راه‌اندازی سایت بدون نیاز به برنامه‌نویسی

راه‌اندازی سایت بدون نیاز به برنامه‌نویسی
راهنمای مطالعه

    شاید فکر کنید طراحی سایت بدون کدنویسی یک شوخی باشد. اما امروزه به کمک سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS)، طراحی سایت بدون کدنویسی هم امکان پذیر است.

    در واقع سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس (Wordpress) به ما این امکان را می‌دهند که تنها با کشیدن و رها کردن ماوس یک سایت حرفه‌ای و فوق‌العاده را برای خود بسازیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا توضیحات بیشتری درباره طراحی سایت با وردپرس، سئو وردپرس و قالب وردپرس در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

    سیستم مدیریت محتوا وردپرس

    چند سالی است که به واسطه گسترش اینترنت، کسب‌وکارهای اینترنتی رونق بسیاری پیدا کرده است. وردپرس یک سیستم مدریت محتوا است که به وسیله آن می‌توانید به راحتی سایت خود را بسازید. ما در ابزار وردپرس دوره‌ایی تحت عنوان «آموزش جامع طراحی سایت با وردپرس»، تهیه کرده‌ایم که بدون نیاز به دانش کدنویسی شما می‌توانید سایت خود را طراحی کنید. در حال حاضر 81 قسمت از این دوره آموزشی (یازده فصل آموزشی) برروی سایت قرار گرفته است و همچنان در حال ساخت ویدئوهای جدید برای ادامه این آموزش‎‌ها هستیم. ارزش این دوره 3 ملیون تومان است، اما تیم ابزار وردپرس این آموزش را به طور رایگان در اختیار شما گذاشته است تا از آن استفاده کنید. اگرمی‌خواهید یک وب‌سایت آنلاین بسازید تا بتوانید کسب‌وکار خود را ارتقاء دهید، همین حالا به دوره رایگان آموزش طراحی سایت با وردپرس رجوع کنید.

    انتخاب قالب وردپرس

    یکی از مراحل مهم ساخت یک وب‌سایت، انتخاب یک قالب مناسب است. یک قالب مناسب، ظاهری زیبا و عملکرد کاربردی دارد. قالب زفایر (zephyr) یکی از پرفروش‌ترین قالب‌های چند منظوره وردپرس در جهان است. قالب زفایر دارای سربرگ‌ساز اختصاصی است، فقط با یک کلیک می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را درون ریزی کنید. تنظیمات تخصصی خود را در این قالب به زبان فارسی اعمال کنید و از واکنش‌گرایی زیبای این قالب و کار با آن لذت ببرید. همچنین سایت ابزار وردپرس بیش از 50 ویدئو آموزشی رایگان در رابطه با کار با این قالب مشهور تهیه کرده است که می‌توانید به رایگان از آن استفاده کنید.

    سئو وردپرس

    سئو آخرین مرحله از کارهای مورد نظر برای به نتیجه رساندن یک وب‌سایت است. در آخرین مرحله شما باید سایت خود را برای نمایش دادن به کاربران اینترنت، آن را سئو کنید.

    برای این کار شما باید با رعایت یک سری از قوانین و نکات، اقداماتی انجام دهید که موتورهای جستجوی گوگل به شما اعتماد کنند و سپس در نتایج صفحه اول گوگل بدرخشید. سئو شامل سه مدل مختلف است که عبارت‌اند از سئو کلاه سفید، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه. عدم اطلاع داشتن از نحوه کار سئو کلاه سیاه و کلاه خاکستری باعث به وجود آمدن خسارات جبران ناپذیری می‌شود که باعث پنالتی شدن سایت شما می‌شود.

    اگر علاقه دارید تا گوگل سایت شما را به کاربران اینترنت نمایش دهد می‌توانید از دوره آموزش سئو وردپرس استفاده کنید. این دوره شامل 45 جلسه ویدئویی آموزش است که تا به حال بیش از 16000 نفر از کاربران اینترنت در این دوره شرکت کرده‌اند.

    نتیجه گیری

    برای آموزش دیدن در بستر اینترنت دوره‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید؛ اما خرید این دوره‌ها هزینه‌های زیادی برای شما به همراه دارد. با استفاده از آموزش‌های سایت ابزار وردپرس شما می‌توانید تمام آموزش‌های مورد نیاز برای طراحی یک سایت را رایگان ببینید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید