۵ دلیل رضایت کاربران از خرید شیائومی پوکو X3

۵ دلیل رضایت کاربران از خرید شیائومی پوکو X3
راهنمای مطالعه

    شیائومی پوکو X3 با نمایشگری فوق‌العاده و قابلیت‌های متعدد دیگر توانسته در بازار میان‌رده‌ها فوق‌العاده ظاهر شده و مشتریان بسیاری را به سوی خود بکشاند.

    پوکو در ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه استعداد بسیار خوبی دارد. پوکو X3 یکی از گوشی‌های جدید این برند زیر مجموعه شیائومی محسوب می‌شود که به سرعت در بازار گوشی تا ۱۰ میلیون تومان جای محکمی برای خود دست و پا کرده است.

    میان رده پوکو X3 دارای چند ویژگی چشمگیر است که احتمالا از یک گوشی اندرویدی گران قیمت انتظار داشته باشید. عملکرد بسیار مناسب گوشی در اجرای بازی‌ها به لطف پردازنده سری G اسنپدراگون، نمایشگر 120 هرتزی و البته باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی از جمله ویژگی‌های قابل توجه این گوشی محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب قصد داریم ویژگی‌های مثبت این گوشی را بررسی کنیم اما قبل از هر چیز بهتر است نگاهی به مشخصات اصلی آن داشته باشم.

    مشخصات شیائومی پوکو X3

    [table id=556 /]

    ۱. نمایشگر با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز

    پوکو X3

    پوکو X3 از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با پنل IPS و رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. تا به اینجا همه چیز طبق انتظار جلو می‌رود اما ویژگی مهمی که باعث می‌شود نمایشگر این گوشی در مرکز توجهات قرار بگیرد، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی آن است که به معنای واقعی برگ برنده گوشی پوکو X3 است.
    اکثر گوشی‌های اقتصادی موجود در بازار از نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز بهره می‌برند. شیائومی برای گوشی پوکو X3 نیز به صورت پیش فرض این نرخ تازه‌سازی را در نظر گرفته اما کاربران از قسمت تنظیمات مربوط به نمایشگر می‌توانند آن را به ۱۲۰ هرتز تغییر دهند.
    کار کردن با گوشی پوکو X3 و این قابلیت چشمگیر تجربه بسیار خوبی به کاربر ارائه می‌کند و البته انیمیشن‌های بسیار خوب رابط کاربری MIUI شیائومی این موضوع را دو چندان می‌کند.
    نرخ تازه‌سازی بالای نمایشگر گوشی در محیط رابط کاربری، منوی گوشی و اجرای‌ بازی‌ها بیش از هر جایی خود را نشان می‌دهد و البته باید به این موضوع توجه داشت که این قابلیت روی دوام باتری تاثیرگذار است.

    ۲. پردازنده قدرتمند

    پوکو X3 در حالی که ممکن است چیپست ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۷۳۲G که گوشی پوکو X3 از آن بهره می‌برد خیلی متفاوت به نظر نرسد اما باید به شما عنوان کنیم که گوشی پوکو X3 در این کلاس قیمت از سریع‌ترین و روان‌ترین گوشی‌های موبایل موجود در بازار محسوب می‌شود. چیپست اسنپدراگون ۷۳۲G پوکو X3 علاوه بر اینکه باعث می‌شود اکثر اپلیکیشن‌ها به بهترین نحو ممکن اجرا شوند، ۱۵ درصد عملکرد گرافیکی بهتر نیز به همراه دارد که این موضوع برای طرفداران بازی‌های موبایل اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که بدون هیچ مشکلی می‌توانند بازی‌های خود را روی آن اجرا کنند. پوکو X3 از لحاظ سخت‌افزاری نسبت به گوشی‌های دیگری که می‌توانید با حدود قیمت ۶ میلیون تومان تهیه کنید، قدرتمندتر است. برای مثال این گوشی از نظر عملکرد سخت‌افزاری، گوشی‌های ردمی نوت ۹ پرو با تراشه اسنپدراگون ۷۲۰G و ردمی نوت ۸ پرو با تراشه Helio G90T را به راحتی شکست می‌دهد و حتی گوشی‌های گران‌قیمت‌تری مانند گلکسی A71 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۷۳۰G را به چالش می‌کشد. نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز در کنار تراشه اسنپدراگون ۷۳۲G باعث می‌شود پوکو X3 از نظر سرعت و روان بودن در محدوده قیمتی ۶ میلیون تومانی رقبا را پشت سر بگذارد.

    ۳. باتری قدرتمند با شارژدهی بی‌نظیر

    پوکو X3 زمانی که یک گوشی، از نمایشگر با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و پردازنده فوق‌العاده اسنپدراگون ۷۳۲G بهره می‌برد، طبیعتا باتری قدرتمندی نیز باید داشته باشد. شیائومی طبق معمول در قسمت باتری پوکو X3 نیز بسیار موفق ظاهر شده است. پوکو X3 از باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد که در ۷۵ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. شیائومی همچنین برای کاهش مصرف انرژی گوشی ود راهکارهای خلاقانه‌ای در نظر گرفته است. به عنوان مثال زمانی که صفحه گوشی برای مدت مشخصی لمس نشود، نرخ رفرش آن به صورت خودکار به ۶۰ هرتز می‌رسد یا تنظیمات باتری هنگام انجام بازی‌ها به گونه‌ای تغییر می‌کند که بیشترین بازدهی را داشته باشد. با این حال، با یک بار شارژ کامل گوشی، می‌توانید بیش از یک روز و با خیال راحت از گوشی پوکو X3 خود استفاده کنید. بنابراین اگر شارژدهی گوشی برای شما اولویت بسیار زیادی دارد، از خرید پوکو X3 پشیمان نخواهید شد.

    ۴. اسپیکر استریو 

    پوکو X3انتظار وجود اسپیکر استریو در گوشی‌های میان‌رده شاید زیاد از حد باشد اما شیائومی گوشی پوکو X3 را به اسپیکر استریو مجهز کرده است که کیفیت بسیار خوبی نیز دارد. هر چند این ویژگی قابل توجه در گوشی دیگر این خانواده، یعنی پوکو M3 نیز دیده می‌شود اما سطح کیفی اسپیکر این دو گوشی تفاوت‌های نسبتا زیادی دارد. اسپیکر‌های پوکو X3 که در لبه پایین قاب و شکاف بین نمایشگر و لبه بالایی قاب قرار گرفته‌اند حجم و کیفیت صدای بسیار خوبی را از خود ارائه می‌دهد و اگر به اندازه گوشی‌های پرچمدار از آن‌ انتظار نداشته باشیم، سیستم پخش صدای پوکو X3 نمره قبولی شما را خواهد گرفت. برای افرادی که عادت به تماشای فیلم و ویدیو در گوشی دارند نیز باید عنوان کرد جک هدفون پوکو X3 از خروجی‌‌های‌ رزولوشن ۲۴ بیتی ۱۹۲ کیلوهرتزی پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر هدفون خوب و با‌کیفیتی داشته باشد، تماشای فیلم‌ و سریال با این گوشی نیز تجربه منحصر به فرد خود را خواهد داشت.

    ۵. دوربین اصلی با کیفیت

    پوکو X3 درست مانند اکثر گوشی‌های میان‌رده، پوکو X3 نیز دارای سنسور چهارگانه دوربین است. اگر سایر دوربین‌های گوشی را فاکتور بگیریم، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی پوکو X3 به عنوان یک گوشی میان‌رده در بین گوشی‌های هم قیمت فوق‌العاده است. در طول روز یا محیط‌هایی که نور کافی داشته باشد، می‌توانید عکس‌های با کیفیتی ثبت کنید که سطح جزییات و کنتراست بالایی دارند. یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین پوکو X3 قابلیت فیلمبرداری 4K است که با استفاده از هر دو دوربین واید ۶۴ مگاپیکسلی و اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی امکان‌پذیر است. هرچند کیفیت ویدیو‌های ضبط شده در حد گوشی‌های پرچمدار نیست اما به عنوان یک گوشی میان‌رده این قابلیت می‌تواند باعث رضایت شما شود.

    جمع بندی مزایای شیائومی پوکو X3

    پوکو X3گوشی پوکو X3 در بین گوشی‌هایی با محدوده قیمتی ۵ تا ۷ میلیون تومان بهترین انتخاب ممکن محسوب می‌شود. از سایر گوشی‌های هم قیمت آن می‌توان به نوت ۹ پرو شیائومی و گلکسی A51 سامسونگ اشاره کرد که به پای این گوشی نمی‌رسند. در واقع کیفیت پوکو X3 در برخی بخش‌ها با گوشی‌های بالارده‌ای مانند A71 سامسونگ و می نوت ۱۰ لایت برابری می‌کند. تقریبا پیدا کردن ایراد از این گوشی کار بسیار سختی است و شاید تنها با نگاه سخت‌گیرانه‌ای بتوان ایراد یا مشکلی از آن پیدا کرد. به صورت کلی این گوشی نیاز طیف عظیمی از مصرف‌کنندگان به ویژه طرفداران بازی‌های موبایل و گیمرها را به خوبی برطرف می‌کند و اگر به دنبال گوشی قدرتمند، با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای هستید خرید آن پیشنهاد می‌شود. خرید پوکو X3 از ارزان‌ترین فروشنده

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید