۱۰ مدل از بهترین عطر و ادکلن‌های مردانه برای تابستان

۱۰ مدل از بهترین عطر و ادکلن‌های مردانه برای تابستان
راهنمای مطالعه

    در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین ادکلن و عطر تابستان را معرفی کرده‌ایم که رایحه‌ای دلپذیر را برای آقایان به ارمغان می‌آورد.

    عطرها همیشه جزو جذاب‌ترین لوازم آرایشی و بهداشتی محسوب می‌شوند و هر فصل عطری با طبع مختص به خود دارد.  معمولاً در فصل‌های سرد مانند پاییز و زمستان از عطرهایی با طبع گرم و در فصل‌های گرم مانند بهار و تابستان از عطرهایی با طبع خنک استفاده می‌شود.

    عطر تابستانه باید دارای رایحه‌ای خنک و ملایم باشند چرا که در فصل گرم کسی دوست ندارد عطری گرم و شیرین از سمت شما به مشامش برسد. پس باید در انتخاب عطر تابستانی خود دقت کنید.

    معیارهای انتخاب بهترین عطر تابستان مردانه

    در انتخاب بهترین عطر مردانه مناسب فصل گرم معیارهای زیر را مد نظر قرار داده‌ایم:

    • خنک بودن
    • نوع رایحه
    • نت‌های اولیه و میانی و انتهایی
    • حجم و غلظت
    • نظر خریداران قبلی

    بهترین عطرهای مناسب فصل گرم

     

    ۱. عطر مردانه کرید مدل Aventus

    creed aventus

    کرید اونتوس یک عطر مردانه شیک و گران‌قیمت محسوب می‌شود و در فصول گرم سال محبوبیت بسیار بالایی دارد.

    طبع این عطر خنک و تلخ بوده و برای استفاده در بهار و تابستان مناسب است. رایحه آن میوه‌ای و مدیترانه‌ای است و در نت اولیه با رایحه‌های نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز شروع می‌شود. در نت میانی بوهای گیاه پاتچولی، گل رز و یاسمین و همچنین در نت پایانی رایحه‌های مشک، عنبر، اوک‌موس و وانیل به مشام می‌رسد.

    عطر اونتوس ادوپرفیوم است که ماندگار بوده و پخش بوی مناسبی دارد. حجم این محصول ۱۲۰ میلی‌متر است که تا مدتی نه‌چندان کوتاه می‌توان آن را مورداستفاده قرار داد.

    مشاهده قیمت این عطر مردانه

    ۲. عطر مردانه کارتیر مدل Roadster

    کارتیر

    کارتیر یا کارتیه یکی از خوش نام‌ترین برندها در زمینه عطر است. کارتیر رودستر هم با شیشه زیبایی که دارد در تمام مدت استفاده بوی گیاهان معطر طراوت و تازگی را به روح شما تزریق می‌کند. طبع خنک این عطر با بوی تند و شیرینی که دارد برای فصول بهار و تابستان و حتی پاییز کاملاً مناسب است.

    [related]572[/related]

    در نت‌های اولیه، میانی و پایانی عطر مردانه کارتیر انواع رایحه‌های چوب، خوراکی، مرکبات، میوه، گیاهان معطر، خاک و زمین، وانیل، گل لادن، گیاه پاتچولی، وانیل، نارنج، نعناع و علف وتیور به مشام می‌رسد. غلطت کارتیر رودستر از نوع ادوتویلت است و ۱۰۰ میلی‌لیتر حجم دارد.

    مشاهده قیمت این عطر مردانه

    ۳. عطر مردانه شنل مدل Bleu de Chanel

    ادوپرفیوم مردانه شنل

    شنل یکی از برندهای مطرح و خوش‌نام در تولید انواع عطرهای زنانه و مردانه است. ادوپرفیوم مدل leu de Chanel طبعی خنک با رایحه تلخ دارد که برای استفاده در روزهای گرم تابستان کاملاً مناسب است. این عطر فرانسوی در سال 2010 به بازار عرضه شد و طرفداران زیادی هم به دنبال داشت. حجم ادوپرفیوم مردانه شنل 100 میلی‌لیتر بوده و در شیشه‌ای مشکی رنگ و شفاف به شکل مکعب مستطیل قرار داده شده است. در نت‌های اولیه این عطر رایحه گریپ، لیمو، پرتقال، نعناع، جوز، فلفل قرمز، در نت میانی گل یاس، زنجبیل، درخت سدر، درخت خس خس و درنهایت در نت پایانی رایحه گیاهانی نظیر رزین لبدانوم، رزین کندر هندی، درخت پاتچولی، چوب صندل با مشامتان خواهد رسید.

    افرادی که این عطر را مصرف کرده‌اند، از رایحه خنک و ماندگار آن اعلام رضایت کرده‌اند. غلظت ادوپرفیوم رایحه قوی‌تر و ماندگارتری نسبت به سایر غلظت‌ها دارد.

    ۴. عطر مردانه جورجیو آرمانی مدل Acqua Di Gio

    جورجیو آرمانی

    عطر مردانه Acqua Di Gio در سال ۲۰۱۵ توسط جورجیو آرمانی معرفی شد که دارای شیشه‌ای مشکی رنگ و جذاب بوده و ۱۸۰ میلی‌لیتر حجم دارد. از نوع پرفیوم است که بیش‌ترین غلظت و ماندگاری را دارد و از نظر غلظت و حجم عطری نیست که خیلی زود مصرف شود و به اتمام برسد.

    عطر تابستانی جورجیو ارمانی رایحه‌ای با طبع خنک، تند و شیرین دارد که بیش‌تر بوی طبیعت و خوراکی از آن به مشام می‌رسد. وقتی عطر را بر روی لباس و یا بدن خود اسپری می‌کنید، بوی نارنج و رایحه‌های اقیانوسی و پس از آن گیاه مریم گلی، رزماری و گل شمعدانی را احساس خواهید کرد.

    درنهایت بویی که مشام شما و اطرافیان‌تان را از جورجیو آرمانی پر خواهد کرد، رایحه پاتچولی و عود خواهد بود. ترکیب بوی شیرین و خنک پرفیوم آرمانی، در یک زمان حس آرامش و شادی را در فرد به‌وجود می‌آورد.

    مشاهده قیمت این عطر مردانه

    ۵. عطر مردانه هرمس مدل Voyage D'Hermes

    هرمس

    غلظت ادوپرفیوم یعنی ماندگاری بالا پس اگر به دنبال عطری با ماندگاری بالا هستید، عطر مردانه هرمس مناسب شما خواهد بود. این عطر خنک با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری، رایحه‌ای مطلوب دارد که برای استفاده در فصل‌های تابستان و بهار مناسب است.

    رایحه‌های اولیه هرمس با گریپ فروت، ادویه و هل شروع می‌شود، با رایحه چای، نت‌های گلی و سبز ادامه پیدا می‌کند و درنهایت با مشک و نت‌های چوبی به پایان می‌رسد. بوی تلخی که از Voyage D'Herme به مشام می‌رسد، بیش‌تر به دلیل وجود چوب و چای است. بطری این عطر مناسب تابستان طراحی شیک و خاصی دارد و درِ آن به‌صورت چرخشی باز می‌شود.

    مشاهده قیمت این عطر مردانه

    ۶. عطر مردانه بولگاری مدل Le Gemme Tygar

    بولگاری

    اگرچه قیمت بالایی برای خرید دارد، اما نام معتبر، ماندگاری بالا، کیفیت و بوی خوش این عطر قیمتش را هم توجیه می‌کند. حجم آن ۱۰۰ میلی‌لیتر بوده و عطر در یک بطری مشکی طلایی شیک و زیبا جا گرفته است.

    پرفیوم مردانه بولگاری، دارای غلظت و ماندگاری بالایی است که رایحه‌ای تند، تلخ و خنک را از خود تراوش می‌کند. به ترتیب نت اولیه اولیه آن گریپ فروت، نت میانی عنبر اکسان و نت پایانی از رایحه‌های چوبی تشکیل شده است. ساختار رایحه چوب و مرکباتی که عطر مردانه بولگاری دارد، آن را به گزینه‌ای جذاب برای آقایان شیک‌پوش در فصول گرم مبدل کرده است.

    مشاهده قیمت این عطر مردانه

    ۷. عطر مردانه آکوا دی پارما مدل Colonia Sandalo

    آکوا دی پارما

    ادوکلن آکوا دی پارما در دو حجم ۱۰۰ و ۱۸۰ میلی‌لیتر تولید شده که مسلماً از نظر قیمت باهم متفاوت هستند. می‌توان گفت حجم ۱۸۰ میلی‌لیتری به اندازه دو عطر ۱۰۰ میلی‌لیتری برای شما کارایی دارد و اگر به رایحه این عطر علاقه دارید، خرید حجم ۱۸۰ میلی‌لیتری را به شما توصیه می‌کنیم.

    این عطر مردانه خنک و مناسب تابستان است و از آن رایحه‌ای ترش از طبیعت به مشام می‌رسد. پس از اسپری کردن، اولین بویی که حس خواهید کرد پرتقال، لیمو و ترنج، پس از اسطوخودوس و هل و در پایان تونکا، عنبر و صندل هستند.

    مشاهده قیمت این عطر مردانه

    [related]24020[/related]

    ۸. عطر مردانه زرژوف کاساموراتی مدل Fiero

    زرژوف کاساموراتی

    زرژوف کاساموراتی برندی ایتالیایی است که طراحی شیشه و ماندگاری عطرهایش آن را معروف کرده است. ادوپرفیوم تابستان زرژوف مدل Fiero رایحه‌ای تلخ از طبیعت با طبعی خنک دارد که برای استفاده در فصل گرم بسیار مناسب است.

    نت ابتدایی از لیمو ترش، پرتقال خونی، ترنج، علف لیمو تشکیل شده؛ نت میانی بهارنارنج، نعنا، ترخون و آویشن را در خود دارد. در پایان بویی که احساس خواهید کرد، از گیاهانی همچون خس خس، چوب صندل، نعنا هندی، دانه تونکا و جوز هندی خواهد بود. اگر به بوی مرکبات علاقه دارید، Fiero گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

    مشاهده قیمت این عطر مردانه

    ۹. عطر مردانه ام میکالف مدل Royal Vintage

    ام میکالف

    ۱۰۰ میلی‌لیتر حجم دارد و شیشه نقره‌ای رنگ آن بسیار زیبا و شیک است. ادوپرفیوم مردانه ام میکالف فرانسوی مدل Royal Vintage اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد.

    رایحه این عطر تلخ و خنک است و نت آغازین آن چوب، نت میانی ادویه و نت پایانی آن گل سنگ و چرم است. بوی تلخ آن بیش‌تر به دلیل وجود چوب و چرم است.

    مشاهده قیمت این عطر مردانه

    10. عطر مردانه دیور مدل Sauvage

    دیور

    غلظت این عطر که از نوع ادوپرفیوم است، باعث می‌شود ماندگاری بالایی داشته باشد و همان‌طور که می‌دانید عطرهای با ماندگاری بالا را در مدت زمان طولانی‌تری می‌توان مورداستفاده قرار داد. علاوه‌بر آن حجم ۲۰۰ میلی‌لیتری دیور هم از دیگر مزایای آن محسوب می‌شود.

    دیور Sauvage عطری با طبع خنک، تلخ و تند است که بیش‌تر بوی طبیعت از آن به مشام می‌رسد. نت اولیه برگاموت یا ترنج، نت میانی جوز هندی، آنیس ستاره ای، فلفل سیچوان و اسطخودوس و در نهایت نت پایانی رایحه‌های وانیل و آمبروکسان را داراست. عطر تابستان دیور Sauvage در فرانسه تهیه و تولید شده است.

    مشاهده قیمت این عطر مردانه

    جمع‌بندی بهترین ادکلن و عطر تابستان 

    در این مطلب ۱۰ عطر تابستان مردانه را معرفی کردیم که رایحه‌ای خنک و دلپذیر دارند و می‌توان آن‌ها را در فصول گرم مورداستفاده قرار داد. این عطرها دارای رایحه‌ها و برچسب‌های قیمتی مختلف هستند و براساس سلیقه و بودجه‌ خود می‌توانید، بهترین مورد را برای خود یا هدیه به دیگران انتخاب کنید. [see_also]7819[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید