۱۰ مدل از پرفروش‌ترین چرخ گوشت‌ها در بازار ایران

۱۰ مدل از پرفروش‌ترین چرخ گوشت‌ها در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    خرید چرخ گوشت مناسب به واسطه مدل‌های متعدد در بازار کار آسانی نیست اما در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین چرخ گوشت ها در بازار ایران معرفی شده که کارتان را آسان می‌کند.

    وجود چرخ‌گوشت در هر آشپزخانه‌ای ضروری است، البته برخی افراد ترجیح می‌دهند همه چیز را به‌صورت آماده از فروشگاه‌ها تهیه کنند اما باید بدانید چرخ‌گوشت‌ها برخلاف نام‌شان تنها برای چرخ کردن گوشت مورداستفاده قرار نمی‌گیرند و کارایی‌های دیگری هم دارند. برای خرید بهترین چرخ گوشت باید مجموعه‌ای از ویژگی‌های مهم این وسیله را در نظر بگیریم که در ادامه به آن پرداخته‌ایم

    معیار های خرید بهترین چرخ گوشت

    در این مطلب 10مدل از پرفروش‌ترین چرخ‌گوشت‌های خانگی در بازار ایران را براساس معیارهای زیر معرفی کرده‌ایم تا بتوانید انتخاب راحت‌تر و سریع‌تری در خرید داشته باشید.

    • مشخصات و قابلیت‌ها
    • کیفیت ساخت
    • قیمت
    • نظرات کاربران

    ۱. گوسونیک مدل GMG-826

    گوسونیک یک برند ترکی است که از سال 1979 فعالیت خود را شروع کرده و محصولاتش در کشور چین ساخته می‌شوند.

    مشخصات و قابلیت ها

    این چرخ گوشت ۳.۱ کیلوگرم وزن دارد و نسبتاً سبک است. ابعادی معادل ۳۲۰ در ۳۴۰ در ۱۷۰ میلی‌متر دارد که جای زیادی اشغال نمی‌کند. جنس تیغه‌هایش از استیل ضدزنگ و قابل شست‌وشو است. توان موتور ۱۲۰۰ وات است. سه شبکه‌ دارد که گوشت را در سایزهای مختلف چرخ می‌کند. مجهز به سیستم سوسیس‌ساز و چرخش معکوس است. چرخ‌گوشت مدل GMG-826، قیمتی پایین و مناسب دارد.

    مشاهده تصاویر و قیمت این چرخ گوشت

    نظرات کاربران

    این دستگاه از نظر طراحی، امتیاز ۳.۵ از ۵ را کسب کرده و کاربران کیفیت ساخت آن را متوسط ارزیابی کرده‌اند.

    گوسونیک

    ۲. چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R

    پارس خزر یکی از برندهای آشنای ایرانی است که سال‌هاست در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی برقی فعالیت دارد و کیفیت محصولاتش توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. چرخ‌گوشت مدل MG-1400R محصولی دیگر از این برند است که یکی از بهترین چرخ گوشت های ایرانی محسوب می‌شود.

    مشخصات و قابلیت ها

    چرخ گوشت پارس خزر دارای وزن ۴.۳ کیلوگرم با ابعاد ۳۷۲ در ۱۷۶ در ۳۴۲ میلی‌متر است. تیغه‌های آن از جنس فولاد ساخته شده و دو شبکه برای خردکردن گوشت و سبزی دارد. دارای ظرف پلاستیکی برای جمع‌آوری موادغذایی است.

    دارای سیستم چرخش برگردان است و سیم دستگاه درون محفظه‌اش جمع می‌شود. مجهز به قطعه‌ی سوسیس‌ساز است و توانایی چرخ کردن ۱۲۰۰ گرم گوشت در دقیقه را دارد. توان موتور چرخ‌گوشت مدل MG-1400r حدوداً ۷۰۰ وات است.

    از نظر قیمت هزینه خرید چرخ‌گوشت پارس خزر مدل MG-1400R بسیار به‌صرفه و مناسب است.

    نظرات کاربران

    کاربران از نظر قدرت، کیفیت و قابلیت‌ها، امتیاز 4 از 5 را به این دستگاه داده‌اند اما چرخ‌گوشت پارس خزر از نظر طراحی امتیاز کم‌تری دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این چرخ گوشت

    ۳. کنوود مدل MG510

    کنوود برندی ژاپنی و کاملاً معتبر است و این نام را بیش‌تر در وسایل صوتی و تصویری، وسایل برقی خانگی و ... مشاهده کرده‌اید.

    مشخصات و قابلیت ها

    توان این دستگاه ۴۵۰ وات و توان مکانیکی آن ۱۶۰۰ وات است. تیغه‌ها از جنس استیل ضدزنگ و بدنه‌ی فلزی آن از جنس آلیاژ پرداخت شده است. ۳ شبکه در سایزهای متفاوت برای چرخ کردن گوشت دارد.

    مجهز به قطعه سوسیس‌ساز (در دو سایز) و کبه‌ساز است. سیستم چرخش معکوس دارد و توانایی چرخ و خرد کردن ۲۰۰۰ گرم گوشت در دقیقه را دارد. این مدل چرخ‌گوشت کنوود، نسبت‌به دو مدل قبلی کمی گران‌تر است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این چرخ گوشت

    نظرات کاربران

    کسانی که از این محصول استفاده کرده‌اند در مجموع از نظر قدرت، طراحی و قابلیت‌ها امتیاز ۳ از ۵ به آن داده‌اند.

    چرخ گوشت کنوود

    ۴. چرخ گوشت فلر مدل مدل MG333

    فلر برندی آلمانی است که محصولاتش در ترکیه و چین تولید می‌شوند. چرخ‌گوشت خانگی مدل MG333 انتخابی مناسب با قیمتی مناسب است.

    مشخصات و قابلیت ها

    سینی گوشت، تیغه‌ها و شبکه‌ها همگی از جنس استیل ضدزنگ هستند. ابعاد این چرخ‌گوشت برابر ۳۲۰ در ۳۶۰ در ۱۴۰ میلی‌متر و وزنی معادل ۵ کیلوگرم دارد. دارای قطعه‌ سوسیس‌ساز برای تهیه‌ سوسیس خانگی است و علاوه‌برآن دارای سری کباب‌زن هم هست. سیستم چرخش برگردان دارد و خروجی آن حداکثر ۱۶۰۰ 1600 گرم در دقیقه است. قیمت مناسب این دستگاه از ویژگی‌هایی مثبتی است که می‌توان آن را برای خرید در نظر گرفت.

    نظرات کاربران

    امتیاز خریداران از نظر قدرت، بالاست اما طراحی و کیفیت آن رتبه‌ پایین‌تری دارد.

    مشاهده تصاویر و قیمت این چرخ گوشت

    ۵.  یورولوکس مدل EU-MG3156LS

    این برند ساخت کشور آلمان است که انواع لوازم برقی خانه و آشپزخانه را طراحی و تولید می‌کند. قیمت مناسب و کیفیت خوب این چرخ‌گوشت گزینه‌های مناسبی برای خریدش هستند.

    مشخصات و قابلیت ها

    دارای موتوری با توان ۴۰۰۰ وات است که با ۸ سرعت متفاوت گوشت را چرخ و قطعه قطعه می‌کند. مجهز به سوسیس‌ساز و شبکه‌هایی در سه سایز مختلف است. وزن این دستگاه نیز ۴.۵ کیلوگرم است.

    چرخ‌گوشت مدل EU-MG3156LS از برند یورولوکس در عین قدرت مطلوب و قابلیت‌های متعدد قیمت مناسبی هم دارد.

    مشاهده تصاویر و قیمت این چرخ گوشت

    نظرات کاربران

    خریداران از نظر طراحی، کیفیت و قیمت امتیاز ۳ از ۵ به آن داده‌اند.

    یورولوکس مدل EU-MG3156LS

    ۶. چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-G1560

    پاناسونیک برندی ژاپنی و نام آشناست که در زمینه تولید لوازم الکتریکی، الکترونیکی و صنعتی فعالیتی دیرینه دارد. چرخ‌گوشت مدل MK-G1560 بسیار کارآمد است و در رده مدل‌های خانگی یکی از بهترین چرخ گوشت ها محسوب می‌شود.

    مشخصات و قابلیت ها

    ابعاد این چرخ‌گوشت معادل ۳۸۶ در ۳۱۰ در ۱۶۶ میلی‌متر و وزن آن ۳.۷ کیلوگرم است. توان موتور آن ۱۵۰۰ وات است و سه نوع تیغه‌ از جنس استیل ضدزنگ دارد. مجهز به کبه‌ساز و سیستم چرخش معکوس است. میزان خروجی آن ۱۵۰۰ گرم در دقیقه است که حدوداً ۹۰ کیلوگرم گوشت را در یک ساعت می‌تواند چرخ کند.

    در مجموع به نسبت قابلیت‌هایی که چرخ گوشت پاناسونیک MK-G1560 دارد، هزینه‌ی مناسبی برای خرید آن صرف خواهید کرد.

    نظرات کاربران

    از دید کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند، طراحی حرف اول را می‌زند اما باقی موارد رتبه‌ای معمولی دارند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این چرخ گوشت

    ۷. چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK- 2500

    چرخ‌گوشت پاناسونیک مدل MK- 2500 از جدیدترین محصولات عرضه‌شده توسط این شرکت ژاپنی است و با استقبال قابل توجهی مواجه شده است.

    مشخصات و قابلیت ها

    دارای موتوری با توان ۲۵۰۰ وات است. جنس تیغه‌ها و شبکه‌های آن از استیل ضدزنگ و سینی از جنس فلز است. مجهز به سیستم گردش معکوس است که مواد غذایی را به‌طور کامل از دستگاه خارج می‌کند. این چرخ‌گوشت دارای سه شبکه برای چرخ کردن گوشت و یک پنجره مخصوص خرد کردن سبزی هم دارد.

    هزینه خرید چرخ گوشت نسبت‌ به مدل‌های قبلی کمی بالاتر است اما ارزش خرید دارد.

    نظرات کاربران

    همه ویژگی‌های این دستگاه از لحاظ قدرت، کاربری و طراحی امتیاز ۳.۷ از ۵ را از سوی کاربران دریافت کرده اما بیشتر کاربران از قدرت آن ابراز رضایت کرده‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این چرخ گوشت

    ۸. چرخ گوشت مولینکس مدل ME546810

    مولینکس برندی فرانسوی است که محصولاتی مانند همزن برقی، گوشت‌کوب برقی، آبمیوه‌گیری، پلوپز، اتوبخار و ... با کیفیت بالا در زمینه‌ لوازم خانگی تولید می‌کند.

    مشخصات و قابلیت ها

    جنس تیغه‌های چرخ گوشت مولینکس از استیل ضدزنگ است. حدود ۵ گیلوگرم وزن و ابعادی معادل ۱۵۰ در ۲۹۰ در ۲۹۰ میلی‌متر دارد. دارای سه شبکه‌ مجزا برای چرخ کردن گوشت است. پایه‌ی ضدلغزش در مدل ME546810 باعث می‌شود دستگاه درحین کار حرکت نکند. این چرخ‌گوشت سوسیس‌ساز و کبه‌ساز دارد. وجود سیستم چرخش معکوس باعث می‌شود ذرات گوشت درون دستگاه باقی نماند. توان این محصول ۲۲۰ وات است.

    قابلیت‌های مناسب این دستگاه با قیمتش هماهنگی دارد.

    نظرات کاربران

    اکثر خریداران، خرید از این محصول را به خاطر قدرت بالا و پایداری در عملکرد پیشنهاد داده‌اند و تنها نقطه ضعف آنرا صدای زیاد عنوان کرده‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این چرخ گوشت

    ۹. چرخ گوشت بوش مدل MFW 68680

    برند آلمانی بوش از گذشته تاکنون جزو یکی از بهترین برندها در طراحی و ساخت انواع لوازم خانگی برقی و صنعتی بوده است. چرخ‌گوشت مدل MFW 68680 به نسبت کیفیت و کارایی‌هایی که دارد از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

    مشخصات و قابلیت ها

    وزن این چرخ‌گوشت ۷.۹۱ کیلوگرم و توان آن برابر ۲۲۰۰ وات است. دارای ۳ شبکه با سایزهای مجز بوده و از سیستم سوسیس‌ساز برای تهیه سوسیس خانگی برخوردار است.

    یکی دیگر از مزایای این چرخ گوشت سیستم چرخش معکوس است. این محصول در هر دقیقه قادر است در حدود ۴.۳ کیلوگرم در دقیقه گوشت چرخ کند. انواع مواد غذایی مانند گوشت، سیب‌زمینی، هویج، پیاز و ... را می‌توان به آسانی خرد، ورقه و چرخ کرد. در این چرخ گوشت برای نگهداری سیم و صفحه، فضای مناسبی تعبیه شده است.

    قیمت مناسب، طراحی زیبا و کارایی مناسب این دستگاه ارزش خرید آن را افزایش داده‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این چرخ گوشت

    نظرات کاربران

    طراحی، بیش‌ترین رضایت را در خریداران ایجاد کرده‌ و پس از آن قدرت و قابلیت‌ها بیش‌ترین امتیاز را دریافت کرده‌اند.

    چرخ گوشت مدل MFW68680 بوش

    ۱۰. چرخ گوشت گاستروبک مدل 41409

    طراحی زیبا اولین چیزی است که در این محصول به چشم می‌خورد. این برند آلمانی اگرچه محصولاتی با قیمت بالا دارد اما کیفیت و طراحی آن برای خرید ارزشمند هستند.

    مشخصات و قابلیت ها

    دارای نمایشگر دیجیتال است که جهت چرخش را مشخص می‌کند. ۱۰ کیلوگرم وزن و ۳۵۰ در ۱۷۰ در ۳۰۰ میلی‌متر ابعاد دارد. سه شبکه‌ مجزا در سایزهای ۲، ۴.۵ و ۶ میلی‌متر دارد و مجهز به سیستم سوسیس‌ساز است. سیستم چرخش معکوس دارد که مواد غذایی باقی‌مانده را از دستگاه خارج می‌کند. موتور گیربکسی و حرفه‌ای آن ۳۵۰ وات توان دارد که خروجی آن برابر ۱۰۰ کیلوگرم گوشت در ساعت است.

    این برند به‌طورکلی قیمت‌های بالاتری نسبت‌به سایر مدل‌های معرفی شده دارد.

    نظرات کاربران

    اگر به دنبال یک چرخ‌گوشت حرفه‌ای هستید، گاستروبک انتخاب مناسبی خواهد بود. امتیاز کاربران برای این چرخ‌گوشت ۳ از ۵ است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این چرخ گوشت

    سخن آخر

    در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین چرخ گوشت ها بازار ایران را معرفی کردیم تا اگر در پی خرید چرخ گوشت هستید، بهترین گزینه را بر اساس کارایی‌، طراحی‌ و نظر خریداران قبلی انتخاب کنید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید