بهترین مدل‌های پشت گردنی طبی و هوشمند در ایران

بهترین مدل‌های پشت گردنی طبی و هوشمند در ایران
راهنمای مطالعه

    پشت گردنی طبی یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از دردهای مزمن سر و گردن است. در این مطلب ۵ مدل از بهترین پشت گردنی طبی و هوشمند را معرفی می‌کنیم.

    بهترین پشت گردنی طبی و هوشمند بازار ایران

    وقتی به مدت طولانی در وضعیت نشسته (چه در خانه و روی صندلی و چه در خودرو) قرار بگیرید، پس از مدتی عضلات گردن خسته شده و سر به یک طرف متمایل می‌شود.

    این وضعیت باعث کشیدگی یک طرف گردن و درد و گرفتگی در آن می‌شود. در ضمن نیروی وزن سر روی مهره‌های یک طرف گردن فشار آورده و عوارض بعدی را موجب می‌شود.

    استفاده از پشت‌گردنی که در شکل‌های مختلف در بازار وجود دارند، می‌تواند سر و گردن را در یک راستا حفظ کند و جلوی فشار به ماهیچه‌ها و مهره‌ها را بگیرد.

    بنابراین اگر می‌خواهید دچار دردهای ناشی از فشار به گردن‌تان نشوید، خرید پشت‌گردنی یا در واقع دورگردنی پیشنهاد می‌شود.

    قبلا درباره خرید پشت‌گردنی طبی و هوشمند نکاتی را ارائه دادیم. در ادامه ۵ نمونه از بهترین پشت گردنی طبی را معرفی می‌کنیم که در بازار ایران عرضه شده‌اند.

    ۱. پشت‌گردنی هوشمند مدل پلاس

    بهترین پشت‌گردنی، پلاس

    این پشت‌گردنی از فوم حافظه‌دار و هوشمند ساخته شده. فوم در واقع ماده هوشمندی است که ویژگی‌ انعطاف‌پذیری بالایی دارد.

    وقتی پشت‌گردنی هوشمند مدل پلاس دور گردن قرار می‌گیرد، فوم شکل گردن را به خود گرفته و وزن سر را به‌صورت مساوی به تمام قسمت‌های پشت‌گردنی پخش می‌کند. بدین‌ترتیب هیچ قسمتی از گردن دچار درد و ناراحتی نمی‌شود.

    روکش این مدل از بهترین پشت گردنی که ابعادی در اندازه‌های ۱۰×۲۶ × ۳۶ سانتی‌متر دارد، از جنس کتان (۸۰درصد) نرم و لطیف است. این پشت‌گردنی با جذب رطوبت بدن از خیس شدن پشت‌گردنی بر اثر عرق جلوگیری می‌کند.

    پشت‌گردنی هوشمند مدل پلاس از مشتریان خود از ۵ ستاره، ۴,۱ ستاره گرفته است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این پشت‌گردنی

    ۲. پشت‌گردنی طبی هُمیلا مدل HOP Liver Violet

    بهترین پشت‌گردنی همیلا

    پشت‌گردنی همیلا رویه بسیار نرم و لطیفی دارد که باعث می‌شود هنگام استراحت یا وقتی روی صندلی خودرو هستید، به‌اندازه کافی آرامش داشته باشید.

    یک طرف این پشت‌گردنی پارچه مخملی دارد و علاوه‌بر اینکه سر و گردن روی آن احساس راحتی دارد، از حساسیت‌های پوستی هم در امان می‌ماند.

    سمت دیگر این مدل از بهترین پشت گردنی از جنس کتان دارای منافذ ریز است تا ضمن عبور جریان هوا و خنک نگهداشتن پشت‌گردنی، از گرما و تعرق ناحیه سر و گردن جلوگیری کند. همچنین این پشت‌گردنی متناسب وزن سر و گردن است.

    درون این محصول از شن‌ریزه‌های پلاستیکی فومی و مواد پلی‌استارین سازگار با پوست و محیط‌زیست پر شده است. شن‌ریزه‌ها بیش از فوم‌ها از سر و گردن مراقبت می‌کنند و شکل‌پذیری بهتری دارند.

    مزیت دیگر این شن‌ریزه‌ها، سبکی بسیار بالای آنهاست که حمل و نگهداری این محصول را راحت و بی‌دردسر می‌کند. یک دکمه پرسی هم، دو طرف پشت‌گردنی را به هم متصل می‌کند.

    این پشت‌گردنی از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۵ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این پشت‌گردنی

    ۳. پشت‌گردنی هوشمند مدل Car

    بهترین پشت‌گردنی خودرو

    این محصول بهترین پشت گردنی خودرو برای کنترل فشار ناشی از تکان‌های حین حرکت به گردن است. اگر مجبور به سفرهای متعدد و طولانی با خودرو هستید، با این محصول می‌توانید فشارهای موجود روی گردن‌تان را تحمل‌پذیر کنید.

    این پشت‌گردنی درست پشت گردن، انحناء و برآمدگی دارد و گودی گردن را پر می‌کند و بدین‌ترتیب فشار وزن سر تا حدی از روی گردن برداشته می‌شود.

    جنس این محصول از فوم هوشمند نرم و روکش آن از کتان است. وقتی فوم تحت فشار قرار می‌گیرد، تغییر شکل داده و حالت گردن فرد را به خود می‌گیرد، اما با برداشته شدن فشار از روی آن دوباره به حالت قبل برمی‌گردد.

    پشت‌گردنی Car به‌گونه‌ای طراحی شده که وزن سر روی آن پخش می‌شود و فشار اضافی روی یک طرف گردن قرار نمی‌گیرد.

    این محصول از مشتریان خود از ۵ ستاره، ۳,۸ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این پشت‌گردنی

    [related]35695[/related]

    ۴. پشت‌گردنی طبی امسیگ، مدل MF12-E

    خرید پشت گردنی امسیگ

    این بالش پشت‌گردنی طبی که ساخت کشور آلمان است، کیفیت بسیار بالایی دارد و برای رفع خستگی و کاهش گردن‌درد در مسافرت‌های طولانی و همچنین هنگام نشستن پشت میز کار یا جلوی تلویزیون ایده‌آل است.

    این مدل از بهترین پشت گردنی امسیگ به شما کمک می‌کند دچار گرفتگی در عضلات گردن نشوید و ریسک ابتلا به دیسک گردن تا حد زیادی کاسته می‌شود.

    جنس بدنه این پشت‌گردنی از فوم حافظه‌دار حرارتی است و به دما حساس است. جنس روکش این پشت‌گردنی، از کتان، پنبه و الیاف طبیعی و قابل شستشوست.

    این پشت‌گردنی از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۷ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این پشت‌گردنی

    ۵. پشت‌گردنی 2MD مدل تراکشن بادی

    بهترین پشت گردنی

    این پشت‌گردنی اگرچه طبی نیست، اما به گفته خریداران برخی از پزشکان و مربیان ورزشی استفاده از آن را توصیه کرده‌اند.  برای رفع اسپاسم و گرفتگی مهره‌های گردنی بالای ستون فقرات و عضله‌های اطراف آنها عالی است.

    خرید پشت گردنی بادی 2MD برای افرادی که دچار گرفتگی و دیسک در ناحیه گردن خود هستند توصیه می‌شود. جنس بدنه آن از پلی‌استر و روکش آن از پارچه فلانل پشمی درجه یک ضدحساسیت است.

    این پشت‌گردنی بادی دارای پمپ لاتکسی محکم و بادوام و با دریچه‌ای از جنس مس است. کیفیت و دوام و ماندگاری این پشت‌گردنی در حد متوسط روبه بالاست. برخی از مشتریان می‌گویند، وقتی به پشت دراز می‌کشید می‌توانید از این پشت‌گردنی استفاده کنید و گردن‌تان در وضعیت کاملا راحتی قرار بگیرد.

    این پشت‌گردنی از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۸ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این پشت‌گردنی

    جمع‌بندی راهنمای خرید بهترین پشت گردنی

    در بازار نمونه‌های مختلف پشت‌گردنی معمولی که طبی یا هوشمند نیستند هم وجود دارد اما اگر می‌خواهید بهترین استفاده را از این محصول ببرید، به سراغ نوع هوشمند و طبی آن بروید. در این مقاله به بهترین نمونه‌های این نوع پشت‌گردنی اشاره شد که با توجه به نیاز خود می‌توانید بهترین گزینه را از بین آنها انتخاب کنید. اگر تجربه‌ای در زمینه انتخاب بهترین پشت گردنی دارید، خوشحال می‌شویم با ما در میان بگذارید. [see_also]36043[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید