیدترین عینک های دودی و آفتابی مردانه یا زنانه ۲۰۲۱ مطابق با سلیقه تان را به شما بگوییم.

    دنیای مد و فشن امروزه متاثر از بزرگترین طراحان مد پیشروی قابل توجهی در زمینه اکسسوری‌ها داشته است. طراحان برندهایی چون کوکوشنل، فندی، کریستین دیور، گوچی، تام فورد، ریبن، بولگاری و بسیاری دیگر از برندهای شناخته شده از گذشته تاکنون دنیای مد و فشن را تحت تاثیر خلاقیت‌های خود قرار داده‌اند.

    برندهای مشهور عینک آفتابی کدامند؟

    برای شناخت بیشتر تولیدات برندهای مشهور باید ابتدا سری به پیشینه‌ی این برندها بزنیم تا بتوانیم بهترین‌ها و شیک‌ترین‌های این صنعت از گذشته تاکنون را دسته بندی کنیم.

    ۱. برند فندی

    برند فندی یک برند ایتالیایی است که در سال ۱۹۲۵ توسط آلدورادو و آدل فندی در رم، ایتالیا تاسیس شد. موفقیت این برند توسط ۵ دختر این دو نفر تثبیت شد. هر کدام از ۵ دختر الدورادو و آدل در مهارتی که به آن علاقه داشتند و در آن مهارت داشتند شروع به فعالیت کردند. در سال ۱۹۶۵ خواهران فندی همکاری خود را با طراح مشهور، کارل لاگرفلد، شروع کردند. در سال ۱۹۷۸ با فوت آدل هریک از خواهران فندی مسئولیت یکی از بخش‌های مجموعه را به دست گرفتند. پائولا به پوست خز دار علاقه داشت، آنا به محصولات چرمی، فرانکا روابط اجتماعی خوبی داشت و می توانست با مشتری ها ارتباط بگیرد، کارلا هماهنگی‌های مربوط به کسب و کار را انجام میداد، و آلدا نیز مسئولیت فروش را به عهده داشت. در حال حاضر برند فندی از مشهورترین برندهای موجود می‌باشد و تولیدات این برند که شامل عینک، کت و شلوار، ساعت، محصولات چرمی و کیف و انواع تزئینات منزل می‌باشد که به سراسر جهان صادر می‌شوند.

    خط تولید عینک این برند تحت لیسانس Marchon Eyewear میباشد. عینک‌های برند فندی همواره از طراحی‌های منحصر به فرد خود استفاده می‌کند و وجود لوگوی این برند در اکثر طرح‌های عینک فندی مشهود است. برند فندی علاوه بر عینک‌های دودی، عینک‌های طبی با طراحی‌های شیک و خاص خود تولید می‌کند که مورد توجه علاقه مندان به این برند قرار گرفته است.

    ۲. برند تام فورد

    تام فورد در سال ۱۹۶۱ در شهر آستین ایالت تگزاس به دنیا آمد. او در سال ۱۹۹۰ به شرکت گوچی که تقریبا در حالت ورشکستگی قرار داشت پیوست. تام فورد به عنوان طراح ارشد پوشاک زنانه به این برند پیوست و طی ۶ ماه دست به کار طراحی پوشاک مردانه و همچنین انواع کفش زد. تام فورد باعث رونق دوباره گوچی شد و به عنوان طراح خلاق این برند شناخته شد. در سال ۲۰۰۴ به دلیل برخی مشکلات، از گوچی جدا شد و برند خودش با نام تام فورد را در همین سال تاسیس کرد. در سال ۲۰۲۵ اولین محصولات آرایشی و عینک از این برند روانه بازار شد. تام فورد پس از مدتی برند ادکلن‌های مردانه خود را هم راه اندازی کرد. در مجموع برند تامفورد یکی از برندهای پیش رو در عرصه مد و فشن می‌باشد که محبوبیت خاصی هم در میان مصرف کنندگان خود پیدا کرده است.

    ویژگی جذاب در طراحی عینک‌های تام فورد حفظ کلاسیک بودن اثر و در عین حال مدرن بودن آن است که باعث تمایز این برند از سایرین شده است. مدل خلبانی برند تام فورد در عین کلاسیک بودن از فرم مدرن خاصی برخوردار است. این عینک به عنوان یک عینک مردانه طراحی شده است اما بسیاری از خانم ها به دلیل طراحی منحصر به فرد، آن را به عنوان عینک زنانه لاکچری و زیبا خریداری و استفاده می‌کنند. در مجموع برند تام فورد از برندهای مدرن و تاثیر گذاری است که بین جوانان و حتی افراد میانسال علاقه مندان بسیاری دارد و دلیل این توجه وجود طرح‌هایی است که ترکیبی از مدرن و کلاسیک هستند و تنها از مدل‌های عینک از این برند قابل مشاهده است.

    ۳. برند دیور

    کریستین دیور در سال ۱۹۶۴ خانه مد دیور را در یک خانه شخصی در پاریس افتتاح کرد. برند دیور علاوه بر تولید و طراحی لباس‌های زنانه به تولید عینک، جواهرات، لباس‌های زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و عطر هم می­پردازد. این برند به دلیل برخورداری از کالاهای لوکس در دسته برندهای لاکچری قرار دارد.

    مشخصا هزینه‌ای که برای خرید یک عینک مارک می­پردازید بسیار بالا خواهد بود، در نتیجه باید به اصل و فیک بودن آن هنگام خرید دقت کنید. بی­شک برند دیور هم از این قاعده مستثنی نیست و قیمت ارزانی ندارد اما ارزش عینک خریداری شده هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی بسیار بالاست.

    ۴. برند ریبن

    برند ریبن یکی از قدیمی‌ترین برندهای عینک است که مورد توجه خیل مصرف کنندگان قرار گرفته است. این عینک‌ها نخستین بار برای نیروی هوایی و خلبانانی که با مشکل سردرد ناشی از تابش نور آفتاب روبه­رو بودند طراحی شد. اما پس از ورود این مدل از عینک‌ها به بازار، بسیاری از مردم به آن علاقه مند شدند. برند ریبن با داشتن سابقه طولانی یکی از برندهای قدیمی و با کیفیت در تولید انواع مدل‌های عینک می‌باشد که در سراسر جهان یک برند شناخته شده و مشهور به شمار می‌رود. تمامی برندهای مشهور و محبوب جهان که در ساخت عینک خط تولید دارند و به شهرت جهانی رسیده اند به دلیل کیفیت بالای عینک‌های دودی و طبی و همچنین زیبایی در طراحی این اکسسوری به موفقیت رسیده اند و اکثر برندهای نام برده شده علاوه بر تولید اکسسوری‌ها به طراحی و تولید لباس، ساعت و جواهرات می­پردازند و طراحان مد و فشن هر سال می­کوشند با طراحی مدل‌های زیبا و متناسب با تمامی سلیقه‌ها بازار را در اختیار داشته باشند و رقابت سالمی با دیگر کمپانی‌های مد و فشن داشته باشند.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید